Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 721
ХуЛитери: 4
Всичко: 725

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: pc_indi
:: pavlinag
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЧерно
раздел: Разкази
автор: libra

Най трудно се отърва от Монката.Той беше около трийсетина годишна мутра с внушително телосложение и не внушителни други неща.Не помни вече къде се запозна с него.
- Овца такава - казваше Монката, не може да не искаш.
- Моля те, имам си проблеми в къщи - се опитваше тя с добро и без това живея трудно - сега не е момента.
- Абе не се прави на овца хваната в гората - беснееше мутрата по телефона, а тя затваряше и хич не и пукаше.Стига да искаше можеше наистина да и създаде неприятности знаеше къде живее, беше я взимал от тях, беше я докарвал.
Тя и до сега не можа да си обясни как точно успя да го разкара.Дали усещаше, онова в нея, отчаяното и може би беше наясно, че и е все едно дали ще е жива или не, такива като него имат професионално силно развити инстинкти и ги усещат тези работи.
На тая не и пукаше.Монката изпитваше някакво необяснимо уважение даже респект към нея.Странна жена, първия път когато я видя беше с черни дънки и черна блуза прилепнала по нея, черни кларкове и дънково яке, не носеше чанта, но пък носеше черни очила и всичко друго беше напъхала в джобовете на якето си също черно.Казваше, че черния цвят и дава сила.Нямаше представа на колко години беше, но имаше хубава фигура, а той разбираше от жени.
Заведе я в кафето където водеше специалните си приятелки, не разбра дали тя го оцени изглеждаше на пръв поглед безразлична, но го слушаше с внимание и някаква мекота имаше в очите и.Никоя кучка не го беше гледала така до сега, а той си мислеше, че иска да види какво има под блузата и.Беше омъжена, изглеждаше фина и спокойна, когато му разказа за съпруга си.Оня беше покерджия, беше проиграл всичко преди няколко години и сега продължаваше с надеждата да дръпне, а затъваше все повече.Когато губел си го изкарвал на нея.Очите и бяха тъжни.Монката не беше свикнал да го гледат тъжни очи и това малко го дразнеше.Баси тъпата кучка, „Фани го разкарай тоя, сменяй ключалката багажа пред вратата и да се маха" той беснееше, като я слушаше, тъпа женска."Да дойда аз да го разкарам"."Моля ти се" - казваше тя, недей.Беше му споменала, че има някакво дете и заради него не искаше скандали."Тоя е за убиване" каза компетентно Монката тогава, но повече не го повтори, заради погледа в очите и не го повтори.
Искаше я, още когато я видя за първи път още тогава я искаше.Тя го мъкнеше да се разхождат по паркове и по разни природи, а той се чудеше как да я замъкне някъде където да я изчука.Един път и го спомена, че иска да е с нея, а тя се усмихна само и нищо не каза.Спомена и за хотел.Изключено, каза тя.Когато взе да започва да си мисли за нея всеки ден и всяка нощ, вече сериозно се обезпокои, такъв случай не беше имал до сега.Чудеса стори докато разкара майка си баща си за два дни да идат в провинцията и тогава я покани при него.Тя дойде.Беше с къса черна пола и черно поло, любимия и цвят.Когато влезе в апартамента, първото което той направи беше да я хване за ръката и да я доведе до средата на хола, остави я на метър от него и си смъкна дрехите, просто ги свлече, съблече се пред нея, после бавно свали нейните.Докато я носеше на ръце към леглото чу някъде в страни, че тя каза.."ти си един от малкото които да удостоени с щастието да ме видят гола", баси самочувствието си помисли и после не помнеше нищо.
Разказваше и за себе си, каза и всичко включително и за онази рускиня, която му плати за да и направи дете, след като с мъжа си след Чернобил, беше родила нещо което слава богу не оживя.Разказа и и как изпиха после парите на рускинята с приятели из Боровец и че всъщност рускинята му писала, че е родила дъщеря от него, ама му беше некакъв бегъл спомен, имал дъщеря, какво го интересува.Тя мълчеше, слушаше го и единственото което чу от нея бе, „абе ти ти що не си платиш на някоя курва за няколко часа, след като ти липсва секс" спомни си и какво и отговори тогава.."защото тя няма така да ме гледа, както ти"
Не знам какво и стана, но повече не я видя, звънеше и като луд, а тя му казваше, че има неприятности с оня нещастник дето и беше съпруг и го молеше да не я търси повече.Когато ставаше настоятелен просто затваряше.
Преди няколко месеца, случайно в един ресторант я видя, минаваше с приятели да хапнат нещо, а тя седеше на една маса и обядваше.Бяха минали поне пет години от какато не я беше виждал, изглеждаше прилично, реши да и каже здрасти.
Тя го видя като влизаше с приятелите си, нямаше как да не го види, изглеждаха внушително, еднакви, едри, безкрупулни, мъже в черно.Черното е силен цвят, помисли си тя - трябва пак започна да се обличам в черно.Тя е в синьо, зарязала е черното дали още живее с оня нещастник, помисли си той докато се вглеждаше в тъжните и очи, но не я попита защото го видя.
След десетина минути, тя си допуши цигарата, плати, стана, усмихна му се и си тръгна.
Ей за тази усмивка Монката си беше продал душата, по точно подарил.Сега се сети, че я попита тогава, през онази нощ какво иска да и подари, а тя каза, искам душата ти.Странна жена, помисли го още тогава, да иска нещо без никаква стойност, другите искаха парфюми, дрешки, коли, а тази душа.Монката може да беше много гаден човек но си държеше на думата, подари я и без това душата му нямаше никаква стойност за него, така без душа си живеше къде ти по леко.
Замисли се дали да не изтича след нея и да я догони, после реши, че няма смисъл. Беше странна жена, а Монката вече се боеше от такива.


