Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 583
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 583

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàAmen!
ðàçäåë: Ïîåçèÿ
àâòîð: rainy

Êàêâî òîëêîâà - ëåêàðñêà ãðåøêà.
Îòðÿçâàø ãëàâàòà, ñëó÷àéíî...
Ïîñëå ùå ñèïíåø â êîñàòà ñè ïåïåë,
äâå-òðè ñúëçè, è - ïðîùàâàé!

È òå ìîëÿ, Ãîñïîäè, ìîëÿ òå,
êîãàòî ñúì ËÎØÎ ðàíåíà,
èçòðúãíè ìè åçèêà, ïðîêëåòèÿ!
Íåñïðàâåäëèâ å â ìîìåíòà...

Ñêúñàé ãî, ñêúñàé ãî, Ãîñïîäè!
Ñïàñè ìå îò âñè÷êî íå÷èñòî.
Òîãàâà ñúì ãðîçíî áåçïîìîùíà,
òîãàâà ñúì ìðúñíà âúë÷èöà...

Èçâèé ãè - äî êîêàë, äî êîêàë!,
ñ÷óïè ìè ðúöåòå, ùîì òðÿáâà,
íî íå äàâàé íà ìîÿòà ñúùíîñò
äà êúñà ïàê! Òî÷íî òàì, âëÿâî...

Íå ñå ëè íàïóêà, òè ïóêíèöå?
È àç ñúì ìå÷êà, èìàì ñëåäè...
Èçÿæ ñè îòðîâàòà âúòðåøíî -
òà àç çíàì êàê áîëè, êàê áîëè!

Íàïðàâè ìå ñëàäíèêàâà, áîçàâà,
ïðåâúðíè ìå âúâ ãàäíî æåëå,
è â ìàçíà ëúæà, è â ïðîäàæíèöà,
íî å ïî-äîáðå! Ñàìî ìå ñïðè...

Íàëè áèë ñè îáè÷àë? Íàëè, Ãîñïîäè?
Íå ïîçâîëÿâàé äà ñå íàìðàçÿ!
Âðàãúò å âúâ ìåí, íàé-íàé-çëîñòíèÿ -
àç íå ìîãà äà ñè ïðîùàâàì...


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 27.03.2006 @ 15:28:05 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ïîåçèÿ

» Ìàòåðèàëè îò
   rainy

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 4.75
Îöåíêè: 12


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ðèìè ñ ..èâ
àâòîð: LeoBedrosian
539 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 22744
îò 50000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Amen!" | Âõîä | 8 êîìåíòàðà (22 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Amen!
îò copie íà 28.03.2006 @ 00:01:24
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
rainy !!!
ñòðàõîòèÿ, ñòðåñ, ñòðàäàíèå :((

Ïðîøêà! (îô, íå ìè ñå ãîâîðè... )


Re: Amen!
îò rainy íà 28.03.2006 @ 08:23:19
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.galya-radeva.co.uk/
Çíàåø ëè, íå ñëó÷àéíî íà Ñèðíè Çàãîâåçíè (è íå ñàìî òîãàâà) ñè ïðèïîìíÿì âèíàãè ñòàðàòà ïðèêàçêà çà ìå÷êàòà... È òîçè äåí êàòî åäèíñòâåí (è âå÷å âñè÷êî å íàðåä, äåìåê) çà ìåí å ìíîãî äúëãà è íåîáÿòíà òåìà.
Äà, òî÷íî òàêà! Áîëêà, ñòðåñ è ñòðàäàíèå... Íå ìîãà äà ñè ïðîñòÿ îïðåäåëåíè íåùà, êîèòî ñúì äîïóñêàëà, àìà íàèñòèíà íå ìîãà!!! Íè Ñèðíè Çàãîâåçíè, íè äÿâîë ïîìàãàò. Äà íå ãîâîðèì ïúê êîãàòî ñúì áèëà è íåñïðàâåäëèâà, òîãàâà õåïòåí, êàêòî êàçâà öåëîêóïíèÿ áúëãàðñêè íàðîä...
Çà äðóãèòå ñëó÷àè, â êîèòî ñúì áèëà, è ñúì, è ãî çíàì, ïðåäïî÷èòàì âå÷å äà ãè îñòàâÿ äà ìå îòðîâÿò âúòðåøíî, çàùîòî ùîì íàé-áëèçêèòå ñà ãî äîïóñíàëè ñïðÿìî ìåí ñ ÿñíîòî ñúçíàíèå, ÷å áèõà ìå îòðîâèëè, çíà÷è àç ñúì ãî çàñëóæèëà, è êàêúâ ñìèñúë èìà äà ãè òðîâÿ ÷ðåç ñåáå ñè? Íàëè òðÿáâà äà îáè÷àìå, êîèòî îáè÷àìå, à íå äà ãè íàðàíÿâàìå? À àç çíàì, ÷å áèõ ãè îòðîâèëà, è íå èñêàì! Ïîñëå áóìåðàíãúò íà ñîáñòâåíîòî ìè íåîïðîùåíèå å æåñòîê! Êàêòî ñå êàçâà - âñå â êåðå÷à.. Íåùî íà íàòóðàëèçìè ìå å óäàðèëî..:)
Ñàìî êúäåòî ìè å óæàñíî, óæàñíî, óæàààààààñíî òðóäíî! È àç äóøà íîñÿ, è òÿ ñå ïóêà ïî øåâîâåòå...
Êàêòî è äà å, òåæêè òåìè - ïðàâà ñè, íÿìà äà ãîâîðèì. È äà ìúë÷èì, è äà ñå òðîâèì.. õàõàà.. Ïîñëåäíîòî îïðåäåëåíî å ñ ïðèâêóñ íà çàêà÷êà.
Áëàãîäàðÿ òè, çàïå÷àòàíî ñ öåëóâêà!

