Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 455
ХуЛитери: 4
Всичко: 459

Онлайн сега:
:: Georgina
:: rhymefan
:: Heel
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаОтчуждението, агонията на любовта
раздел: Есета, пътеписи
автор: sincerityg

любов, любов, всичко е любов
От не прекалено големия си опит с мъжете и няколкото си влюбвания досега, споделени или не, мога да кажа, че всяка любов е обречена. Звучи прекалено песимистично. Но отдавна мина времето, в което се заблуждавах, че в един прекрасен ден ще срещна Него, ще се влюбим един в друг и ще живеем вечно щастливи. Оказа се обаче, че това го има само във филмите. Те така са ни промили мозъците, че на моменти губим представа за реалността и започваме да градим основите на един вълшебен свят, в който да живеем двамата. Но рано или късно стените на този свят рухват и тогава болката ти се струва вечна и непреодолима.
За това се научих да не летя в облаците при всяко по - голямо хлътване. Въпреки, че сърцето си знае своето и много трудно можеш да го спреш. Най - често го следваш, борейки разума, който ти подсказва друго.
Сценарият е един и същ всеки път. Срещаш някого. Влюбваш се до полуда. Мислиш за него непрекъснато. Готов си на чудеса в името на любовта. Все едно са ти поникнали крила. Щастлив си. Даже понякога си мислиш, че си прекалено щастлив. Искаш да си с него навсякъде и във всичко. Да му споделиш и да дадеш повече от колкото имаш или можеш. Да го превърнеш в част от себе си. Искаш да му отдадеш душата си.
Но както става понякога в приказките, появява се нещо или някой и разваля магията.
Всяко начало е интересно и любопитно. Но идва момент, в който този предварителен ентусиазъм си отива. Остава еднообразието. Загубваш желание да попромениш нещо.
В работата - от сутрин до вечер, едно и също. Привечер, време за отхвърляне на най - неотложните задачи. Следват четири - пет часа сън. На другият ден всичко се повтаря.
В любовта е същото. Първо летиш, радваш се, мечтаеш. Но идва момент, в който се изчерпваш. Приемаш другия като задължение. Започва да те дразни всичко, което преди ти се е струвало страхотно и неповторимо. Измисляш невероятни оправдания, търсиш причини, за да се отдалечиш от него. Любовта се е превърнала в агония.
Най - странното е, че знаеш как да се отървеш от това бреме, но се оказва, че толкова си свикнал с този човек, че въпреки неприязънта си към него, трудно можеш да намериш сили да се разделите. Особено, ако сте заедно от по - дълго време.
Но идва момент, когато хоризонта се появява някой друг и дава основателна причина за така проточилата се раздяла. Този друг ти дава основа, желание за ново, красиво начало.
За да продължи магията по - дълго време не разкривам всичко от себе си на първо време, а пазя изненади за всеки ден. Използвам въображение си във всичко, за да поддържам тръпката в другия. Ясно е, че след време тя ще изчезне. Но нека се наслаждаваме докато е при нас. Нека не позволяваме лесно и глуповато да ни се изплъзне, а да се отдадем и насладим на любовта си.


Публикувано от BlackCat на 24.05.2005 @ 13:20:37 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   sincerityg

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 18:35:38 часа

добави твой текст
"Отчуждението, агонията на любовта" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.