Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 684
ХуЛитери: 3
Всичко: 687

Онлайн сега:
:: rosi45
:: LeoBedrosian
:: Marisiema

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаРеклама
раздел: Есета, пътеписи
автор: aleko

Каква е целта на рекламата? Разбира се, и децата знаят. Ако търгуваш, да продаваш повече от даден продукт. Ако извършваш услуги - повече клиенти да се обърнат точно към теб.
Ето, по телевизия, радио и вестници непрекъснато виждаме много, някои от които и хубави реклами. "Кока-кола" - и хората купуват и пият повече "Кока-кола". "Бонукс" и леля Мария -хората наистина вярват, че може да се пере евтино и качествено. "Ехо савекс" - тук вече и само за един лев вършим същата работа. Ами пийте "Тюламоър дю" , "Мери Джейн", яжте "Сникърс" или не знам си още какво.
Ще кажете - за какво е всичко това? Уместен въпрос. Но всички тези фирми са в правото си. Плащат милиони собствени средства, за да увеличат продажбите и печалбите си. Логично!
Но има една фирма (дали само една?), която харчи не своите пари и не за да увеличи печалбите си. Просто от скудоумие или от… не знам що си. Че даже не е и съвсем фирма… Нелогично! Нали? Защото харчи не своите, а нашите -по-точно моите и твоите, на данъкоплатците пари. Да сте чували за "НАП"? За по-ясно - Национална Агенция по Приходите. С рекламата, разбира се, не увеличава приходите си. За тази цел си има лихви и глоби. Ако закъснееш с данъка - плащаш си лихвите. Закъснееш с осигуровките - ами освен лихвата отнасяш и голяма глоба. Ако имаш пари да си платиш всичко това, значи си пълен глупак да не плащаш. Механизмите са ясни. Ако нямаш - е, тогава, щеш не щеш, плащаш и лихвите, и глобите.
Тогава защо ще рекламираш такава "услуга"? Казвам "услуга", защото определено не е производство или търговия (пък знае ли човек?). И тази "услуга" се извършва от нашата "държава" на всички данъкоплатци. На мен, на теб, на всички хора, които искат да са…как да го кажа - изрядни. Ние си даваме парите. Доброволно. Е, не съвсем, де! Но поне ги даваме - за благото на "държавата" (забележете - не на народа и) и за да не пострадаме от лихви и глоби.
А за какво се харчат парите ни? За пътища, депутатски, учителски, полицейски и пожарникарски заплати, ще кажете вие. Може би? А може би не? Как ще реагирате, ако разберете, че голяма част от вашите пари отиват не по предназначение. Тоест, най-грубо казано, са откраднати. Същата тази "фирма" (и не съвсем) "НАП"харчи огромни суми за реклама. Или рекламира своите "услуги" с твоите пари. А всеки знае, че цената на рекламата се включва в цената на крайния продукт. Значи - за повече реклама по-високи данъци и осигуровки. Разликата от истинската реклама е, че тази не осигурява по-големи приходи и печалба. Приликата - разбира се, и за нея се плаща като за всяка друга реклама. Ами ако "съвсем случайно" се запитаме, дали една част от тези пари, вече безфактурно, освободени от данъци и осигуровки, не се връщат обратно при "рекламодателя". Как му викаха на това - жест на благодарност за осигурена работа ли, корупция ли, или вече има друга дума? Аз не знам. Просто разсъждавах логично. Опитайте и вие!


Публикувано от aurora на 07.02.2006 @ 09:08:58 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   aleko

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
544 четения | оценка 5

показвания 40403
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Реклама" | Вход | 2 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Реклама
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 09.02.2006 @ 07:59:15
(Профил | Изпрати бележка)
Питам се, дали ОНЕЗИ, които си споменал, те четат по някакъв начин...
Поздрави и за този текст! Започнах да те чета малко отзад напред!
:-))))


Re: Реклама
от Aleko (a.kolev@mail.bg) на 09.02.2006 @ 09:20:45
(Профил | Изпрати бележка) http://www.kolev.at
Благодаря! Даже и не се надявам. Техните грижи са други. Да му мислим ние!

]


Re: Реклама
от rimoza на 27.12.2006 @ 12:25:01
(Профил | Изпрати бележка)
"Умните у нас считат за луди..."
..................................................
Затова никой не търси логика в нищо... :))
Така е било, така и ще бъде... :))
(за съжаление)
Поздрав за смелия автор !