Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 595
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 597

Îíëàéí ñåãà:
:: pc_indi
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÂèêîâå
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Tiranozavar

Ñíîùè òè ëè ìå ïîâèêà, ãî áå ïîïèòàëà ãîäèíà ïðåäè äà ñå ðàçäåëÿò. È òîé íå ðàçáðà êàêâî îçíà÷àâàò äóìèòå é.

Òÿ áå ïî-ãîëÿìà îò íåãî. Èçïèòâàøå ðåñïåêò êúì ãîäèíèòå, êîèòî ãè äåëÿõà, êúì òîâà, êîåòî íå ìó ñïîäåëÿøå, ñÿêàø òî íÿìà íèêàêâî çíà÷åíèå è ñâåòúò áå ñúçäàäåí â ìèãà, êîãàòî ñå âèäÿõà. Ìèã, â êîéòî ñòðåëêèòå íà ÷àñîâíèêà ñÿêàø íå îòáðîÿâàõà çåìíî âðåìå, à ñå áÿõà ñëåëè, êàêòî ïî-êúñíî òåëàòà èì âúðõó òåñíèÿ äèâàí â êâàðòèðàòà é, êàêòî äóìèòå, êîèòî ïîëåïíàõà ïî êîæàòà ìó, êîãàòî â òàêñèòî ìó ïðîøåïíà - íå èñêàì äà áúðçàìå. Äîêîñâàõà ñå êàòî õîðà, êîèòî ñà ãî ïðàâèëè ñòîòèöè ïúòè, êàòî îáèãðàíè ëþáîâíèöè, êîèòî ïîçíàâàò âêóñà íà êîæèòå ñè, íà óñòíèòå, çíàÿò êàê äà äèøàò, êîãàòî òåëàòà èì ñå ïðèòèñêàò è âúçäóõúò íå äîñòèãà. Äîêàòî ñå îïèðàøå â íåÿ è ñúáëè÷àøå äðåõèòå é, èçóìåí îò áÿëàòà é êîæà, îò ìåêèòå é, ïðèãëóøåíè, íî óâåðåíè æåñòîâå, ìó ñå èñêàøå äà óäúëæè âñÿêà ñåêóíäà, äà ñå íàñëàäè íà òîâà òÿëî, êîåòî ìó ñå ïðåäëàãàøå ñìåëî ïîä ÿðêàòà ñâåòëèíà íà ëàìïàòà áåç äà èçïèòâà êàïêà ñìóùåíèå èëè ñâÿí...
Ïîñëå òÿ çàìèíà. Íÿêúäå äàëå÷å, çàåäíî ñ äåòåòî ñè, çà êîåòî òîé íå ñè ïîçâîëÿâàøå äà ìèñëè. Êîãàòî òÿ çà ïúðâè ïúò ñïîìåíà èìåòî íà ìîì÷åòî, äàæå ìó ïîêàçà íåãîâà ñíèìêà, òîé ïî÷óâñòâà îò÷óæäåíèå, ìåæäó òÿõ ïîëàçè ñòóäåíèíà è òÿ íå ïîñìÿ äà çàãîâîðè ïîâå÷å çà òîâà. Äîêàòî ÿ íÿìàøå òîé ñè ïðåäñòàâÿøå óëèöèòå, êîèòî òÿ ïðåêîñÿâà, ñëàäîëåäà, êîéòî óñòíèòå é äîêîñâàò, î÷èòå, êîèòî øàðÿò ïî ñåðãèèòå è ïðúñòèòå, êîèòî òúðñÿò êàìú÷åòà ïî