]


Re: Amen!
îò copie íà 30.03.2006 @ 08:46:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
... çàùîòî ùîì íàé-áëèçêèòå ñà ãî äîïóñíàëè ñïðÿìî ìåí ñ ÿñíîòî ñúçíàíèå, ÷å áèõà ìå îòðîâèëè, çíà÷è àç ñúì ãî çàñëóæèëà...

ñ òîâà, ñêúïà, ùå ìè ðàçðåøèø äúëáîêî è êàòåãîðè÷íî äà íå ñå ñúãëàñÿ! Ñ òàçè íàãëàñà ñàìî çàäúëáî÷àâàø óñåùàíåòî ñè çà ëè÷íà âèíà è ÷óâñòâîòî çà íåïîãðåøèìîñò ó äðóãèòå. Íàëè çíàåì, ÷å íå ìîæå åäèí äà å âèíàãè ïðàâ, à äðóã - âèíàãè äà ãðåøè. Ñòàòèñòè÷åñêè íå å âúçìîæíî. Âïðî÷åì, ïðåæèâÿëà ñúì è òîâà.  êðàÿ íà êðàèùàòà, òè èìàø ñúçíàíèåòî, ÷å ñè íàïðàâèëà âñè÷êî, êîåòî å áèëî íóæíî. À ðåçóëòàòúò ìîæå äà ñå îêàæå âñÿêàêúâ, ïî âñÿêàêâè ïðè÷èíè - èçâúí òåá! È òîãàâà ñè äëúæíà äà ñè êàæåø: àç íàïðàâèõ âñè÷êî. Íå ñòàâà - íî òîâà ÍÅ Å ÌÎß ÂÈÍÀ.

]


Re: Amen!
îò rainy íà 30.03.2006 @ 11:57:11
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.galya-radeva.co.uk/
Îò ìåí äà ìèíå – ïîçâîëÿâàì äà íå ñè ñúãëàñíà!....õàõà... Êúðòèöà òàêàâà! Â íàé-äúëáîêîòî çàáè, íàëè?...:)
Ìíîãî ñåðèîçåí ðàçãîâîð å òîâà, ñêúïà, è íÿìà äà óñïååì äà ãî èç÷åðïèì òóê, íî àç îáè÷àì ïðåäèçâèêàòåëñòâàòà è ùå îïèòàì äà ùðèõîâàì óñåòèòå ñè. Àáñîëþòíî ñè ïðàâà çà íàãëàñàòà, ïðèåìàì òè ãëåäíàòà òî÷êà. Óâàæàâàì ñå êàòî ÷îâåê è íå ñúì ìåêîòåëî, êîåòî ïðèåìà ïî ïðåçóìïöèÿ âñè÷êè âèíè, äà íå ãîâîðèì, ÷å íàèñòèíà å íåâúçìîæíî è å ãëóïàâî, à àç íå ñúì ãëóïà÷êà.
Íåêà ñå óãîâîðèì, îáà÷å, ÷å êîìåíòèðàìå äúëáîêî âçàèìíè ÷óâñòâà, à íå äðóãè âåðñèè íà îòíîøåíèÿòà.

Âñúùíîñò ìîæå áè íå ñúì ñå èçðàçèëà òî÷íî. Èìàõ ïðåäâèä, ÷å....ììììì... êàê äà ãî êàæà ïî-ÿñíî... Êîãàòî ñìå ñïðàâåäëèâè â óïðåöèòå ñè, òîâà îçíà÷àâà, ÷å ïðåäâàðèòåëíî íå ñà ñå ïîãðèæèëè çà íàñ äà íå íè áîëè, à ùîì íå ñà ñå ïîãðèæèëè òî÷íî íàé-áëèçêèòå, çíà÷è ïî íÿêàêúâ íà÷èí ñìå ñè ãî çàñëóæèëè – ìîæå äà íå ñìå äàëè è íèå ñàìèòå ïðàâèëíàòà îáðàòíà âðúçêà, áèëî îò ñòðàõ, áèëî îò âúòðåøíè ïðîòèâîðå÷èÿ, èëè îò äðóãî... çàùîòî îòíîøåíèÿòà ñà âçàèìåí, à íå åäíîñòðàíåí ïðîöåñ... îõ, äàíî ñúì ÿñíà, íå áèâà äà ñå îíåâèíÿâà, êîãàòî íå òðÿáâà.

