Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 742
ХуЛитери: 3
Всичко: 745

Онлайн сега:
:: mitkoeapostolov
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНарисувах цъфналата пролет
раздел: Поезия
автор: liastovicata

liastovicata & Mojsei

-Нарисувах цъфналата пролет
с ухаещи липи-
ти с мен си в полет,
щастие в гърдите ни кипи.

В сегашната проблемна ситуация,
ти си ми подкрепа,
че в засипваща ни деградация,
съществуването крета.

-Сред човечество банално,
правим първи стъпки
и в пространство виртуално
проверяваме успешните постъпки.

-Движим се ужасно бавно,
но отчитаме изминатия път-
в дело колективно, славно
стигнахме до кръстопът.

-Опознахме се чрез битки здрави
и така създаваме си общество,
в което чисти нрави,
изтъкават неговото естество.

-А усилието е колективно дело-
българинът е с екзистенция в разпад
и затуй поставяме въпроса смело,
преминавайки през съществуващия ад.

-А въпросът не е само национален-
българинът търси интеграция
и решавайки проблем глобален,
той постига демокрация.

-С тебе имаме това предвид
и работим по задачите конкретно
като спираме пред всеки индивид,
за да зададем въпросите коректно.


Публикувано от BlackCat на 10.03.2006 @ 05:23:32 



Сродни връзки

» Повече за
   Поезия

» Материали от
   liastovicata

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.22
Оценки: 9


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 11:21:54 часа

добави твой текст
"Нарисувах цъфналата пролет" | Вход | 10 коментара (49 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Нарисувах цъфналата пролет
от ESEN (z55@dir.bg) на 14.03.2006 @ 23:36:11
(Профил | Изпрати бележка) http://esen.blog.bg/
;-) Лястовичка и пролет...;-)
Здравей!


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от liastovicata (liastovica@abv.bg) на 15.03.2006 @ 10:51:51
(Профил | Изпрати бележка) http://pavlinabg-dream.blogspot.com/
Здравей Златна.
Слънчице и хубав ден:)))

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от mojsei на 10.03.2006 @ 10:38:01
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php



От скоро е тук. Долетя и кацна на рамото ми -
тревожна и търсеща, сериозна и делова, изпълнена с воля за живот, конкретна и коректна във въпросите, които поставя и отговорите, които дава, с ясен поглед към това, което иска в живота, сливайки личната си съдба с тази на обществото, което се тресе в колизията на света, умножавана от липсата на хоризонти...Това е тя - Павлина, в краткия ни съвместен полет, дал възможност да публикуваме тази творба, която е и своеобарзно начало на едно по-широко сътрудничество в сайта - създаване на творческа общност от нов тип, която се превръща в субект на Новата Художествена Литература!
Благодаря ти Поли!


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от desert_fire на 10.03.2006 @ 14:18:24
(Профил | Изпрати бележка)
Успешен полет!...Творческото въображение да не ви напуска, за да рисувате все такива цъфнали неща : )))

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от mojsei на 10.03.2006 @ 17:08:58
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Самотният полет и полетът в ято са различни неща, а ние сега се учим да летим заедно, налучквайки верния маршрут...

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от desert_fire на 10.03.2006 @ 17:30:49
(Профил | Изпрати бележка)
Полетът ви сам си рисува маршрута...желая ви красиви картини : )))

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от liastovicata (liastovica@abv.bg) на 10.03.2006 @ 20:12:21
(Профил | Изпрати бележка) http://pavlinabg-dream.blogspot.com/
На теб също успех Диляна!
Всеки полет на духа е похвален.
:)))

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от desert_fire на 10.03.2006 @ 20:18:59
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря : )

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от mojsei на 11.03.2006 @ 07:21:48
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Въпросът е дали чувствате, че летите в едно ято...