ïÿñúêà. Îòõâúðëÿøå ìèñúëòà, ÷å ñåãà òÿ ñå ãðèæè çà íÿêîé äðóã îñâåí íåãî, ÷å äëàíèòå é äîêîñâàò òÿëî, êîåòî íå å íåãîâîòî è êîæà, êîÿòî íÿìà íåãîâèÿ âêóñ. Îáâèíÿâàøå ñå, ÷å èçïèòâà îìðàçà êúì íåïîçíàòîòî äåòå, îïèòâàøå ñå äà ñå çàñòàâè äà ãî õàðåñâà äîðè çàäî÷íî, äà ñè âòúëïè, ÷å òî å åäíî íàé-îáèêíîâåíî ìîì÷å, êîåòî íÿìà íèùî îáùî ñ íåãî, ÷å äåòåòî íå ìîæå äà ìó ÿ îòíåìå, ÷å ìàéêàòà è æåíàòà ñà äâå ðàçëè÷íè íåùà, êîèòî òîé ðàçïîëîâÿâà, çà äà çàïàçè ïî-äîáðàòà ïîëîâèíà ñàìî çà ñåáå ñè.
Êîãàòî ÷ó ãëàñà é ïî òåëåôîíà ãðúáíàêúò ìó èçòðúïíà îò òðåïåòà, êîéòî äîëîâè ó íåÿ. Èíñòèíêòèâíî ñâè þìðóöè è ñè íàëîæè äà ãîâîðè ñïîêîéíî, çà äà íå óñåòè òÿ ñìóùåíèåòî ìó, æåëàíèåòî ìó äà ÿ ïðåãúðíå ïðåç ðàçñòîÿíèÿòà, äà ñå ñïóñíå ïî æèöàòà è äà ñå îçîâå òàì, â öåíòúðà íà ãëú÷òà, êîÿòî æóæåøå êðàé íåÿ. Åëà ïðè íàñ, ìó áå êàçàëà òîãàâà è òîé óñåòè ïî ëèöåòî ìó äà ñå ñïóñêà ñòóäåíà ñúëçà íà ÿðîñò. Íå ìîãà, îòâúðíà é ðÿçêî è ìëúêíà, ñÿêàø, çà äà ÷óå ìåòàëíîòî åõî â ñëóøàëêàòà. Åëà, êàçà ìó òÿ îòíîâî è ñÿêàø ïî÷òè ñâåíëèâî ñå óñìèõíà. Ñíîùè, øåïíåøå ãëàñà é, êîãàòî íà ñúñåäíàòà ìàñà íÿêîé ïîðú÷à ëþáèìèÿ òè äæèí-ôèñ, èçòðúïíàõ, îáúðíàõ ñå, èñêàõ äà ñè òóê. Ñúëçèòå ïî ëèöåòî ìó ñòàâàõà ïîâå÷å è ïî-ñòóäåíè è òîé èçðå÷å îòíîâî - Íå ìîãà è çàòâîðè áúðçî ñëóøàëêàòà.
Òÿ ñå âúðíà ñêîðî ñëåä ðàçãîâîðà è íå îáåëè äóìà çà äåòåòî. À òîé áå çàïî÷íàë âå÷å äà ÿ øïèîíèðà. Ñëåäåøå äâèæåíèÿòà é, âñëóøâàøå ñå â äóìèòå é, êîãàòî òÿ ìó çàãîâîðåøå òîé ñå íàïðÿãàøå, çà äà óñåòè íþàíñèòå â ãëàñà é, â æåñòîâåòå. Òàì íÿìàøå íèùî, êîåòî äà ìó íàïîìíÿ çà ìîì÷åòî, íî òîé óñåùàøå ïðèñúñòâèåòî ìó íàâñÿêúäå, íîùåì, äîêàòî ñå ëþáåõà èìàøå ÷óâñòâîòî, ÷å äåòåòî å êëåêíàëî çàä êëþ÷àëêàòà è íàáëþäàâà ãîëîòàòà ìó, ñóòðèí, ÷å ñå å ñâèëî íÿêúäå îêîëî ìàñàòà è î÷àêâà îò ìàéêàòà äà ìó ïðèãîòâè çàêóñêà.
