Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Anyth1978
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14145

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 613
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 615

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: ivliter

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÒîìàçèíî
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Tiranozavar

Èñêàõ äà ãî ñíèìàì ñ äúëãè îðàíæåâè ÷îðàïè, äî êîëÿíîòî, ïîëóèçëåãíàë ñå, ãîë äî êðúñòà, ñ îñòðèÿ ìó ïðîôèë, êîéòî äà ñå îòêðîÿâà íà îëþùåíàòà ñòåíà, à äî íåãî, ïîêðàé äúëãèòå ìó ñòúïàëà äà ïîñòàâÿ òðè ïîðòîêàëà. Ùÿõ äà îçàãëàâÿ ñåðèÿòà „Òîìàçèíî" - íèùî, ÷å òîâà íå áå íåãîâîòî èìå. À ìîæå áè ïðîñòî „Îðàíæåâî"...
Íå ìè ñå ìèñëåøå çà òîâà. Íå áÿõ âèæäàë ëèöå êàòî íåãîâîòî. Ïðèëè÷àøå íà ïòèöà, ñ äúëãèÿ ñè íîñ êàòî êëþí, ñ î÷è, ÷èéòî ðúá ñå èçâèâàøå âèñîêî êúì ÷åëîòî, ñ îñêóáàíè âåæäè è òúíêè, ìíîãî áëåäè óñòíè. Ïðèòâîðèõ î÷è, çà äà ñè ãî ïðåäñòàâÿ ñ ÷åðâèëî, ñ ëåê ãðèì, ðóæ ïî áóçèòå, åïèëèðàí, ñ òóøèðàíè áåëåçè îò àêíå. Íåâîëíî ñïðÿõ äúõ, êîãàòî ñèíüîòî íà èðèñèòå ìó ñå ñïðÿ âúðõó ìåí. Ïðåäñòàâÿõ ñè ñåðèÿòà ñíèìêè ïîäðåäåíè â îãðîìíà çàëà, êàòî òóíåë, äîêàòî îò òàâàíà ñå ñïóñêàò îãíåíè åçèöè íà ñòàëàêòèòè. Áÿõ îòêðèë ëèöåòî, êîåòî òúðñÿ, ñ ãîðäà îñàíêà, êàìåííè ÷åðòè, ëèöå, êîåòî îáè÷à ïîãëåäèòå äà ñå ñïèðàò âúðõó íåãî. Ìúæ, êîéòî ñ ëåêîòà ìîæå äà ñìåíÿ äðåõè è äà ñå ïðåîáðàçÿâà. Äà å âèñîêà áÿëà æåíà, ñâèë ñå â íÿêîé úãúë íà ìåòðîòî èçïèò íàðêîìàí, èçïîñòàëÿëî „äæúíêè", ãåé, êîéòî ìîëè ñëó÷àåí ìèíóâà÷ çà îãúí÷å è âïèâà ñâèòèòå ñè êàòî þìðóê çåíèöè â íåãî. Áåøå ìîåòî ëèöå, òðúïêà, êîÿòî ìå îáëèâà îò êîëåíåòå äî êëåïà÷èòå, ïîäêîñÿâà ìå, óñìèõâà ñå êàòî ëú÷ ñâåòëèíà ïðåç ïîëóîòâîðåíà âðàòà. Ìîÿòà ñåðèÿ „Urban", êîÿòî ùÿõ äà èçïèøà ñîáñòâåíîðú÷íî ñ èçêðèâåíèÿ ñè, íå÷åòëèâ, ïî÷åðê íà âðàòàòà íà ãàëåðèÿòà è ùÿõ äà íàáëþäàâàì ïðîôèëèòå íà ãîñòèòå.
- Òè ñè îò äðóã ñâÿò - èñêàõ äà ìó ïðîøåïíà.
Áå ãîòîâ äà ìè ïîçèðà. Ñúãëàñè ñå íåî÷àêâàíî áúðçî, äîðè ñå óñìèõíà. Âåðîÿòíî íàèñòèíà îáè÷àøå äà ñå ñúáëè÷à. Ïúðâàòà ñåðèÿ ùåøå äà áúäå ñðåä îñòàíêèòå íà ïîëóðàçðóøåíà ôàáðèêà. Êàçàõ ìó äà îáëå÷å íåùî ñòàðî, à íàóì ñè ïîâòàðÿõ „Íåùî âåõòî, íåùî ñèíüî, íåùî íàçàåì".
