Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 737
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 741

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: tehnomobi
:: pastirka

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÊúäå ñè?
ðàçäåë: Åðîòèêà
àâòîð: bebe_eli

Êðåùÿ ñ âñè÷êè ñèëè èìåòî òè ìàêàð ÷å íÿìàì èäåÿ êàêâî å òî. Íàñëàæäàâàì ñå íà ëàñêèòå òè ìàêàð ÷å ñà èçìèñëèöà. Âúçáóæäàì ñå îò ïëúòíèÿ òè ãëàñ, êîéòî òèøèíàòà çàãëóøàâà. Èçìèñëÿì òè îäåæäè, à âñå ñè ãîë è ãîëîòàòà òè ìå ìàìè äà ñå ïðèáëèæà.
Æåëàÿ òå òîëêîâà ñèëíî.Ñÿêàø îãúí èçãàðÿ ñëàáèíèòå ìè è ïëàìâà íàâúòðå â ìåí.Îòêúäå ñå ïîÿâè ñòðàííèêî?Ïðåîáúðíà öåëèÿ ìè ñâÿò è ìå ïðèíóäè äà ìå÷òàÿ çà ïðåãðúäêàòà òè.È àç íàèñòèíà ìå÷òàÿ...òîëêîâà ñèëíî.Ìèñúëòà çà äîïèðà íà êîæàòà òè ìå îïèÿíÿâà.Íàñúí âèæäàì ïîãëåäà òè,êîéòî ìå âèêà,âèêà... è àç òðúãâàì êúì òåá.Óñåùàíåòî å íåîïèñóåìî.Ìàãüîñíèê ëè ñè? Íàìåðè ïðîëóêà â ñúùåñòâîòî ìè è ïðèñòúïè òèõî â ñúíèùàòà ìè, îòêúäåòî ìîæåø äà ìå êîíòðîëèðàø.Ïðèñòðàñòè ìå êúì ñåáå ñè è àç íÿìàì ñèëè äà óñòîÿ. Ñëåäâàì òå íàâñÿêúäå.Òÿëîòî ìè èçïèòâà íóæäà äà ñå äîêîñíå äî òâîåòî - ïîíå çà ìèã, çà äà ìîãà äà ïðîäúëæà äà òå òúðñÿ.Çíàì ÷å íèêîãà íÿìà äà ñè ìîé íî òîâà âå÷å íÿìà çíà÷åíèå.Äåìîí ëè ñè?Íå çíàì, à è íå ìå èíòåðåñóâà ñòèãà ïàê äà ìå ïîãàëèø ñ òîïëàòà ñè äëàí.Âïèâàì çúáè â ñîáñòâåíàòà ñè ïëúò è èçíåìîùÿëà òå ìîëÿ äà íå ñïèðàø.Çíàì ÷å ìîæåø îùå ìíîãî - íàëè ñè âå÷åí.Äóøàòà ìè ñå ãúð÷è â àäñêè ìúêè ïðè ìèñúëòà ÷å ìîæå è äà íå ñúùåñòâóâàø.Èçìú÷âàø ìå íàðî÷íî íàëè?Äà âèäèø äîêúäå ùå ñòèãíà â ëóäîñòòà ñè.Å, óñïÿ ñòðàííèêî!Ðàçñúäêà ìè å çàìúãëåí è â òàçè ìúãëà âèæäàì ñàìî òåá.Íå çíàÿ êàê èçãëåæäàø è âñå ïàê òå âèæäàì.Âå÷å íå ìèñëÿ êàòî ìîìè÷å, à êàòî æåíà, æàäíà çà ìúæêèòå òè ëàñêè.Êàêâî ìè ñòîðè òè?Äîêîñâàø ìå è ïîäëóäÿâàø òÿëîòî ìè ñ îãíåíèÿ ñè äúõ.Ìèëâàø ìå íàâñÿêúäå è èç÷àêâàø áåçñèëíà äà òå ïîìîëÿ äà íå ñïèðàø.Èìàø ãî - êðåùÿ ñ âñè÷êè ñèëè èìåòî òè ìàêàð ÷å íÿìàì èäåÿ êàêâî å òî.Íàñëàæäàâàì ñå íà ëàñêèòå òè ìàêàð ÷å ñà èçìèñëèöà.Âúçáóæäàì ñå îò ïëúòíèÿ òè ãëàñ,êîéòî òèøèíàòà çàãëóøàâà.Èçìèñëÿì òè îäåæäè, à âñå ñè ãîë è ãîëîòàòà òè ìå ìàìè äà ñå ïðèáëèæà.Îïèòâàì ñå äà íå ìèñëÿ çà òåá íî òè ìå èçïúëâàø îòâúòðå è àç ïàê ñúì áåçñèëíà.