Êàêâî òè ñòàâà, ãî áå ïîïèòàëà òÿ, êîãàòî æåñòîâåòå ìó ñòàâàõà ãðóáè è òîé ñå îïèòâàøå äà ñå îòñêóáíå îò æåëàíèåòî é, îò ïðåãðúäêàòà é, îò ïîäêàíàòà, ïîëåïíàëà ñ âëàæåí æåñò íà óñòíèòå ïî âðàòà ìó.
À äåòåòî áå òàì, âúâ âúçäóõà íà äðîáîâåòå é, â áåëåãà îò ïúïà äî ñðàìíàòà êîñò, â ãúðäèòå é, ñ îãðîìíè îðåîëè è ëèëàâè çúðíà, êîèòî òîé äîêîñâàøå âñå ïî-âÿëî è âÿëî, äîêàòî ïðåñòàíà äà äîïóñêà æåíàòà äî ñåáå ñè, è ñå âèæäàøå ñ íåÿ ñàìî, çà äà óâåëè÷àâà ïîäîçðåíèÿòà ñè, äà ñå îáëèâà â ñòóäåíà ïîò è îãîð÷åíèå.
Óñåòèëà îòäðúïâàíåòî ìó è òÿ ñòàíà ïî-âíèìàòåëíà. Íå ãîâîðåøå òàêà îæèâåíî, êàêòî ïðåäè, âïèâàøå â íåãî èðèñèòå ñè, ñÿêàø ãî ïðîó÷âà, íî íå êàçâàøå íèùî è òîé óñïÿâàøå ñàìî ñêîâàíî äà ïîïèòà - Ñúðäèø ëè ñå çà íåùî, íà êîåòî òÿ íå îòãîâàðÿøå. Òÿëîòî é âå÷å íå ìó èçãëåæäàøå òîëêîâà ïðèâëåêàòåëíî, íèòî ïúê îò çåíèöèòå é èçâèðàõà èñêðèòå, êîèòî ãî áÿõà íàåëåêòðèçèðàëè îùå íà ïúðâàòà èì ñðåùà è êîéòî ïàëåõà îãúí â ñëàáèíèòå ìó. Ñ èçíåíàäà òîé îòêðè, ÷å òúðñè áðú÷èöè ïî ëèöåòî é, ÷å ñå âãëåæäà â òúíêàòà ìðåæà ïîêðàé êëåïà÷èòå. Êîæàòà é îò áÿëà áå ïðèäîáèëà ïåïåëÿâ îòòåíúê, à çúáèòå é ìó ñå ñòðóâàõà ïîâå÷å æúëòè, îòêîëêîòî ñíåæíè è âëàæíè.
Ïîêðàé òÿõ çàïî÷íàõà äà èçâèðàò õîðà, ñðåùàõà ñå ñ íåéíè ïðèÿòåëè ïî-÷åñòî îò êîãàòî è äà áèëî è òîé îñúçíà, ÷å òÿ èñêà äà ãî äúðæè äàëå÷ îò ñåáå ñè, äà ãî ðàçñåå èëè âúðíå îáðàòíî êúì ñâåòà, êîéòî òîé áå íàïóñíàë çàåäíî ñ íåÿ è â êîéòî íå èñêàøå äà ñå âúðíå. Êîãàòî íàáëþäàâàøå æåñòîâåòå é ìó ñå ñòðóâàøå, ÷å òÿ ñå ïðåîáðàçÿâà â íÿêîÿ ñúâúðøåíî äðóãà æåíà, êîÿòî ãîâîðè ñâîáîäíî, ñìåå ñå, ðàçêàçâà äîðè áàíàëíè èñòîðèè, îáè÷à äà îáñúæäà íåùà, êîèòî çà íåãî áÿõà ÷óæäè, äàæå íåñúùåñòâåíè. Ïîñëå, êîãàòî îñòàâàõà ñàìè, òÿëîòî é îòíîâî ïðèòèõâàøå