Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 513
ХуЛитери: 5
Всичко: 518

Онлайн сега:
:: LioCasablanca
:: pinkmousy
:: Mitko19
:: VladKo
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаптичката, която каца на рамото
раздел: Есета, пътеписи
автор: sincerityg

Къде е онази птичка, за която говорят хората, кацащата на рамото ти!? Да не лети само на високо, а аз да й се струвам прекалено ниска или обратното!?

Правите ли равносметка на живота си? Аз, да. Непрекъснато. Обръщам се назад и със задоволство отбелязвам, че с времето се развивам. Но това е нормално. Би трябвало. Има и неща, които си остават вечно в едно положение, въпреки усилията. Това вече не намирам за нормално, но се случва. Все пак, не може човек да е щастлив във всичко. Няма да е интересно. Да, но е изморително. Питам се докога ще продължава. Къде е онази птичка, за която говорят хората, кацащата на рамото ти!? Да не лети само на високо, а аз да й се струвам прекалено ниска или обратното!? Или може може би има предпочитания към формата на тази част от човешкото тяло и аз не се вписвам във вкуса й!?
В природата ни е да търсим пълното си щастие. Никога не се задоволяваме с това, с което разполагаме и винаги желаем още, и още, и още... Не се замисляме, че на други хора им липсват нещата, които ни имаме и не се радваме, че не сме на тяхно място, а се стремим да стигнем онези, за чийто живот четем ежедневно.
И аз съм НЕ възпитана в това отношение. Търся си идеалния свят, а сигурна съм, че когато го открия, ще се стремя към друг, по-перфектен.
Мечтая всеки ден, всеки час, всяка минута, всяка секунда... Не мога да кажа, че не следвам мечтите си. Но осъществяването им, някакси все ми бяга. Дали заради времето, в което живея, дали заради мястото или заради хората? И това не зная. В едно, обаче съм убедена и то е, че когато някой блян се сбъдне изпадам в еуфорично настроение.
Сега, например, жадувам както и повечето хора на тази планета, за кариера, любов, и идеален дом. Всеки ден, още със събуждането се гмурвам в дълбините на живота, за да открия тези така бленувани съкровища. Понякога полагам неистови усилия, стискам зъби, пренебрегвам думи и действия на разни хора, преминавам препятствия, емоции, калявам характера си, поведението и се опитвам да стигна и да взема това, което ми се полага.
Винаги съм имала късмет в намирането на работа. Всяко начало е било трудно, но благодарение единствено на собствения си труд, съм успявала да се справя. Разбира се, срещала съм и барикади, но без тях, крайният резултат не би бил така сладък. В това отношение ще се боря още, може би цял живот, защото съм от хората, които непрекъснато търсят себе си, изразявайки се чрез работа.
Любовта... понякога не зная какво да мисля за нея. Случва ми се непрекъснато, срещам я навсякъде, в много неща и хора. Но проклетото хвъркато все не каца, нито на едното ми рамо, нито на другото. Защо? Аз съм готова да я храня, да й дам всичко от себе си, за да е вечно сита... Времето си минава, птички се приближават и отдалечават, но никоя не се спира. От време навреме почива в скута ми, но внезапно решава да замине...
Докога ли човешката душа може да съществува без своето си животинче? Хората казват, че идва внезапно... но когато дойде, ще имам ли сили, желание да го отглеждам!?...
Идеалният дом е комбинация от предишните две. Обзавеждащ жилището си чрез средствата, спечелени с къртовски труд и го изпълваш, с чувства и на настроения, породени от любовта. Мислиш си, всичко в дома ми е идеално, откъм вещи, но когато няма с кого да ги споделиш!?... Май пълното щастие се дължи изцяло на любовта. Намериш ли я, имаш желание да работиш, да се бориш, да живееш...
Птиче, къде си?... Виж, имам трохички за теб!... къти - къти - къти...


Публикувано от BlackCat на 12.08.2005 @ 10:48:20 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   sincerityg

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 16:38:38 часа

добави твой текст
"птичката, която каца на рамото" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: птичката, която каца на рамото
от nepoznata_za_Teb на 12.08.2005 @ 21:02:32
(Профил | Изпрати бележка)
Ще докосне рамото ти в най-неочаквания миг ..:-)


Re: птичката, която каца на рамото
от Ufff на 13.08.2005 @ 02:41:44
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря , че ми припомни как се мамят птички със и без трошички!:)
Айде и аз:"Къти-къти-къти!
Пи-пи-пи!
Кът-кът-кът!
Тука-тука
кът-кът!"
:)