Èñêàì äà ïðîìåíÿ ôîðìàòà òè, íî òè âñå ñå èçìúêâàø êàòî ñÿíêà, êîÿòî áÿãà îò ñëúíöåòî è ìó ñå ïðèñìèâà îòäàëå÷.Íåæåí ñè è ìå îáëàäàâàø êàòî â ïðèêàçêà.Ïîíàñÿø ìå, à àç ñòåíà îò óäîâîëñòâèå è óâèâàì òÿëîòî ñè îêîëî òåá.Îòïóñêàì ñå â îáÿòèÿòà òè - íå ìîãà ïîâå÷å äà òå îòáÿãâàì.Íå ìîãà è äà ñå äîáëèæà ïðåêàëåíî ìíîãî.Òè ñè îíçè ñëàäúê íàðêîòèê, êîéòî óáèâà ïúðâî óìà, ïîñëå äóøàòà, à íàêðàÿ è òÿëîòî.ÍÅ.Íå ìîãà äà ñè ïîçâîëÿ äà óìðà, êîé ùå ñå íàñëàæäàâà íà ìîÿòà ðåàëíîñò òîãàâà?Íèêîÿ íå ùå òå ïðèòåæàâà, íèùî ÷å è ìîé íå ñè.Òè ñè íè÷èé.Äîéäå íÿêúäå îòãîðå - äà íå ñè àíãåë?×åòåø ìèñëèòå ìè è çíàåø âñè÷êî çà ìåí, êàòî îòâîðåíà êíèãà ñúì â ðúöåòå òè.Ïîñâåùàâàø ìå â òàéíèòå ñè, à íå çíàì íèùî çà òåá.Èçëèòàø, à íå êàöàø îáðàòíî.Ìîëèø ñå, àëà íå âÿðâàø.Êîïíååø,íî íå èñêàø íèùî.Êðàñèâ ñè è âñè÷êè òå ìðàçÿò, çàùîòî íå ñè îò òîçè ñâÿò.Âñè÷êè, íî íå ñúâñåì, òè ñè ñàì.Åäèíñòâåí â ìèñëèòå ìè, òàêà è ùå ñè îñòàíåø - ñàì!Òàêà èñêàì àç!Ùå èçäåâàòåëñòâàì íàä òÿëîòî òè è ùå ãî ïîä÷èíÿ íà ìîåòî.Êàêâà ãëóïà÷êà ñúì - íå ìîãà äà òå ïðåáîðÿ.Ñòðàñòòà ìè å ïðåêàëåíî ñèëíà è ìå ïðèòèñêà,ñìà÷êâà ìå â ñîáñòâåíîòî ìè "ÀÇ".Òè ñè ìîÿò ãîñïîäàð è àç òè ïðèíàäëåæà...
Ïî äÿâîëèòå, êàæè êàêâî ñè? Îòêúäå ñå âçå? Òè ñè ìîÿòà ôàíòàçèÿ,òàêà ëè.Àç ëè òå èçìèñëèõ è ñúçäàäîõ, íå ïîìíÿ. Ìîëÿ òå, êàæè ìè ñàìî êàê äà òå íàìåðÿ?


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 17.07.2005 @ 19:01:21 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åðîòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   bebe_eli

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 15:17:08 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Êúäå ñè?" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (2 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Êúäå ñè?
îò Apokalipsis íà 18.07.2005 @ 15:26:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îòêúäå òàêèâà îïóñòîøèòåëíè ôàíòàçèè â "áåáåøêàòà" òè ãëàâèöà?;)
Åäíî ìàëêî ñúâåò÷å ñàìî, âñåïðèëîæèìî, - íåäåé äà òúï÷åø íà åäíî ìÿñòî, çàùîòî êîëêîòî ïîâå÷å ñå çàäúðæàø, òîëêîâà ïî-áîëåçíåíî ñòàâà çà âñè÷êè. Íàé-âå÷å çà òåá, ïîêðàé òèÿ õàëþôàíòàçèè. . . .
Õè!


Re: Êúäå ñè?
îò Mermaid íà 30.08.2005 @ 13:24:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Truden vypros...