Êîãàòî âÿðâÿõ êúì ñðåùàòà ñè ïðåäñòàâÿõ âèñîêàòà ìó, ëåêî ïðåãúðáåíà ôèãóðà, îáëåãíàòà íà íÿêîÿ óëè÷íà ëàìïà. Âèæäàõ èçáåëåëèòå ìó äúíêè ñ òåæúê êîëàí, îãîëåí ïúï, ÿêå ñ öèï, ÷èéòî åçèê ëåêî ñå ïîêëàùà ìåæäó çúáöèòå, âèæäàõ êà÷óëêàòà, êîÿòî îòêðèâà òúíêèÿ ìó, ïîêðèò ñ ìúõ âðàò. Ïîñëå âúðâÿõìå çàåäíî ïî ïðàøíèòå óëèöè, òîé ïðåä ìåí, à àç ñ íàðî÷íî çàáàâåíè êðà÷êè, çà äà ñå íàñëàäÿ íà ôèãóðàòà ìó, ìîåòî îòêðèòèå. Ëèöåòî, ïðåä êîåòî îáåêòèâúò íà ôîòîàïàðàòà ìè ùåøå äà ïðèìèæè îò èçíåíàäà.
Çà íà÷àëî ãî íàêàðàõ äà ñå îáëåãíå â ðàìêàòà íà åäèí ïðîçîðåö. Ïðèêëåêíàõ äî êðàêàòà ìó è ãî ñíèìàõ äà ñå èçâèñÿâà, îòêðîèë õóáàâàòà ñè ãîëà ãëàâà ïî îáëà÷íîòî íåáå. Ïîñëå ñìåíèõ ðàêóðñà. Ãëåäàõ ãî îòëÿâî, ñ ðúöå â äæîáîâåòå, ïîñëå îòäÿñíî, â ïîëóïðîôèë. Áÿõ îïèÿíåí. Ñòðóâàøå ìè ñå, ÷å îòêðèâàì èçëîæáàòà, ÷å ïîêðàé íàñ ìóçèêàòà ãúðìè, ÷óâàò ñå ñúñêàâèòå ãëàñîâå íà ïîñåòèòåëèòå, âèæäàõ çàãàñåíè, íåäîïóøåíè öèãàðè â ïåïåëíèöèòå, ðúáîâåòå íà ÷àøè, îáàãðåíè ñ ÷åðâèëà, óñåùàõ ìèðèçìèòå íà ðàçëè÷íèòå õîðà ïîä äðåõèòå, ïðåäñòàâÿõ ñè, ÷å ñå èçëÿãàì ïîä êðàêàòà íà ãîñòèòå. Ñÿêàø áÿõ ÷àñò îò âúçäóõà, îò ñòåíèòå, îò ïåíëèâîòî øàìïàíñêî â ÷àøèòå.
Çà åäèí ôîòîãðàô âàæíî å îòêðèòèåòî. Ëèöå, âèäÿíî ïðåç îãëåäàëîòî çà îáðàòíî âèæäàíå, ëèöå, êîåòî ìîæåø äà öåëóíåø òàêà, êàêòî ñå öåëóâà èêîíà, äà ìó ñå ïîêëîíèø. Èñêàõ äà ãî ñíèìàì êàòî ïëà÷åùà Áîãîðîäèöà ñ êúðâàâè ñúëçè, ïðèêëåêíàëà íàä òÿëîòî íà ìúðòâèÿ ñè ñèí.
„Ïèåòà" â íà÷àëîòî íà òðåòîòî õèëÿäîëåòèå. Èñêàõ äà ïðåâúðíà òÿëîòî ìó â áàðàáàí, äà ãî íàêàðàì äà ñå ñâèå â öåíòúðà íà çàäèìåí áàð, äà ïîñòàâÿ äî íåãî ðóñîëÿâî êîäðîêîñî äåòå ñ äâå ïàëêè â ðúöåòå è äà ãè íàêàðàì äà ñè ïðåäñòàâÿò, ÷å ñà èíñòðóìåíò è áúäåùà çâåçäà, èçïúëíÿâàùè ñîëî ïðåä èçïàäíàëà â åêñòàç è ïðèòàèëà äúõ ïóáëèêà.
Ïðîäúëæàâàõ äà íàòèñêàì ñïóñúêà íà êàäðèòå, îáèêàëÿõ ãî, çàïîâÿäâàõ ìó, ñìåíÿõ ïîçèöèèòå íà ìîÿ Òîìàçèíî, ëåêî äîêîñâàéêè ãî ïî ðàìîòî, ïðèáëèæèë ñå íà 10-òèíà ñàíòèìåòðà îò êîæàòà ìó, âèæäàõ ãî îáëå÷åí â áÿëà ðîêëÿ, êàòî áàëåðèíà â òúæåí, îñòúð, ïî÷òè èñòåðè÷åí òàíö. Òîé íå ñå ñúïðîòèâëÿâàøå, íå ãîâîðåøå. Ïðåäñòàâÿõ ñè, ÷å äâàìàòà ñìå ÷àñò îò ïîñòîìîäåðåí ôèëì, è íå àç, à íÿêîé òðåòè ñëåäè äâèæåíèÿòà íè, ðèñóâà íîâè êîìïîçèöèè, ðàçäåëÿ íè èëè íè ïðèáëèæàâà. Ïîñëå âèæäàõ ôèãóðèòå íè äà èçáëåäíÿâàò â óâÿõíàëàòà ñâåòëèíà íà äåíÿ, ïðåäñòàâÿõ ñè òåëàòà íè - ìîåòî ïî-äðåáíî îò íåãîâîòî âúðõó äâà âèñîêè ñòîëà â íÿêîé çàäèìåí áàð, åäèí ñðåùó äðóã, âèæäàõ ïîãëåäà ñè çàêà÷åí âúðõó ñèâèÿ äèì îò öèãàðàòà ìó, ïîñëå ñåáå ñè, óâèò îêîëî ïðúñòåíà íà ïúëåöà ìó. Âèæäàõ ñå öåëèÿò îò ñðåáðî, à òÿëîòî ìó çàïå÷àòàíî âúðõó ÷åðíî-áÿëàòà ïîâúðõíîñò íà áúäåùàòà ìè èçëîæáà.
