Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 656
ÕóËèòåðè: 6
Âñè÷êî: 662

Îíëàéí ñåãà:
:: LATINKA-ZLATNA
:: Marisiema
:: pavlinag
:: pastirka
:: rajsun
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÂèêè
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Albyrta

Òÿ å Âèêè. Íàïðàâèëà ñè å êîñàòà íà ðóñè êè÷óðè, ïðè÷åñêàòà é å ïîääúðæàíà, óñìèâêàòà - ìàëêî óìîðåíà, íî èñòèíñêè ÷àðîâíà, êàêòî ïðåäè. Ïðèòåæàâà îêåàíñêè òåí.
Çà âðåìåòî ïðåç êîåòî íå ñìå ñå âèæäàëè å íàïúëíÿëà ñ 5 êèëîãðàìà è å ñòàíàëà òîâà, êîåòî ìúæåòå íàðè÷àò "àïåòèòíî ïàð÷å". Èçãëåæäà ÷óäåñíî â õîëàíäñêèòå ñè äúíêè, â õîëàíäñêàòà ñè áëóçêà è ñ õîëàíäñêèòå ñè ìàðàòîíêè. Ïðèâëè÷à ïîãëåäèòå íà ïîçíàâà÷è è íà íå òîëêîâà ïîçíàâàùè ìåðàêëèè.  äúæäîâíèÿ ñëåäîáåä ñåäèì íà ïàëà÷èíêè ñúñ ñëàäîëåä â "Êðàëñêà çàêóñêà". Ñúùèòå ïàëà÷èíêè, íà ñúùîòî ìÿñòî, êúäåòî ãè óíèùîæàâàõìå ïðåäè äâå è ïîâå÷å ãîäèíè. Ñ íåòúðïåíèå ìà÷êà â ïåïåëíèêà ïîðåäíîòî Ëúêè, äîêàòî àç é çàâèâàì åäíà îãðîìíà "Êðàëèöà Ìàðãî". "Èçÿæ âñè÷êè ïàð÷åòà àíàíàñ, òàì èìà ìíîãî ïëîäîâå è ñà åâòèíè", Âèêè îáè÷à òåçè ïàëà÷èíêè. Ìèñëèëà ñè å çà òÿõ, äîêàòî å ñòîÿëà íà óëè÷êàòà ïðåä ìàãàçèíà â Õàãà ñ âåñòíèöèòå â ðúêà. Ìèñëèëà ñè å çà ìåí è çà äðóãè íåùà òóê. Âèêè îáè÷à äåöàòà. Ïî ïðèçâàíèå è ïðîôåñèÿ òÿ âúçïèòàâà äåöà. Êîãàòî êîçìåòè÷êàòà, çàåëà ñå äà ïîäîáðè âèäà é â ëóêñîçíèÿ ñîôèéñêè ñàëîí, ÿ ïîïèòàëà ñ íåâèííà óñìèâ÷èöà êàêâî ðàáîòè, Âèêè é êàçàëà, ÷å å äåòñêà ó÷èòåëêà. Ðàçëèêàòà ìåæäó òàçè è îíàçè Âèêè, êîÿòî ïîìíÿ å, ÷å òàçè å ïî - äîáðå ìàòåðèàëíî. Îíàçè ñå óñìèõâàøå ïîâå÷å, ñìååøå ñå ìíîãî è îáè÷àøå äà ñå çàáàâëÿâà. Òàçè ñúùî îáè÷à äà ñå çàáàâëÿâà. Çàòîâà íå íàìèðàì îñîáåíà ðàçëèêà òóê. "Ãàëÿ, ïàëà÷èíêèòå íå ñà ñúùèòå êàòî îíåçè, êîèòî ñè õàïâàõìå òîãàâà, äàæå íÿìàò íèùî îáùî ñ òÿõ. È ñåðâèòüîðêàòà å íàìóñåíà. Íà ïàðè ëè ìèðèøà, ÷å íè ïðåäëàãà çà åí-òè ïîðåäåí ïúò öÿëîòî ìåíþ íà çàâåäåíèåòî. Êîãàòî èì êàæåø, ÷å ñè ðàáîòèë â ÷óæáèíà, òå íàîáèêàëÿò êàòî ÷àêàëè. Ê'âî ÷àêàò? Äàæå îíçè ìîÿ îõëþâ, ñåùàø ñå, äåòî ñå âèæäàõ ñ íåãî ïðåäè, â÷åðà ìè çàÿâè, ÷å áèë çàòðóäíåí äà ïëàòè ñòàÿ â õîòåëà, êúäåòî ñå ñðåùàõìå, ùîòî ìíîãî áèëî ïîñêúïíàëî îòòîãàâà. È çíàåø ëè êîëêî ñòðóâà ñòàè÷êàòà ñåãà - 20 ëåâà! Íå ñå áúðêàé, àç ÷åðïÿ, ïðåäè âñå òè ãî ïðàâåøå". Óìîðåíà å. Ñòîÿëà å ïî 12 ÷àñà ïðàâà, ñ âåñòíèöèòå â ðúêà. Òâúðäå å ìëàäà, çà äà èìà ðàçøèðåíè âåíè, íî èìà. Òâúðäå å ìëàäà, çà äà èçãëåæäà óìîðåíà ïî òîçè íà÷èí, ïî êîéòî àç ÿ âèæäàì, íî ñè å õóáàâà è òàêà. "Äîáðå, êàæè ìè êúäå èñêàø äà îòèäåì", çíàì, ÷å åäâà ëè èìà ïðè÷èíà äà ñå ÷óâñòâà íà ìÿñòî òóê. "Òè ñè çàïàçèëà äóõà ñè, òîâà îáè÷àì â òåá!"