â ïîçíàòèòå ìó êúñè æåñòîâå, â îíàçè âå÷å ïîäîçðèòåëíà êúì íåãî óñìèâêà, à íîùåì òÿ âñå ïî-ðÿäêî îòêëèêâàøå íà ëàñêèòå ìó, ïðåâúðíàëè ñå â äîñàäåí íàâèê è çà äâàìàòà. Äîêîñâàøå ÿ ñ õëàäíè ðúöå, à çàä êëåïà÷èòå ñè ñå îïèòâàøå äà âúðíå ñïîìåíà îò îíàçè òÿõíà õàîòè÷íà, óõàåùà íà ñòðàñò è íåòúðïåíèå ïúðâà ñðåùà.
Ïîíÿêîãà èìàì ÷óâñòâîòî, ÷å èñêàø äà ìå íÿìà, ìó áå êàçàëà ìàëêî ïðåäè êðàÿ. Íå å âÿðíî, îòãîâîðè áúðçî òîé ïðåäè äà ñúîáðàçè êàê çâó÷àò äóìèòå ìó. Âñúùíîñò, è àç èñêàì äà èç÷åçíà, êàçà ìàëêî ïî-êúñíî è ñå îïèòà äà óëîâè ïîãëåäà é. Òÿ ñå å ïðåâúðíàëà â ëåëêà, ÷óâàøå ìèñëèòå ñè äà øóìÿò â óøèòå. Åäíà íàé-îáèêíîâåíà, ëåêî ïúëíà, äîñàäíà ëåëêà, êîÿòî èìà ñèí, íà êîãîòî ïðàùà ïàðè, êîãîòî ÷óâà òàéíî ïî òåëåôîíà, çà êîãîòî íå ìè ñïîìåíàâà.
Äíè ïî-êúñíî òîé ñòîåøå íà ïðàãà íà êâàðòèðàòà é ïèÿí ñ áóòèëêà áÿëî âèíî â ðúêà. Êîãàòî ñå ñâëå÷å â êðåñëîòî óñåòè íåéíîòî îò÷óæäåíèå. Ìèðèøåø îòâðàòèòåëíî, ìó êàçà è ñåäíà ñ èçïðàâåí ãðúáíàê ñðåùó íåãî. Òîé îòâîðè ñ òðåïåðåùè ðúöå áóòèëêàòà è îòïè ñìåëà ãëúòêà, çà äà óñïîêîè òðåìîðà. Ìúë÷àõà. Ïîíå÷è äà ÿ äîêîñíå, íî òÿ ðÿçêî ãî îòáëúñíà. Ìåæäó òÿõ ñÿêàø èìàøå àéñáåðã. Ðàçäåëÿìå ëè ñå, ÿ ïîïèòà ðÿçêî. Âñè÷êî ñâúðøè, ìó îòâúðíà òÿ è ñèíèòå é î÷è ñå ñòðåëíàõà â íåãîâèòå. Òîâà å íàé-áåçáîëåçíåíàòà ðàçäÿëà â æèâîòà ìè, èçëîìîòè òîé, äîêàòî ïîñÿãàøå êúì ÷àøàòà. Ïîñåäÿõà ìúë÷àëèâî, äîêàòî ñúäúðæàíèåòî íà áóòèëêàòà ñå ñòîïè è òîé ñå èçïðàâè. Êðàêàòà åäâà ãî äúðæàõà, à ïîä ðèçàòà ìó ñúðöåòî ùåøå äà èçñêî÷è.
×óâàøå ñòúïêèòå é çàä ãúðáà ñè è ìó ñå ïðèèñêà äà ñå îáúðíå, äà ÿ ïîìîëè äà îñòàíå, äà ñå ñâëå÷å íà êîëåíå è äà ñå ðàçïëà÷å, íî íå ãî íàïðàâè. Îòâîðè âðàòàòà è ïðèñòúïè â ñòóäåíàòà òúìíèíà.
Âå÷å áå ñèãóðåí, ÷å ÿ å âèêàë. Íî ñåãà íÿìàøå ãëàñ, çà äà ãî íàïðàâè îòíîâî.


