Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 818
ХуЛитери: 3
Всичко: 821

Онлайн сега:
:: ivliter
:: diogen
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАНДИ и децата на Новата Епоха (4_б)
раздел: Есета, пътеписи
автор: ANG

Може би ще дойдат времена
за сближаване на ангели с хора;
(...) тогава вашата плът ще се одухотвори
от ново хранене.
(...) Преобразени, крилати,
свободно ще се възнесете
и ще живеете в райските селения,
или тук - както си изберете...
______________Джон Милтън
______________поема "Изгубеният рай"


Първо да ви разкажа как отказах АНДИ от месото.
Доскоро синчето ми изразяваше и любовта си, и яростта си чрез похапване на... човешка плът. Забиваше яко зъби в ръката ми и не пускаше.
Ха - така ли било. Опитах два начина. И двата дадоха добър резултат.
Първият - захапах го и аз! На лицето му се появи голяма изненада: обичащият Тате да го хапе?!

- БолИ ли те, тате?
- БОли, бОли... - простена детето.

С най-нежен тембър му изнесох лекция, че и татето го бОли. Имаше ефект. Но НАЧИНЪТ не ми харесваше. Смених тактиката. Когато веднъж налиташе да захапе ръката ми, внезапно я отдръпнах и още по-изненадващо напъхах в устата му неговата собствена ръка.

- ...бОли...

И в този начин имаше твърде голяма агресия. Въпреки ефективността му, заех се да обмислям по-малко плътски средства. И докато напъвах мозъчните си клетки... проблемът отпадна от самосебе си. На АНДИ престана да му е интересно да „хапва" човешко месце.

Всичко това бе истинска случка. Разказана с полушеговит тон.
Ставам по-сериозен.

Всяка нова храна АНДИ внимателно оглежда и опитва с върха на езика си. Ако не му хареса, нищо и никой не е в състояние да го накара да я погълне. Ако някой си въобразява, че може за нещо да насили дете от Новата Епоха, жестоко се лъже.
По пътя на пробите АНДИ отхвърли сиренето, кашкавала и рибата... На този етап той се оказа „по-чист" вегетарианец от нас (от няколко десетилетия аз и ДУЧЕ се храним с млечно-растителна храна). Имаме приятели и познати, които са още „по-крайни" - суровоядци ги нарича обществото.

(Обществото... На една сватба „приятели" насила пъхаха кебапчета в устата ми... В казармата имаше ден за безмесна храна, но специално за мен се готвеха мръвки - за наказание...)

Всеки сам си поставя летвата. Доволен съм, че АНДИ сам я постави на нивото на естествените си за момента нужди.

Правя обобщение: оказа се, че няма проблеми между АНДИ, вегетарианството и родители му. Много дебел обаче се оказа проблемът между нас тримата и някаква част обществото, която се опитва да ни пъха в нейните калъпи...

Какво да се прави. Често се налага с юмрук да разфасовам масата...

Разлиствам за стотен път книгата Carolina Hehenkamp „Das Indigo-Phanomen" (преведена като „Децата на Новата Ера"). Имам и стотици мои наблюдения върху децата. Разчитам да споделите и вашите.


Публикувано от BlackCat на 25.08.2005 @ 11:17:42 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   ANG

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 10


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
317 четения | оценка няма

показвания 5056
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"АНДИ и децата на Новата Епоха (4_б)" | Вход | 9 коментара (73 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_б)
от Ray (bdoych@abv.bg) на 25.08.2005 @ 11:42:32
(Профил | Изпрати бележка)
Пределно ми е ясно за какво иде реч в този текст.
Но лично аз изпитвам силно съпротивление към понятието "деца на новата епоха", особено по начина, по който е дефинирано във въпросната книга.
Това, дали едно дете е индигово, синьо или т.н., го прави просто уникално. Ако започнем и децата да класифицираме и да делим на незнамкакви си, това ще е "върхът".
Децата имат еднаква нужда от внимание, разбиране и обич. Не мисля, че има деца на нова и стара епоха. Те са едно. Има възрастни на новата и старата епоха. Има деца, които ще бъдат възрастните на новата или старата епоха. И моделите на обществото и родителите са критерий за това.
Искаме ли "светнати" деца, родителите и обществото трябва да се постараят да не гасят светлинката, която я има във всяко дете. Значи "светнати" деца предполагат "светнати" родители.
А затова и Училища за родители съвсем не са излишни :))


