Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 570
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 570

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÒå
ðàçäåë: Ôàíòàñòèêà
àâòîð: oziris

Îáè÷àì òúìíèíàòà. Íà ïîâå÷åòî îò âàñ òîâà èçÿâëåíèå ùå ñå ñòîðè ñòðàííî è íåîáè÷àéíî, äðóãè ùå ãî ïðèåìàò ñ áåçðàçëè÷èå. À íÿêîè ùå ñå óïëàøàò. Ïîñëåäíèòå ùå ñà ïðàâè. Íî, íåêà êàðàì ïîä ðåä - íÿìà ñìèñúë äà èçáúðçâàì. Òàêà è òàêà ùå íàó÷èòå âñè÷êî.
Àç èñòèíñêè îáè÷àì òúìíèíàòà. Îùå îò ìàëúê - è íå ãîâîðÿ çà íàñèëåíàòà è íåïúëíà òúìíèíà íà ñòàÿòà, ïðîðÿçâàíà îò ëú÷èòå íà ñúñåäíèòå àïàðòàìåíòè, íèòî çà òúìíèíàòà íà óëèöàòà, íàðóøåíà îò ñâåòëèíèòå íà óëè÷íèòå ëàìïè… ãîâîðÿ çà àáñîëþòíàòà, ÷èñòà òúìíèíà. Íåÿ îáè÷àì. Èñêðåíî.
Ðîäèòåëèòå ìè äîñòà ñå ðàäâàõà íà òàçè ìîÿ îñîáåíîñò êîãàòî áÿõ ìàëúê. Äîêàòî äðóãèòå äåöà âèêàõà è ðåâÿõà, îñòàâåíè â ìðàêà, àç ñòîÿõ êðîòêî è òèõî è… ñëóøàõ. Äà, çàïî÷íàõ äà ãè ÷óâàì îùå îò äåòñêàòà ãðàäèíà.  íà÷àëîòî íå ðàçáèðàõ äóìèòå èì - íàëè íå áÿõà íà íàøèÿ åçèê, íî ïîñëå îñúçíàõ, ÷å íå å íóæíî äà ñå íàïðÿãàì. Òðÿáâàøå äà ñå îòïóñíà è ñëåÿ ñ òúìíèíàòà - äà ù ïîçâîëÿ äà ñå ïðîñìó÷å âúâ âñÿêà ôèáðà íà òÿëîòî ìè, äà ïðîíèêíå âúâ âñÿêà êëåòêà; ñàìèÿò äà ñå ïðåâúðíà â òúìíèíà. È òîãàâà ãè ðàçáèðàõ. Ãîâîðåõà ñ ìîÿ ãëàñ, íàïðàâî â ñúçíàíèåòî ìè. Ñúãëàñåí áÿõ ñ âñè÷êî êîåòî êàçâàõà.
Êîãàòî ïîðàñíàõ, ñúó÷åíèöèòå ìè ñúùî ÿ îöåíÿâàõà, îñîáåíî ñúó÷åíè÷êèòå - ïúðâèòå, çàùîòî õîäåõ ïî âñè÷êè êóïîíè è ñå ïðèáèðàõ â íàé-ãîëåìèÿ ìðàê (ïðè÷èíàòà áå íå çàùîòî èñêàõ äà ïî÷èñòâàì ÷óæäàòà êî÷èíà, à çàùîòî èñêàõ äà èìàì êîíòàêò ñ ìðàêà êîëêîòî ñå ìîæå ïîâå÷å), à âòîðèòå - çàùîòî ãè èçïðàùàõ äî åäíà. Íå, íå çàùîòî ãè õàðåñâàõ èëè èçïèòâàõ äúëã êúì òÿõ - íåíàâèæäàì âñÿêî çàâèñèìî îò ñâåòëèíàòà ÷îâåøêî ñúùåñòâî. Âèå ñòå ñëàáè è íèùîæíè. Íå çàñëóæàâàòå òàçè ïðåêðàñíà ïëàíåòà. À ÒÅ ÿ çàñëóæàâàò. È ùå ñå ïîãðèæà äà ÿ ïîëó÷àò.
Ñåãà ñúì íà òðèäåñåò è äåâåò ãîäèíè, îò êîèòî òðèäåñåò è ïåò ñúì ïðåêàðàë, ñëóæåéêè èì. Ùå æèâåÿ îùå õèëÿäè ïúòè ïî òîëêîâà è ùå èì ñëóæà äî ïîñëåäíàòà ñåêóíäà - çàùîòî ÒÅ ãî çàñëóæàâàò. Íèêîãà íå áèõ ñëóæèë íà ÷îâåê, êàêâîòî è äà ñòàíå. Ìðàçÿ õîðàòà. Ìðàçÿ ñâåòëèíàòà.
È ÒÅ ìðàçÿò ñâåòëèíàòà. Òî÷íî òîâà íè îáåäèíè. Îáè÷àõìå è ìðàçåõìå ñèëíî åäíî è ñúùî. Óñåòèëè òîâà, òå âåäíàãà ñå ñâúðçàõà ñ ìåí - è àç ñå îòçîâàõ, áÿõ íà ëèíèÿ.
