Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 540
ХуЛитери: 9
Всичко: 549

Онлайн сега:
:: LioCasablanca
:: pastirka
:: pinkmousy
:: Mitko19
:: Elling
:: VladKo
:: Albatros
:: Marisiema
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифта За Хаоса на глас
раздел: Есета, пътеписи
автор: vavilon

Имало едно време Век на Хаоса и Покварата.Вие четохте ли за тези дни?
Ако отидете до която и да е библиотека,с неохота ще Ви допуснат до Архивите.Страх Ги е от легендите,носещи се по въздуха,тайно,със страхопочитание…Архивите говорят много, както и поколенията се научават да мълчат …
…Хаосът е разделителната линия между пространството или реалността.Той е символистичен знак към липсата на думи като морал,качества,характер,ценност,семейство….
…Хаосът - нужен ли е Днес?Безвремието изтормозва чувствителността,придава и фин усет към злобата и завистта.
Ако архивите заемат част от свободното ни време,то значи ли,че сме интелигентни, начетени, мъдри?На какво се изграждат представите за правилност,честност,достойнство?Дали Сега живеем сред ужаса на глада и беззаконието?Какво ни липсва,за да не се причисляваме към века на Хаоса?Елате и кажете с пълен глас!!!Разполагам със свободното време на безработна и ще Ви разкажа приятно неприятна приказка…
…Имало едно време силен млад момък , на име Винету.Защитавал интересите на племената.Черните достолепни мъже срещу белите алчни бледолики.Контрастът е ярък.Допълва се от легендите, взети от Архивите.И ето Винету и неговият Живот.Личност -достойна, коректна и мъжествена .Живее за другите.Умира с достойнство.Не се е налага да залага честта си. Брани човешките интереси.Вярва в доброто.Ако сега бъде погребан, предполагам какво сте напишем върху надгробната плоча:"Воинът е воин".Мъжествено откровен и мъдър, но толкова млад….По ръбовете на действителността се плъзка усещането за трайност.Спомените остават.Чрез книгите.О, кой ли чете днес подобни книжки, бихте възкликнали!Пък и с тийнейджърски сюжети!!!…Изключенията са част от Живота.Патриотизмът е Зрелостта на Вековете.Подхранва Небето, Земята, Нас Хората….Хм, Винету, как ли се сетих за Него.Защо?!…Е, племеницата ми го харесва.Това не означава, че си "морално остарял".Консерватизмът има и добрите си страни!…Та Мимето, за разлика от съучениците си с джиесемите и т.н., споделя с мен мисли за Героя.Аз хем се чудя, хем съм горда от ПОВЕДЕНИЕТО И.Възниква логичния въпрос: Променят ли се ценностите в година 2005-та?!..Хаосът е призрачната маска за истинност.Архивите, ако не се страхуваш, ще Те научат на песимизъм.Песимизмът е вроден в мен самата.ДОНЯКЪДЕ И КОНСЕРВАТИЗМА.Това не пречи да слушам приятелка как си е взела последния изпит: в книжката студентска петдесеттачка!.."Колежке, имате възможности, ето справихте се!"-шегува се не дотам умния доцент."Умен"- тази дума ще потърся в тълковния речник.Значението и е…ГЛУПАВИТЕ СМЕ НИЕ- прочетох на челото си срещу огледалото мислите, идващи като Потоп…А, забравих!Ще пиша есе на познато дете, та и Аз да "взема" 5-10 лева.Пари са това!!!После - в магазина.Луканка ми се яде, хора!…
Поставени са донякъде ясни граници за правилно и неправилно поведение.ТОВА Е КАТО ДА ГЛЕДАШ ЕДНА КАРТИНА ОТ ХУДОЖНИК!В нея преобладава синьото.Тоест- море ще е. Морето и небето са сини.Ако не съм се объркала, 12 години не съм посетила Черноморието, казват водата се променяла!Зелена била!От водораслите…ИНАЧЕ -Небето трябва да е синьо, ама от месеци сивее.На лошо било!Валежите…промените вследствие от земната ос…вятърът….Слънцето….Човеците… - книги пишат за Тях.Като легендата за Винету.Няма ли закон и ред стани последовател на чернокожия.Другото се превръща в отклонение от нормата и хоп….в клиниката.С много стени.Искат пари, като при онази приятелка студенката, за да ги пуснат.На Свобода!И другия път, негледай картини, ами жертвай събрата си и отиди на Море.КУПУВАЧИ МНОГО.Така на живо се помнят цветовете…Празни приказки НЕ СА ТОВА,но и такива да са - остави ги да помързелуват…АЗ КАЗАХ…, ДА ,…А…, …НЯМАМ РАБОТА….Тогава наглеждай Архивите.Пък дано някога, някъде си спомнят за Теб!С мото : "Беше воин на свободомислието.Не се предаде, докато не Убодоха Сърцето." Не успяха да я спасят.Отиде си.Толкова Млада.Като Винету.Без късмет е това момиче, старче- прорида уличната жена от стихотворението на Смирненски.Погледни днешните хора, учи се от Тях, та и ти Човек да станеш!…..И умната, поне петдесеттачка, куме!!!….Така се Живее!Материалното било лъжа.ХМ, да дойдат при мен и да ми го докажат!Духовното липсва,несъмнено,но ще Ви кажа защо.Гладен ли си какво ще избереш : "Кен" или "Демонът и сеньорита Прим".Ха!…Пък само това да е…, брате….!!!Хайде, че "братовчедите" ме очакват, нова марка GSM да ми покажат.А…Мимето ли?Тя е моята щерка,но…се чудя на кого се е метнала, книги все чете.Там била истината!Боже, пожали ме!Аз компютър на старо и намерих, DVD да гледа…Имало кина за филмите… ми пояснява…"Дете, ще ме умориш, на кого си се паднала!"-плача Аз…Ама онази нейна леля, с Архивите, я учи на глупости.Знам си Аз, знам, глава ме боли…Ти, аналгин ли ще пиеш или Нурофен?!Естествено - второто.Без пари ще ми го дадат…АПТЕКАТА Е МОЯ…На ден без 100 бона не се прибирам…Ама какъв Свят се е навъдил.Висше образование да учи.Ти 1000 евро ми дай - дипломата нова ще в ръцете твои след седмица!Ето това се нарича преуспяване…НЕ КАТО ЛЕЛЯ И, ВСЕ ТЪРСИ СМИСЪЛА НА ЖИВОТА в дебелите книги, по библиотеки ходи, от мъже не се интересува….Ох!…ХАЙДЕ, че ме чакат! Още бих си чатил с Вас, но конкуренцията не спи!…..Ако разбереш за откраднато..да-де, пиши ми на е-мейла!Ще намерим каквото се наложи, на мен разчитай, при това за евтино, ще ти намеря и продам…Честен човек съм, от класа!..


Публикувано от BlackCat на 21.09.2005 @ 13:49:04 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   vavilon

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 16:08:02 часа

добави твой текст
" За Хаоса на глас" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.