Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 762
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 764

Îíëàéí ñåãà:
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÊîñè ïî ðåâåðà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: dara33

Ìúæúò ìè ñïè. Ìåí ìå ìú÷è áåçñúíèå. Îáèêàëÿì, êàòî ðàçâèëíÿëà íîùåì èç êúùàòà. Ãîòâÿ. Ïðàõîñìóêà÷êà íå ïóñêàì, çà äà íå ñúáóäÿ äîìî÷àäèåòî. Ñíîùè íàïðèìåð ñè ïúðæèõ êàïòîôêè â òðè ïðåç íîùòà. Ïîñëå ñè ñèïàõ âèíî è çàãëåäàõ ïóñòååùàòà óëèöà. Èçïèõ ïèòèåòî ñè. Õàïíàõ è ðåøèõ, äà ïîèçòóïàì ñàêîòî íà ìúæà ìè. Óòðå ìó ïðåäñòîè âàæíà ñðåùà ñ íÿêàêâè áèçíåñìåíè îò Ïàðèæ. Àêî ñäåëêàòà ñòàíå ùå ïàäíàò ìíîãî ïàðè è íàé- ñåòíå ùå îòèäåì äî Ôðåíñêàòà ðèâèåðà. Òàêà ìè å îáåùàë îò ïðåäè äâàäåñåò ãîäèíè òî÷íî, êàòî ñå çàæåíèõìå. Æèâîòúò òàêà íè çàâúðòÿ, ÷å íè èçòèñêà, êàòî öåíòðóôóãà. Ñåãà ìàëêî ñå ñúâçåìàìå, êàòî ñëåä äîñòà äúëãî ïðîäúëæèë êîëàáñ, íî âàæíîòî å ÷å çàïî÷âàìå äà ñå îïðàâÿìå. Çà íóëà âðåìå êóïèõìå íîâà êúùà.
Îáçàâåäîõìå ñå. Íàìú÷èõìå ñå íà ñâîáîäåí íàåì ãîäèíè íàðåä. Äîðè èìàìå ãðàäèíàð. Ìíîãî ìèëî ìîì÷å. Êðàêàòà ìó ñà ïðàâè, à äóïåòî ìó å ñòåãíàòî è àïåòèòíî. Èäâà ìè äà ãî ãðèçíà íÿêîé ïúò. Óæàñ, åòî êàêâè ìèñëè ñå âúðòÿò íà æåíà, íà êîÿòî íå é èäâà ñúí íîùíî âðåìå. Âíèìàòåëíî ñâàëÿì ñàêîòî îò çàêà÷àëêàòà. Íà ðåâåðà ìó èìà íåùî. Ïðîêàðâàì ïðúñòè è â ðúêàòà ìè ñå çàïëèòà êîñúì. Íå å íà ìúæà ìè, íî íå å è ìîÿ. Äúëúã å. Ðóñ å. Âòîðà÷âàì ñå â íåãî, êàòî â Àëåêñàíäðèéñêèÿ ôàð. Ïðîñâåòâà ìè çàùî ðåäîâíî èìà ðàáîòà â îôèñà è âñå íå å ãëàäåí. Çà ñåêñ èçîáùî íå ìîæå è äà ñòàâà äóìà. Îò êàêòî ðàáîòè â òàçè ôèðìà å ïîäëîæåí íà ñòðåñ. Ïå÷åëè ìíîãî ïàðè. Òîâà å èñòèíàòà, íî ñåêñóàëíèÿ íè æèâîò ñúâñåì çàìðÿ. Ïúê è ñ âðåìåòî ñìå ñè ñâèêíàëè, êàòî ÷àøà ñ âîäà. Íå íè å èíòåðåñíî. Íå ñå ñëó÷âà íèùî íîâî. Ñúâñåì òðàäèöèîíåí ñåêñ èìàõìå äîêàòî ïðàâåõìå òàêúâ äå. Ïîñëå íèùî. Ñúâñåì íèùî è òàêà îò íÿêîëêî ãîäèíè. Ïúðâî ðÿäêî, à ïîñëå äîðè áåç ðÿäêî…Ãëåäàì êîñúìà è äîðè íå èçïèòâàì òúãà. ×îâåê íå ìîæå äà èìà âñè÷êî. Ïîñëå, ñëåä ìèã ðàçìèñúë âðúùàì êîñúìà íà ðåâåðà íà ñàêîòî ìó. Íÿìà äà ãî òóïàì. Íåêà ñè íîñè êîñúìà, êàòî çëàòíà íèøêà íà Àðèàäíà, íî âîäåùà â ëàáèðíò, à íå èçâåæäàùà îò òàêúâ.
Èçîáùî íå ìè ñå ñïè. Ïóñêàì òåëåâèçîðà. Ñúâñåì áåçøóìåí å, íî ìúæúò ìè ñå ðàçìúðäâà è íåùî èçìúðìîðâà íàñúí. Íå ãî ïîãàëâàì çà óñïîêîåíèå.
"Íåêà ñå ìú÷è"- ñè ìèñëÿ.
Ïîñëå ñè äàâàì ñìåòêà, ÷å âñå ïàê ìàé ìàëêî ìå å ÿä. Òîëêîâà ãîäèíè âÿðíîñò îò ìîÿ ñòðàíà, à òîé ùóêíàë ÷óæäè êó÷êè äà îïðàâÿ. Ñåïâàì ñå. Óòðå å äåí ìîì÷åòî, êîåòî ïîääúðæà ãðàäèíàòà äà äîéäå. Ùå ñå ðàçâèõðÿ àç ñ ïúëíà ïàðà. Ùå ñè ãðàáÿ îò æèâîòà âñè÷êî êîåòî ñè èñêàì, íî íÿìà äà ìó êàçâàì, ÷å çíàì çà êîñúìà íà ðåâåðà. Íåçíàíèåòî å ñèëà. Íåãîâîòî íåçíàíèå ìè äàâà ñèëà è îïðåäåëåíî âå÷å íÿìà äà áúäà çàäðúñòåíàòà ñúïðóãà íà ãîñïîäèí…åäè êîé ñè.
Ïèñíà ìè äà ñúì êðîòêàòà, ëþáåçíà è ñòðàäàùà îò áåçñúíèå æåíà. ×àøàòà ïðåëÿ.
Ïðè ðåäîâíî çàäîâîëÿâàíå íà ñåêñóàëíèÿ íàãîí å ñúâñåì åñòåñòâåíî, ÷îâåê äà èìà ðåäîâåí ñúí.
Ïîãëåæäàì ãî ñ çàâèñò, à òîé ñè ñïè è íå ïîäîçèðà êàêâî ìè ñå âúðòè èç ãëàâèöàòà.
Îò óòðå ñå âçèìàì â ðúöå.
È ñëåä…ùå ñïÿ, êàòî êúïàíà.
Ìàëêî ïðîìÿíà íèêîãà íå å èçëèøíà. Äîðè ùå îòèäà äà áîÿäèñàì êîñàòà ñè.
Ðóñà ùå ñå íàïðàâÿ, ÷å äà íå ñå îáëåùòâàì âñåêè ïúò, êîãàòî âèäÿ ðóñ êîñúì íà ðåâåðà ìó.
Òàêà õåì âúëêà ñèò, õåì àãíåòî öÿëî, õåì âñè÷êè äîâîëíè.
Íà òîâà ìó ñå êàçâà åäíà ïîëåçíà áåçñúííà íîù, âîäåùà äî àíóëèðàíå íà ñúùåñòâóâàùèÿ ïðîáëåì.
Àáñîëþòíî!