Äà èì ñëóæà - åäèíñòâåíîòî ìè çàäúëæåíèå îáà÷å íå áåøå ìíîãî òðóäîåìêî. Âñúùíîñò òî íå ìè êîñòâàøå îñîáåíè óñèëèÿ èëè âðåìå. Àç ñàìî èì ñëóæåõ êàòî î÷è, óøè è… êëþ÷ êúì òîçè ñâÿò. Àõ, êàê ìðàçÿ òåçè î÷è - òîëêîâà íåñúâúðøåíè, òîëêîâà æàëêè è íèùîæíè ïðåä âñåïîãëúùàùèÿ ìðàê íà Âñåëåíàòà. Âèå, ÷îâåöèòå, âñúùíîñò íå çíàåòå íèùî çà âñåëåíàòà, â êîÿòî ñå íàìèðàòå. Âèæäàòå òàêàâà íèùîæíà ÷àñò îò íåÿ, à ñè ìèñëèòå, ÷å çíàåòå íåùî çà ïîÿâàòà ù è ñìèñúëà ù - äàæå ñòå ñè èçãðàäèëè è äåòèíñêè õèïîòåçè, êîèòî èìàòå áåçî÷èåòî äà íàðè÷àòå òåîðèè. Êàê ìðàçÿ òåçè óøè! Âèå ñè ìèñëèòå, ÷å ñòå èçó÷èëè âñè÷êè âèäîâå âúëíè, íî ñúîòíîøåíèåòî íà âñè÷êè êúì òåçè êîèòî çíàåòå, å ïúòè ïî-ãîëÿìî îòêîëêîòî òîâà íà ïîçíàòèòå âè è òåçè, êîèòî ÷óâàòå ñ îãðàíè÷åíèòå ñè ïðèäàòúöè. Êàê ìðàçÿ òîâà ëèöå, òåçè áåçïîìîùíè ðúöå… êàê ìðàçÿ âñè÷êî ÷îâåøêî â ñåáå ñè! Àêî ìîæåõ, áèõ ðàçêúñàë òàçè êîæà, áèõ èçáîë òåçè î÷è. Íî íå. Íå îùå. Íå å äîøëî âðåìåòî.
Îïèòàõ ñå äà ñå ïðèîáùÿ. Ðàáîòèõ êàòî ëîâåö - íå å òî÷íî ðàáîòà; ñúñòîè ñå â òîâà äà óáèâàø æèâîòíè è äà ãè ïðîäàâàø íà ÷àñòè. Íå çíàì äàëè òàêà òðÿáâà äà ñå êàæå - íå ñúì óñâîèë äîáðå åçèêà âè, çàùîòî ìíîãî ðÿäêî îáùóâàì, ïúê è âå÷å íå ìîãà äà îáùóâàì äâà ïúòè ñ åäèí è ñúù ÷îâåê - ïðîñòî íå å â ñúñòîÿíèå - êîåòî, è ñàìè ðàçáèðàòå ñ îãðàíè÷åíèòå ñè ìîçúöè, äîñòà óñëîæíÿâà ïðîöåñà. Ðàáîòèõ êàòî áàðìàí, íî è òîâà íå ñå ïîëó÷è - òâúðäå ìíîãî ñâåòëèíà; îïèòàõ è êàòî ïàçà÷, íî ñêîðî ìè îìðúçíà. Ïúê è îðúæèåòî, õëàäíàòà ìó ñòóäåíèíà è ìðàêúò, ìðàêúò, ñìóùàâàí åäèíñòâåíî îò î÷èòå íà æåðòâàòà, êîèòî áÿõ òàì, çà äà çàòâîðÿ… Òîâà ìå ïðèâëè÷àøå ïîâå÷å îò âñè÷êî îñòàíàëî. Íî âñåêè ïúò òúðãóâàõ ñ ðàçëè÷íè õîðà è - êîé çíàå çàùî - âèíàãè ñå îïèòâàõà äà ìå ïðåìåòíàò. Íî äà, âåðîÿòíî å áèëî çàùîòî íå ñà âèäåëè è íå çíàÿò êàêâî ñòàâà ñ òåçè, êîèòî ñå îïèòàò äà ìå ëúæàò. Å, êàêòî è äà å. Ðàáîòåõ â êàíàëèçàöèÿòà, íà ìîðñêîòî äúíî - íàâñÿêúäå, íàâñÿêúäå åäíî è ñúùî - òâúðäå ìíîãî õîðà è ñâåòëèíà, òâúðäå ìàëêî ìðàê. Ñ òîâà ñè çàïúëâàõ âðåìåòî, äîêàòî òå ìå îáó÷àâàõà è ïîäãîòâÿõà.
Äíåñ ñúì ïî÷òè ãîòîâ.

×åñòî ñå ðàçõîæäàì ïî òúìíèòå óëèöè. Ñàì, áåç òåçè æàëêè ñúùåñòâà... à íÿêîãà... íÿêîãà, ïðåäè îáè÷àõ åäíî îò òÿõ. Ñðåùàõìå ñå íîùåì è ñå ðàçõîæäàõìå. Êàçàë ù áÿõ, ÷å èìàì ðàê íà êîæàòà è íå ìîãà äà èçëèçàì íà ñâåòëî, çàùîòî ùå óìðà. È áåøå âÿðíî, èìàõ ðàê - íàïðàâî âúòðåøíà íåïîíîñèìîñò êúì ñâåòëèíàòà, òîëêîâà ñèëíà, ÷å âå÷å ÿ âúçïðèåìàõ êàòî íåùî ìàòåðèàëíî. Òÿ íÿìàøå íèùî ïðîòèâ äà âúðâèì, äà ñå ìèëâàìå è öåëóâàìå â ìðàêà. Àç ñúùî.
Îïèòâàõ ñå äà ù îáÿñíÿ èñòèíàòà, íî òÿ ñå ñìååøå è ìå ïîçäðàâÿâàøå çà äîáðîòî ìè âúîáðàæåíèå. Âúîáðàæåíèå - äà. Òî÷íî òî ìå áå íàïðàâèëî òîâà, êîåòî ñúì. Òî è ùå ïîãóáè æàëêàòà âè ðàñà åäèí äåí. Ñêîðî...
Îùå îò ïúðâîáèòíè - ïîíåæå âèå, íåùàñòíèöè, ñòå ïðàâè ïîíå â åäíî: íàèñòèíà ïðîèçõîæäàòå îò ìàéìóíèòå - âúîáðàæåíèåòî âè å íàñåëÿâàëî ìðàêà ñ ðàçëè÷íè ÷óäîâèùà. Ñòðåìåæúò äà ñå ñêðèåòå, äà ñå ïðåäïàçèòå îò òÿõ, å âñúùíîñò òëàñúêúò íà öèâèëèçàöèÿòà, à íå îãðàíè÷åíèÿò âè æàëúê ðàçóì. À æåëàíèåòî äà îáÿñíèòå íåïîçíàòîòî - íå ñè ìèñëåòå, ÷å îò âðåìåòî íà ïúðâèÿ íåàíäåðòàëåö äîñåãà ñòå íàó÷èëè íåùî ñúùåñòâåíî, âèå äîðè ñå äâèæèòå â îáðàòíà ïîñîêà è ìîæå äà ñå êàæå, ÷å òîçè íåàíäåðòàëåö å çíàåë ïîâå÷å îò âàñ. Èçîáðåòèëè ñòå îãúíÿ íå ñúçèðàéêè òåõíîëîãè÷åñêèÿ íàïðåäúê, êîéòî ùå âè äîíåñå, à ïðîñòî çàùîòî ñëàáèòå âè òåëà íå ìîãàò äà èçäúðæàò íà ñòóäà, æàëêèòå âè ñúçíàíèÿ íå ìîãàò äà ïðîóìåÿò òúìíèíàòà.
