Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 741
ХуЛитери: 5
Всичко: 746

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA
:: tehnomobi
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМетаморфоза на едно съществуване
раздел: Есета, пътеписи
автор: Mojsei

Денят и нощта ни предлагат различно екзистенциално съдържание, което е трудно да се овладее от сам човек, но семейството дава богати възможности в това отношение.
През деня ти ходиш на работа, а аз - през нощта и затова имаме чудесната възможност да постигнем пълнота на преживяванията си, а следователно и да имаме самочувствието на идеални съпрузи.
Ти ме сънуваш през нощта, а аз през деня и при кратките ни разминавания си разказваме сънищата, на което много се смеем, осъзнавайки колко сме щастливи от предоставилата ни се възможност.
Аз съм рицар на нощта и ти разказвам за звездите, за Луната, за звуците и сенките на морето, а ти си Царица на деня и ми разказваш за светлината, с която аз се срещам само на зазоряване и при смрачаване. Затова и сънищата ни са такива - през деня аз сънувам нюансите на нощта, а през нощта ти сънуваш вариациите и градациите на светлината.
Ти се вълнуваш от моя разказ за нощта, а аз те жадувам като светлина на моето преживяване.
Така с теб живеем не само един чрез друг, но и един в друг - ти ми носиш озарението на светлината, а аз ти нося игривите сенки на здрача и загадките на непрогледната тъма.
Така си принадлежим без да сме заедно, превръщайки преживяванията си в неукротим копнеж, който е доказателство на силната ни любов.
А това, че не се познаваме, ни помага допълнително да се желаем - твоят живот минава в пространството на работното ти време, а за мен времето се концентрира в просранството на мрака, където не всичко е така, както изглежда…
Но само по този начин ние опознахме постоянството на любовта и отчуждението се превърна в наш съюзник, нещо повече - то стана наша същност. В бледия здрач на нощта ти изгряваш за мен като жадувана светлина, а самотните ти нощи се уплътняват от мрака, който аз ти дарявам щедро.
В напрегнатия мой нощен мрак аз нося твоите трепетни ухания на деня, а твоят сън се търкаля под звездопада на моите тревожни нощи.
И така, всеки от нас е в двумерното пространство на денонощието, но най-интересни са срещите ни в съня, където ти ме виждаш винаги в черен фрак, а аз те преживявам в бялата ти булчинска рокля.
Теб те няма в моите будни нощи, а аз отсъствам от твоите ярко осветени дни, но пък упорито продължаваме да се разминаваме, което е недвусмислено доказателство, че съществуваме и това ни стига.
Ти си в дневния ми тревожен сън като бяло видение, а аз съм в гънките на сънуваната от теб здрачина. Но затова пък спим в едно и също легло, което пази уханието ти на жена и ми дава сигурни доказателства за твоята вярност и за това, че ми принадлежиш, а това ми стига.


Публикувано от BlackCat на 11.10.2005 @ 14:53:49 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   Mojsei

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 15:07:42 часа

добави твой текст
"Метаморфоза на едно съществуване" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Метаморфоза на едно съществуване
от lusi на 12.10.2005 @ 05:15:33
(Профил | Изпрати бележка)
Любовта е странно нещо!