È àìîêúò íà ÷óâñòâàòà íè îò ñúîòâåòíîòî íàðàíÿâàíå ñ ïðàâî áè áèë ñïðàâåäëèâ, íî çàùî òðÿáâà? Àêî äúðæèì íà îïðåäåëåí ÷îâåê, íå òðÿáâà äà âìåíÿâàìå âèíà (íèùî, ÷å å âèíîâåí, äÿâîëèòå äà ãî âçåìàò) è ãîð÷èâèÿò ìè, íî âÿðâàì çà äîáðî îïèò, ìè ãî å äîêàçàë. Îò òîâà ïîëçà îòíîøåíèÿòà íÿìàò, ñàìî ìîãàò äà ñå ðàçðóøàò ñåðèîçíî, à íàëè ïðèåõìå àïðèîðè, ÷å ãîâîðèì çà íàé-âàæíèòå, è òî ñïîäåëåíè îòíîøåíèÿ? Çíà÷è òðÿáâà äà íàìåðèì äðóã è òî÷åí íà÷èí, à òàêúâ âèíàãè ñúùåñòâóâà, ïîâÿðâàé ìè. Ïàðòíüîðúò ñå ÷óâñòâà àäñêè çëå, êàòî å íàïàäíàò òàêà, îòäåëíî è êîëêî çëå ùå ñå ÷óâñòâàìå ñëåä òîâà (ïîíå àç) êàòî ñìå çàáèëè íîæ â ñúðöåòî, êîåòî îáè÷àìå, ïúê áèëî òî è ñïðàâåäëèâî.
Ñàìî êúäåòî íåùàòà íà ïðàêòèêà íå ñòîÿò òî÷íî òàêà... õàõà... Êàòî íè ïàäíå ïåðäåòî, êîãàòî ñìå äúëáîêî íàðàíåíè, ñòîé òà ãëåäàé. Ïîñëåäíîòî âå÷å ãî êàçâàì êàòåãîðè÷íî áåç óñìèâêà.

À ñåãà òè ìè ïîçâîëè äà íå ñå ñúãëàñÿ ñ ïîñëåäíîòî òè òâúðäåíèå.....:)
“Àç íàïðàâèõ âñè÷êî”? Íå! Âèíàãè ìîæå ÎÙÅ! Ñ åäíà óãîâîðêà – àêî òîâà “îùå” ãî èñêàìå, è å î÷àêâàíî ñ îòâîðåíè îáÿòèÿ îò íàñ. Èçâúí âúïðîñíàòà óãîâîðêà âåðîÿòíî èìàø ïðàâî, è å ìíîãî ïîëåçíî äà ìèñëèì òàêà ñ îãëåä íà íàñ ñàìèòå, íî ñ÷èòàì, ÷å ïàê ñè çàâèñè îò ÷îâåêà, à õîðàòà ñìå ðàçëè÷íè.
Öåëóâàì òå! Äúëúã, äúëúã ðàçãîâîð...


]


Re: Amen!
îò I_naistina íà 28.03.2006 @ 00:38:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://inaistina.tripod.com/
Ìàé÷èöå ìèëà!!!

(äàíî íå ìå ñìåòíåø çà íàé- ìàëîóìíèÿ ñè ÷èòàòåë ñ òåç êîìåíòàðè äåòî òè ãè îñòàâÿì, íî... )


Re: Amen!
îò rainy íà 28.03.2006 @ 08:27:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.galya-radeva.co.uk/
...:) Íå, òè ñàìî ìå ðàçñìÿ îò ñúðöå, è òî íàèñòèíà!
Óæàñíî ìå ðàäâàø ñ èñêðåíèòå ñè ðåàêöèè, äà íå ãîâîðèì è çà òîâà, ÷å òå, ðåàêöèèòå òè, ñà ãîëÿì êîìïëèìåíò çà ìåí. Íàäÿâàì ñå âàéêàíåòî â ñëó÷àÿ äà íå å áèëî îò óæàñ íÿêàêúâ, íåèñòîâ...:)... øåãóâàì ñå.
Àç ïúê ñè ãî õàðåñâàì òîçè ñòèõ, çíàåø ëè, àìà áåç íèêàêâî çíà÷åíèå êàê çâó÷è çà äðóãèòå!
È áèõ ãî îñòàâèëà íÿêúäå çà ïîñòîÿííî, ïðåä ïîãëåäà ñè - ìèñëÿ ïî âúïðîñà. È êàòî ìå ðàíÿò äúëáîêî çà ïîðåäåí ïúò (íàïðàâî ìèøåíèòå â ñòðåëáèùàòà ðÿïà äà ÿäàò ïðåä ìåí...õàõà...), äà ìè íàïîìíÿ êàêâî òðÿáâà äà ïðàâÿ, êîãàòî ÷óâñòâàòà íàääåëåÿò è íå ïîìíÿ ñëåä òîâà êàê ñå ÷óâñòâàì... Çàùîòî ïîñëå å õèëÿäîêðàòíî ïî-ëîøî âúòðå â ìåí!
Ñåãà ùå òè îñòàâÿ íåùî ìîå ëþáèìî. Ìíîãî êðàòè÷êî, õóáàâî è òî÷íî...