Òÿ ñå ñúãëàñÿâàøå ñ ïî÷òè âñè÷êè ìîè òâúðäåíèÿ - èìàøå ìàëêî ïîâå÷å ðàçóì ó íåÿ - îñâåí ñ òåçè, â êîèòî íàðè÷àõ ÷îâå÷åñòâîòî ñáèðùèíà îò ñëàáè, íèùîæíè ñúùåñòâà, êîèòî òðÿáâà äà îñâîáîäÿò ïëàíåòàòà çà íåùî ïî-âèñøå. Ãîðêàòà - êàçà ìè, ÷å òàêèâà ìèñëè ñà íåäîñòîéíè çà åäèí ÷îâåê è ìå çàïèòà çàùî òîëêîâà ìíîãî ìðàçÿ ñåáåïîäîáíèòå ñè. Êàçà ìè, ÷å „òàçè áîëåñò" - âèíàãè ìå çàáàâëÿâàøå êîãàòî èçáÿãâàøå äà íàçîâå ðàêà ñ èñòèíñêîòî ìó èìå, à èçìèñëÿøå ñèíîíèìè, âåðîÿòíî çà äà íå ìå çàñåãíå; æàëêî ìèëîñúðäèå - íàèñòèíà áèëî íåùî, ðàçëè÷àâàùî ìå îò äðóãèòå, íàèñòèíà íå áèëî ÷åñòíî äà ÿ èìàì, çàùîòî íèùî ëîøî íå ñúì ñòîðèë, íî òðÿáâàëî äà ñå ïðèìèðÿ ñúñ ñúäáàòà ñè, ïîíåæå è òîâà å ÷àñò îò âåëèêèÿ ïëàí íà ïðîâèäåíèåòî.
Êàê äà ù ãî îáÿñíÿ? Êàê äà ãî ïîäíåñà íà íåùàñòíèÿ ù ìîçúê, òàêà ÷å äà ãî ðàçáåðå? Òå íå ñà ìè ñåáåïîäîáíè. Òà íàëè àêî áÿõà, äîñåãà îòäàâíà äà ñúì ñå óáèë... Íÿìàøå äà ðàçáåðå. Êàêòî íÿìàøå äà ðàçáåðå, ÷å èìåííî àç áÿõ íàé-âåðíèÿ ñëóãà íà ïðîâèäåíèåòî è èçïúëíèòåë íà æåëàíèÿòà ìó. À íåãîâîòî åäèíñòâåíî æåëàíèå áå äà èìà òàçè ïëàíåòà, ïúëíà ñ ìèëèàðäè ñâåæè, æàëêè è íåùàñòíè, íî ïúëíè ñ æèâîò ñúçíàíèÿ.
Îáèêíîâåíî ñÿäàì íà íÿêîÿ èçîëèðàíà ïåéêà - äàëå÷ îò ñâåòëèíèòå è õîðàòà. Ñ ÷àñîâå ñúçåðöàâàì êàê ðàõèòè÷íàòà ñâåòëèíêà íà åäíà ëàìïà ñå áîðè áåçíàäåæäíî ñ ìðàêà - ïðîáîæäà ãî ñ ëú÷èòå ñè êàòî ìå÷îâå, èçñòðåëâà ïî íåãî ëú÷åâèòå ñè ñòðåëè, íî òîé å áåçêðàåí, õèëÿäè ïúòè ïî-ïëúòåí è ñèëåí å îò íåÿ. Òî÷íî òàêàâà ùå å è ñúïðîòèâàòà íà òåçè æàëêè æèâîòíè, ìèñëåùè ñè ÷å ðàçáèðàò âñè÷êî è çíàÿò âñè÷êî, ÷å ñà ãîñïîäàðè. Òå ñà òîëêîâà íèçøè, ÷å íå ñòàâàò äîðè çà ðîáè.
Íî çàòîâà ïúê, íÿìà íèùî òîëêîâà íèçøå, ÷å äà íå ñòàâà çà õðàíà.

Îïèòâàõ ñå äà ÿ ñïàñÿ. Íåçíàéíî çàùî, öåëóâêèòå ù ìå êàðàõà äà ÷óâñòâàì íåùî - çà ìèã ëåäúò, ñêîâàë ñúðöåòî ìè ñÿêàø ñå ðàçòîïÿâàøå è ÷óâñòâàõ òîïëèíà íà âúëíè. Òÿ ïúê, ëîãè÷íî, å ÷óâñòâàëà îáðàòíîòî - êàê ñòóäúò, ïëúçâàù ïî óñòíèòå, ïî êîæàòà, ïî âåíèòå, ñòèãà äî ñúðöåòî... Âåäíúæ ñïîäåëè, ÷å íèêîé, ñ êîãîòî ñå å öåëóâàëà äîñåãà, íå å èìàë òîëêîâà ñòóäåíè óñòíè. Íèêîãà íå áèëà èçïèòâàëà òîâà ÷óâñòâî. È êàê ùå ãî èçïèòà? Äîñåãà å âèæäàëà ñàìî íåùàñòíè ÷îâåöè. À ñåãà ñå ëþáåøå ñúñ Ñëóãà íà ìðàêà.
