Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 789
ХуЛитери: 2
Всичко: 791

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВампирката и змейчето Спас
раздел: Приказки
автор: sradev

Разказва криво виждащата вещица как поправя вампирките. Но не й вярвай - тя повече вижда вампирките, отколкото змейовете.

Вампирките, както добре е известно, търсят донора, от който да пият сила и светлина. Вещиците имат една теория, съгласно която вампирките отглеждат в себе си черен диамант, който само поглъща светлината. За това и около тях пърхат кошмарчета, а те чувстват в себе си празнота.

Вампирките си вярват, че някoга са били едно цяло със змейовете и после са били разделени. От тогава вампирките търсят своята половинка, за да се съединят с нея. Дори змейчето Спас твърди подобно нещо. Но змейчето Спас си има лични причини да твърди това за Вампирката от долината на зайците. За другите вампирки змейчето Спас няма мнение.

И така Вампирката от долината на зайците все търси своята половинка и все не я намира. Като й се привиди, че я е намерила тя се прилепва за нея и смуче светлина и сили, докато не разбере, че е сбъркала. Тогава чернотата отвътре я залива и изпълва с нищото. В същност вампирките най-много се боят от своята чернота и за това обичат да блестят отвън. Дори понякога от това желание им пораства носа или изскача бемка край носа.

Вампирката от долината на зайците долетя до Змейовата градина. Намери различни змейове, от които поскубваше по малко, но когато змейовият огън докосваше чернотата й отвътре тя се отдръпваше с ужас назад. Някои по-мъдри змейове веднага прозираха в нея тъмнината и бързо се отдръпваха. Тогава тя си въобразяваше, че точно в тях е онази половинка, която ще изпълни нейната празнина. Но празнината отвътре не се изпълва отвън, както и празната глава не може да се изпълни с думи.

Змейчето Спас я следваше на всяка крачка, носеше огромна сабя и водеше война с кошмарчетата, които пърхаха около нея. Носеше ги до масата, нарязваше ги на парчета и от тях готвехме вкусни манджи. В същност змейчето Спас още не беше порастнало до голям змей и не умееше да се бори с тъмнината. Но то беше пълно с огън и глад, непрекъснато летеше, непрекъснато ядеше, а огънят отвътре понякога избиваше чак на кожата му и я поопърляше. Понякога вместо кошмарчета Спас носеше големи змии или дори цели крокодили от които правехме салата, но тази зеленина му излизаше през носа. Когато вампирката виждаше зеленината тя го лекуваше с неживи билета, които слепите вещари й даваха. Но в същност тези билки хранеха кошмарчетата да порастнат по-големи и така змейчето Спас си имаше работа за цял ден.

Три пъти вещицата изваждаше вампирката от душата си и всеки път вампирката се връщаше там. Изглежда там е уютно за вампирките. Преди две години друга вампирка живееше много добре там, но сега си е намерила своята половинка и временно е напустнала това гнездо. Нищо, след 2-3 години отново ще се върне и отново ще запее песента "Добър човек". Защо все пак кривовиждащата вещица така добре разпознава и котка вампирките, а не вижда змейовете и феите?

- Не, каза Дрянко Музиканта, - не ми говори повече за това. По-добре ми разкажи нещо из математиката.

ПП И феите и чародейките си имат своите вампири. Но това са други приказки.

280805
Ниво -8
Сладар


Публикувано от BlackCat на 29.08.2005 @ 12:07:12 



Сродни връзки

» Повече за
   Приказки

» Материали от
   sradev

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 08:57:58 часа

добави твой текст
"Вампирката и змейчето Спас" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Вампирката и змейчето Спас
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 29.08.2005 @ 12:42:06
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Дааа, още не си тръгнал от БГ-реала и вече властно се завръщаш във виртуала тук!

Мъдра приказка. След някой и друг сезон вероятно и вампиризмът ще е толкова обичайна тема на разговор, колкото и бирите и кебапчетата. Има хора, обичат да черпят. Има хора, обичат авантата. Чиста печалба била, казват. Да, ама не винаги. Всъщност, всеки сам определя цената си. Или успява да запази своята безценност, като не си слага етикетче с цена. И всичко дава и получава като подарък. Разликата между купуването на вещите и получаването/даването на подарък е неимоверно, почти пренебрежимо малка. Но я има. И за мен е като оттук до Сириус и обратно N-пъти.

Вампирите не са нищо по-различно от ровещите по кофите - те поглъщат душевни отпадъци. Понякога са крадци. Понякога са клеветници, или изнасилвачи ... Оооо, какво съм започнала да изреждам престъпленията по НК ?!? Напълно достатъчно е, че за вампирите не е нужен съд. Те самИ си произнасят и изпълняват собствените присъди. Мир на душите им...

... Какво беше това "вампири"?!?!?!


Re: Вампирката и змейчето Спас
от sradev (sradev@о2.pl) на 04.11.2005 @ 17:21:57
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
жалко,
кривовиждащата вещица
в нито едно от виртуалните пространства
не отговори на това
....
а мен главата ме болеше и болеше