Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 2
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 487
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 491

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: Nela
:: LeoBedrosian
:: Lombardi

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàUnderground underwear.
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: nomoreideas

Î÷èòå ìè ïàðÿò îò ëèïñàòà íà ñúí. Ïîíåäåëíèêà òîëêîâà ïðèëè÷à íà íåäåëÿ, ÷å çàïî÷âàì äà ìðàçÿ è íåÿ.
Âàëè. Óñåùàì, ÷å è òàçè ñåäìèöà ùå å êðàòêà, êàòî ïúòÿ ìè äî ðàáîòà. ×àêàì ñëúíöåòî îòíîâî äà ñå ñêðèå, çà äà ïðåãúðíà íîâèÿ ñè îáðàç, åäèí âàìïèð, õðàíåù ñå ñ îñòàòúöèòå îò ãîëÿìàòà ñâåòîâíà âå÷åðÿ, òðîõè, êîèòî ìè ïðèëè÷àò íà ðîìàíòè÷íà âå÷åðÿ ñ ëóíàòà, êîÿòî îòïèâà îò íàçúáåíàòà ñè ÷àøà ñ âèíî è âäèãà òîñò çà òîâà, êîåòî äíåñ ñè óñïÿë äà ðàçðóøèø, ñ åäèí çàìàõ, áåç äîðè äà ñå çàìèñëèø, áåç äà ðàçáåðåø. Áîëêàòà â êîëåíàòà å íàé-ñèãóðíèÿ ïðèçíàê, ÷å ñòîèø ïðàâ, ìàêàð è ëåêî ïðåãúðáåí, ïî-ðàíî îò îïðåäåëåíîòî çà òåá. Ïèåø è ïóøèø, òàêà, êàêòî ñè âèæäàë äà ãî ïðàâÿò âúçðàñòíèòå è íåóñåòíî ïîðàñòâàø, ïîåìàø îòãîâîðíîñòè, íå ïîåìàø îòãîâîðíîñòè, òðåíèðàø ñúçíàíèåòî ñè, çà äà å âúâ ôîðìà, ãîòîâî äà ïðèåìà ïðîìåíÿùàòà ñå ñðåäà.  ìèñëèòå ñè ñâèðèø íà âñè÷êè èíñòðóìåíòè, êîèòî íå ñè óñïÿë äà ðàçó÷èø, òàíöóâàø ïîåò îò âúòðåøíèÿ ñè âÿòúð, ïðàõîñàë ãîëÿìàòà ÷àñò îò ñúðöåòî òè. Ïî÷òè ñïðÿõ äà ìå÷òàÿ. Íå ïîìíÿ äîáðå äåòñòâîòî ñè. Çàáðàâèë ñúì (èëè íèêîãà íå ñúì çíàåë), êúäå äà òúðñÿ ïî-äîáðîòî çà ìåí. Àêî åäèí äåí ïèøà ïðåäñìúðòíî ïèñìî òðÿáâà äà ãî êðúñòÿ "underground underwear".
Elegantly wasted.
Êîëêîòî è äóìè äà ïîáåðà âúðõó òîçè ëèñò, íèêîãà íÿìà äà ìîãà äà ãî çàïúëíÿ…ÍÈÊÎÃÀ….Tîé âèíàãè ùå ñè îñòàíå ïðàçåí, êàòî ìðàêà â ðàáîòèëíèöàòà íà áîãîâåòå, òàì, êúäåòî íàïðàâèõà õîðàòà áåç äà ðàçáèðàò, êàêâî âúðøàò, çàñëåïåíè îò âèíîòî, óìîïîìðà÷åíè îò äðîãàòà, íå âèæäàùè â íåíàðóøèìàòà òúìíèíà. Âñåêè ðîìàí çàïî÷âà ñúñ ñâîÿ íåèçáåæåí êðàé. Îùå â ìîìåíòà, â êîéòî ãî îòâîðèø, çíàåø, ÷å òîé ðàíî èëè êúñíî ùå óìðå â ðúöåòå òè, çà äà ñå ðîäè ïîñëå â íå÷èè äðóãè. Åäíî áåçêðàéíî âúçêðåñåíèå, êîåòî å åäèíñòâåíèÿ íà÷èí çà áåçñìúðòèå. Íàëè, äîêòîðå?

Ìèíà ìíîãî âðåìå ïðåäè Èâàí äà óñïåå äà ñå ñúâçåìå îò óäàðà â òèëà. Áåøå çàîáèêîëåí îò ãëóòíèöà êó÷åòà, êîèòî ñå áèåõà çà îñòàòúêà îò åäíàòà ìó ðúêà. Òúêìî ùåøå äà èçâèêà, íî óñåòè, ÷å åçèêà ìó å îòêúñíàò, ñåãà òîé áåøå òðîôåé, êîéòî íÿêîé ãîðäî ðàçíàñÿøå èç íîùíèòå óëèöè, íà âåðèæêà îêîëî âðàòà ñè, çà äà íàõðàíè ñàìîëþáèåòî ñè. Íå ìó îñòàâàøå íèùî äðóãî, îñâåí äà ïîäàäå è äðóãàòà ñè ðúêà íà ðàçâèëíÿëàòà ñå ãëóòíèöà…………


