Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: StudioSD
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14144

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 472
ÕóËèòåðè: 6
Âñè÷êî: 478

Îíëàéí ñåãà:
:: Lombardi
:: Icy
:: mariq-desislava
:: VladKo
:: pastirka
:: pc_indi

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÇëàòíàòà ðîçà
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
àâòîð: daniele

Òàì, êúäåòî âúëíèòå öåëóâàò íåáåòî èìà åäíà çåìÿ. Òàì ñëúíöåòî å ñèÿåùî, âîäàòà â ðåêèòå-ëåäåíî áèñòðà, òðåâàòà å êàòî íåæíà ìèëóâêà.


Çåìÿ íà âúëøåáíèòå ñúíèùà


È òî÷íî òàì, íà ñàìèÿ âðúõ, íà íàé-âèñîêàòà ïëàíèíà, ñå èçäèãàøå ïðåêðàñíàòà êúùà íà Äæîðäæ.
Òîé îáè÷àøå ÷åñòî äà çàñòàâà èçïðàâåí íà øèðîêèòå ïåðèëà íà òåðàñàòà è äà ñå ñáîãóâà ñúñ Çàëåçà. Òàêà ñå ÷óñòâàøå ïî-áëèçî äî ïîñëåäíèÿ ñëúí÷åâ ëú÷, êîéòî îòäàâà äúõà ñè íà çåìÿòà è îêåàíà.
È ìíîãî ÷åñòî ìó ñå ñòðóâàøå, ÷å âÿòúðúò äîíàñÿ äî íåãî íåïîçíàò øåïîò. È ìíîãî ÷åñòî ìó ñå ñòðóâàøå, ÷å òàì, ñðåä îáëàöèòå, ñúçèðà íåïîçíàò ñèëóåò.
Äæîðäæ áåøå íåîáèêíîâåí ìúæ. Çà äîáðî, èëè çà çëî, òîé èìàøå äàðáàòà äà ðàçáèðà ïðèðîäàòà è äà óëàâÿ íåéíèòå âèáðàöèè. Òîé áåøå ïëåííèê íà ñâîèòå ÷óâñòâà.
Íî Äæîðäæ áåøå è îáèêíîâåí ìúæ. Çà äîáðî, èëè çà çëî, èìàøå ãîëåìè àìáèöèè. Òîé áåøå ïëåííèê íà ñâåòà íà õîðàòà.
È òàêà... Äæîðäæ ðàáîòåøå ìíîãî è óñèëåíî, çà äà ïîñòèãíå ñâîèòå öåëè. Îáè÷àøå íàïðåæåíèåòî è ïðåäèçâèêàòåëñòâàòà. Äíèòå ìó áúðçî ìèíàâàõà.
À ñëåä çàëåçà íà ñëúíöåòî, â äóøàòà ìó çàïî÷âàõà äà íàõëóâàò ãëàñîâåòå íà ïðèðîäàòà. Óëàâÿøå ÷óâñòâàòà íà õîðàòà, ìíîãîêðàòíî óñèëåíè. Òîé ñòðàäàøå, ðàäâàøå ñå è ïëà÷åøå çàðàäè âñÿêî æèâî ñúùåñòâî. Íå ìîæåøå äà ïîíàñÿ òîâà ñàì...
Î! Çàáðàâèõ äà ñïîìåíà, ÷å Äæîðäæ èìàøå ïðèÿòåëè. Ìíîãî ïðèÿòåëè. Âðàòàòà íà íåãîâèÿ äîì âèíàãè áåøå îòâîðåíà çà òÿõ.
Òàêà ÷å âå÷åð, êîãàòî è ïîñëåäíàòà áóòèëêà ÷åðâåíî âèíî ïðåñúõíåøå, êîãàòî è ïîñëåäíàòà ìåëîäèÿ çàãëúõíåøå è ïîñëåäíèÿò ãîñò ñè òðúãíåøå, Äæîðäæ ñ íàñëàäà ïîñðåùàøå õëàäíàòà ìèëóâêà íà ñàòåíåíèòå ÷àðøàôè.
È áàâíî çàñïèâàøå ñ øåïîòà íà âÿòúðà è äàëå÷íèÿ ðåâ íà âúëíèòå.
Òîãàâà èäâàøå Òÿ.
Íà ãðàíèöàòà íà âèäèìîòî è íåâèäèìîòî. Åäíîâðåìåííî çåìíà è íåçåìíà, áëèçêà è äàëå÷íà. Åäèí ïîçíàò ñèëóåò.
Äæîðäæ óñåùàøå àðîìàòà é-íåïîçâîëåíî èçêóøåíèå, ÷óñòâàøå äúõà é âúðõó óñòíèòå ñè-æàäóâàíî èçêóøåíèå. Êîñèòå é ñå ðàçñòèëàõà âúðõó ãúðäèòå ìó è ÷óâàøå íåæíèÿ é øåïîò.
Åäèí ïîçíàò øåïîò. Àëåíèòå é íîêòè îñòàâÿõà ãîðåùè ñëåäè âúðõó ðàìåíåòå ìó. Òîé âèæäàøå ìèñëèòå é, âúçïëàìåíÿâàøå ñå îò ñèëàòà íà ñòðàñòòà é, èçãàðÿøå îò ëþáîâòà â ñúðöåòî é.
Èçïåïåëåí îò îãúíÿ é.
È òîãàâà îòâàðÿøå î÷è , ñòðåñíàò îò ÿðêàòà äíåâíà ñâåòëèíà. Ðúçêúñâàí îò ñïîìåíà.
À äî íåãî, ñðåä ðàçáúðêàíèÿ ñàòåí, ëåæåøå åäíà çëàòíà ðîçà. Ïðåêðàñíà, âúëøåáíà, ïîòàéíà...
Íåãîâàòà çëàòíà ðîçà.
Òàì, äî ñúðöåòî ìó, òÿ ãî ñëåäâàøå ïðåç öåëèÿ ìó íîâ äåí. Äæîðäæ çàáðàâÿøå çà áîëêàòà îò óáîæäàíèÿòà é, óïîåí îò ìàãèÿòà.
Îáñåáåí.


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 28.09.2005 @ 13:02:14 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   daniele

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

23.04.2024 ãîä. / 20:18:11 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Çëàòíàòà ðîçà" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.