Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 769
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 772

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: Marisiema
:: LioCasablanca

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàíà 23
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
àâòîð: sincerityg

Òåçè äíè ìè ñå ñëó÷èõà íåùà, êîèòî ìå íàêàðàõà äà ñå çàìèñëÿ êàêúâ òðÿáâà äà å æèâîòà íà ÷îâåê íà ìîÿòà âúçðàñò. Íàïðàâèõ è ìàëêî ïðîó÷âàíå ñðåä ïðèÿòåëè è ïîçíàòè, êàêâè ñå áèëè òå íà 23 ãîäèíè...
Òåçè äíè ìè ñå ñëó÷èõà íåùà, êîèòî ìå íàêàðàõà äà ñå çàìèñëÿ êàêúâ òðÿáâà äà å æèâîòà íà ÷îâåê íà ìîÿòà âúçðàñò. Íàïðàâèõ è ìàëêî ïðîó÷âàíå ñðåä ïðèÿòåëè è ïîçíàòè, êàêâè ñå áèëè òå íà 23 ãîäèíè. Îêàçà ñå, ÷å áîëøèíñòâîòî ñà ñå çàáàâëÿâàëè è õàáåð ñè íÿìàëè èëè ïîíå íå ñà ñå çàìèñëÿëè íàä ïîäîáíè ñëîæíè òåìè. Âúïðåêè ðàçëè÷èåòî âúâ âðåìåòî è íà÷èíà íà æèâîò òîãàâà è ñåãà, íàáîðèòå ñëåäâàëè åäíè ïðàâèëà, ñîáñòâåíèòå èëè ðîäèòåëñêèòå (ïúëíè ãëóïîñòè!) è ñè æèâååëè æèâîòà. Ñåãà êàòî ãè ïîïèòàø çà îíåçè äíè, âñè÷êè òè ñå óñìèõâàò çàãàäú÷íî.
Äðóãàòà ÷àñò îò õîðàòà çàâúðøèëè ó÷èëèùå, âëåçëè â óíèâåðñèòåòà, âëþáèëè ñå è íà 23 âå÷å èìàëè ïîíå åäíî äåòå. Ñåãà êàòî ãè ïîïèòàø çà îíåçè äíè, ïîâå÷åòî ñå õâàùàò çà ãëàâàòà.
Äíåøíîòî ïîêîëåíèå å ðàçäåëåíî íà ïîâå÷å ëàãåðè. Íà åäíèòå íå èì ïóêà îñîáåíî êàêâî ñå ñëó÷âà ñ æèâîòà èì. Ñòèãà äà èìàò êèíòè çà êàôåíöå, öèãàðêè, ... .
Äðóãè êàðàò ñêúïè êîëè, îáëè÷àò ñå ñàìî â ìàðêîâè äðåøêè, äåôèëèðàò ïî ñòîëè÷íèòå çàâåäåíèÿ (çà äà ãè âèäÿò âñè÷êè, åñòåñòâåíî), ó÷àò â ÷àñòíè óíèâåðñèòåòè (ñàìî çà òàì èì ñòèãà äèïëîìàòà ñ îáù óñïåõ - 3.00) è êîãàòî ñòàíàò âèñøèñòè ñå íàñòàíÿâàò óäîáíî, â îòäàâíà ïîäãîòâåí çà òÿõ, êàáèíåò. À ïî - óìíè÷êèòå îò òÿõ ïîåìàò ñåìåéíèÿ áèçíåñ.
Òðåòè áúõòàò ÿêî - ó÷àò (îáèêíîâåíî ïî äâå âèñøè), ðàáîòÿò êàòî ñåðâèòüîðè, ïðîäàâà÷è, õàìàëè, çà äà ñè ïëàùàò êâàðòèðàòà, õðàíàòà, ïî íÿêîÿ è äðóãà äðåøêà, à è àêî ñëó÷àéíî íåùî îñòàíå äà èìàò ñ êàêâè ïàðè äà èçëÿçàò â ïåòúê âå÷åð.
Êàêâî ñå ñëó÷âà ïî ñâåòà? Íàïðèìåð, àìåðèêàíöèòå - íà 23 âñè÷êè ñà â êîëåæ. Ìàëêà ÷àñò îò òÿõ ðàáîòÿò, äðóãèòå ðàç÷èòàò íà ñïåñòÿâàíèÿòà íà ìàìà è òàòè èëè íà ñòèïåíäèÿ. Êàòî çàâúðøàò ñå ÿâÿâàò íà äâå - òðè èíòåðâþòà è çàïî÷âàò ðàáîòà ïî ñïåöèàëíîñòòà ñè, à íå ñå çàäîâîëÿâàò ñ êàêâîòî è äà å. Æèâîòúò èì å ÿñåí - ùå èçïëàùàò êúùà, ùå ñúçäàäàò ñåìåéñòâî, ùå ñè êóïÿò êó÷å è âñÿêà ãîäèíà íà Äåíÿ íà áëàãîäàðíîñòòà ùå ñå ñúáèðàò è ùå áëàãîäàðÿò íà Ãîñïîä.
Êàêâà ñúì àç, íà 23? Ðàáîòÿ, çà äà íå áåçäåéñòâàì, çà äà ñå óñúâúðøåíñòâàì, çà äà ðàçáåðà êàêâî óìåÿ, çà äà ñúì íåçàâèñèìà, çà ñàìî÷óâñòâèå. Ó÷à. Äâå âèñøè, çàùîòî åäíîòî íå ìè å äîñòàòú÷íî. Íå ïîääúðæàì ñåðèîçíè âðúçêè, çà äà íå äîïóñíà ãðåøêàòà íà îíåçè îò ïðåäè. Íî ïðåç öÿëîòî âðåìå íå ñïèðàì äà ñå çàáàâëÿâàì, èíà÷å åäâà ëè ùå ìîãà äà èçäúðæà íà öÿëîòî òîâà íàïðåæåíèå. Ïðîñòî ñúì òàêúâ ÷îâåê. Âèæäàì áúäåùåòî ñè ïî åäèí íà÷èí, íî íèêîãà íå çíàì êàêâî ùå ìè ñå ñëó÷è. Ìàé ïðåêàëåíî ìíîãî ãî ìèñëÿ. Íà òàçè âúçðàñò ÷îâåê òðÿáâà è äà ãðàäè áúäåùåòî, íî ãëàâíî äà ñå çàáàâëÿâà è äà âúðøè íåùà, êîèòî çà íàïðåä íå ùå ìîæå äà ïðàâè, çàùîòî íèêîãà ïîâå÷å íÿìà äà å íà 23.


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 29.05.2005 @ 08:31:45 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   sincerityg

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
389 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 41407
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"íà 23" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.