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от desert_fire на 12.03.2006 @ 11:59:33
(Профил | Изпрати бележка)
Надявам се това да стане : )

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от liastovicata (liastovica@abv.bg) на 10.03.2006 @ 20:10:07
(Профил | Изпрати бележка) http://pavlinabg-dream.blogspot.com/
Благодаря за представянето, но не беше необходимо!
:)))

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от mojsei на 11.03.2006 @ 07:28:06
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Представянето ти беше повече от нужно...То е наложително, за да се "влезе" в проблематиката, а това пък предполага и аз да се представя. Кратко ще го направя така:
1. Аз съм автор на предложения текст и по силата на редица обстоятелства, съм поканил Лястовицата като съавтор.
2. Сайтът разполага с прагматично паправление в литературата, което е разработено от мен и сега стана възможно да предложим на участниците в него разговор...

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от angar на 15.03.2006 @ 12:10:29
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
"1. Аз съм автор на предложения текст и по силата на редица обстоятелства, съм поканил Лястовицата като съавтор."

Това ли е прагматичното направление в литературата, Мойсей? Да поканиш за съавтор на изобретението си някой шеф е разбираемо. Но какви обстоятелства могат да те накарат да поканиш за съавтор на едно написано от теб стихотворение Лястовицата? Без нея нямаше да ти разрешат да го публикуваш ли? И как тя се съгласява да бъде съавтор на нещо на което ти си автор, в написването на което не е участвала? Това е неморално и безсмислено!

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от star (dreame_star@all.bg) на 10.03.2006 @ 11:50:53
(Профил | Изпрати бележка)
Поли, пак ли ще спасяваш света?
Ела ме спаси и мен.
Иначе Моисей е прав в характеристиката си за теб.
Поздрав:)))


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от mojsei на 10.03.2006 @ 17:19:29
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php


Здравей, Звезда! Аз вече съм те спасил...Сега остава и ти да се спасиш...Какво ти казвам? Въпросът, който решаваме не е химеричен, а реален и се свежда до това да откриеш онзи човек, в чийто очи можеш да се огледаш, за да видиш себе си...Да спасиш себе си, означава да си спасил света, защото днес всеки носи, макар и по различен начин, света... Но, след като сме се открили като индивди, ще трябва да се открием и като хора, а това означава да се обединим в общност, която да работи за нас, за да можем чрез нея да покорим и света...Разполагаме с продукт, който сме предложили на света, а че светът не ни забелязва, ми дава повод да кажа - толкова по-зле за този свят...

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от liastovicata (liastovica@abv.bg) на 10.03.2006 @ 20:15:53
(Профил | Изпрати бележка) http://pavlinabg-dream.blogspot.com/
Мила приятелко, знаеш, че трудно кандисвам на кротко посядане в къщи. Пък и не виждам нищо лошо в това да "гониш вятъра", ако имаш пред себе си смели, дръзки и добри мечти за гонене.
Прегръщам те и с удоволствие ще дойда.
Кога не съм идвала:))))))))))))

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от mojsei на 11.03.2006 @ 07:35:09
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php


Тук е важно да кажа следното! Въпросът не е в това, че се готвим в бъдеще и неопределено време, по неопределен начин да оправяме света, а в това, че ние сме го оправили вече, първо, като сме го създали такъв, какъвто е и второ, че в областта на литературата сме създали собствена територия в лицето на нейното прагматично направление...Къде е това направление? То не се изчерпва с интелектуалния продукт, който сме създали, но и това е първото нещо, което можем да посочим като доказателство...Щом е така, а то е така, ще трябва да помислим и как по-добре да се организираме...и то така, че да излезем от кръга на приказките, макар че и приказките ни са дело...

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от evn на 10.03.2006 @ 14:53:23
(Профил | Изпрати бележка)
Скъпа пак ли си тръгнала да водиш борба за изграждане на гражданско общество?Не помниш ли колко битки и разочарования изживя наскоро.Обичам тел


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от mojsei на 10.03.2006 @ 17:32:56
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php


Здравей! Ти напомняш за един период, пълен с назежди и разочарования...

