Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 807
ХуЛитери: 3
Всичко: 810

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНенужните необходимости - Ралф Марстън
раздел: Преводи
автор: salza

Нямаш нищо за губене, но можеш да спечелиш всичко, ако успееш да използваш правилно настоящия момент. Ако изпитваш страх или опасения, запомни техния урок и продължи да вървиш напред.


Голяма част от онова, което те дърпа назад, е съставено от твоя страх да не загубиш нещо или на желанието ти да придобиеш нещо, от които ти всъщност нямаш нужда. Остави това желание за притежание да отлети и ще видиш как неговото място ще бъде запълнено с множество неочаквани неща.

Нуждите, които сам си избрал за себе си, могат да бъдат много удобни. И все пак това удобство те държи затворен в един тъмен и тесен ъгъл на живота.

Избери пътя на освобождение от желанията, от които всъщност нямаш нужда. Избери пътя, по който ще оставиш всички копнежи, мании, навици, тревоги и притеснения да отлетят, сякаш никога не ги е имало, и ще видиш, че те са били само тежести, които за те дърпали назад.

Помни че можеш да учиш бързо, че можеш да се приспособяваш и да успяваш в нови и различни ситуации. Светът на безкрайните възможности лежи само на няколко крачки от твоето удобно ъгълче на желанията.

А когато се хванеш, че желаеш нещо, спри, направи крачка назад и се запитай дали наистина имаш нужда от това. Колкото повече са ненужните необходимости, които съумееш да оставиш назад, толкова по-бързо ще вървиш напред.




Публикувано от hixxtam на 04.03.2006 @ 10:20:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Преводи

» Материали от
   salza

Рейтинг за текст

Средна оценка: 3.4
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 15:30:56 часа

добави твой текст
"Ненужните необходимости - Ралф Марстън" | Вход | 5 коментара (8 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Ненужните необходимости - Ралф Марстън
от fightingone на 04.03.2006 @ 18:26:03
(Профил | Изпрати бележка) http://vivian.blog.bg
Скъпа salza, поздрави за чудесния автор и чудесния превод! Кой е Ралф Марстън? Нямаш представа как изостри любопитството ми и колко прилича на автори, които много чета и много обичам, напр. Стивън Кови или Уейн Дайър...Благодаря ти!!


Re: Ненужните необходимости - Ралф Марстън
от salza (lorien575@abv.bg) на 04.03.2006 @ 18:55:31
(Профил | Изпрати бележка)
Ralph S. Marston е човек, който пише всеки божи ден подобни малки текстчета. Има собствен сайт, на който те са публикувани - http://www.greatday.com/motivate/
Ето още едно негово текстче:


ИМА МЯСТО ЗА ВСИЧКО

Когато стигнеш до НИЩОТО, тогава имаш място за всичко. Когато ВСИЧКО Е ЗАГУБЕНО, няма ограничение на ТОВА, КОЕТО МОЖЕШ ДА ПОСТИГНЕШ.

Когато знаеш малко винаги можеш да научиш много. Когато нищо не е направено, има толкова много за вършене.

Празнотата е възможност, която ти е дадена, за да я запълниш. Ограничението е възможност да станеш по-силен и по-можещ.

Там където цари завладяващо отчаяние, там има и огромно пространство, което може да бъде изпълнено с любов. Където има тъмнина, там лежи и възможността да се изпълни със светлина.

Когато сте на самото дъно на отчаянието, вие можете да покажете най-доброто от себе си. Когато сте обгадени от празнота, то имате и неограничено пространство за съграждане.

Когато светът изглежда тъмен, студен и празен, има и толкова неща, за които можете да бъдете благодарни. Защото вие сте тези, които можете да го запълните с топлина, светлина, смисъл и живот.

Ралф Марстън


Re: Ненужните необходимости - Ралф Марстън
от salza (lorien575@abv.bg) на 04.03.2006 @ 19:23:00
(Профил | Изпрати бележка)
Ще ме извините, но пускам и днешното му текстче, което също е страхотно :)))


Ти си


Нещата, които правиш са важни за теб и все пак те не съвпдат с теб самия.

Думите, които произнасяш ти служат, за да изразиш себе си. Въпреки това, те не съвпадат с теб самия.

Обстоятелствата в твоя живот ти дават контекста, в който работиш и все пак тези обстоятелства не те определят като личност.

Проблемите, които имаш; възможностите, които се отварят пред теб; предизвикателствата, пред които се изправяш; ценните неща, които създаваш – всички те са свързани с теб, но не съвпадат с теб самия.

Твоето минало разказва историята на твоето пътуване през живота, а твоето бъдеще ти дава пространство, в което да растеш. И все пак твоето минало и бъдеще не съвпадат с теб.
Ти си отвъд твоите думи, действия, обстоятелства, предизвикателства, постижения, отвъд историята на твоето минало и твоите бъдещи възможности. И така, кой/коя всъщност си ти?

Ти си човекът, който може да даде на всичко Смисъл, Красота и Любов.


Ралф Марстън


Re: Ненужните необходимости - Ралф Марстън
от radi_radev19441944 на 05.04.2006 @ 19:13:36
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Философ , психолог, проповедник,педагог-много интелигентна личност.Отнася се за много амбициозни хора Чудя се само , след като се лишиш от всички слабости и удобства , какво ще остане от живота. Сетих се за един пасаж от
"Апология на Сократ" на К. Варналис :
"Ядях, пиех,отдавах се на слабостите си - тоест-на силата си..." или нещо подобно. Алтернативата не е за пренебрегване.
Но преводачът е чудесен . Благодаря.


Re: Ненужните необходимости - Ралф Марстън
от Eredia74 (eredia@abv.bg) на 13.04.2006 @ 22:02:59
(Профил | Изпрати бележка)
Четейки горното, си обяснявам защо преводачката му се появи ненадейно в ICQ -то ми, с необяснимото за мен нейно желание, "да ми помогне да се освободя от оковите" (цитат), както и да ме научи как да пиша, "така, че да хващам читателя за гърлото"(отново цитат),въпреки отчаяните ми обяснения че нито съм писател, нито имам макар и малки претенции да ставам такъв. В контекста на горните мъдри мисли, се сещам за едно мое правило -на красиви думи не вярвай. Иначе японците са го формулирали далеч по-добре: "Който знае всичко, не поучава никого, защото е разбрал колко е малко това, което знае."