Ãîâîðåõ ù. Íåïðåñòàííî ù ãîâîðåõ çà èñòèíñêàòà ñúùíîñò íà Âñåëåíàòà, îáÿñíÿâàõ ù ÷å âñúùíîñò çâåçäèòå ñà íàé-ãîëåìèòå íè âðàãîâå, çàùîòî òå åäèíñòâåíè âúçïèðàò ïîáåäîíîñíèÿ ïîõîä íà ìðàêà, íî ÷å ñêîðî ãîðèâîòî èì ùå ñå ñâúðøè è òå ùå óãàñíàò åäíà ïî åäíà, ïðåäàâàéêè áåçêðàéíàòà êðåïîñò âåäíúæ çàâèíàãè. Êàçàõ ù ÷å íå å êúñíî è òÿ äà ñå ïðèñúåäèíè êúì ÍÀÑ, äà ñòàíå êàòî ìåí, ÷å àç ìîãà äà ÿ íàïðàâÿ òàêàâà.
Íÿêîè äíè, óïîåíà îò öåëóâêèòå è ëàñêèòå, òÿ îõîòíî ñå ñúãëàñÿâàøå. Òîãàâà çàïî÷âàõ äà ïðîíèêâàì â ñúçíàíèåòî ù, èçòðèâàéêè âñÿêà ñëåäà îò îìðàçíàòà ñâåòëèíà. Ëåêóâàõ ïðèñòðàñòåíîòî ù êúì ñëúí÷åâèòå ëú÷è òÿëî è ïðåìàõâàõ ôèçè÷åñêàòà ù çàâèñèìîñò òÿõ. Ïðîìåíÿõ î÷èòå ù, çà äà ñâèêíå ñ ìðàêà - ïî îáðàç è ïîäîáèå íà Òåõíèòå. Çàùîòî Òåõíèòå î÷è ñà âúðõà íà ñúâúðøåíñòâîòî è âåíåöà íà åâîëþöèÿòà. ÒÅ âèæäàò â òúìíîòî è íà ñâåòëèíà åäíàêâî äîáðå. Íî íÿìàò íóæäà îò ñâåòëèíàòà.
Ëå÷åíèåòî âúðâåøå ìíîãî äîáðå. Âñè÷êè ïðîìåíè êîèòî ïðàâåõ âîäåõà íåèçáåæíî äî âåðèæíà ðåàêöèÿ - òÿ èäâàøå ïî-÷åñòî ïðè ìåí. Âñÿêà íîù, âñÿêà íîù àç ïðîíèêâàõ â òîâà ñâåòëî ñúçíàíèå, çà äà ãî ïîìðà÷à, äà èçòðèÿ îò íåãî ñïîìåíèòå, ñâåòëèòå ìå÷òè, æàëêèòå ÷îâåøêè æåëàíèÿ çà ùàñòèå... Îáåçñèëâàõ òàçè ÷àñò îò íåÿ, êîÿòî ìðàçåøå ìðàêà è çàñèëâàõ äðóãàòà, ñòðàõóâàùà ñå äî ñìúðò îò íåãî. Ñòðàõúò å îðúæèå. Òîé å ñïîñîáúò, ñ êîéòî ùå ñâåäåì öÿëàòà ÷îâåøêà ðàñà íà êîëåíå. Ñòðàõúò - òîâà å èñòèíñêàòà ëþáîâ.
Òÿ ñå ñòðàõóâàøå îò ìåí. Ñìúòíî ñå äîñåùàøå êàêâî ïðàâÿ, íî âúïðåêè âñè÷êî èäâàøå âñÿêà íîù. Íÿìàøå äðóã èçáîð - âå÷å áå çàâèñèìà. Åäíà çàâèñèìîñò ñå ëåêóâà ñàìî ñúñ ñúçäàâàíåòî íà äðóãà - ïî-ñèëíà. À ìðàêúò å êúäå-êúäå ïî-ñèëåí îò ñâåòëèíàòà. Ñúáóäèõ òúìíîòî ó íåÿ. Ðàçáóäèõ ñïÿùîòî ù, ïîäòèñíàòî ïîäñúçíàíèå è òî ðàçïåðè ñòîòèöèòå ñè ïèïàëà â ñúçíàíèåòî ù - îáãðàæäàéêè âñè÷êî, ñðàñòâàéêè ñå âñå ïî-ïúòíî è âñå ïî-ñèëíî.
Åäíà âå÷åð äîéäå ñúñ ñúëçè íà î÷è. Êàçà, ÷å ðîäèòåëèòå ù ñà ù çàáðàíèëè äà èçëèçà òîëêîâà êúñíî âå÷åð, íî òÿ å èçëÿçëà íàïóê íà òÿõ è òå ñà ÿ èçãîíèëè çàâèíàãè. Òÿ íÿìàøå êúäå äà ñå âúðíå. Åäèíñòâåíàòà ù âúçìîæíîñò áåøå äà äîéäå ïðè ìåí.
 êàíàëèçàöèèòå, â òúìíèòå ñãðàäè, â ïîäçåìíè òóíåëè - äîìúò ìè áåøå íàâñÿêúäå. Âñè÷êî ìîå áå è íåéíî. Êîãàòî ñå îáëèâàøå â ñúëçè è öÿëà ñå òðåñåøå îò ïëà÷, àç ù ðàçêàçâàõ êàê ìîèòå ðîäèòåëè ìå èçãîíèõà. Òå ñúùî çàáåëÿçàõà - è êàê íÿìà äà çàáåëåæàò, êàòî íå ñè ïðàâåõ òðóäà äà ãî ñêðèÿ - ÷å èçëèçàì êúñíî âå÷åð è ñå ïðèáèðàì ðàíî íà äðóãàòà ñóòðèí. È çíàåòå ëè êàêâî íàïðàâèõà?! Òå - æàëêèòå ÷îâåöè - ñå îïèòàõà äà ìè çàáðàíÿò, ÄÀ ÇÀÁÐÀÍßÒ ÍÀ ÌÅÍ äà èçëèçàì â òúìíîòî! Ïðèòåñíÿâàëè ñå äà íå ìè ñå ñëó÷åëî íåùî. Òà êàêâî ìîæå äà ìè ñå ñëó÷è êîãàòî ñè ãîâîðÿ ñ ÒßÕ, íåùàñòíè ãëóïàöè òàêèâà? Íå íà ìåí - íà âàñ ñêîðî ùå ñå ñëó÷è íåùî è òî å ìíîãî ïî-ñòðàøíî, îòêîëêîòî æàëêîòî âè ñúçíàíèå ìîæå äà ïðîóìåå. È àç ïðîñòî èçëÿçîõ, áåç äà ñå âúðíà. Äàëè ñà ìå òúðñèëè - íå çíàÿ è ÷åñòíî êàçàíî íå ìè ïóêà. Ñêîðî è òå, êàòî âñè÷êè, ùå áúäàò ìîè ðîáè.
