Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 712
ХуЛитери: 3
Всичко: 715

Онлайн сега:
:: rosi45
:: LeoBedrosian
:: Marisiema

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаРазмисли за Образцов-ия дом
раздел: Други ...
автор: tabakera

алхимия на промоцията й


От интервюта ми с продавачи на серигии за книги, оставам с впечатлението, че сред най-търсените издания на пазара в момента са наръчниците, всякаква астрология, литературата за извънземни, кулинарните книги, криминалните романи и чак най-на края идва редът на сериозната литература, поезията включая съвременната българска проза и белетристика. Обаче изключението дърпа хорото с едни гърди в друга посока, сякаш за да ме опровергае. Думата ми е за "Образцов-ия дом" на Ваня Щерева.
Защо за мен е успешен този проект? Впечатляващият тираж от 3000 бройки за българските възможностите е добре пресметнат. Като стил книгата е ситуирана на границата между традиционното епистоларно произведение и личните мемуари, но както се сещаме всички, май й е рано на авторката за цялостни житейски спомени, но пък за клюки всяко време е успешно. Апропо, мигът на самото представяне на книгата е също успешно изчислен. 4 ноември, Военен клуб. За да ни напомня за себе си и за книгата си, Ваня е подготвила още една изненада, песен със същото име, доста слаба (по мое мнение), която много бързо омръзна на публиката, а радиостанциите от ден на ден все повече пренебрегнват. Но въпреки това тя добре се вписва в иначе шумната, скандална и сърцераздирателна реклама по радиата и телевизиите, която е тежката артилерия на Ваня и тя съзнателно не се скъпи за нея. Въпреки всички плюсове и минуси убеден съм, че опитът на Ваня Щерева следва да се поощри, пък ние ако имаме акъл да си го опичаме и да си правим изводите. Отмина времето когато оплюването бе нормално занятие, сега е редно да се учим от грешките на другите и да говорим конкретно, кое не ни харесва в книгата и защо, и да не премълчаваме добрите й страни, ако ги има. След появата на Георги Господинов виждам авторката на Образцов дом като пазарен феномен на книжния пазар, който ни покзава как се работи професионално в книгоиздаването, за което я поздравявам и адмирирам. Оценката за художествените качества на книгата оставям на всеки дръзнал да я прочете, с малък коментар, тя е от типа книги "изповеди от жена на жена". Приятно четене :)


Публикувано от BlackCat на 21.10.2005 @ 12:56:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   tabakera

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
544 четения | оценка 5

показвания 41384
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Размисли за Образцов-ия дом" | Вход | 4 коментара (5 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Размисли за Образцов-ия дом
от BlackCat (blackcat@hulite.net) на 21.10.2005 @ 13:02:07
(Профил | Изпрати бележка)
Според мен това е по-добре да бъде тема за обсъждане във форум, а не отделно произведение. Засега го пускам, но ще е по-добре да се премести там.
Не можах да присъствам на премиерата, но четох репортажи (ТУК и на други места), гледах интервюта, слушах песента и т.н. Книгата също не съм чела (този месец ми свършиха паричните запаси за книги), но с поглед отстрани мога само да кажа, че рекламата е страхотна. В случая ми се струва, че книгата първо е пазарен продукт. В което няма нищо лошо, според мен. Въпрос на възможности, предполагам.


Re: Размисли за Образцов-ия дом
от pype6 на 21.10.2005 @ 21:55:21
(Профил | Изпрати бележка)
И аз смятам, че мястото на такава тема е във форумите, но искам да кажа и друго-
истинското изкуство не се нуждае от реклама, както и знанието не се огласява на всеослушание, не крещи за внимание, не се тупа в гърдите, не изисква аплодисменти...
Както във всяка сфера, нещата могат да се разделят грубо на комерсиално и стойностно, което винаги е имало ограничен кръг/бих ги нарекла избрани/ привърженици...
Истински ценните книги се предават от ръка на ръка, от уста на уста, от ухо на ухо..., за да стигнат далече зад пределите на собственото си ограничено време...
В този смисъл, нашият кратък човешки живот едва ли ще ни даде отговор дали тази или друга книга имат стойност.
Така мисля аз.

Поздрави!:)

]


Re: Размисли за Образцов-ия дом
от solaris на 21.10.2005 @ 14:57:59
(Профил | Изпрати бележка) http://solaris.blog.bg
Признавам си не съм я чела и по скоро не бих и посегнала въпречи че наскоро я разглеждах, но си купих вместо нея "Валс на раздяла" на Кундера. Обичам да си купувам съвременна българска литература и се зачитам.
Георги Господинов ми е любишм и мисля, че рекламата, която му се прави е заслужена. Има стил и ниво, което поражда в някой хора истински яд - очевидно...
Табакера, не виждам критика в дълбочина и литературно аргументиране относно това което критикуваш. От написаното от теб извинявай, но се прокрадва недобронамерена завист...
Тъжно е...


Re: Размисли за Образцов-ия дом
от dara33 (dara33@bitex.bg) на 21.10.2005 @ 19:58:27
(Профил | Изпрати бележка) http://dara33.blog.bg/
размисли, които ме грабнаха...

благодаря ти, че ги сподели с нас)


Re: Размисли за Образцов-ия дом
от Tiranozavar (s_tomova@mail.bg) на 21.10.2005 @ 20:35:01
(Профил | Изпрати бележка)
Лични мисли на един човек. Мемоари се пише с "о".