- ãëåäà ìå ñ î÷èòå íà ñòàðàòà ïðèÿòåëêà, óñìèõâà ñå ñ ïîçíàòàòà óñìèâêà. "Òè ñúùî" è àç ñå óñìèõâàì, "íî, ìèëè÷êà, çíàåì ëè êàêâî ùå íè ñòðóâà åäèí äåí èçêëþ÷èòåëíîòî ïðåæèâÿâàíå ïî ïàçåíåòî íà äóõà íè."
"Õàéäå äà îòèäåì â Áîÿíñêàòà öúðêâà. Ùå ïðåãúðíåì ñåêâîÿòà â äâîðà, çà êîÿòî ñà òè êàçàëè, ÷å å íà õèëÿäà ãîäèíè, ñîêîâåòå é òåêàò â óíèñîí ñ êðúâîíîñíàòà ñèñòåìà íà ÷îâåêà è àêî ÿ ïðåãúðíåø è ÿ ïî÷óâñòâàø ñúñ ñúðöåòî ñè, ùå òå äàðè ñ ìíîãî ïîëîæèòåëíà åíåðãèÿ", ÷óâñòâàì ñå, ñÿêàø äåòå ìå ìîëè. "Ùå îòèäåì. Ùå ÿ ïðåãúðíåì è ùå ïîìúë÷èì, ùå ïîìå÷òàåø êàêâî èñêàø äà ïðàâèø òóê, â Ñîôèÿ è êàê äà ñè óðåäèø æèâîòà, êàòî ñå âúðíåø îòíîâî íàïðîëåò. Àç ñúùî ùå ñè ïîìå÷òàÿ. Ùå âèäèø, ÷å è âúçäóõúò å äðóã!"
"Çíàåø ëè, òàì èìàì ìíîãî ïðèÿòåëè âå÷å, íî ñè íÿìàì òàêàâà êàòî òåá. Ëèïñâàøå ìè." Íå é êàçâàì, ÷å ìè å ëèïñâàëà è íà ìåí. Íå é êàçâàì, ÷å ñå îïèòâàõ äà ÿ çàìåíÿ ñ ìíîãî äðóãè, îòêàêòî â ñúðöåòî ìè îñòàíà ïðàçíî ìÿñòî ñëåä çàìèíàâàíåòî é. Ñàìî ÿ ïèòàì çà ñòîòåí ïúò: "Íàëè ùå ñå âúðíåø íàïðîëåò, ìîìè÷å? "Êîé çíàå çàùî òâúðäîòî é, ñåðèîçíî "äà, ðàçáèðà ñå" íå ìå óñïîêîÿâà.


Ïóáëèêóâàíî îò mmm íà 22.08.2005 @ 18:25:41 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Albyrta

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 5


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 17:07:55 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Âèêè" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (4 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Âèêè
îò angar íà 22.08.2005 @ 20:54:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://angelchortov.hit.bg
Òè ñè ñè çàïàçèëà äóõà ñè - òîâà îáè÷àì â òåá!


Re: Âèêè
îò Albyrta (radost2002@gbg.bg) íà 23.08.2005 @ 11:12:51
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
êàçâàé ìè ãî ïî - ÷åñòî :)))

]


Re: Âèêè
îò Usmiv4ica (willy_willy@abv.bg) íà 30.08.2005 @ 12:36:51
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.slovo.bg/usmiv4ica
Âèêè, Âèêè... :-))))


Re: Âèêè
îò Albyrta (radost2002@gbg.bg) íà 30.08.2005 @ 12:45:28
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
íå å Âèêè, àìà íåéñå:) ïúê è èìåòî íà ïîáåäàòà ãî íîñè âñåêè...ïðåáîðèë ñå ñ íåùî

]