Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 689
ХуЛитери: 1
Всичко: 690

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЯсновидецът - глава 3
раздел: Романи
автор: lady_dreamer

Мисълта за случилото се не ме напусна през целия ден, но така и не открих възможност да се усамотя и да помисля над това. Неделният ден беше посветен на семейството и всички го прекарахме заедно, за да компенсираме времето през работната седмица, когато бяхме твърде заети, за
да си обърнем достатъчно внимание. И така прекарах деня в щастливи игри с родителите си на пикник край горичката на края на града. Щастието заличи от съзнанието ми спомена за срещата с истинския ми баща, но само временно.


След вечеря, когато всички се прибрахме по стаите си, споменът отново нахлу в мислите ми. Думите на баща ми отново закънтяха в ушите ми. Исках да знам какво точно се беше случило с малката ми сестричка. Но какви лични вещи можеше да има тя, след като беше починала едва на 40 дни?! Трябваше да са я увивали в някакви пеленки. Помня, че всички мои детски дрехи се качваха на тавана, където майка ми ги подреждаше грижливо в многобройните стари ракли, оставени й в наследство от баба й. До тавана се стигаше по една малка дървена стълбичка, която проскърцваше на всяка крачка. Имаше само един начин да се избегне това зловещо скърцане - като се стъпваше само близо до парапета, където дъските не се огъваха толкова много под натиска на тялото ти.


Измъкнах се от леглото, наметнах си халата и си обух чифт чорапи, за да бъда максимално тих. Преди да се измъкна от стаята си наместих две възглавници под одеалото, за да не усетят нашите, че ме няма, и измъкнах едно фенерче от тайното ми чекмедже. Промъкнах се в коридора и се прокраднах към стълбата, разположена в дъното му далече от спалнята на родителите ми. Докато изкачвах десетте стъпала те проскърцваха леко в тъмнината и сърцето ми спираше да бие от страх да не ме чуят. Открехнах капака, водещ към тавана, и веднага включих фенерчето и го насочих към тъмнината. Слава богу, поне не беше прашно, защото тогава щяха да ме хванат рано или късно!


Проврях се и затворих капака след себе си. Огледах се. Колко много ракли и сандъци! Къде ли са дрешките на сестра ми? Ще трябва да търся цяла нощ, за да ги открия, но и това няма да ми помогне, защото ще вдигна такъв шум, че ще събудя цялата къща. Татко, помогни ми!…


Сякаш чул молбата ми, един лунен лъч прекоси тавана и огря едно мъничко сaндъче в другия край на помещението. Запътих се към него, заобикаляйки многобройните ракли наоколо. Коленичих пред сaндъчето и поставих фенерчето върху съседната ракла, така че да го огрява. Старият му дървен капак беше обрисуван със шарени орнаменти, изобразяващи битови сцени. Отворих го. Вътре, скътани с много любов, стояха една дрънкулка, купчинка пеленки, две шапчици, няколко лигавчета, гребенче и една мъничка детска фибичка. Погледът ми се спря точно на фибичката, взех я и затворих сандъчето. Грабнах фенерчето, минах покрай раклите и отворих капака. От там ме гледаха две светещи в тъмното очи… "Кати! Как ме стресна!Ш-ш-шт, тихо!" беше котката. Наведох се, взех я на ръце и докато слизах по стълбата, тя се размърка от удоволствие.


Когато най-сетне влязох в стаята си, въздъхнах с облекчение. Съблякох халата и чорапите, пуснах Кати, за да си избере място за сън според капризния й вкус, мушнах фибата на сестра си под възглавницата и се шмугнах под завивките. Сърцето ми се беше разтуптяло от вълнение и ми трябваше известно време докато се успокоя и заспя…


Публикувано от BlackCat на 28.03.2006 @ 22:08:08 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   lady_dreamer

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
543 четения | оценка 5

показвания 37048
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Ясновидецът - глава 3" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.