Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 601
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 604

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: Marisiema
:: Heel

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàA Social God
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: OmeRga

Àêî íÿêîé ìå ïîïèòà - ùå ìó êàæà. Òàêà ïîíå îáè÷àì äà ñè ìèñëÿ, íèêîé äîñåãà íå ìå å ïèòàë, òàêà ÷å íå çíàì ñúñ ñèãóðíîñò.
Íå ãè èíòåðåñóâà. È ìåí íå ìå èíòåðåñóâà, íî çíàì. Áèõ èì êàçàë, ÷å íå òðÿáâàøå äà ñòàâà òàêà, à èíà÷å. Íèêîé íå ïèòà îáà÷å. Ãëóïàöè. Êàêòî èñêàò. Ñåãà ñè ìèñëÿò, ÷å å òðÿáâàëî äà ñòàíå òî÷íî òàêà, íî òîâà íå å âÿðíî. Îò êúäå çíàì íå å âàæíî, âàæåí å ôàêòúò.

Íàïðèìåð êîãàòî Òîé äîéäå ñðåä íàñ, íå òðÿáâàøå äà ñå ïîäëàãà íà âñè÷êèòå ñòðàäàíèÿ, íà êîèòî ñå ïîäëîæè. Íåùî ïîâå÷å, íå òðÿáâàøå äà âúçêðúñâà. Çàùîòî õîðàòà ñå ïîëúñêàõà òâúðäå ìíîãî îò òàÿ ðàáîòà. Òîé - ñèí Áîæè, íàïðàâè òîâà çà íàñ - õîðàòà. Ãðåøíèòå, ãëóïàâèòå, çàâèñòëèâèòå, àë÷íèòå. Ñúùèòå òåçè, êîèòî èêîíîìèñâàò ëþáîâòà è ñòðèêòíî ñëåäÿò ïàçàðà íà âúïðîñíàòà, çà äà íå ñå ìèíàò, à îìðàçàòà ñà ïóñíàëè áåçïëàòíî íàâåêè. Îíåçè, ñúùèòå, êîèòî èñêàò äîêàçàòåëñòâî çà Íåãîâîòî ñúùåñòâóâàíå, çàùîòî íå ìîãàò äà ãî âèäÿò. Íå ìîãàò, äà, íèòî ñåãà, êîãàòî íå å ôèçè÷åñêè òóê, íèòî òîãàâà, êîãàòî å áèë. Çàùîòî ñúùèíñêàòà, èñòèíñêàòà ðåëèãèÿ íà ÷îâåêà å Ìàòåðèÿòà. Òÿ è íèùî äðóãî. Òîé å áèë ÷àñò îò òàçè ðåëèãèÿ, äîêàòî å áèë ÷àñò îò ìàòåðèàëíèÿ ñâÿò. Îñòàâà â èñòîðèÿòà òàêà, êàêòî îñòàâà, ñàìî çàùîòî Ìàòåðèÿòà âúçêðúñâà. Ñâðúõ ìàòåðèÿ. È ÷îâåêúò ñè å êàçàë: èñêàì è àç òàêà!

Èëè äðóã ïðèìåð: êîãàòî îíçè òàì êàçà íà õîðàòà, ÷å òðÿáâà äà âúçïèòà ñâåòà è òðÿáâà äà ãî âêàðà â ïðàâèÿ ïúò, õîðàòà íå áèâàøå äà ìó ïîçâîëÿâàò. Íå çàùîòî ñâåòúò íÿìà íóæäà îò ïðåâúçïèòàíèå, íàïðîòèâ. Ïðîñòî çàùîòî òîé èñêàøå äà áúäå ñâðúõ ìàòåðèÿ(òà). À òîé å ïðîñòî íàé-îáèêíîâåí ãëóïàê. Íÿìàì íèùî ïðîòèâ ãëóïàöèòå, îáèêíîâåíèòå èëè ñïåöèàëíèòå, íå ìå ðàçáèðàéòå ïîãðåøíî. Íî çàùî å íåîáõîäèìî òî÷íî òàêúâ äà ðåøàâà êàêâî, êîãà è çàùî? Âïðî÷åì òîâà å ëîãè÷íî - ñàìî åäèí ãëóïàê ìîæå äà ñìÿòà, ÷å ìîæå äà óïðàâëÿâà ñúäáàòà íà ïîëîâèíàòà ÷îâå÷åñòâî. Äà, ëîãè÷íî å, ïðàâè ñòå, íÿìà êàê äà å äðóãîÿ÷å. Íî íå áèâàøå äà ñòàâà òàêà, ïðè âñè÷êè ïîëîæåíèÿ.

Èëè îíçè äðóãèÿ, òîé óìðÿ îòäàâíà (äîáðå, ÷å íå âúçêðúñíà, ïîíå íå ñå å ÷óëî òàêîâà íåùî), îíçè íèñêèÿ äåòî ïðèëè÷à íà ðàçñúðäåí õàìñòåð, òðÿáâàøå ëè è òîé äà áúäå áîã? Íå, íå áåøå õóáàâà òàÿ ðàáîòà. Íî áåøå. Êàêòî ìíîãî äðóãè.

Èëè àç, òðÿáâà ëè äà ñåäÿ òóê è äà âèæäàì òåçè ðàáîòè, äà âíèêâàì â ñúùíîñòòà èì, äîêàòî äðóãèòå ïðîäúëæàâàò íèùî äà íå ðàçáèðàò? Àõ, êîëêî ñà íåâåæè è ãëóïàâè âñè÷êè. Íÿêîé äåí àêî ðåøà, ìîãà äà èì ãî êàæà. Ùå èì îáÿñíÿ âñè÷êî è, åñòåñòâåíî, ùå ìè áúäàò áëàãîäàðíè. Ñâåòúò òîãàâà ìîæå è äà çàïî÷íå äà ñå ïîäðåæäà ìàëêî. Àêî ìå ïîïèòàò òîãàâà, ùå èì êàæà êàê òðÿáâà äà áúäàò íåùàòà. Òå ìîæå áè ùå ïîæåëàÿò äà ïîâåäà öÿëàòà òàÿ òâàð ïî ïúòÿ êúì íåïîíÿòíîòî áúäåùå. Ùå ìè âÿðâàò, ùå èñêàò äà ñúì àç, à íå îíçè ëóìïåí òúïàíàð. Äà. Àç, ðàçáèðà ñå, ùå îòêàæà, çàùîòî íå ñúì òàêúâ ÷îâåê, íî "ñòèãà ìè òàÿ íàñëàäà,/ äà êàæå íÿâãà íàðîäà", êàêòî å ðåêúë ïîåòà, ÷å ùå ðàçáåðàò èñòèíàòà îò ìåí âåäíúæ çàâèíàãè. È ïîñëå ùå èäâàò çà äðóãè èñòèíè. Ùå ìå îáè÷àò è ùå êàçâàò, äàíî âèíàãè å ñ íàñ, äàíî íèêîãà íå íè îñòàâè...


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 23.05.2005 @ 16:33:56 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   OmeRga

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ðèìè ñ ..èâ
àâòîð: LeoBedrosian
539 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 26314
îò 50000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"A Social God" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.