Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 829
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 833

Îíëàéí ñåãà:
:: LATINKA-ZLATNA
:: pc_indi
:: rosi45
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÍåíàçîâèìè
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: simon

Äà. Â äúíîòî íà ñòàÿòà òÿ ñâàëÿ ñâîÿòà ðîêëÿ.
×åðâåíîòî äîêîñâà ïðúñòèòå ïðåç âñåêè ñâîé íåîáÿñíèì äåòàéë...ìèðèøå íà åñåí, îáúðíàòà íàîáðàòíî, äîêàòî âñåêè åäèí ëèñò ïðèìèðà îáðàòíî ïî âúçäóõà äî ñúðöåâèíàòà... Êîëêî ïúò èìà ìàòåðèÿòà äî äîïèðà..?!
Ñâåòëèíàòà ïúëçè ëåêî ïî ïîäà. Òÿ èìà ïåïåëÿâè ðúöå. Áåç øóì. Èçäúõíàëè óñåùàíèÿ îöâåòÿâàò âñè÷êî â ÷åðâåíî. Òÿ èìà ïåïåëÿâè ðúöå...Ñúáëè÷àò ñå óñåùàíèÿòà, îñòàâàò ãîëè è óìèðàò...Âèíàãè òàì. Óìèðàò. Âèíàãè áëèçî äî íåÿ....
È êîëêî ëè ãîäèíè âå÷å òàêà. Îùå îò âðåìåòî, êîãàòî òÿ ïðèâèêíà äà óñâîÿâà åñåíòà ñ òÿëîòî ñè. Íî ñëåä êàòî ñå çàïîçíà ñ íåãî. Ïîñëå òî é ïîäàðè ìàëêî ëåòà, åäíî ëè, äâå ëè, ñàìî çà äà é ñòðóïà ìíîãî åñåíè åäíà ñëåä äðóãà, áåçïèðíè åñåíè. Òÿëîòî é áåøå ïðèãîäèëî ñåáå ñè çà òîâà - äà ñúáèðà åñåíè è äà ãè ñòðóïâà íàâúòðå, íÿêúäå òàì, â äúëáîêèòå òóíåëè íà ñúùíîñòòà ñè.
Âñÿêà âå÷åð òÿ îáëè÷àøå ÷åðâåíàòà ñè ðîêëÿ è îòèâàøå ïðè ìúæ. Âñåêè ïúò íîâ. Âñÿêà íîù òÿ ñúáëè÷àøå óñåùàíèÿòà îò ìúæåòå ïîëåïíàëè ïî ÷åðâåíàòà é êàäèôåíà ðîêëÿ. Ñ âñåêè èçìèíàë ïúò ðîêëÿòà ñòàâàøå âñå ïî-òåæêà è ïàäàøå âñå ïî-áúðçî. Ðàçëÿòà íà ïîäà â äúíîòî íà ñòàÿòà, îò íåÿ êàòî òúìíè ñòðóéêè íåìèëîñò ñå ñòè÷àõà óñåùàíèÿòà îò ìúæåòå. Ïîñëå ïîïèâàõà â ïîäà è çàãèâàõà.
Íÿìà âå÷å äúëãè äíè, èìà ñàìî íîùè. Òîé âúðâè íàâúòðå â íåéíèòå ìèñëè è ñèïå îò äúëãèòå ñè ðúáàòè ðúöå áîëêàòà íà âñè÷êè ìèíàëè óñåùàíèÿ, òîëêîâà îòäàâíà óìðåëè. Ìèðèçìàòà ìó ëåæè ïî òúìíèòå ìåáåëè. Âñåêè äîïèð äî òÿõ å êàòî îáâèâàíå â áåëåçíèêàâàòà ìó êîæà - âàçêúñâàùà, åäèíñòâåíà, ìúðòâà îò âåêîâå....Ïèòèåòà, öèãàðè, ïîãóáåíè ìèñëè, ÷åðâåíè ñúíèùà, ÷åðíè êîøìàðè. Íåïîíîñèì å âñåêè äîïèð. Ïî êàäèôåòî ëåïíàò ÷óæäè ñîêîâå, èçïèòè íÿêúäå íàóì. Åòî ãî - ñêðèò âúòðå â íåÿ, òîé ïàê èçãàðÿ âúòðåøíîñòòà, ðàçïðúñêâà ëèñòàòà îò ñâîèòå æúëòåíèêàâè åñåíè è èç÷åçâà. Çàäúëãî.
Ìàðëåíå ãî òúðñè. Çàáèâà ïàê íîæ â òÿëîòî è ðàçêúñâà ïîâúðõíîñòòàíà ïëúòòà ñè. Îïèïâà ñ ïðúñòè âúòðåøíîñòòà íà êîðåìà è ìîêðèòå é ÷åðâåíè ðúöå ñå ñòè÷àò ïî îáåçîáðàçåíàòà é ðåàëíîñò.
Ìàðëåíå â ÷åðâåíà ðîêëÿ îò êàäèôå.  äúíîòî íà ñòàÿòà òÿ ñå ñúáëè÷à. Êàêâà äúëáîêà åñåí å â íåÿ, âúòðå â íåÿ âñè÷êî âàëè. Ïîðîé îò íåíàçîâèìè íåùà. Âúòðå â íåÿ. Âàëè. ... Ìàðëåíå å ñàìà íà ñâåòà. Ïîíåñëà êàäèôåíèòå ñè êðàèùà, òÿ å æèâà ñàìî â ñúíÿ ìó.


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 20.09.2005 @ 13:58:33 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   simon

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 13:01:09 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Íåíàçîâèìè" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (1 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.