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 31.07.2005 @ 11:34:25 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   dara33

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 4


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 10:51:49 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Êîñè ïî ðåâåðà" | Âõîä | 6 êîìåíòàðà (14 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Êîñè ïî ðåâåðà
îò jel (kopriva132001-all@yahoo.com) íà 31.07.2005 @ 11:51:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îïðåäåëåíî íå ìè õàðåñâà òàêîâà ìèñëåíå.
"Îò åãîèçìà íà äâàìàòà - çàïî÷íà è äðàìàòà!"
Æåë


Re: Êîñè ïî ðåâåðà
îò Dimi íà 31.07.2005 @ 12:23:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êàêâè ìèñëè ñå âúðòÿò â ãëàâèöàòà òè!!!


Re: Êîñè ïî ðåâåðà
îò cefuleSteven (cefulak@abv.bg -ðåàëåí å) íà 31.07.2005 @ 12:40:17
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://cefules.net/
Õàðåñâà ìè ïñèõîëîãèçìà.


Re: Êîñè ïî ðåâåðà
îò Amar (amar4e@yahoo.com) íà 31.07.2005 @ 13:32:07
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:))) Áðàâîñ! Õàðåñà ìè èäåÿòà ;)


Re: Êîñè ïî ðåâåðà
îò roza1 íà 31.07.2005 @ 17:48:48
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íåçíàíèåòî å ñèëà...ìîæå áè.


ÏÎÇÄÐÀÂÈ!:))



Re: Êîñè ïî ðåâåðà
îò Ray (bdoych@abv.bg) íà 01.08.2005 @ 12:00:49
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Å, äóìè íÿìàì :)))
"Íÿìà äà ãî òóïàì. Íåêà ñè íîñè êîñúìà, êàòî çëàòíà íèøêà íà Àðèàäíà..."
Ðóñà êàçâàø ùå ñå ïðàâèø (ëèð. ãåðîèíÿ, äå) :)))