Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 739
ХуЛитери: 2
Всичко: 741

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАнгели (сън)
раздел: Хумор и сатира
автор: xxlogre

Бях в някаква хижа, високо в планината, през зимата. Времето беше лошо, духаше силен, почти ураганен вятър, Цялата хижа се люлееше от вятъра като кораб в бурно вълнение. Беше качена на някаква пружинна конструкция като къщичката на Баба Яга. Хвана ме страх, но си помислих, че вече съм приключил важните неща в живота си и не би трябвало да ме е страх да умра.

После ненадейно се оказах навън на поляната пред хижата, а от върха на планината се спусна скиор. Беше невероятен скиор, щом си позволяваше да кара в такова време. Движеше се като бог, спускаше се от върха, без път и пътека, дори нямаше нужда от сняг, караше направо през ръбовете на скалите. От време на време залиташе, но уверено овладяваше движението, просто летеше. Накрая при спирането направи салто пред хижата, но само ските паднаха на земята, а той остана прав високо горе, стъпил на парапета на терасата на хижата, изпънат като гимнастик . Доколкото можех да преценя през дрехите му, беше висок, не як, по-скоро слаб, но с невероятно атлетично телосложение. Спортист, но получил своята физика даром от съдбата, без да е издевателствал над тялото си, човек от скица на Леонардо. Забелязах също, че ските са дървени, груби и съвсем непретенциозни, а долната им част е цялата надрана от камъните. След малко се спусна още един скиор. Караше по същия начин по склона. Вече не се учудвах. Оказа се жена. Спря със същото салто, а ските пак се изхлузиха и паднаха. Наведох се да ги вдигна и й ги подадох. Тя ми благодари с усмивка и ме докосна леко по ръката. Беше мила и лъчезарна. Аз също й благодарих и й казах че докоснатото ще ми донесе щастие. "Мmm, really!" измърка тя.

Постояха около половин минута при нас докато си поемат дъх, (пропуснах да кажа, че имаше и други хора около мен) и после пак се качиха на ските и тръгнаха да се спускат по пистата от хижата надолу. Вече се движеха хванати за ръце и за мое и за всеобщо удивление над тях светеха ореоли. Имаха малки, фини, пръскащи искри като от бенгалски огън кръгове над главите си. Там където бяха хванати ръцете им също искреше, както и над върховете на ските им. Телата им сякаш бяха станали прозрачни, виждаха са само огньовете от ореолите как се отдалечават в здрачината по пистата. Изведнъж се сетих, ангели! Това бяха ангели! Бях зашеметен. Гледах след отдалечаващите се огънчета като хипнотизиран. Всичко на което бях свидетел токущо беше толкова необичайно и се беше случило толкова набързо, че не бях успял да оценя важността му. Чувствах се като човек, който токущо е пропуснал нещо много важно в живота си. Бях изпълнен едновременно с възторг и съжаление и не знаех как да постъпя.

Внезапно както се отдалечаваха светлинките, някой ги стъпка с крак. Стъпка ги както се стъпква горящ запален вестник, подхванат от вятъра. Неразбиращо, от глупост. Ангелите вместо да се отдалечат, всъщност бяха станали малки, миниатюрни и се намираха само на няколко метра от нас. Всички които гледахме сцената изтичахме на мястото на произшествието. На местопрестъплението, бих казал, защото това си беше убийство, престъпление. Разпилени, разкъсани, стъпкани остатанки. Като от тежко пътно произшествие. Странното беше, че не се виждаха тела, само безформени разкъсани вещи. Всичко беше толкова нелепо. Не можех да изпитам нищо друго освен празнота и тихо отчаяние. Ангелите ги нямаше вече.

Понечих да снимам останките. Вдигнах фотоапарата, който висеше на врата ми и се опитах да снимам. Нещо не беше наред, не искаше да работи. Погледнах апарата, не беше моя. Откъде бях взел този не разбирах. Изтичах назад да взема моя. И той не работеше. Просто не щеше да щракне и толкоз. Мамка му, ядосах се. Беше още почти нов. Изключих го и го включих отново. Същата работа. Тогава си помислих че може би сънувам. Тази мисъл ме обнадежди. Отпуснах се назад и се успокоих. Нищо не се беше случило. Натиснах ресет.


Публикувано от BlackCat на 15.02.2006 @ 13:42:12 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   xxlogre

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 14:04:08 часа

добави твой текст
"Ангели (сън)" | Вход | 3 коментара (5 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Ангели (сън)
от Dimi на 15.02.2006 @ 17:06:52
(Профил | Изпрати бележка)
Това не е фантастика и този сън е сякаш пророчески. Какво ли би станало с истински ангели тук?
МНого е добро това!


Re: Ангели (сън)
от xxlogre на 15.02.2006 @ 19:10:34
(Профил | Изпрати бележка)
10x! Сънят е съвсем истински, все още не мога да му намеря тълкувание за себе си.

]


Re: Ангели (сън)
от Marta на 16.02.2006 @ 06:55:30
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
Поздрав за текста, xxlogre.


Re: Ангели (сън)
от Rossa на 02.03.2006 @ 08:44:00
(Профил | Изпрати бележка)
Забележително!