Винаги съм посочвал, че "гражданско общество" е един идеологически израз за хвърляне на прах в очите на хората.

"Гражданско общество" е понятие за онзи исторически етап от 18-19 век, когато се формират нациите..

.Днес въпросът е друг! Какъв? Ние самите създадохме този нов свят, а той ни противостои като чужд...Нещо повече! По един напълно изкуствен начин у нас се стимулира национален разпад...Нацията ерозира...Това е реалност...трагична!

На този етап, когато мъглата е ЕС, аз издигам задачата за обединяване на българската интелигенция, като изразител на националната идея за социална държава, функционираща в общоформоционния процес...

Състоянието на тази общност тук показва мизерията на отношенията в национален и в глобален план...Никакви илюзии! Но, за да оцелеем, трябвада се премерим в реалния съвременен мащаб - глобалното общество, което вече създадохме...Разбра ли ме!?

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от liastovicata (liastovica@abv.bg) на 10.03.2006 @ 20:33:45
(Профил | Изпрати бележка) http://pavlinabg-dream.blogspot.com/
"задачата за обединяване на българската интелигенция, като изразител на националната идея за социална държава"
Хубава цел за гонене. Пък и съвсем реално осъществима. Ще трябват обаче по задружни усилия.
А що се отнася до evn можеш да си сигурен, че те е разбрала, отделен е въпроса, че е отдавна отвратена от всякакви красиви обещания и лозунги. А думите и бяха насочени към мен като предупреждение от човек, който съм сигурен че ме обича, защото ме е виждала вече омерзена от липсата на лоялност и почтеност в човешките взаимоотношения.

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от mojsei на 10.03.2006 @ 20:56:33
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php


Моите уважения към спомените, които разказвате...Като се съберем на седянка ще ви разкажа интересни неща...Но тук нещата са съвършено различни...Тук съвсем не се издигат химери за някакво действие извън собствените ни възможности...Нека да ви попитам конкретно! Давате ли си сметка какво значи да издигаш зряла философска концептуалност в литературата? Това е по силите на отделен творец, но приложението на този продукт е обществено дело и то на конкретно равнище...Общите приказки не ме интересуват...Питам ви вие конкретно какво правите...или на какво сте готови...Тоав е друга гледна точка. На мен ми е достатъчен екип от няколко човека...

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от liastovicata (liastovica@abv.bg) на 10.03.2006 @ 20:22:13
(Профил | Изпрати бележка) http://pavlinabg-dream.blogspot.com/
Миличка, тя тази борба не става от един само. Говоря си тука разни неща, пък който иска да чете, който иска да псува...
Въпроса е, че не искам да съм от тия дето всичко им прелита през ушите , вятъра ги брули, студ ги гори, ама те пак си кретат кротко и тихо и само цъкат със зъби и бършат сополи.
А за другото знам, че си загрижена, но не се бой. Човек се учи и от разочарованията. Ако не ходиш няма как да паднеш, но и няма как де се научиш да тичаш.
Най - много пак да ожуля коленца:)))
Обичам те и те прегръщам горещо:)))))))))))))

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от liastovicata (liastovica@abv.bg) на 10.03.2006 @ 20:44:57
(Профил | Изпрати бележка) http://pavlinabg-dream.blogspot.com/
Поправка: говорим с Моисей и в никъкав случай не го игнорирам от разговора, напротив. Голяма е неговата заслуга за процеса който тече.

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от mojsei на 11.03.2006 @ 07:41:13
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php


Скромната заслуга на Мойсей се състои в това, че той е създал процеса, за който правим опит да поговорим...А за да говорим за процес, не бива да се забравя, че публикуваната тук творба е основата на разговора ни...Опасявам се, че диалогът се превръща в припомняне на неща, които стоят изъвн обсега на дискусията...