Публикувано от BlackCat на 12.12.2005 @ 19:23:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   libra

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.73
Оценки: 15


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 09:21:13 часа

добави твой текст
"Черно" | Вход | 11 коментара (32 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Черно
от fightingone на 12.12.2005 @ 19:58:21
(Профил | Изпрати бележка) http://vivian.blog.bg
Дожаля ми. И за нея, и за Монката, и за цялата тази шибана ситуация, и за любовта им ми дожаля!

Много хубаво пишеш проза, Либра!!


Re: Черно
от rimoza на 12.12.2005 @ 20:03:39
(Профил | Изпрати бележка)
"другите искаха парфюми,дрешки,коли,
а тази душа"
..................................................................
Чиста и истинска, май е от изчезващия вид...
тази твоя героиня, Либра !?!
Гласувам с пет !
И дано има повече такива като нея занапред !


Re: Черно
от plamen на 12.12.2005 @ 20:47:13
(Профил | Изпрати бележка)
Много е добър разказът, да знаеш! И никакви такива-онакива, както преди с Антония, защото наистина е находка. И изобщо не се шегувам.


Re: Черно
от eola на 12.12.2005 @ 21:01:21
(Профил | Изпрати бележка)
...
половин час се опитвах да напиша нещо, но било само оригиналничене след теб...


Re: Черно
от pmv на 12.12.2005 @ 22:20:07
(Профил | Изпрати бележка)
Доста добре си написала разказа си,Либра! Хареса ми много!Може би тоя -Монката де- не е имал по стойностна жена в живота си , щом :,,душата му нямаше никаква стойност за него'' ...
Такива хора като Монката ...пази боже от тях...

Поздрав от мен-:))


Re: Черно
от somebody на 12.12.2005 @ 22:20:52
(Профил | Изпрати бележка)


Re: Черно
от I_naistina на 13.12.2005 @ 04:47:05
(Профил | Изпрати бележка) http://inaistina.tripod.com/
Тръгна ми на разкази тази вечер и това си е...
Прочетох го, докато бях на работа и докато се прибирах го мислих...
Няма какво да се каже повече или по- малко, изпипала си ги и двамата както ти само си можеш... и ситуацията!

Увлекателно разказваш и леко, но ми стана тъжно, за всичко ми стана тъжно, тук сега щях да напиша нещо нередно:)), че утре коментарът ми току- виж- изтрит:)

Поздравче!!!


Re: Черно
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 13.12.2005 @ 11:51:39
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) пълна магия от слово!

само въздъхвам, че почна ли да пиша, няма да мога да спра

и ти благодаря за това, че ми/ни подаряваш това черно бижу

;~)


Re: Черно
от Amar (amar4e@yahoo.com) на 13.12.2005 @ 14:14:04
(Профил | Изпрати бележка)
и аз обичам черното...

увлекателен разказ, натъжаващ ... някак си. не мога да обясня кое точно му е тъжното, но цялостната атмосфера е една такава... и си го предала страхотно.
брейй, и прозата не може да ти се опъне!

либра)


Re: Черно
от Ufff на 14.12.2005 @ 19:19:22
(Профил | Изпрати бележка)
Често черното е добре забравено бяло!:)
Радвам се, че експериментираш в проза!
Здрваей!


Re: Черно
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 15.12.2005 @ 00:23:32
(Профил | Изпрати бележка)
Добре бре, Либрети!
Аз заобичах Монката, да знайш!

:-)))