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 05.01.2006 @ 14:01:37 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Tiranozavar

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 4.8
Îöåíêè: 10


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 00:29:19 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Âèêîâå" | Âõîä | 5 êîìåíòàðà (10 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Âèêîâå
îò Rhiannon íà 05.01.2006 @ 14:49:19
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìäà, îùå åäèí íåùàñòíèê ñ "íåâúçïèòàíè" ÷óâñòâà è ñ õðîíè÷åí ëàðèíãèò.

Ðåàëèñòè÷íî å.


Re: Âèêîâå
îò Tiranozavar (s_tomova@mail.bg) íà 05.01.2006 @ 15:07:11
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õðóìêàòà çà ëàðèíãèòà ìè äîïàäíà)
Íå òî÷íî "íåùàñòíèê/öè", à íåùàñòåí/íà, à ìîæå áè å òúãà. Ìàé å òúãà. Íå-ùàñòèå.

]


Re: Âèêîâå
îò Rhiannon íà 05.01.2006 @ 17:38:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ãóáèø ñìåëîñò äà îáè÷àø, ãóáèø ñìåëîñò äà æèâååø è åäèí äåí îòêðèâàø, ÷å âèêàø, àìà è ñàì íå ñå ÷óâàø:)
Àáå, äîáðå å, ÷å ïèøåø çà òîâà ... è äîáðå ãî ïðàâèø.
Ïðåäñòàâÿì ñè, ÷å ïðàâÿò ôèëì ïî òâîé ðàçêàç.

]


Re: Âèêîâå
îò moeto (moeto@abv.bg) íà 05.01.2006 @ 14:51:49
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
èñòîðèÿ èëè ñèìïòîì? íÿêàê æàëúê ìè ñå âèäÿ ëèðè÷åñêèÿ òè ãåðîé. íà êîãî äà ñú÷óâñòâàì, êàòî è äâåòå ñòðàíè ñà çàãóáåíè? è íèòî íàìåê çà "õåïè åíä".

èíà÷å íèùî íîâî ïîä ñëúíöåòî, íî âñå ïàê äîáðå ðàçêàçàíà "áàíàëíà" èñòîðèÿ îò âñåêèäíåâèåòî


Re: Âèêîâå
îò Tiranozavar (s_tomova@mail.bg) íà 05.01.2006 @ 15:16:05
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Kå ìîãà äà òè îòãîâîðÿ íà êîìåíòàðà, ñå óñåòèõ òîêó-ùî. Òîâà å ôèêöèÿ, íàëè çíàåø. Èñòîðèÿ, êîÿòî ðåøèõ äà ðàçêàæà, à íå ñëó÷êà. Òîâà íå å ðåàëíî è ëè÷íèòå íåùà áè ñëåäâàëî äà îòïàäíàò. Àç ñúì ðàçêàçâà÷úò)

]


Re: Âèêîâå
îò Rossa íà 05.01.2006 @ 14:52:59
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ðàçêàçúò, êîéòî îò 5ã. íå ñúáèðàì ñèëè äà íàïèøà. À âå÷å íÿìà ñìèñúë. Íàïèñàí å. Ñúâúðøåíî:)


Re: Âèêîâå
îò Tiranozavar (s_tomova@mail.bg) íà 05.01.2006 @ 15:17:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
×àê ïúê. Íàïèñàí å, ìîæåøå äðóã äà èçïðåâàðè)

]


Re: Âèêîâå
îò fightingone íà 05.01.2006 @ 15:59:53
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://vivian.blog.bg
Ðàçêàçâà÷úò å èñòèíñêè òèðàíîçàâúð, îòäàâíà ñúì ãî îòáåëÿçàëà. À ïîíåæå òàçè èñòîðèÿ å ìîÿ â èçêëþ÷èòåëíî ãîëÿìà ñòåïåí, íàé-îòãîâîðíî òâúðäÿ, ÷å å àáñîëþòíî èñòèíñêà.


Re: Âèêîâå
îò Tiranozavar (s_tomova@mail.bg) íà 05.01.2006 @ 22:01:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ùîì å òâîÿ ïî íà÷èíà, ïî êîéòî ãî êàçâàø, ìíîãî òè áëàãîäàðÿ)

]


Re: Âèêîâå
îò Nadie íà 06.01.2006 @ 08:03:28
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áàíàëåí áèë ðàçêàçúò, ãåðîÿò áèë æàëúê. Ìè æàëúê å. Ñ òàêèâà å ïúëíî. Îáà÷å íå çâó÷è êàòî áèòîâ ðåàëèçúì, à êàòî ìíîãî òúæíà, ðàçêàçàíà ñ áîëêà èñòîðèÿ. Tiranozavar was here :-)