Æèâååõ â ïîñòîÿíåí ìðàê è ñàìîòà. Êîãàòî æàëêîòî ìè ÷îâåøêî òÿëî îãëàäíååøå äî òàêàâà ñòåïåí, ÷å ïðå÷åøå íà ðàçãîâîðèòå ìè ñ ÒßÕ, ñå ïðèíóæäàâàõ äà ãî íàõðàíÿ ñ ïëúõîâå.
Äåçäåìîíà - òàêà êðúñòèõ ëþáèìàòà ñè, âîäåí îò ñòðàííàòà àíàëîãèÿ - ñïîäåëÿøå ìðàêà è óåäèíåíèåòî ìè.  íà÷àëîòî ñàìàòà ìèñúë çà äîêîñâàíå, ïúê äà íå ãîâîðèì çà ÿäåíå íà ïëúõîâå ù ñå âèæäàøå òîëêîâà óæàñíà, ÷å ìå ìîëè äà ù ïîçâîëÿ èçîáùî äà íå ÿäå.
Ñëåä ìåñåö ÿ âèäÿõ äà ãðèçå åäèí ñóðîâ ïëúõ.
Ñìèëèõ ñå è ïðåðàáîòèõ ìåñîòî - òåõíèêà, íà êîÿòî ÒÅ ìå íàó÷èõà, çà äà íå õâàíå ñëàáîòî ìè òÿëî íÿêàêâà áîëåñò è äà íå ïðåêúñíå ìèñèÿòà ìè. Íå ñ îãúí, ðàçáèðà ñå, òîé óáèâà ñàìî ÷àñò îò ìèêðîáèòå, à àç ìîãà äà ãè óíèùîæà âñè÷êè - çàòîâà è íå ñå ðàçáîëÿâàõìå íèòî ëåäåíèòå âîäè íà êàíàëèçàöèÿòà, íèòî â ñòóäåíèòå çèìíè íîùè áåç îäåÿëî è ëåãëî. Êàêâè ãîñïîäàðè ñòå, ùîì ïðîñòè åäíîêëåòú÷íè âè êàðàò äà ñå çàòâàðÿòå â ìúíè÷êèòå ñè êóòèéêè, äà ñå çàâèâàòå ñ äåáåëè çàâèâêè è äà òðåïåðèòå äîðè ñãðÿâàíè îò óæ âå÷íàòà ñèëà íà îãúíÿ!
Áëàãîòâîðèòå ñëúíöåòî, à î÷èòå âè ñà òîëêîâà íåñúâúðøåíè, ÷å íå ìîæåòå äîðè è äà ãî âèäèòå. Íå ìîæåòå äà ñúçðåòå è ìðàêà. Íî àç ìîãà. À ñêîðî è Äåçäåìîíà óñïÿ.
 íà÷àëîòî òîâà ÿ èçïúëâàøå ñ íåîïèñóåì óæàñ. Öåëè äíè ñå êðèåøå îò ìåí. Ïðàâåõ ñå, ÷å íå ÿ âèæäàì è ÷å íå ìîãà äà ÿ íàìåðÿ âñÿêà ñåêóíäà. Íî äà èçëåçå íàâúí ïîñðåä áÿë äåí íå ñìååøå - âñè÷êè ùÿõà äà ÿ îòáÿãâàò è äà ñå ãíóñÿò îò íåÿ... îò òîâà, â êîåòî ñå áå ïðåâúðíàëà. Íÿìàøå êúäå äà èäå.
×óâàõ ÿ êàê ïëà÷å. Ðèäàíèÿòà èäâàõà îò ãúðäèòå ù ðàçòúðñâàõà öÿëîòî ù òÿëî. Æàëêè ÷îâåöè! Òîëêîâà ñòå ñëàáè. Àêî ìîæåõ, áèõ âè èçòðèë îò ëèöåòî íà Çåìÿòà! Íî íå òîâà å öåëòà ÈÌ. Ïúê è äîðè ÒÅ, âåëèêèòå, íå ìîãàò äà âè óíèùîæàò âåäíàãà, çàùîòî Ñëúíöåòî, òàçè íåùàñòíà ëàìïè÷êà, ïðå÷è íà ìðàêà äà îáãúðíå âñè÷êî è äà ñå ðàçãúðíå â öÿëàòà ñè ìîù.
Îñòàâÿõ ÿ íàìèðà. È áåç íåÿ èìàõ äîñòàòú÷íî ðàáîòà - èìàõ òîëêîâà ìàëêî âðåìå, à òîëêîâà ìíîãî äà ó÷à. Ìèíàâàõà äíè è òÿ ñàìà èäâàøå ïðè ìåí. Ëàñêèòå è öåëóâêèòå íè áÿõà åäèíñòâåíîòî, êîåòî ÿ ïðåäïàçâàøå îò ìðàêà, ñàìîòàòà è íåèçáåæíèòå ìèñëè çà ñìúðò. Èëè ïîíå òàêà ñè ìèñëåøå...
Áåøå ãîòîâà. Âå÷å ÃÈ âèæäàøå, ÷óâàøå è ðàçáèðàøå êàêâî ù ãîâîðÿò. Ñúçíàíèåòî ù ñå îïèòâàøå äà ñå ñúïðîòèâëÿâà, íî íå ìîæåøå - ïîäñúçíàíèåòî áå ïî-ñèëíî è áå ïîòèñíàëî ðàçóìà ù. Ïðèòèñíàõ ÿ è âïèõ ïîãëåä â î÷èòå ù. Ïðåç çåíèöèòå ñå âçðÿõ â ñàìàòà ù äóøà. Ìðàêúò áå îáãúðíàë âñè÷êî. Ðàñòÿùî òúìíî êúëáî, ïîäîáíî íà ÷åðíà äóïêà ðàçÿæäàøå ñúçíàíèåòî ù îòâúòðå è ïîãëúùàøå âñè÷êî ñâåòëî, êðàñèâî, æàëêî... Áåøå Òåõåí ðåä.