Êàòî ñïîìåíàõ áåçñìúðòèå, ùå êàæà, ÷å ñïîðåä ìåí òî áè íîñèëî òîëêîâà íåùàñòèå, êîëêîòî è îñúçíàâàíåòî íà íåèçáåæíàòà ñìúðò. Äâå ñòðàíè íà åäíà ìîíåòà. Ïîðî÷åí êðúã îò âåñòàëêè.
Ñïîäåëèõ ñ åäíà ïðèÿòåëêà, ÷å âñè÷êî â èçêóñòâîòî- êíèãè, êàðòèíè ôèëìè, ìóçèêà è ò.í., çàñÿãàò äâå òåìè (ïðèêðèòè ïîä âñÿêàêâà ôîðìà), òåìàòà çà ñàìîòàòà è òàçè çà ëþáîâòà. Òÿ ñå óñìèõíà è êàçà, ÷å òîâà íå å íîâî è âñúùíîñò ãðåøà, èìàëî ñàìî åäíà òåìà- ëþáîâòà, à ñàìîòàòà áèëà íåéíàòà ëèïñà. Ïðàâà å. Íå å îðèãèíàëíî, íî òîâà íå ìó ïðå÷è äà å âÿðíî……..


Êîãàòî ïðèêëþ÷è è ñ âòîðàòà ðúêà, ãëóòíèöàòà ñå ïîóñïîêîè ìàëêî. Ñåãà èìàøå çà âñè÷êè è æåñòîêîòî äúðïàíå è äðàñêàíå ñå ñâåäå äî èíäèâèäóàëíè ñõâàòêè, êîèòî áÿõà ïî ñêîðî èãðà, îòêîëêîòî èñòèíñêà êàâãà. Èâàí âå÷å áå ïðèåë íîâîòî ñè ïîëîæåíèå. Òðóäíî, ïîìàãàéêè ñè ñ òÿëî, óñïÿ äà ñå èçïðàâè. Îãëåäà ñå. Îïèòà ñå äà ñè ñïîìíè, êàê áå ñòèãíàë äî òóê. Ïîñëåäíîòî, çà êîåòî ñå ñåùàøå áå áàðà, îò êîéòî èçëåçå çà äà ïîñëåäâà åäíî êðàñèâî ìîìè÷å. Èìàøå ÷åðâåíà êîñà è ìíîãî åëåãàíòíà ïîõîäêà, íîñåøå î÷èëà, íî ñàìî êîãàòî ÷åòåøå (òîé ÿ íàáëþäàâà öÿëàòà âå÷åð), íîñåøå øèðîêà ïîëà è ÷åðíè îáóâêè, ñ íèñúê òîê, èìàøå……..
Êàêâî çíà÷åíèå èìàøå. Ñåãà áåøå ñàì, íå çíàåøå êúäå å, à è âå÷å áå îñòàíàë áåç ðúöå. Ïîñòîÿ îáúðêàí åäèí ìèã è òðúãíà â ïîñîêà íà ðàçïèëÿëàòà ñå âå÷å ãëóòíèöà.



Ìíîãî õàðåñâàì àíãëèéñêàòà äóìà çà êàäèôå-"velvet". Çâó÷è íÿêàê ïî íà ìÿñòî. Ïî òúìíî, ïî åðîòè÷íî, ïî……èñòèíñêî, ìîæå áè. À ñèãóðíî òîâà å ïðîñòî êè÷ , áåëåã çà ìîäåðíîñò, íåèçáåæíà ïðîÿâà íà ïðèñòðàñòåíîñò êúì ñúâðåìåííîñòòà, îïðîñòåíà ñìèëàåìîñò, çà íà÷èíàåùè â ëþáîâòà, åäèí åçèêîâ Macdonald's. Çíàì ëè è àç! Ïðîñòî ìè õàðåñâà.
Ïàðåíåòî â î÷èòå ñå çàñèëâà. Ìîçúêà ìè âå÷å íå ðàáîòè íîðìàëíî. Ïî-äîáðå å äà ñïðà ñåãà. Äà ñå îïèòàì äà ïîñïÿ, ìàêàð è ìàëêî, à âèå ñàìè ðåøåòå, êàêâî å ñòàíàëî ñ Èâàí……


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 26.03.2006 @ 16:06:27 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   nomoreideas

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 4


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 17:30:57 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Underground underwear." | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (3 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Underground underwear.
îò copie íà 27.03.2006 @ 21:07:01
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èíòðèãóâàù òåêñò! Åëåãàíòåí

À Èâàí... å, è Èâàí ùå îçäðàâåå :)))


Re: Underground underwear.
îò OxyTanK (oxytank@abv.bg) íà 31.03.2006 @ 16:54:06
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.belabenova.com
kadife zvuchi prosto kato materiq, suha i anonimna kato opakovka, a velvet - kato tykan s dvijenie, koqto se svlicha.... i razkriva kartini ot da, po-tymnata i po-erotichna chast na vyobrajenieto.... i ima sobstven vkus dumata velvet....

taka che ne e ezikov MacDonald's.... :))

ðàáîòèëíèöàòà íà áîãîâåòå, òàì, êúäåòî íàïðàâèõà õîðàòà áåç äà ðàçáèðàò, êàêâî âúðøàò, çàñëåïåíè îò âèíîòî
________________________
!!!!


Re: Underground underwear.
îò agnia íà 31.03.2006 @ 18:07:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Strahoten TEXT!!!
Dopada mi!!!