Ãîâîðèì, à ãëàñúò ìè å íåîáè÷àéíî æåíñòâåí. Èñêà ìè ñå äà ñâèÿ øåïè ïðåä óñòíèòå ñè, ñÿêàø äúðæà õàðìîíèêà è äà èçïåÿ íà ñâîÿ Òîìàçèíî åäíî òúæíî ôàäî çà íåãîâîòî òÿëî, çà ïðîôèëà ìó, äà ñå ñúáóÿ áîñ è äà îáèêîëÿ ôèãóðàòà ìó, êàêòî èíäèàíåö ïðèñòúïâà ïîëóïðèâåäåí, â ðåëèãèîçíà ñàìîçàáðàâà îêîëî ñâîÿ òîòåì.
Ñåðèÿòà ïðèêëþ÷è áúðçî. Êîãàòî ïîêàçàëåöúò ìè çà ïîñëåäåí ïúò óöåëè ïóëñà íà ôîòîàïàðàòà, áå ïðèòúìíÿëî. Òîìàçèíî áå âèäèìî óìîðåí è áëåä. Òðúãíàõìå îáðàòíî. Çàïàëèõà ëàìïèòå ïî óëèöàòà. Ïðèèñêà ìè ñå äà ãî ïîêàíÿ â áàðà, êîéòî ñè ïðåäñòàâÿõ. „Êàðòèíè îò åäíà èçëîæáà" - ôðàçàòà îòíÿêúäå ìå ïðîáîäå. Òà, àç íèùî íå çíàåõ çà òàçè êàðòèíà. Ñåãà Òîìàçèíî ñå áå ïðåâúðíàë â òåæåñò, îêà÷åíà ïðåç ðàìîòî ìè, è ñúáðàí â ÷åðíàòà êóòèÿ íà ìîÿ ôîòîàïàðàò. Äîêàòî âúðâÿõìå áàâíî âúðõó ñåíêèòå íà ñãðàäèòå ñè ïðåäñòàâèõ òîâà ìÿñòî ñëåä õèëÿäè ãîäèíè. Ãðàäúò ùåøå äà ñå ñãúð÷è êàòî íåäîðàçâèò, àáîðòèðàí åìáðèîí, ùåøå äà ñå ïðåâúðíå ïúðâî â ñóõ êàìúê, à ïîñëå â ëåê ïðàõ è äà ïîòúíå íÿêúäå ñ ïîðèâà íà âåòðîâåòå. Ïîñëå âèæäàõ íàøèòå ñòúïêè, ìåæäó ðóèíèòå, ãðàéôåðèòå íà òåæêèòå ìè ïîäìåòêè è íåãîâàòà ìåêà, è òÿñíà ñòúïêà, íÿêúäå ïàðàëåëíî ñ ìîÿòà.
Ïðèèñêà ìè ñå äà ãîâîðÿ íåïîçíàò åçèê, ðàçáèðàåì ñàìî çà äâàìà íè. Äà ìó êàæà
„Àíàõóàê òëàìàòèíè òëàïàëëè" è òîé äà óçíàå çíà÷åíèåòî íà íåïîçíàòîòî, äà ìè îòãîâîðè, äà ïðèõíå, ïðåâèâàù ñå îò ñìÿõ èëè äà çàìúë÷è, ÿäîñàí.
×óâñòâàõ ñå êàòî ëîâåö, êîéòî å îïèòîìèë æåðòâàòà ñè. Òîìàçèíî. Ðàâíîìåðíè óäàðè. Äâà ïî óñòíèòå, è äâà ïî íåáöåòî. Åäèí ÷óê, êîéòî îòåêâà â ãúðäèòå ìè çàåäíî ñ øóìà îò ïîõîäêàòà ìó. Åäèí âÿòúð, êîéòî èçòúðáóøâà î÷èòå ìè, îáðúùà ãè ñúñ çåíèöèòå êúì ìîçúêà, çà äà ðàçêðèå òàì ïîñòàâåíèòå â ðàìêè õèëÿäè ïîðòðåòè íà âèñîêèÿ íåïîçíàò ìúæ. Èëè âèñîêèòå íåïîçíàòè ìúæå, ïðèòàèëè ñå çàä êîæàòà ìó, äåáíåùè ìå.
- Àíàõóàê òëàìàòèíè òëàïàëëè - èçðå÷å íåî÷àêâàíî ìîÿò ñïúòíèê... È íîùòà ñå ñïóñíà ñ ïîñëåäíàòà, èçòúðêîëèëà ñå èçïîä óñòíèòå ìó ñðè÷êà.