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от dalya на 10.03.2006 @ 20:24:54
(Профил | Изпрати бележка)
-С тебе имаме това предвид
и работим по задачите конкретно
като спираме пред всеки индивид,
за да зададем въпросите коректно.

На фона на цъфналата пролет...


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от liastovicata (liastovica@abv.bg) на 10.03.2006 @ 20:40:05
(Профил | Изпрати бележка) http://pavlinabg-dream.blogspot.com/
Далия, мисля и ти си съгласна с това, че коректните взаимоотношения между хората, запазват истината, нравствеността и водят до добри дела.
А ако е на фона на цъфнала пролет става и по-лесно и красиво. Пролетта все пак е символ на раждането , на невинността, на чистотата.
Благодаря, че бе тук:))))

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от dalya на 11.03.2006 @ 00:35:14
(Профил | Изпрати бележка)
Съгласна съм, че коректните взаимоотношения между хората запазват истината (коя истина?).
Те наистина водят до добри дела. Но как се определя коректността? И дали тя е действително коректност за всички?!
А пролетта винаги е прекрасен фон, било с разцъфналите дървета и цветя, или със свежите тонове на зеленото...
Благодаря, че ми отдели време!

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от liastovicata (liastovica@abv.bg) на 11.03.2006 @ 01:02:03
(Профил | Изпрати бележка) http://pavlinabg-dream.blogspot.com/
Когато хората работят коректно, лоялно и отговорно, имат и шанса да съхранят истинските ценности и взаимоотношения, да случат живота си за себе си и за другите, и да постигнат с общи усилия резултати полезни не само за тях самите, а и за обществото.
Така се стига и до добрите дела.
А коректността не е задължително да се изповядва от всички. Дори невъзможно е иначе светът би изглеждал по друг начин.
А пролетта е моят сезон и аз ти желая прелестна и красива пролет:))))))))))

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от mojsei на 11.03.2006 @ 01:00:54
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
На фона на цъфналата пролет, имаме "това предвид". А кое е това? То е съдържание на цялата творба, което го поставяме тук конкретно, а е коректно, защото е плод на положени вече усилия...От тук може да се започне и разговора...

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от angar на 10.03.2006 @ 21:12:23
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Наричам вашето колективно дело засипваща ни деградация!

Води ли някой статистика в колко тандема е участвал вече Мойсей? Сигурно е за книгата на Гинес!

Куплетите започват с пряка реч - което би трябвало да означава, че единият куплет е написан от единия поет, а следващият куплет - от другия. Но всички са написани в един стил - стила на Мойсей!

Казват, че в брака съпрузите се превръщат в един човек; въпросът е в кой от двамата. Нещо подобно забелязвам и при писането в тандем! Всички поетеси, които са писали в тандем с Мойсей, се превръщат в Мойсеевки!


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от liastovicata (liastovica@abv.bg) на 10.03.2006 @ 21:20:21
(Профил | Изпрати бележка) http://pavlinabg-dream.blogspot.com/
Благодаря за мнението Ангар.
Съществуват бракове, в кито всеки съпруг може да запази индивидуалността си и пак да имат общи цели, например отглеждането и възпитанието на децата.

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от angar на 11.03.2006 @ 08:26:55
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
"Нарисувах цъфналата пролет -
с ухаещи липи!"

Ето това е най-хубавото в стихотворението, прекрасно е. На който е авторът на този стих - едно голямо браво!

А децата, за възпитанието на които сте се обединили, вероятно сме останалите хулитери. Той Мойсей непрекъснато с това се занимава, и затова ни е станал скучен до прилошаване. Но новоприлетелите птички неизменно му кацат на рамото!

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от mojsei на 11.03.2006 @ 08:01:11
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php


А ето и един представител, който ни подпомага с ролята си на опонент.
Той казва:

"Наричам вашето колективно дело засипваща ни деградация!"