_________________

ÒÅÇÀ

Ñëåä òåáå çëîòî äèøà êàòî õðúòêà.
(Äîáðîòî å îáùåñòâåíî ïîíÿòèå.)
Ðàçòâîðèø ëè ðúöåòå çà ïðåãðúäêà,
òè âå÷å ñè óäîáåí çà ðàçïÿòèå.

Äîáðîìèð Òîíåâ

]


Re: Amen!
îò I_naistina íà 29.03.2006 @ 09:36:41
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://inaistina.tripod.com/
ååå íå î÷àêâàõ òàêúâ ñòðàõîòåí îòãîâîð!! êàòî ñúùèíñêî ïèñìî! Ìíîãî îáè÷àì òàêà! Òóê êàòî ÷å ëè ìàëêî õîðà ñà ìíîãîñëîâíè(â êîìåíòàðè) Àç ñå îïèòàõ äâà-òðè ïúòè, îáà÷å íå ìè ñå îáúðíà íèêàêâî âíèìàíèå :)))))))))))))))))))) è ... âèæäàø!
êðàòêè ôðàçè(å ïîíå íàèñòèíà ñà ñïîíòàííè)! Îáèêíîâåíî ñå îïèòâàì äà íå èçïóñêàì ïúðâàòà ìèñúë, êîÿòî ìè ìèíàâà ïðåç ãëàâàòà ñëåä ïðî÷èòà íà äàäåí ñòèõ...

Ðàçáèðà ñå, ÷å òðÿáâà äà ñè ãî õàðåñâàø!!
È íå ñàìî òîçè! Îñâåí, ÷å ñè òâîðåö, ñè è ÷îâåê!
Íå ñè ïàäàì ïî èçäèãàíåòî íà îïðåäåëåíè ÷óâñòâà íà ïèåäåñòàë è â ñúùîòî âðåìå ïðèêðèâàíå íà îíåçè, êîèòî ñå ñ÷èòàò çà íåãàòèâ... íî ãè èìà è ãè èçïèòâàìå! Âñåêè èìà ñâîèòå ïðè÷èíè äà ïîñòúïâà èëè íå ïî îïðåäåëåí íà÷èí. Äà ÷óâñòâà èëè íå. È ñ ïðîøêàòà å ñúùîòî!

Ïèøåø ñúñ ñòðàñò! Èìà æèâåö â ïîåçèÿòà òè(ñïîðåä ìåí)! Õàðåñâàì ìíîãî!

À çà ÒÅÇÀ-òà..
íÿìà êàêâî äà êîìåíòèðàì ïîâå÷å!
Êàçàíî å!

Áëàãîäàðÿ òè çà ðàçãîâîðà îò ñúðöå! :)

]


Re: Amen!
îò Meiia íà 28.03.2006 @ 15:36:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èìà íåùî ÷èñòî è äåòñêî â òàçè æåñòîêîñò êúì ñåáå ñè òî÷íî â ìîëáàòà êúì Áîã äà ïîåìå â ñâîÿòà âîëÿ íàøàòà. Òåæè íè îòãîâîðíîñòòà çà ñòðàñòèòå íè, äà. È îòçâóêúò íà ñâåòëîòî â íàñ å òî÷íî òàçè áåçêîìïðîìèñòíîñò, êîÿòî íè êàðà äà íå ñå ùàäèì, àêî òúðñèì èñòèíàòà çà ñåáå ñè.
Íàäÿâàì ñå, îòðèöàíèåòî å ñàìî êúì âðàãà â íàñ.
Áîã íè îáè÷à. Äàíî è íèå ñå íàó÷èì äà ñå îáè÷àìå.
-----------------------
Íàëè áèë ñè îáè÷àë? Íàëè, Ãîñïîäè?
Íå ïîçâîëÿâàé äà ñå íàìðàçÿ!
Âðàãúò å âúâ ìåí, íàé-íàé-çëîñòíèÿ -
àç íå ìîãà äà ñè ïðîùàâàì...
-----------------------
!!! À çà ïðîùêàòà, çíàåø, ïúðâî íà íàñ ñàìèòå òðÿáâà äà ñè ÿ ïîäàðèì:)
È ñå çàïî÷âà òîâà òî÷íî ñ òàêàâà, êàòî òâîÿòà èñêðåíîñò:)