Ïóáëèêóâàíî îò railleuse íà 13.04.2006 @ 13:40:20 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Tiranozavar

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 12


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 07:56:23 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Òîìàçèíî" | Âõîä | 10 êîìåíòàðà (14 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Òîìàçèíî
îò copie íà 13.04.2006 @ 13:58:19
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
!!!
Àíàõóàê òëàìàòèíè òëàïàëëè

Òè ñè îò äðóã ñâÿò!


Re: Òîìàçèíî
îò Rhiannon íà 13.04.2006 @ 14:04:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òîâà íàïðàâî ìå óäàðè ñ ÷óê:)
Åäíî îò íàé-êðàñèâèòå íåùà, êîèòî ñúì ÷åëà âúîáùå!


Re: Òîìàçèíî
îò libra íà 13.04.2006 @ 14:18:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
âåëèêîëåïíî!
ïúòóâàíå áåøå ñ òåá â ðàçêàçà òè
íå ìè ñå èñêà äà êàçâàì íèùî ïîâå÷å, íå èñêàì äà ñè ðàçâàëÿì óñåùàíåòî


Re: Òîìàçèíî
îò mastilo íà 13.04.2006 @ 14:31:00
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ïðî-ïàäíàõ â åêñòàç, çàòàèëà äúõ ñ îòâîðåíè óñòà, (ñòîéíîñòèòå íà êðúâíàòà ìè çàõàð ÷óïÿò ãëþêîìåòúðà) èçäèøàì ñÑñÑñèðîêî, ïàðåù ñàõàðñêè âÿòúð, îñòàòúêúò îò äðîáîâåòå, óñòíèòå, íåáöåòî, ñãúñòèëàòà ñå ñëþíêà, ñúãëàñíèòå ïîëåïâàò ïî êèòêèòå è çàêëþ÷âàò ñ áåëåçíèöè ãëàñíèòå è íîùòà ñòàâà ïî-ïëúòíà îò áëèçîñòòà.

