Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 541
ХуЛитери: 3
Всичко: 544

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: rajsun
:: Marisiema

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВехнеща
раздел: Разкази
автор: Obgru6tane

Гледах я. Тънките й ръчици, чупливите китки, изпитите бузи, очите й с премрежен поглед в мен, ала без да са в състояние да ме различат ясно. Напрягаше се да чува думите ми, стъпките ми около нея, шума от движенията ми. Опитваше се да извръща глава към мен, но за нея аз съществувах в друго измерение, където плътта все още се подчиняваше на желанието за движение и то с твърде резки и бързи движения за летаргичното състояние, в което се намираше тя.
Гледах слабия й силует, който като сянка се крепеше на стола. Виждах бавните, неотмерени повдигания на изпитите й гърди и пулсът ми се ускоряваше, защото я виждах жива без да знам до кога.
Гледах я. И все още я исках. Може би до няколко години, месеца или минути щеше да си отиде и да постигне покоя, от който сега я делеше като че един дъх. Страхувах се да я имам. Страхувах се да не причиня синина на тая прозрачна кожа, да не я накарам да изстене с болка от някое прибързано мое движение. А най се страхувах да не видя как се прекършва в ръцете ми, докато я любя, докато правя сетни усилия да я стопля с моето тяло върху й. Исках да се приближа и да я целувам като за първи път, да я положа на пода и да насълзя очите й с жива страст. А тя искаше да се приближа, да я сграбча, да я хвърля на земята, да я задуша под тежестта си, да не я питам как е. Тя искаше и обичаше силата ми.
Нощем се гушеше като животинче в мен и я виждах да поема насън въображаемите ми удари върху себе си. Гушеше се и изживяваше болката си, гушеше се и студени й пръсти се впиваха в мен, за да ми кажат, че ме обича. Виждах сънищата й като наяве, защото отдавна тя не бе като истинска. Ефимерната й плът беше като сънувана, дните ни се точеха като болни сънища в една безкрайна нощ.
Тя се нуждаеше от мен. Бях гръбначния стълб и на двете ни тела, ръцете ми бяха нейната инвалидна количка, а понякога сякаш само моите вдишваха припомняха на гърдите й да продължат да се надигат. Усещах я срасла с мен като болно образование, което щеше да убие разсъдъка ми, но беше невъзможно да се противодейства. Студенината й се впиваше в мен.
Гледах я как вехне. Гледах едно болно есенно цвете, което се беше отворило към небето във време, когато нямаше как да получи живителна слънчева ласка. Вятърът ронеше почвата и изравяше корените, после се спускаше мъгла и аз се будех с последен спомен за цвете, витаещо в тази мъгла, сякаш хранещо се от нея, далеч-далеч над тоя свят.
Тя беше вече откъсната. Някога сестра ми изхвърляше дивите букети от вазата на верандата още свежи. Мачкаше ги, за да се поберат в кофата за боклук, и ги отнасяше. Сестра ми не обичаше да ги гледа как вехнат. Сестра ми отдавна би я убила.
Гледах я. А тя се обръщаше към мен и се правеше, че ме вижда. Със слуха си. Със студената си кожа. Но знаех, че не с очите си.
Тая нощ се реших да й дам каквото искаше от мен. Силата ми. Върху нея и нейната слабост. Сграбчвах я, както се надяваше да сторя, мачках празните й гърди, хапех чупливия й врат, правех това, за което тя ме молеше в съня си. Още първият оргазъм я изтощи. Отпусна се още по-моя в ръцете ми, неистински някак загрята, а ледена; задъхана, ала почти без дъх. Бях й влял от живота си и за секунда очите й живи разцъфнаха. Погледа й се заби в мен и остави резки в съзнанието ми. Пулсът й се чуваше силен, почти не неин, сякаш чуждо сърце биеше вместо нейното. Всеки миг и тя щеше да се разтече отново в ръцете ми. Отново щеше да натежи с неочаквана сила. По белия й врат вече се отличаваха червени белези и крехки артерии пулсираха под прозрачната й кожа. Обхванах врата й с ръка. Почаках да отвори очи. Свих пръстите си. Устните й леко ме погалиха с последна усмивка.

Облян в пот. Събудих се. Панически се обърнах към нея и я притиснах към себе си. Беше вледенена. Беше се пречупила. В съня си. И в моя.


Публикувано от BlackCat на 27.01.2006 @ 22:04:17 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Obgru6tane

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 08:52:58 часа

добави твой текст
"Вехнеща" | Вход | 7 коментара (15 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Вехнеща
от copie на 28.01.2006 @ 00:42:08
(Профил | Изпрати бележка)
Не знам какво ме накара да прочета този текст, но не съжалявам.

Има нужда, по мое виждане, от редактиране тук-там.

Но основното е: хубава история и хубаво разказана.

Поздрави от мен и благодаря!


Re: Вехнеща
от libra на 28.01.2006 @ 04:52:44
(Профил | Изпрати бележка)
това е текст, на който не знам какво да напиша, каквото и да напиша все ще е слабо казано..
ти си талант, жалко че рядко публикуваш..


Re: Вехнеща
от Ufff на 29.01.2006 @ 01:04:53
(Профил | Изпрати бележка)
Рентгенография на гръбначния стълб. Леле, то било сложно!


Re: Вехнеща
от filantrop (asdaa@abv.bg) на 29.01.2006 @ 11:23:42
(Профил | Изпрати бележка)
Невероятен разказ!
Такова щедро раздаване..
Поздрави!


Re: Вехнеща
от Apokalipsis на 30.01.2006 @ 14:10:26
(Профил | Изпрати бележка)
Нещо такова ми се въртеше в главата напоследък, но ти го написа първа;)))
Текста е страхотен, по мое мнение можеше да има малко повече жестокост, да е малко по-кървавко;)разбираш, надявам се. Но пък тогава щеше да носи друг заряд. Това си ти - пишеш нежно и обгръщащо;)))))))))
Супер е, много целувки!!!!


Re: Вехнеща
от Apokalipsis на 30.01.2006 @ 14:12:37
(Профил | Изпрати бележка)
Нещо такова ми се въртеше в главата напоследък, но ти го написа първа;)))
Текста е страхотен, по мое мнение можеше да има малко повече жестокост, да е малко по-кървавко;)разбираш, надявам се. Но пък тогава щеше да носи друг заряд. Това си ти - пишеш нежно и обгръщащо;)))))))))
Супер е, много целувки!!!!


Re: Вехнеща
от star (dreame_star@all.bg) на 12.02.2006 @ 00:47:02
(Профил | Изпрати бележка)
Хубаво преживяване!
Дано в живота не се налага в съня да открием човека до себе си.
Поздрав!