×óâàõ ãè êàê èçâèñÿâàò ãëàñîâå. Øåïíåõà ìîëèòâè... íå, æàëêèòå âè ïîíÿòèÿ íå ñà äîñòîéíè äà îïèøàò âñè÷êî èçâúðøâàíî îò ÒßÕ. ÒÅ íÿìàò ãëàñîâå. ÒÅ íÿìàò òåëà. Êàê äà âè îáÿñíÿ ãëóïàöè... ÒÅ ñà âàøà ïúëíà ïðîòèâîïîëîæíîñò. Öàðñòâîòî èì - äèàìåòðàëíà ïðîòèâîïîëîæíîñò íà âàøåòî. Âèå èìàòå ñëúíöå è ñâåòëèíà, òå èìàò ÷åðíè äóïêè è ìðàê; âèå èìàòå ìàòåðèàëíî òÿëî è áåçïëúòíî ñúçíàíèå, òå íÿìàò ïëúò, à ñúçíàíèåòî èì å îñåçàåìî - òúìíèíàòà; ñ âîëÿòà ñè ìîãàò äà óãàñÿâàò ñëàáè çâåçäè, äà ðàçðóøàâàò - èëè ìîæå áè å ïî-ïðàâèëíî ïîãëúùàò - ïëàíåòè è àñòåðîèäè, èëè äà ïîêîðÿâàò ñëàáè ñúçíàíèÿ - òàêèâà êàòî âàøèòå!
Âçðÿõ ñå ïî-äúëáîêî â î÷èòå ù è âèäÿõ êàê ñúçíàíèåòî ù íàïúëíî èç÷åçâà, êàê òÿ å ãîòîâà äà ïðîíèêíà â íåÿ è äà îáëàäàÿ òîâà ïîìðà÷åíî ñúçíàíèå, ïîä÷èíÿâàéêè ãî íà âåëèêàòà íè öåë... Çàïî÷íàõ ñëèâàíåòî.
...Ñëåä ñåêóíäè ùåøå äà ñòàíå áåçñìúðòíà, íåóÿçâèìà è ïî-ìîãúùà îò âñè÷êè ïðåçðåíè ÷îâåöè çàåäíî. Ùåøå äà ñòàíå... êàòî ìåí.
Íî íåùî â íåÿ ñå ñúæèâè. Äàëè áå ñúçíàíèåòî, ïîâäèãíàëî çà ìàëêî áóëîòî íà ìðàêà èëè íåùî îò ïîäñúçíàíèåòî ù - íå çíàåõ, íÿìàõ è âðåìå äà íàó÷à. Çàùîòî ÷óõ êàê ñ áåçæèçíåíèòå ñè ñèíè óñòíè èçðè÷à: ÍÈÊÎÃÀ! ÏÎ-ÄÎÁÐÅ ÄÀ ÓÌÐÀ! è ïîñëå ñâåòëèíêàòà íà ñúçíàíèåòî ù íàïúëíî óãàñíà, îòâåæäàéêè ñúñ ñåáå ñè è òÿëîòî ù.
Ìîæåõ äà ÿ ñúæèâÿ. Íî íå èñêàõ. Íå èñêàõ æàëúê ÷îâåê, êîéòî î÷åâèäíî íå áå äîñòîåí çà ñèëàòà ÈÌ. Íåäîñòîåí çà Áåçñìúðòèåòî è Âå÷íàòà âëàñò. Íå è èñêàõ áåçâîëåâî çîìáè ñ ïðåìàõíàòî ñúçíàíèå.
Ïúê è... íå çíàì, íàèñòèíà ÿ áÿõ îáè÷àë, àêî å âúçìîæíî òîâà ëåäåíî ñúðöå äà èçïèòà òàêîâà ÷óâñòâî. È ðåøèõ äà îñòàâÿ äóøàòà ù äà ïî÷èâà â ìèð. Îáåùàë ù áÿõ, ÷å ùå ÿ îñâîáîäÿ è óäúðæàõ íà äóìàòà ñè. Îñòàíàëèòå ìèëèàðäè ÷îâåøêè îòðåïêè íÿìàøå äà èìàò òàçè õóáàâà ñúäáà. Òÿõ ãè î÷àêâàøå ïúëíî ñëèâàíå ñ ìðàêà. Òå áÿõà õðàíàòà ÈÌ, ÍÀØÀÒÀ õðàíà.
Òÿõíà... Íàøà... îùå íå áÿõ êàòî ÒßÕ. Îñòàâàøå îùå ñúâñåì ìàëêî.

Ñëåä ñìúðòòà ù íàìðàçèõ îùå ïîâå÷å ïðåçðåíèòå ÷îâåöè. Âñÿêà âå÷åð óáèâàõ ïî åäèí èëè äâàìà, â çàâèñèìîñò îò ñëó÷àÿ.  íà÷àëîòî ÒÅ ìå ñïèðàõà, íî êàòî âèäÿõà êîëêî âíèìàâàì è êàê ïðèïèñâàì ñìúðòòà èì íà äðóãè íåâèííè, ìå îñòàâèõà. Ïúê äîðè è íÿêîé äà ñå äîñåòåøå êàêâà å èñòèíàòà - ïî÷òè íåâúçìîæíî çà ìàéìóíñêèòå èì ñúçíàíèÿ - êàêâî ìîæåøå äà íàïðàâè? Âå÷å íèùî. Áå òâúðäå êúñíî. Ñëèâàíåòî è ïîãëúùàíåòî ñêîðî ùÿõà äà çàïî÷íàò. Ùÿõ äà ïîâåäà îðäèòå ÈÌ ïðàâî êúì ñëàáèòå ÷îâåøêè ñúçíàíèÿ. Ñúïðîòèâàòà ùåøå äà òðàå ÷àñîâå. Ïðè ïî-ñèëíèòå íå ïîâå÷å îò äåí, à ïðè íàé-ñëàáèòå - ñåêóíäè... ñëåä êàòî ïàäíåøå ñúçíàíèåòî èì - òîçè æàëúê èçðàñòúê íà ðàçóìà, ðàñòÿù â ïðîäúëæåíèå íà íÿêàêúâ ñè ìèëèîí ãîäèíè, òå áÿõà Òåõíè, áÿõà ìîè, áÿõà ÍÀØÈ!!!