åãàààòè! ñåãà èìà äà èãðàÿ èíäèàíñêè òàíöè îêîëî òîçè ðàçêàç... ùî àäðåíàëèí ñå èçñèïà, íå ïèòàé. êàòî ñå ðåàíèìèðàì ùå òè âðú÷à Íîáåë-à çà ëèòåðàòóðà!


Re: Òîìàçèíî
îò Rhiannon íà 13.04.2006 @ 18:38:24
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äà, çàñëóæàâà íàïúëíî ãîëåìèòå ëèòåðàòóðíè ïðèçîâå! È åäèí äåí /äàíî äà å ïî-ñêîðî/, ùå ãè ïîëó÷è.

]


Re: Òîìàçèíî
îò thebigplucky (plakerov@abv.bg) íà 13.04.2006 @ 15:39:45
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://picasaweb.google.bg/plamen.lakerov
... Ïðèèñêà ìè ñå äà ãîâîðÿ íåïîçíàò åçèê, ðàçáèðàåì ñàìî çà äâàìà íè...
_______________________

Íå ìè ñå áåøå ñëó÷âàëî äà ïîïàäíà íà òîëêîâà íåâåðîÿòíî ïîòðåñàâàùî îáÿñíåíèå. Âèðòóàëíî ñòèñêàíå íà ðúêà!


Re: Òîìàçèíî
îò Stanislav íà 13.04.2006 @ 16:35:06
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://insinuaciia.hit.bg
Íå ñúæàëÿâàì, ÷å òîçè ðàçêàç íå ïîäëåæè íà êîìåíòàð. Ïðèçîâàâàì âñåêè, êîéòî ãî ïðî÷åòå, äà ñè íàëåå ÷àøà óèñêè è äà ÿ èçïèå â óñàìîòåíèå.
Íàçäðàâå Ñèëâèÿ!


Re: Òîìàçèíî
îò radi_radev19441944 íà 13.04.2006 @ 21:40:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
Ñòðàøíà íàõîäêà . Êàê ãî íàïðàâè òîâà ?


Re: Òîìàçèíî
îò Tiranozavar (s_tomova@mail.bg) íà 14.04.2006 @ 09:37:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íå çíàÿ êàêâî äà îòãîâîðÿ íà âñåêè ïîîòäåëíî, çàòîâà òàêà - áëàãîäàðÿ, à åòî òîâà å Òîìàçèíî, âäúõíîâåíèåòî, âèíîâíî çà ãîðíèÿ òåêñò:


http://store2.data.bg/abigor/pics/Plastic_etude_with_oranges_by_sisterjezz.jpg

Çà ñúæàëåíèå íå çíàÿ êîé å àâòîðúò íà ñíèìêàòà.


Re: Òîìàçèíî
îò Moonlight (merkutio@mail.bg) íà 17.04.2006 @ 13:45:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://molif.com
Ðàçêàçúò òè å âåëèêîëåïåí, ìíîãîöâåòåí è ìíîãîïëàñòîâ...óäîâîëñòâèå å äà òå ÷åòå ÷îâåê...

À ôîòîãðàôêàòà å òàçè:
http://www.hiero.ru/Sisterjezz

Ïîçäðàâè,

@}-->--->---

]


Re: Òîìàçèíî
îò Tiranozavar (s_tomova@mail.bg) íà 19.04.2006 @ 12:16:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ, ñòðàõîòíè íåùà èìà, íåâåðîÿòíî îêî.

]


Re: Òîìàçèíî
îò karmen_777 íà 22.04.2006 @ 00:58:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ çà äîçàòà:)


Re: Òîìàçèíî
îò kamik íà 22.04.2006 @ 16:18:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ùàñòëèâà ñúì ,÷å ïðî÷åòîõ! Ðàçêîøåñòâî îò äðóã ñâÿò!


Re: Òîìàçèíî
îò hekata_5 íà 29.04.2006 @ 00:58:34
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òîâà å íàé-êðàñèâàòà èìïðåñèÿ, êîÿòî ñúì ÷åë. Ïðîñòî òå ïðåõâúðëÿ â ñâåòà, êîéòî òè ñè îòêðèë è óñåòèë - ñòðàõîòíî å!

]