1. Той признава наличието на колективно дело, което си е направо вълнуващо. Ще добавя! Това е дело на десетки хора, които са тук, в сайта и с които сме работили заедно. Възникването на група от яростни противници е една от моите лични заслуги, която високо ценя...Сега задчата е да заставим тези хора да се държат прилично!
2. Деградацията, която ни засипва не е измислена от нас. Живеем в Епоха на деградацията и позицията да се правим, че не забелязваме това...ще кажа открито...е пресътпна.

По-нататък:

"Води ли някой статистика в колко тандема е участвал вече Мойсей? Сигурно е за книгата на Гинес!"
1. Това го приемам като своеобразно признание на положените до тек усилия. А идеята е добра!

След това:
"Куплетите започват с пряка реч - което би трябвало да означава, че единият куплет е написан от единия поет, а следващият куплет - от другия. Но всички са написани в един стил - стила на Мойсей!"
1. Въпросът касае кухнята на приготвянето на творбата, но в случая е некомпетентен, защото съавторството е въпрос, който се решава от участниците...

И сега малко на тема брак:
"Казват, че в брака съпрузите се превръщат в един човек; въпросът е в кой от двамата. Нещо подобно забелязвам и при писането в тандем! Всички поетеси, които са писали в тандем с Мойсей, се превръщат в Мойсеевки!"
1. Чеда мои, още в Библията съм записал, че съм ви създал "като мъж и жена", а формата на това образувание днес е бракът. "И Господ-бог създаде човека, като мъж и жена го създаде". А съпрузите се превръщат в един чрез любовта, всеки запазвайки своята индивидуалност...
2. Хахаха...говорител от името на Мойсеевките..."И Господ- бог създаде човека, по свой обарз и подобие го създаде". Но това е процес на типизиране. Говорителят се изтипосва, но това си е вече негово дело...

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от angar на 11.03.2006 @ 08:17:25
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Ама какво е това "колективно дело"? Каква цел сте си поставили, за какво пледирате, за какво се борите? Само общи фрази, без съдържание. Бих го определил като "екзистенция в разпад!" - да използвам пак един ваш неразбираем израз.

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от pc_indi на 10.03.2006 @ 21:29:16
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
"Изглежда,че в живота има такива,които не знаят,и които не знаят,че не знаят.Те са като деца.Нахранете ги!
После, изглежда,чи има такива,които не знаят,и които знаят,че не знаят.Те са склонни.Научете ги!
После,изглежда,че има такива,които не знаят,но които мислят,че знаят.Те са опасни.Избягвайте ги!
После,изглежда,че има такива,които знаят,но които не знаят,че знаят.Те са спящи.Събудете ги!
После,изглежда,че има такива,които знаят,но се преструват,че не знаят.Те са актьори.Радвайте им се!
После,изглежда,че има такива,които знаят,и които знаят,че знаят.Не ги следвайте!Защото,ако знаят,че знаят,те не биха ви оставили да ги следвате.Но се вслушайте много внимателно в това,което имат да кажат,защото те ще ви напомнят онова,което вие знаете!"
Това е цитат от книгата на Нийл Доналд Уолш "Приятелство с Бога".
Каузата ви е не просто благородна,но и необходима.Да отвориш очите и душите на всеки човек поотделно за духовно просветление е може би най-трудната мисия,която сте избрали.
Аз лично ви желая успех!Това би било успех за всички!


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от liastovicata (liastovica@abv.bg) на 10.03.2006 @ 21:43:11
(Профил | Изпрати бележка) http://pavlinabg-dream.blogspot.com/
Благодаря че вникна в думите и за цитата Инди, много е ценен и на място. Не го знаех:)))
Благодаря и за пожеланията и скренните думи!
Трудните и благородни мисии винаги са срещали отпор, но това ги прави и по-значими после.
Прекрасна вечер ти желая:)))

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от mojsei на 11.03.2006 @ 08:15:52
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php


Забележителен коментар правиш Инди. Въпросът е не какви хора има, а ние какви сме. Това ви казвам тук. И ще те цитирам, когато казваш следното:

"Каузата ви е не просто благородна,но и необходима.Да отвориш очите и душите на всеки човек поотделно за духовно просветление е може би най-трудната мисия,която сте избрали.
Аз лично ви желая успех!Това би било успех за всички!"

