Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 434
ХуЛитери: 3
Всичко: 437

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: Boryana
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПриказка за театъра
раздел: Приказки
автор: marvindeep

Приказки за лоша нощ
Животът май е сцена.Или поне така твърди един именит поданик на нейно величество. И ние всички сме артисти. Наистина велика мисъл, но както повечето такива и тази е блестяща, остроумна и неизбежно непълна, а едно допълнение би хвърлило съмнение върху автентичността на блясъка й и би лъснала неприятната прилика със стъклено украшение. Пълното отсъствие на талант на огромна част от самодейците-любители, удобно пропуснато да бъде споменато в оригиналната сентенция, определя почти без изключение, независимо от понякога скъпите и претруфени декори, съмнителното качество на представлението. Жалки и гротески пиески се разиграват безспирно, нанасяйки незаслужена обида на всеки средностатистически ценител на изкуството. Неоснователната самоувереност на изпълнителя пък придава комичен характер и усещането за долнопробен фарс дори и на най-сериозните и драматични етюди. Основната сюжетна линия, задължително претрупана с кича на масовите и личностни самозаблуди би могла в почти всички случаи да се сведе до: "да бъдеш или да не бъдеш". Всяко излизане от релсите на конвенционалното вдига много шум за нищо и в крайна сметка малкото стръкче надежда за проява на креативност бива сдъвкано, употребено и изплюто в обществения плювалник, наречен табу. Невероятно е как вместо да използват главите си по предназначение и да импровизират, набедените артисти следват точно и без грам инициатива тъпия и ограничен сценарий. Дори псевдопроявата на свободна воля е предварително загнездил се в главите им стереотип, изключващ всяка възможност за избор. Отговора на вечния въпрос на датския принц никога не е сам за себе си положителен или отрицателен, а такъв, какъвто се очаква да бъде. С две думи- мача е купен.
Особен тип персонажи се появяват понякога на сцената, може би за да ни спасят от ужаса на еднообразието. Тези самородни таланти така присърце взимат собственото си изпълнение, че успяват най-дълбоко и искрено да си повярват. Така ние имаме възможността да се насладим на ярки, цветни и изпълнени с драматизъм романи, съдържащи в себе си така редкия и опасен елемент на изненадата. Никога не трябва да забравяме, че някой, съумял със сърцето и душата си да повярва в собствената си ценност, има реалния потенциал да превръща стъклените маниста в брилянти.


Публикувано от BlackCat на 10.01.2006 @ 21:36:24 



Сродни връзки

» Повече за
   Приказки

» Материали от
   marvindeep

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 19:30:12 часа

добави твой текст
"Приказка за театъра" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.