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_б)
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 25.08.2005 @ 11:48:32
(Профил | Изпрати бележка)
Когато синът ми беше на възрастта на АНДИ, много обичаше да къса листата на книгите. Звукът, който се получава, го пращаше в някакво състояние на екстаз. Един ден хванах прътите му и ги задърпах силно, така че да му причиня болка. Той заплака, а аз му обясних как книжката я боли, но тя няма глас да плаче и да ни каже как я боли и колко й е мъчно. Той се разрева, ама така рева, милият, че аз за малко да започна да се чувствам виновна. След което прегърна книжката, започна да я целува и спа с нея. Никога няма да забравя - бяха едни детски стихчета на Дора Габе - книга, която отдавна не е преиздавана ("Калинчице-капчице/ дай ми твойта щапчица/да ида в горичка, да сбера тревичка/и шарено цвете,да се кичим двете" - колко прекрасно, нали!)
Тази книга години наред му беше любимата книжка, знаеше я наизуст. След този случай уважението му книгите нямаше равно на себе си.
И до ден днешен...живот и здраве!
За месоядството - по-скоро, мисля, че ти си дал прекрасен урок на АНДИ. И си страшно прав в едно - че на децата от епохата на Водолея никой не може да им налага каквото и да било. Защото иначе става лошо. Тяхната неовладяна и некултивирана още енергия може да бъре разрупителна и апокалиптична за някои "досадници и нахалитети". А тези всички, които искат да ви сложат в калъпи, са хора с прекалено силно ЕГО. Те не могат да понесат някой да живее и мисли различно от тях. Неприятното е, че даже не се знае дали ще вникнат в Истината до края на това си прераждане... Но - живи и здрави да сме всички! Когато - тогава!
ANG - поздрави - на мен тази ти серия от публикации много ми допада. А ти не се притеснявай, че хората не я четат така, както...онова, дето някой някъде да те фаща :-))) просто...не им е дошло времето! Бъди здрав и твори във вяра!
С обич!


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_б)
от Dimi на 25.08.2005 @ 11:48:16
(Профил | Изпрати бележка)
Не става насила, опитала съм. Хубава тема си подхванал, аз обаче не съм от теоретиците! Успех!


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_б)
от Leni (lorabg@abv.bg) на 25.08.2005 @ 12:14:56
(Профил | Изпрати бележка)
а замислял ли си се, че тази деца са преродените Атлантиди?:)


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_б)
от sradev (sradev@о2.pl) на 25.08.2005 @ 12:21:15
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
da, edin idiot po vreme na post jadjal meso, za6toto ina4e ne jade meso - kolko mnogo hora vjarvat v nakazanieto!


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_б)
от dara33 (dara33@bitex.bg) на 25.08.2005 @ 14:52:36
(Профил | Изпрати бележка) http://dara33.blog.bg/
Децата чувстват кое е добре за тях. Всяко има свойте предпочитания. То и при животните е така. Имах си котка- Изабелла. Тя нищо друго не ядеше освен?- сирене)))И риба отказваше и мръвка и саламче...Странна котка беше.
Децата си имат вътрешната потребност от нещата. Те знаят кое е добро за тях. Колкото до метода за отказване от хапане ръката на тати- наистина доста поучителен, но агресивен метод. Но инак как ще разбере?
Това е като майката и дъщерята, които седат на една маса и майката казва на момичето да не яде от ястието, защото е отровно солено, а то преглъща и взима, а после отвръща на майка си:
-Как щях да разбера какво е, ако не бях опитала.


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_б)
от Ufff на 25.08.2005 @ 15:12:02
(Профил | Изпрати бележка)
:)
Щом Анди налита на АНГ, ще го насъскам да...ти скъса ушите!
Поздрав. На Анди(не на тебе)!А на тебе: по-здрав!


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_б)
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 25.08.2005 @ 20:35:46
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
по мотото - тези времена настъпиха, Анг,
а като се замисля, може би те изобщо не са си и отивали,
но едни са повече плът, други са с по-изявен дух ...
вярвам, че и сред ангели, и сред хора е така ;)

по публикацията:
методът със захапването ми напомни как един приятел
ми разказа веднъж какво е приложил
към значително по-малкия си брат, когато той поискал
да разбере какво значи напиване:
купил бутилката, седнали и му наливал, наливал, пили, пили,
свършила бутилката, на момчето вече му прилошавало, а
моят приятел просто сложил кофата до брат си
и му казал - а сега давай .......

когато чух това, отначало се повтрещих, после го запомних

А що се отнася до "летвата" и "калъпите" ... ами то
това са в общи линии значимите предизвикателства в живота:
да се стремиш сам да си поставяш летвата,
да успяваш да скачаш НАД нея,
и да разчупваш шаблоните - къде с мисъл, къде с глава ~;)~

За останалото тук няма какво да говорим ~{}~


Re: АНДИ и децата на Новата Епоха (4_б)
от ninamsikva на 25.08.2005 @ 20:40:06
(Профил | Изпрати бележка)
АНДИ е добро дете
и без месо ще порасте:))


имахме проблема в къщи,
дъртото още се мръщи.
аман от бабешки истории.
на баба деветините -
в месото били витамините!

:)))))))))))