1. Ти успя да видиш, че каузата е благородна.

Коя е тази кауза? Създаването на Новата Литература, в това число и на Новата Художествена Литература! Огромна работа, която се прави от всички в сайта...И в това многообразие се спираме за миг, за да посочим нещо като факт - създадено е паргматично направление в литературата. Появиха се хора, коиот не само виждат това, но го и подкрепят...

2. Но ти виждаш и друго - че тази кауза е и необходима. Заслуга на проведения разговор и лична заслуга на Павлина е това, че вижда тази необходимост в ракурса на вписването ни в общоформационния процес, а това вписване днес има смисъл като икономически процес. А ние разполагаме с продукт, предназначен за пазара. Не заяждане помежду си, макар че без това няма да мине, а овладяване на пазара, за да можем да овладеем и проблемите на всеки един от участниците в работата на сайта...

3. Ти говориш за отваряне на очите и за духовно просветление...Добре! Приемам позицията ти, но въпросът е практически! Трябва да създадем пазар да продукта, който създаваме, а този пазар сме преди всичко ние самите...Ето затова е нужна организация...И това се прави в сайтовете, но като частна работа. Тук е разликата! Аз го поставям като обществен въпрос!

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от pc_indi на 11.03.2006 @ 09:33:02
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
Успех в начинанието!Продукта,който споменаваш,трябва така да е изработен,че към него да бъде проявен интерес и да постигне предназначението си.Това имах предвид,като споменах,че е необходимо духовно просветление и отвореност към тези неща.Хората са различни като интереси,потребности и изява.
Успех още веднъж!

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от mojsei на 11.03.2006 @ 11:09:43
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Съгласен съм с теб - нужен е сблъсък на интереси...

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 11.03.2006 @ 08:47:06
(Профил | Изпрати бележка)
В очакване на Пролетта, заглавието ми прозвуча доста примамливо, имайки предвид и душата си, която изразява повечето си емоции и в цветове.
За стихчето и заглавието бих казала, че се разминават тотално. Заглавието е красиво, подмамващо, но самото стихче (не го коментирам като текст) не отговаря на заглавието.
Като начинание - ви поздравявам и ви желая успешно реализиране! Нека тандемът ви да успява да работи заедно и поотделно, така както е при Дружествата с ограничена отговорност - т. нар. ООД-та!


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от mojsei на 11.03.2006 @ 11:28:20
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php


Казваш:

"В очакване на Пролетта, заглавието ми прозвуча доста примамливо, имайки предвид и душата си, която изразява повечето си емоции и в цветове."

1.Между твоята душа и нашето заглавие е налице пълна хармония, а ти си в очакване на природни картини - омайни и сладки...

И продължаваш:

"За стихчето и заглавието бих казала, че се разминават тотално. Заглавието е красиво, подмамващо, но самото стихче (не го коментирам като текст) не отговаря на заглавието."

1. Тук противопоставяш темата на съдържанието и се отказавш да коментираш текста.Така сама се оплиташ в собствменото си разсъждение. Не ти харесва нашата пролет!? Ще се опитам да изясня! Природа сама за себе си съществува, но за човека самото общество е продължена природа. Ето защо, като изхождаш от тази безупречна логика, ще разбереш, че стихчето - както наричаш таза творба - е една мащабна картина като фон на практически процеси, за които ти пък, ни поздравяваш? Къде е разликата в позициите ни? Там, където аз разглеждам един цялостен процес и довеждам поетичната рефлексия до саморефлексия, т.е. стигам до философски обобщения, ти разглеждаш нещата на части - заглание - добро, текст - не коментираш, инициатива - похнална! Така ти ставаш лесна да ти кажа какви са особеностите на мисленето ти, ако пожелаеш?!