Re: Amen!
îò rainy íà 29.03.2006 @ 07:46:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.galya-radeva.co.uk/
Ðàçáèðà ñå, ÷å å ÷èñòî, Ìåÿ! È ðàçáèðà ñå, ñàìî êúì âðàãà â ìåí - àêî íå ñå óâàæàâàì ïîíå ìàëêî êàòî ÷îâåê, êîé ùå ìå óâàæàâà òîãàâà, íàëè? Çà äåòñêîòî - òîâà å êîìïëèìåíò ñ äâå îñòðèåòà...:) Øåãóâàì ñå, ðàçáèðà ñå.
Ìåÿ, ÷åñòíî òè êàçâàì, íå çíàì... Òîâà å íÿêàêúâ îìàãüîñàí êðúã, îò êîéòî òðóäíî áèõìå ìîãëè äà ñå èçìúêíåì ñàìè, êàòî Ìþíõàóçåí. Ìèñëÿ, ÷å äóøàòà íè èìà êàïàöèòåò íà ïîíîñèìîñò ñïðÿìî òåæåñòè, êîãàòî ñà ëîøè è æåñòîêè êúì íàñ íàé-áëèçêèòå è íåâîëíî ñÿêàø è íèå èñêàìå äà íàðàíèì, è ãî ïðàâèì òâúðäå óñïåøíî. È ïîñëå - íåîïðîùåíèå, òîåñò ñàìîóáèëè ñìå ñå, êàòî ñìå óáèëè.
Îò äðóãà ñòðàíà äóøàòà ìè ïîíÿêîãà òàêà ñå çàòëà÷âà îò ïðåìúë÷àâàíè ðàíè è æåëàå äà ñè èçëåå âñè÷êî íà âîëÿ, ÷å òîãàâà âå÷å ìè å àäñêè òðóäíî äà ñå ñïðàâÿì ñ âñè÷êî âúòðå â ñåáå ñè. Èçîáùî ìàçàëî...:)
È íåçàâèñèìî, ÷å òè ñè ïðàâà, íå ñúì óçðÿëà äà ñè ïðîùàâàì. È ìîëèòâàòà ñè ìè å èñòèíñêà, êàêòî è äà çâó÷è. Ïîíÿêîãà èìàìå íóæäà îò ïîìîù è ïðîñòî... îõ, ïðîñòî íå çíàåì êàêâî äà ïðàâèì, ðàçáèðàø ëè ìå?...
Áëàãîäàðÿ òè çà òîïëèòå è òî÷íè äóìè!

]


Re: Amen!
îò Marta íà 30.03.2006 @ 10:00:07
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://doragspd.wordpress.com/
Òîâà ìè å òîëêîâà áëèçêî, ïîäêîæíî óñåùàíå.  ÿäêàòà íà ñúðäå÷íèÿ ïëîä ìå óñòðåëè.
À ñè òîëêîâà ñìåëà äà ãî íàïèøåø è òî êàê!!!
Ïîçäðàâëåíèÿ!


Re: Amen!
îò rainy íà 30.03.2006 @ 10:29:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.galya-radeva.co.uk/
Îîîîî, Ìàðòè÷êà, çàðàäâà ìå! Çíà÷è ñúì ãî íàïèñàëà è èñòèíñêî, è õóáàâî, çà äà òå óöåëè òàì...
Îáè÷àì òàêà!

Àáå ñìåëà!... Îñòàâè òè òàÿ ðàáîòà... Íå ìîæåì äà ñìå ñìåëè â îáè÷òà, ðàçáèðàø ëè ìå? Çàùîòî òîâà å ëþáîâåí ñòèõ, êîëêîòî è äà çâó÷è ñòðàííî îïðåäåëåíèåòî ìè. À ëþáîâòà å ïðàâîïðîïîðöèîíàëíà íà ñòðàõà, è òîé ìè å îãðîìåí, ïîâÿðâàé! Êîéòî ìè êàæå, ÷å ìîæå äà ðèñêóâà è èãðàå âà áàíê â òàçè îáëàñò, ñàìî ùå ñå óñìèõíà âúòðåøíî – òîâà ñà íåñúïîñòàâèìè íåùà. Èëè åäíîòî, èëè äðóãîòî! Êàòî ïèëå íà çàêîëåíèå ñå ÷óâñòâàì ïîíÿêîãà...õàõà... íî ðàç÷èòàì îòñðåùà íà èäåíòè÷íè ÷óâñòâà êàòî ìîèòå, è òå çàñëóæàâàò èñòèíàòà, è òàêà å ïðàâèëíî, àêî ñà èñòèíñêè, è áèõà óñïåëè äà ïðèåìàò âñè÷êî, áåç äà ñå ïðîìåíÿò - íåãàòèâíî, èìàì ïðåäâèä, çà ïîñîêà íàãîðå íèêîé íå ìúðìîðè...:)

Áëàãîäàðÿ òè ñúðäå÷íî!