Íî íÿìà ñìèñúë äà ãóáÿ öåííîòî ñè âðåìå â áåçïîëåçíè ôàíòàçèè - âèå õîðàòà èìàòå òîâà ñâîéñòâî. Ïèøà òîâà ñ åäèíñòâåíàòà öåë äà âè ïðåäóïðåäÿ êàêâî òî÷íî ùå ñòàíå. Äíåñ ìîãà äà ðàçêðèÿ ïúëíàòà èñòèíà, çàùîòî íÿìàòå êàêâî äà íàïðàâèòå, íÿìàòå êàê äà ñå çàùèòèòå, íÿìàòå êúäå äà ñå ñêðèåòå - öÿëàòà Âñåëåíà ÈÌ ïðèíàäëåæè... ÍÈ ïðèíàäëåæè...
Èçïèòâàõ íÿêàêâà ñòðàííà ñìåñèöà íà çàäîâîëñòâî è æàæäà çà ìúñò, êîãàòî ïðîíèêâàõ â ñúçíàíèÿòà èì è ïðåêúñâàõ íèøêàòà íà æèâîòà. Ïðè íÿêîè ñïèðàõ ïî ñðåäàòà, çà äà ñòàíàò ïúëíè èäèîòè è äà òî÷àò ëèãè ïî óëèöèòå, íåñïîñîáíè äà ðàçáåðàò êàêâî èìà îêîëî òÿõ - áåççàùèòíè, íåùàñòíè... Çà äà âèäèòå, äà âèäèòå êàêâî ïðåäñòàâëÿâàòå áåç æàëêîòî ñè ñúçíàíèå - íèùîæåñòâà, ðîáè, õðàíà...
Äà, ãëàäúò ìè áåøå ðàçáóäåí. Ïúðâàòà ñòúïêà. Çàïî÷íàõ äà êîíñóìèðàì áåç ìÿðà è áåç äà ìîãà äà ñïðà. À è íå èñêàõ äà ñïèðàì. Ïåðôåêòíèÿò óáèåö. Ïðîñòî ãè ïîãëåæäàõ â î÷èòå - è ñëåä ìèã ÷óâñòâàõ êàê ñâåòëèíêàòà èì óãàñâà. Ëåñíî è çàáàâíî êàòî äà òðîøèø êðóøêè ñ ÷óê. È àç ñå çàáàâëÿâàõ.
Òÿëîòî ìè ñå ïðîìåíÿøå. Âòîðàòà ñòúïêà. Íî àç íå ãî çàáåëÿçâàõ. Ïðåç äåíÿ ïðèëè÷àõ íà íÿêàêâà èçïèòà ñÿíêà. Äîðè ïîä çàùèòíèòå ëú÷è íà ñëúíöåòî, êîãàòî íå ìîæåõ íèùî äà èì ñòîðÿ, òåçè æàëêè ñúùåñòâà ñå ñòðàõóâàõà îò ìåí. Èçáÿãâàõà ìå êàòî ïðîêàæåí, êàòî íÿêàêâî óæàñíî ñúùåñòâî... Óæàñíî... äà, îòêðèâàõà ïúëíèÿ óæàñ, êîãàòî ãè íàâåñòÿâàõ ïðåç íîùòà - çàùîòî àç âñè÷êè ãè çàïîìíÿõ.
Ñúçíàíèåòî ìè ñå ïðîìåíÿøå. Òðåòà ñòúïêà. Êîíòðîë íàä ìàòåðèàëíîòî. Èçãàðÿõ èëè íàïðàâî ÷óïåõ ëàìïèòå. Óáèâàõ áåçðàçáîðíî, ñ íÿêàêâî æèâîòèíñêî óäîâîëñòâèå. Çà íÿêîëêî äíè ëþáèìîòî ìè ìÿñòî ñå íàïúëíè ñ òðóïîâå. Õîðàòà ïðåñòàíàõà äà èçëèçàò íîùåì. Ïîëèöàè ñ ïèñòîëåòè è îãðîìíè ïðîæåêòîðè ìå äåáíåõà. Æàëêî, ÷å áàòåðèèòå èì áÿõà òîëêîâà êðåõêè...
Ìîãà äà áúäà íà íÿêîëêî ìåñòà åäíîâðåìåííî. Òîâà å ïîñëåäíàòà ñòúïêà. Òÿ ïðîäúëæàâà îùå è êîãàòî çàâúðøè, àç ùå áúäà íàïúëíî ãîòîâ. Ïëúòòà ìè å èçòúêàíà îò ìðàê. Î÷èòå ìè óëàâÿò âñè÷êî. Âèæäàì ÃÈ â öÿëîòî ÈÌ âåëè÷èå. Çàïî÷íàë ñúì äà ïðèëè÷àì íà åäèí îò ÒßÕ. Âå÷å âèæäàì öàðñòâîòî ÈÌ. Òî å â ìåæäóçâåçäíîòî ïðîñòðàíñòâî. Íî òî å è ìåæäó âàñ, íåùàñòíèöè.
