Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 788
ХуЛитери: 1
Всичко: 789

Онлайн сега:
:: Mitko19

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМисия - Любов
раздел: Фантастика
автор: PLACEBO

Откъс от романа, който пиша в момента

Из дневника на АЛМАДА, намерен в кораба

Съществата са постоянно с мен. Дегиро е много изморен - налага му се да прави дълги междугалактически курсове за много кратко време. Обяснява ми, че тук, в земното измерение, го няма за секунди, а всъщност е пропътувал светлинни години. Има майсторски клас по моделиране на времето. Съзнанието ми е много елементарно, за да го разбера. Може да контролира времето, да го усуква, разтегля, извива, смачква (да де - компресира било правилното). Но защо го прави, ще ми разяснява по-нататък.
Дивидко е насъбрал голямо количество информация и в момента я обработва, свързан с командните компютри на кораба. Попитах го защо ми казва командни компютри? А има ли други? Бил зает и ще ми обясни, когато отхвърли от работата. Да не съм му се сърдела. Че защо да му се сърдя?
Вой-Терк е тъжен, той нали е живял много отдавна на Земята - преди Атлантида да потъне. И оттогава е имал любов към една душа, която в момента е преродена на Земята. Той я е открил по вибрациите на ДНК-то й. Изключително красива е, все още няма гадже, даже е девствена. Вой-Терк е измолил от Висшия Архив за прераждане на душите да му дадат информация за нея, и сега съжалява, че го е направил. Девойката щяла скоро да катастрофира и да умре. При мисълта как ще страда душата й, той се поболя. Може да се намеси, но не трябва - няма право да променя Пътя й. Като ги споделяше с мене тези неща, плаках. Попитах го защо не се появи пред нея - нали могат да вземат човешко подобие. Но той се изсмя - каквото и да прави с енергията си, Те нали съществуват като енергия, не може да се навре в по-малко тяло от 2,80м Голямо нещастие за него, защото той всъщност е двойна сродна душа по вселенските класификатори и са всъщност две души, разделени от душата му - такава, каквато е била преди много време. Вой и Терк -това са двете разделения. На всичко отгоре, щях да припадна, като разбрах, че навремето Вой-Терк и девойката са били в мъжка обвивка. И го попитах - ама вие гейове ли сте били? Тогава, преди да потъне Атлантида. И той се смя, ама толкова се смя, че Ханзел дойде да види какво става. Ето - още един пример за елементарното разбиране на любовта и секса от вас, Земляните, ми каза той. Душите са души - влюбват се и се обичат. Често се случва в дадено прераждане да са се преродили от един и същи пол - това им е дадено, за да изпитат любовта си, не за да създадат друга обвивка. Обвивка Те викат на телата ни. Мъжът и жената се събирали, за да дадат възможност на чакаща душа да влезе в обвивка. Ох, още трябва да уча явно.
Нещо не са ми много ясни нещата, но Съществата постепенно ме въвеждат в понятията и аз напредвам със скоростта на костенурка. Между другото, костенурките много им харесват - били благородни същества и черупката им наподобявала космическите кораби на една стара, изчезнала вече цивилизация, където Съществата са били с мисия, но не са успели да спасят положението.
Ханзел е зает - постоянно кръжи около различни лекари и се стреми да им внуши разни неща.Той ми казва, че ако лекарите имаха по-разчупено мислене и не бяха такива традиционалисти, можеха повече да работят върху психиката на пациентите. Това е най-важното, а те го оставят на последно място. Лекарите не лекуват с любов, а с мисъл за пари и печалба. Така още по-зле влияят върху пациентите. Малко са тези, които изпитват Любов към пациентите си, и то тази любов да извира от слънчевия сплит. Според Ханзел още по време на курса на обучение медиците трябва да се учат да поставят кармични диагнози. Така веднага ще установяват причината за болестта. А нашата медицина лекува само болежки, почти не отстранява корените на болестите. Направо останах с отворена уста като ми разказа Ханзел веднъж какви са причините за дългото напикаване на дъщеря ми. Това било страх от баща й, който в предишен живот е бил генерал и диктатор, и оттогава в това прераждане са му са се прехвърлили много от чертите на характера, а дъщеря ми му е била войник. И веднъж генералът е искал да си изкара яда на някой, извикал е този войник, и го е налагал здравата, бил го е до рани на голо. Сега в това прераждане са баща и дъщеря - той я боготвори, а тя го мрази подсъзнателно и се страхува от него. Не може да му прости за нараненото си тяло отпреди. А тогава войникът е бил красавец - с изключително красиво тяло, хармонично и съразмерно. Замислих се - в това прераждане дъщеря ми е със страхотно тяло - изваяно като от скулптор. А нито аз, нито баща й сме с кой знае колко хармонични тела.
Юван Мъдреца като никога е приказлив. Той се оказа голяма скица, ама голяма - с Ханзел са неповторими в хумора си, в майтапите си. Юван, въпреки че е толкова стар, е най-младежкият дух измежду другите от Кораба. Върши на всеки работата му, за да не закъсват с изпращането на информацията. Аз малко се стегнах, като научих, че я изпращат тази информация - прозвуча ми клюкарско - научават нещо за нас - и хайде - изпращат го на милиарди километри на Алмадеус. Успокоиха ме, че това трябва, за да се моделира съвсем точно двойник на Земята и в определения момент щели да ни прехвърлят там, на двойника, без ние да разберем. Абе, ужас! Как така ще ни прехвърлят и защо ли? Но скоро ще имам урок с тях и ще говорим за левитации и медитации. Казаха ми да се подготвя, че да видят докъде се простират познанията ми. И аз сега търча по библиотеки и сърфирам из интернет, за да науча колкото се може повече. Да не помислят, че ние, Земляните сме неуки. То че е така, така е. Но постепенно ще ни се отворят очите и ушите, както и най-важното - Третото око. Моето, откакто се отвори, съм коренно различна.


Публикувано от BlackCat на 28.05.2005 @ 19:30:27 



Сродни връзки

» Повече за
   Фантастика

» Материали от
   PLACEBO

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 02:27:28 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Мисия - Любов" | Вход | 3 коментара (12 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Мисия - Любов
от ANG на 28.05.2005 @ 21:24:08
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
Добре.
Прочетох го внимателно - чете се, лее се, без грапавини
аз бих олекотил фактурата с пряка реч
тя е по-привликателната част от текста за пчетящия - това според мен.
хареса ми заглавието
хареса ми че и текста си писала с Любов - то от мен се усеща
откъса е малък за да се резбере посоката на движение - на развитието, на действието
екшън - сетих се
има дух, атмосфера

(не мисля че събота е подходящ ден и момент за да се забележи нещо по-дълго от хайкуууууууууууууу

леко се майтапя
но ти ми вервай


Re: Мисия - Любов
от Izvor (WMRSG@web.de) на 31.05.2005 @ 05:34:17
(Профил | Изпрати бележка)
Браво, Сладкиш!!!

... И ако вземе да те боли около фонтанелата - ич да ти не пука!... :

- Отваря ти се вече Лотосчето! - чакрата коронна
и ще поставяш вещо НАДкармична диагноза...
Директно ще лекуваш - с висшата виолетова,
най-чисто аметистова, блестящо диамантена
вибрация..., низхождаща в лъчи
от ТРОНА МУ )))

Дерзай!!!

:))))))))))))


Re: Мисия - Любов
от copie на 13.06.2005 @ 02:45:22
(Профил | Изпрати бележка)
Интересен откъс! Пожелавам ти успех, Жени!