Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 900
ХуЛитери: 3
Всичко: 903

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Georgina
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМоя милост и Аз
раздел: Есета, пътеписи
автор: sincerityg

Защо пред приятелите си се държим по един начин, обикновено такива каквито сме, а пред любовниците си слагаме тетатрална маска?
От страх, че ако си покажем истинското лице ще загубим вниманието, желанието, възбудата?
Забелязали ли сте или го съзнавате, но но не искате да го приемете, че с човека, който ви привлича, се държите по начин , нетипичен за вашата особа. Във всеки един момент се опитвате да му се харесате все повече. Изграждате перфектния образ, от когото си мислите, че той има нужда. Подбирате думите си много внимателно, употребявате нови префърцунени изрази, обличате се така както на него му харесва, ядете това, което той обича, пиете това, което той поръчва... постепенно придобивате част от неговите предпочитания, желания и черти на характера...
А пред приятелите си? Естествени сте... може да сте със сенки под очите, рошави, зле облечени, на моменти псуващи, обиждащи, истерични... Пиете и ядете каквото си поискате, и колкото пожелаете, без притеснение, че онзи отсреща ще си помисли нещо лошо, ще остане с погрешно впечатление за вас... Мислите си, че пред приятелите може да показвате и добрите, и лошите си страни, а пред онзи - не...
Не се залъгвайте, че той ви харесва, заради това което не сте, а заради вас самите. Той няма нужда от свое подобие, а от друго... допълващо го... той е видял тази липсваща част от пъзела във вас... харесал ви е, защото е намерил това, което той не притежава.
Никога не се знае в каква ситуация ще ви постави съвместния ви живот... и в този момент вие как ще реагирате, обикновено както ви е заложено в характера... тогава той ще ви види в непозната светлина и реакцията му ще бъде непредсказуема. Затова нека се държим с партньора си като с приятел, защото той трябва да е именно това за нас - най-добрия... Може би онези несъвършенства, които притежаваме му се струват най-сладки и най-привлекателни... когато човек е влюбен приема недостатъците на другия...


Публикувано от BlackCat на 24.08.2005 @ 08:50:04 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   sincerityg

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 23:21:12 часа

добави твой текст
"Моя милост и Аз" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Моя милост и Аз
от nepoznata_za_Teb на 24.08.2005 @ 09:36:33
(Профил | Изпрати бележка)
Защото приятелите ни познават душата ...:-) Поздрави!



Re: Моя милост и Аз
от Vinena_mushica (elly_l@abv.bg) на 24.08.2005 @ 17:12:10
(Профил | Изпрати бележка)
Знаеш ли...от 9 месеца живея с един човек и никога не съм била по-истинска,по-непринудена, по-негримирана и по-разсъблечена. Във всеки един смисъл на тези думи...
Може би когато любовниците ни се превърнат и в приятели, тогава разбираме кои всъщност сме. Защото не винаги истинското Ти е това, което виждат приятелите ти...
...а мислиш ли си това ,което сме,когато сме самички със себе си,дали пък не е трето "Аз"?