]


Re: Amen!
îò KBoianov (MartyBoianov@abv.bg) íà 02.04.2006 @ 12:37:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñòèõîòâîðåíèåòî å ñèëíî.
Íÿêàê ñè îáà÷å îáðàçèòå ñà òîëêîâà îòðèöàòåëíè, ñÿêàø ñè èñêàëà äà ãè èçòðèåø ÿðîñòíî îò ñåáå ñè.
ßñíî å, ÷å òîâà å öåëòà.
Íî íà òàçè ÷óäåñíà ïîàíòà íàêðàÿ- òåçè îáðàçè ìè ñå ñòðóâàò òâúðäå êîíòðàñòíè. Äóìè êàòî ñëàäíèêàâà, áîçàâà, ìàçíà, ãàäíî íèêàê íå ìè çâó÷àò çà ïîåçèÿ...


Re: Amen!
îò rainy íà 02.04.2006 @ 13:37:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.galya-radeva.co.uk/
Êîñòàäèíå, êàêâî äà òè êàæà... Äà, àáñîëþòíî ñè ïðàâ, îòêúäåòî è äà ãî ïîãëåäíåø - íå å ïîåçèÿ, â ñìèñúëà íà êðàñîòà è åñòåòèêà. Èìàì âúïðîñ - ñàìî êðàñèâî ëè èìà â æèâîòà íè? Àíãåëè ëè ñìå? Çàùî äà ìúë÷èì çà ÷åðíèëêàòà â äóøàòà íè?

Ñúâúðøåíî óìèøëåíî ãè èçïîëçâàõ - êàêòî è äà çâó÷àò çà îêîëíèòå. Íå ñúì ïðèâúðæåíèê íà áåçöåðåìîííîòî åêñïëîàòèðàíå íà ãðîçíè ôðàçè, ñ öåë âïå÷àòëåíèå è åôåêò. Òî÷íî îáðàòíîòî!!! Ïðîñòî òàêà ãè ïî÷óâñòâàõ â ìåí, íàïðàâî ãè ÷óõ âúòðåøíî, òàêà ãè è îïèñàõ. È òîâà ñúùî ñúì ÀÇ, îñâåí âñè÷êî îñòàíàëî. Íÿêîè ìîæå äà ìå ïðèåìàò öÿëàòà, íÿêîè íå. Íîðìàëíî å....

Ïðàâ ñè è çà äðóãîòî - èìà êîøìàðíà ÿðîñò, íàñî÷åíà â ïîñîêà íàâúòðå, íî è íå ñàìî. È çà îñòàíàëîòî ñè ïðàâ - èñêàì äà ãè èçòðèÿ, äà! È ïîíåæå íå ìîãà ñàìà, êîíôëèêòúò â ìåí å ìíîãî òåæúê íà ìîìåíòè. Íèå íå ìîæåì ñàìè äà ñå ëåêóâàìå, Êîñòàäèíå - íå çíàì äîêîëêî ñè óñåòèë òîâà çà ñåáå ñè, íî ïðè ìåí å òàêà.
Ëîøîòî å, ÷å íèòî ìîãà äà ñúì ìàçíà ëúæà, íèòî áîçàâà, çà ïðîäàæíèöà - çàáðàâè, íî ñúì ãîòîâà è íà òîâà, ðàçáèðàø ëè ìå? Ïîâÿðâàé ìè, ãîòîâà ñúì! È ïîíåæå íàèñòèíà íå ìîãà, òðóïàì â äóøàòà ñè ìúë÷àíèå, è ñòèõ êàòî òîçè å îòäèõ íà äóøàòà ìè çà âñè÷êî çàòëà÷åíî, åäèí âèê çà ïîìîù... Ìîæå áè îò òàì òè çâó÷è êîíòðàñòíî íà áàçà ïîàíòàòà, êàêòî êàçâàø, íî íÿìà ïðîòèâîðå÷èå. Íèêàêâî! Çàùîòî àç çíàì ðåöåïòàòà, àìà ìíîãî äîáðå ÿ çíàì.

Ïîäîáíà ñàìîîìðàçà ñå ïðåîäîëÿâà åäèíñòâåíî ñ îãðîìíà ëþáîâ, è òî íå îò ìåí êúì ìåí - íå! Àç íå ïðèåìàì òàçè ìàêñèìà, çàùîòî çà ìåí òÿ å ñ îáúðíàòè ïàðàìåòðè. Êîãàòî òå îáè÷à äðóã ÷îâåê, è òî äîêðàé, è áåçóñëîâíî, òîãàâà âå÷å çàïî÷âàø äà ñå õàðåñâàø è îáè÷àø. Åòî, òàêà ÷óâñòâàì íåùàòà îò æèâîòà, à ïîåçèÿòà....