Êàæåòå, çàìèñëÿëè ëè ñòå ñå êîëêî ãîëÿìà ÷àñò îò æèâîòà ñè ïðåêàðâàòå â ìðàê? Äîðè ïðåç äåíÿ... çàòâîðåíè â êóòèéêèòå ñè, âèå ïóñêàòå ìðàêà ñðåä âàñ. Ïîä ëåãëàòà, â øêàôîâåòå, äîðè ñîáñòâåíèòå âè ñåíêè. À âå÷åð, ñëåä êàòî çàãàñèòå ëàìïàòà è íåìîùíîòî ù ïëàìú÷å ïðåñòàíå äà ñå áîðè ñ âñåñèëíèÿ ìðàê, òîãàâà âèå ïîòúâàòå â òúìíèíàòà. Òÿ ïðîíèêâà âúâ âàñ. Âèå íå ñòå ïðîçðà÷íè. Òÿëîòî âè è ïðåç äåíÿ ñïèðà ñëúí÷åâèòå ëú÷è è òå íå ïðîíèêâàò âúòðå. Òàì êúäåòî ñà âñè÷êèòå âè îðãàíè - ñúðöåòî, äðîáîâåòå è íàé-âàæíèÿ, ìîçúêà. Âñè÷êè òåçè îðãàíè ñà óÿçâèìè è ïîñðåä áÿë äåí. Íî íîùåì... êîãàòî ìðàêúò ñå ïðîñìóêâà â ïîðèòå âè, êîãàòî îáëàäàå ñúçíàíèåòî âè... òîãàâà âèå ñòå ÌÎÈ.
À äíåñ... Òàçè íîù ïðèêëþ÷âà ïîñëåäíàòà ñòúïêà. Òàçè íîù, ñêúïè ìè íåùàñòíèöè, âèå ùå ñå ïðåâúðíåòå â õðàíà çà ÃÎÑÏÎÄÀÐÈÒÅ ÌÈ. Òàçè íîù, ñëåä íÿêîëêî ìèíóòè èëè ÷àñà - çàâèñè îò òîâà êîëêî äàëå÷ ñòå îò ìåí è êîëêî ñúçíàíèÿ ìîãàò äà ñå ïðîòèâîïîñòàâÿò ìàëêî ïî-äúëãî - ùå áúäà íàïúëíî ãîòîâ...
....
Íåêà â òåçè ïîñëåäíè ìèãîâå, ïðåäè äà èç÷åçíåòå çàâèíàãè îò ëèöåòî íà çåìÿòà êàòî ðàçóìà ðàñà, äà ðàçáóëÿ ïîíå ìàëêî çàãàäêàòà, íàä êîÿòî ñòå ñå áëúñêàëè õèëÿäè ãîäèíè è ùÿõòå äà ñå áëúñêàòå îùå õèëÿäè äîêàòî íå ñå ñàìîðàçðóøèòå íàêðàÿ - êàê å ñúçäàäåíà âàøàòà Âñåëåíà. Òÿ å ñúçäàäåíà îò ìðàêà. È ìðàêúò å íåèí ãîñïîäàð ïî ïðàâî. Ãîëåìèÿò âçðèâ, êàêòî ãî íàðè÷àòå, áå åäíà ãðåøêà... Ãðåøêà, êîÿòî äîâåäå äî ïîÿâàòà íà ìèëèàðäè ñâåòåùè íåùàñòíè çâåçäèöè, êîèòî ïðîðÿçâàõà íàäìåííî ìðàêà è äðúçâàõà äà îñïîðÿò ñ æàëêèòå ñè ïëàìú÷åòà âå÷íàòà ìó âëàñò. Òàçè ãðåøêà, ðàçáèðà ñå, ùå ñå îïðàâè îò ñàìî ñåáå ñè, íî òîâà ùå òðàå òâúðäå äúëãî, à èìà è øàíñ... êîëêîòî è íåùàñòíè äà ñà ñúçíàíèÿòà âè... äà íàìåðèòå íà÷èí äà óäúëæèòå, ìîæå áè âå÷íî òîâà âàøå íèùîæíî öàðñòâî íà ñâåòëèíàòà - àêî íå ñå óíèùîæèòå äîòîãàâà, ðàçáèðà ñå, èëè íÿêîé äðóã íå âè „ïîìîãíå" äà ãî ñòîðèòå... Çàïîìíåòå äîáðå òîâà - âèå è âàøèòå æàëêè ïëàíåòè è çâåçäè ñòå íàòðàïíèöè â Òÿõíàòà, â Íàøàòà Âñåëåíà... è êàòî òàêèâà òðÿáâà äà ñè ïëàòèòå çà ïðåñòîÿ. Ñìåòêàòà çà ïåòíàéñåò ìèëèàðäà ãîäèíè å ñúçíàíèåòî âè, ïëúòòà âè, æèâîòà âè. Âèå ùå ñòå íàøàòà õðàíà!

... È åòî, óñåùàì êàê òÿëîòî ìè ñå ðàçñòèëà ïî öÿëàòà çåìÿ... êàê ñúçíàíèåòî ìè âå÷å å ãîòîâî äà óíèùîæè âñè÷êèòå âè ìèçåðíè åëåêòðîñòàíöèè è äà ñêúñà âñè÷êè ïðîâîäíèöè... êàê ñúâñåì ñêîðî ùå óñåòÿ óãàñâàùàòà ñâåòëèíêà íà ìèëèàðäèòå âè áåçïîìîùíè ñúçíàíèÿ - çà äà íå ÿ îñòàâÿ íàïúëíî äà óãàñíå, à äà òëåå, çà äà ñòå áåççàùèòíè ïðåä ÒßÕ. Çà äà ñòàíåòå õðàíà!
Âçðåòå ñå ìíîãî äîáðå â òàçè ëóíà, êîãàòî òÿ ñå ïîÿâè íà ïðîçîðåöà âè. Òÿ å îðúæèåòî, êîåòî ùå èçïîëçâàìå âúðõó âàñ. Ñëåä áðîåíè ÷àñîâå òÿ ùå çàñòàíå ïðåä ñëúíöåòî, ïðîòèâîðå÷åéêè íà âñè÷êèòå âè ôèçè÷åñêè è ëîãè÷åñêè çàêîíè, à ñëåä êàòî çàòúìíåíèåòî ñâúðøè... âèå âñè÷êè ùå ÌÈ... ùå ÍÈ ïðèíàäëåæèòå...
Ñëàäêè ñúíèùà - îáðå÷åíè, íèùîæíè, æàëêè, áåççàùèòíè ñúçäàíèÿ!
Ñëàäêè ñúíèùà...


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 30.03.2006 @ 06:49:41 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ôàíòàñòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   oziris

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

Ðèìè ñ ..èâ
àâòîð: LeoBedrosian
539 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 20905
îò 50000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Òå" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.