Заключаваш:

"Като начинание - ви поздравявам и ви желая успешно реализиране! Нека тандемът ви да успява да работи заедно и поотделно, така както е при Дружествата с ограничена отговорност - т. нар. ООД-та!"

1. Добронамереността ти не буди съмнение, но дали си разбрала за какво става въпрос? За какво ми е да ти казвам, че правя ООД, ако не исакам да те привлека в него, а? Но ти къде си? И как се прави това нещо?


]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 11.03.2006 @ 13:45:36
(Профил | Изпрати бележка)
О, не - благодаря!
Сакън, не желая да коментираш мисленето ми! То си е мое и какво от това дали ще го коментираш, или не.

А иначе, съжалявам - явно не знаеш принципите на ООД-то - за съвместното управление, иначе щеше да ме разбереш изцяло.

Да, от заглавието бях в очакване на друго. Затова останах разочарована - и съм си написала, че заглавието е подвеждащо.
А текста не коментирам именно поради това.
Сложи подходящот заглавие, и ще го коментирам, ако реша!

Поздрави, и не се съмнявай в добронамереността ми! :-)


]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от mojsei на 11.03.2006 @ 15:07:54
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php



Ти трябва да се справиш с отговора, който съм ти дал - за връзката между природа, общество и мислене. И като направиш това, можеш за трети път да ми говориш са собствените си разочарования, които не допринасят за придвижване на нещата...Пролетта не е някаква абстакция, откъсната от обществото и от човека. А в тази творба пролетта е една подходящо избрана метафора за развиване на избраното съдържание. Липсата на гъвкавост за водене на диалог ни лишава от допирни точки, което е мяра за проявената добронамереност.

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от KBoianov (MartyBoianov@abv.bg) на 12.03.2006 @ 17:29:45
(Профил | Изпрати бележка)
Няма единство между пролетта като сезон, личните чувства и пролетта в обществото. Нужни са образи, поанта, която да ги съедини.


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от mojsei на 12.03.2006 @ 21:30:32
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php

Коментарът ти, от една страна, подкрепя позицията ми, която развих по-горе във връзка с разбирането на пролетта до момента на постигане на саморефлексия. Това е много важно! Дори и това да е само, приемам коментара като компетентен. От друга страна, цялото изложение се движи по поантата на интелектуалната връзка между героите, за да достигне своята кулминация в последния куплет. По този начин със самата постановка на този въпрос ти постигаш втори принос с коментара си. Но ако имаш възражение относно направеното тук обяснение, мога да продължа.
Сериозен коментар!
Благодаря!

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от KBoianov (MartyBoianov@abv.bg) на 15.03.2006 @ 07:12:30
(Профил | Изпрати бележка)
Инферно

Безсмислени реклами
обещават илюзорно бъдеще.
На гарата –
олющен надпис “Към Европа”.

Обезличени
и безименни роботи –
вървят си хората без бъдеще.

Отчупвам къшей
от надежда –
да нахраня вярата.
И с обич
запокитвам своето сърце,
за да избухне изгрева.
На всеки срещнат
оня страшен лед в очите
да стопя.

И нека има утро в ада!
А над Манхатън
спуска се лилава вечер...

Мисля, че искаш да напишеш нещо такова. Но с положителен поглед на нещата.

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от mojsei на 15.03.2006 @ 11:32:52
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Приятно съм изненадан от позивната ти позиция. Това го казваш ти и аз те подкрепям, а аз каквото съм искал, съм го казал и то е тук. Важното е, че сме в една посока...

]


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от Zen_ на 12.03.2006 @ 23:16:04
(Профил | Изпрати бележка)
:)))))


Re: Нарисувах цъфналата пролет
от liastovicata (liastovica@abv.bg) на 12.03.2006 @ 23:22:14
(Профил | Изпрати бележка) http://pavlinabg-dream.blogspot.com/
:))))))))

]