Ñòèõîâåòå ïðîñòî ñà îíåçè êðàéúãúëíè êàìú÷åòà íà êîíöåíòðèðàíàòà íè åìîöèÿ, êúäå êðàñèâà, êúäå ïî-ãðîçíà, íî ìíîãî èñòèíñêà! È òÿ ïîìàãà è íà íàñ, è íà õîðàòà äî íàñ (àêî èìàìå î÷è, è èñêàìå äà íè ïîìàãà â óñåòèòå) äà ñå îðèåíòèðàìå ïðàâèëíî â äúëãèÿ è ïðîçàè÷åí ïúò, êîéòî ñëåäâàìå.
Çà äà íå èçãóáèì íàé-öåííîòî - õîðàòà, áåç êîèòî íå ìîæåì, è íè îñìèñëÿò êàòî õîðà...

Áëàãîäàðÿ òè ñúðäå÷íî çà âíèìàíèåòî!



]


Re: Amen!
îò libra íà 02.04.2006 @ 12:48:21
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ãîñïîä, êîãàòî òå îñòàâè æèâ,
îáèêíîâåíî íå òè äàâà ïîâå÷å
îòêîëêîòî ìîæåø äà ïîíåñåø,
áîëêà
îñâåí àêî ìíîãî òå îáè÷à
è äîêàòî ñå ãúð÷èø
è ãî ïðèçîâàâàø,
òîé òå âúçïèòàâà
êîãàòî ñå ïðîêëèíàø
ñ îáåçöâåòåíè î÷è,
çàùîòî äðóãî íå òè îñòàâà,
çàùîòî íå ìîæåø äà ìðàçèø,
èëè äà îáâèíÿâàø íÿêîãî èëè íåùî,
òîé ìèëîñúðäíî ìúë÷è
å, êàêâî ïúê,
ïîíå èìàõ ùàñòëèâî äåòñòâî
è íàé äîáðèÿ áàùà íà ñâåòà,
íÿêîëêî âåðíè ïðèÿòåëè,
èçæèâåíè ñïîìåíè,
íåèçæèâåíè ìå÷òè,
è äúùåðÿ
êîÿòî ìå íàðè÷à äóõîâíà ñåñòðà
Çåëåíîòî íà î÷èòå ìè
âñå íÿêîãà ùå ñå âúðíå

ìàé' 2005

---
ïîíÿêîãà íå ñè äàâàìå ñìåòêà êîëêî ìíîãî âñúùíîñò èìàìå, òîãàâà êîãàòî ÿ èìà áîëêàòà...çàáðàâÿìå ãî, à íå áèâà..
ïîçäðàâ ðåéíè


Re: Amen!
îò rainy íà 02.04.2006 @ 13:52:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.galya-radeva.co.uk/
Ïîíÿêîãà íå ñè äàâàìå ñìåòêà êîëêî ìíîãî âñúùíîñò èìàìå, òîãàâà êîãàòî ÿ èìà áîëêàòà...çàáðàâÿìå ãî, à íå áèâà..

_________________

Íàïðîòèâ, Ëèáðà, äàâàì ñè ñìåòêà! È íèêîãà íå çàáðàâÿì òîâà. È çàòîâà ñàìîóíèùîæèòåëíî ñå ìðàçÿ, êîãàòî äîïóñíà äà íàðàíÿ íàé-ñêúïèòå ìè õîðà, áèëî çàñëóæåíî èëè íå - íÿìà çíà÷åíèå.
È óæàñíî òúãóâàì, äî ñìúðò òúãóâàì!, êîãàòî è ñïðÿìî ìåí ãî äîïóñíàò.
Ìíîãî òî÷åí (è õóáàâ ñòèõ) ñè ìè îñòàâèëà - áëàãîäàðÿ òè! Êàêòî âèíàãè - ñ ìàëêî äóìè ìíîãî ñè êàçàëà. È àç íà òîâà ðàç÷èòàì - ùîì Ãîñïîä ìå îñòàâÿ æèâà ñëåä âñè÷êè áîëêè, è ìîãà äà ãè ïîíåñà, çíà÷è èìà íåùî ïðåäâèä, è çíà÷è âñè÷êî ñè ñòðóâà...

Îùå âåäíúæ - òîïëà áëàãîäàðíîñò!




]


Re: Amen!
îò kamik íà 13.04.2006 @ 19:44:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âå ñå íàìðàçâàé, ñëúíöå!Íÿìà íà÷èí äà ñè ïðîñòèø,çàùîòî íàèñòèíà ñè äîñòîåí âðàã íà ñåáå ñè!Ïðåãðúäêè!


Re: Amen!
îò rainy (http://www.slovo.bg/rainy) íà 13.04.2006 @ 20:03:19
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.galya-radeva.co.uk/
Îîîîîîîîî........íàìðàçâàì ñå, Êàì! Æåñòîêî è áåçîòêàçíî ñå íàìðàçâàì!

Êîëêîòî ñúì ùàñòëèâà, êîãàòî ïðàâÿ ùàñòëèâè õîðàòà, êîèòî îáè÷àì, òîëêîâà ñå íåíàâèæäàì, àìà äî ñìúðò ñå íåíàâèæäàì, àêî ãè íàðàíÿ. È íèêàêâè îïðàâäàíèÿ íå èãðàÿò. Ïúê áèëî è òî äà ñúì ïðàâà. Ãîëÿìà ðàáîòà! È êàêâî îò òîâà?! È íå ìîãà äà ñè ïðîñòÿ, è çàòîâà äàíî Áîã ìè èçïúëíè ìîëèòâàòà.

