Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 492
ХуЛитери: 6
Всичко: 498

Онлайн сега:
:: Marisiema
:: pinkmousy
:: VladKo
:: Icy
:: LeoBedrosian
:: rhymefan

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаанахронизъм
раздел: Разкази
автор: agnia

Да се вгледаш в себе си,искрен опит да разбереш миналото...
Анахронизъм
´28.08.2005
Гонейки неуморния си дух , който, незнайно защо, все търси ... ,се натъквам на такива поразителни неща!!!Увличам се и се любувам на цветовете и чертите на света,сякащ в танц,които съзерцанието подарява на въображението.
Една жена седи замислена и би могло да се предположи, че пробягващите трепкания по лицето й са най-после пристигнали умозаключения,изобразени в странни усмивки.Многопластова картина е тя,напрегната в статиката на артистичното си спокойствие, се опитва да проникне в себе си.Очите и всъщност виждат навътре някъде...Взирам се неудържимо,неприлично, непокорно,за да се убедя.Така е!
О-о, нима е проявила zini4no нетърпение?,изморена от струпано с годините търпение да пренебрегва сънищата и сърцето си?Сега дави угризения с единственото успокоение , че поне е опитала!Или засега изчаква?
Тъче и разглежда не така пъстрия килим на съдбата си...
Лукави и надменни са проблясъците в очите й.Иначе много тъмни и добри, сега блестят в болезненото задоволство на плахата забрава.
Уви, малко са хората блажени в самотата си...
Представям си опита да забравиш като набраздена от възбудени кръвоносни съдове очна ябълка.Вътрешночното налягане разтяга със страшна сила стъкленото тяло!
ВЗРИВ ... и окото изгасва сред илюминациите на пръсналите се под напора на безизходицаата кръвни тръбици. А експлозията, вместо да роди светлина, ти внушава пустота.Полека настъпва по-страшното-неудържимото настъпление на wzimozamenia6ti se setiva: Всичко наоколо ухае.Стари аромати...Окончанията на пръстите напипват все същите овали.Даже там някъде в тъмнината формите придобиват триизмерност.НЕЗАБРАВА...Дали за удобство наричаме Незабравата - Забрава???
Взираш се и виждаш убегнали във времето неща.
Повлечена от обновената реалност жената недоумява склонността си да дарява на характерите несвойствени признаци,вместо доблестно да ги приеме такива каквито са.,
Отмаляла от прикрит копнеж , осъзнава , че точно така е пропуснала,пренебрегнала ,nezabeliazala критериите nа истината.
Лицето и прибледнява и магнетично изпива взора ми,за да участвам във волята й да разпръсне озлоблението,набъбнало като огромна огледална капка живак.
Разпръсна се,Разпиля се!!!
Колко умозрително!-Раздробените живачни сферички размножиха историята на безброй картинни спомени..,които сякаш все кретат да се съединят!!!
Ако осмислената болка е източник на мъдрост,то тя е състояние, което отразявам без никакъв патос...А, стори ми се ставаше въпрос за любов?! ,възторжено противостояние без нужда от проницания и "равни" отговори,пътят му е лек,безгрижен, самопроправящ се!!! Уви...
Опиянена от незабравата си жената остава да доосмисли истината за днешното си страдание.Усмихва се ...
Колко безцелно скачаш във времето!- мисля си-Просто върви напред!-опитвам се да й внуша.
Най-после отминавам.Откъсвам образа й от фантазиите си.
Неосъществената,невъзможна любов, не е непременно нещастна!
Тя ще го разбере...


Публикувано от hixxtam на 10.10.2005 @ 18:13:34 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   agnia

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 16:35:32 часа

добави твой текст
"анахронизъм" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: анахронизъм
от ninamsikva на 11.10.2005 @ 10:44:27
(Профил | Изпрати бележка)
"Да се вгледаш в себе си,искрен опит да разбереш миналото..."

Ако опита е успешен, резултатът е хармония:)

Ще!:))



Re: анахронизъм
от ANG на 10.10.2005 @ 18:21:34
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
дебют с опит за газене в дълбокото...
ще следя