Ìèíàëîòî íå ìîãà äà âúðíà, íî äúëáîêî âÿðâàì â ñâåòëèíàòà íà áúäåùîòî. Îòíîñíî òîâà, çà êîåòî ñè ãîâîðèì.
È... ìèëîñò çà æèâèòå. Çà òåçè, áåç êîèòî íå ìîæåì, è ñëåäîâàòåëíî è çà íàñ.
Çàùîòî æèâîòúò ìè, ëè÷íî çà ìåí, å åäíî ãîëÿìî íèùî áåç òÿõ...


]


Re: Amen!
îò Alisa (kremenska@abv.bg) íà 04.08.2009 @ 15:49:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àóóóóóóóóóóóóó, âèæòå êàêâî íàìåðèõ, ãîñïîæî)))))))))
http://enigmatika.fforumfree.com/forum-f16/topic-t109-60.htm
Ðàçðåøàâàòå ëè ñåãà äà ñå õâàëÿ, ÷å âè ïîçíàâàì, à è äàæå èìàì âàøà âåù, êîÿòî ñìÿòàì äà îáÿâÿ íà áëàãîòâîðèòåëåí òúðã â èìåòî íà êàóçà, êîÿòî ñè èçáåðåòå, çàùîòî ñòå êàòåãîðè÷íà, ÷å ìîèòå êàóçè íå ñà âè âêóñíè è îò òÿõ Âè áîëè ñòîìàõ (Îò ñìÿõ))))))))))))


Re: Amen!
îò rainy (daring.rain@gmail.com) íà 04.08.2009 @ 16:17:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.galya-radeva.co.uk/
Àóóóóóóóóóóó, ðàçáè ìå! Ñàìî äà ñè ìè õàðèçàëà ðîêëÿòà, îñêóáàõ òå äî ïîñëåäíîòî êîñúì÷å! Ïîñëå ùå íàðèñóâàì çåëåíèòå é òî÷êè íà òÿõíî ìÿñòî, âúðõó ñêàëïà òè, ñ êðúâòà îò ñîáñòâåíîðú÷íî ïðîáèòèÿ òè ñòîìàõ, à ïðåä ñëåäñòâèåòî íåâèííî ùå òâúðäÿ, ÷å èçîáùî íå òå ïîçíàâàì, íî ñèãóðíî íÿêîé ëèðè÷åñêè ãåðîé îò òâîèòå ïîåòè÷íè êàóçè áëàãîòâîðèòåëíî ñå å æåðòâàë â èìåòî íà áúäåùèòå òè æåðòâè...
:)
Èñêðåíî, èñêðåíî, èñêðåíî ìå ðàçñìÿ. Íà ãëàñ!
Áîæå, òèÿ õîðà íå ñà ðåäîâíè. Äà èì èìàì êðúñòîñëîâèöèòå... Èìà åäíà òî÷íà äóìà, èçðàçÿâàùà ïîãëåäà ìè è òÿ å – îïóëèõ ñå.
:)
À àêî òðÿáâà äà ñúì ñåðèîçíà, âúðíà ìå ãîäèíè íàçàä. Åäèíèöè âñúùíîñò çíàÿò, ÷å òîçè ñòèõ âèñè íà ñòåíàòà ìè. Îò ìíîãî ãîäèíè. Òîâà ñúâñåì ñåðèîçíî.
Áëàãîäàðÿ çà óñìèâêàòà, ßíî!

]


Re: Amen!
îò Alisa (kremenska@abv.bg) íà 04.08.2009 @ 16:26:19
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íå òå âúðíàõ èçîáùî íàçàä, à ïðîñòè êàòî òå ïîïèòàò íà êîëêî ñè ñåãà, òè âàäè îò îáùàòà ñáîðà îò ðàçëèêàòà â ïåðèîäà è ëèïñâàùèòå òè ïúðâè ñåäåì))))) È êàæè, ÷å íå ñúì òå ñâåæíàëà ñúâñåì)

]


Re: Amen!
îò rainy (daring.rain@gmail.com) íà 04.08.2009 @ 16:33:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.galya-radeva.co.uk/
Êàêâî ãîâîðèø... Íå ñúâñåì, àìè íàïðàâî èçäúíî, êàêòî îáè÷àøå äà êàçâà áàáà, Áîã äà ÿ ïðîñòè.
Íà ïúò ñòå äà îòêðèåòå íîâî íàïðàâëåíèå â õèðóðãè÷åñêàòà åñòåòèêà, ãîñïîæî - èçïúâàíå íà ìèìè÷åñêè áðú÷êè â îáëàñòòà íà õèïîòàëàìóñà!
:)

]