Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 526
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 526

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòà×åðåøè
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: apollyn

Ìèðèøå ìè íà ëÿòîòî. È íà ÷åðíèëîòî â ìåñîòî íà ÷åðåøèòå.
Çåìÿòà ñâåòè â àëåíî. Çàãëúõíàëà ïîä ïóêîòà íà êëîíèòå. Ñúáèðàìå ðóáèíèòå, ðàçõâúðëÿíè â îñòðèöàòà. Ìèðèøå íà ïîðÿçàíî, íà ïëåòåíèöà â êîæàòà. È íà äèìà íà îãúíÿ. Ìèðèøå è íà äúíîòî, êîåòî áàáà ùå ïîêðèå ñ áóðêàíèòå.  êîèòî ïúê ÷åðåøèòå íè ùå èçãóáÿò ïúðâè÷íàòà ñè ñëàäîñò. Ùå ñòàíàò áëåäîðîçîâè â çàòâîðà íà âîäàòà. Îòäàëè ñåáå ñè íà çàõàðòà.
Áàáà âèêà. Íå áèâà äà ñå òóòêàìå. Íî ñèíüîòî íåáå íè îáåùàâà ñëúíöå. Çà ðàçëèêà îò ñèíîïòèöèòå. Êàê èñêàì äà ñå ðàçïèëåÿ. Ñ âÿòúðà. Âúðõó ÷åðåøèòå. Äà ñå ðàçëåÿ âúðõó òÿõ. Äà çàäóøà ÷åðíèëîòî, êîåòî íè óáÿãâà çèìå.
Ñîêúò ïîòè÷à â äëàíèòå ìè. Ðàçïóêàíè ÷åðåøè â øåïèòå. Ùå ñúáåðà îñèòå. ×åðíîæúëòè ùå ñå íàõâúðëÿò âúðõó ÷åðåøîâîòî âèíî ïî ðúöåòå ìè. Àëåðãè÷íà ñúì. Íî òå ñà òîëêîâà êðàñèâè. Ïðèñòåãíàòè â òàëèÿòà. Íàä ñòðàííèòå ñè êðèíîëèíè. Áèõ èì ïîäàðèëà ðúöåòå ñè. Àêî ìîæåõà äà ãè èçïîëçâàò çà ñâîÿ áàëíà çàëà. Ùå ñè óñòðîéâàò ïèðîâå. È òàíöè. À ñåòíå, íåáëàãîïðèëè÷íî íàïèëè ñå ñ ÷åðåøîâ ñîê, ùå ïåÿò ïåñíè. Æóæåéêè.
Áàáà ìè ñå êàðà. Âìåñòî äà ñúáèðàì ÷åðíèòå òîï÷åòà… Íî òÿ íå ðàçáèðà. Íå ìîæå äà âèäè êîëêî êðàñèâè ñà îñèòå. È êîëêî ñà æàäíè. Ùå íàëåÿ ñîê â îáðàòíàòà ñòðàíà íà íîêòèòå ñè. È òå ùå íàêàöàò âúðõó îâàëà íà ïðúñòèòå ìè. Ùå ïëúçíàò êðà÷åòà â óëåèòå íà ãðàïàâèíèòå. Íå áèâà äà ìúðäàì.
Ñåäÿ íåïîäâèæíà ñðåä ïàäíàëèòå ÷åðåøè. Äëàíèòå ìè ãëåäàò íåáåòî. Ñàìî â ïàëöèòå ñè íå ìîæàõ äà íàëåÿ ñîê. Ðàçïåðåíèòå ìè ïðúñòè ñà òðîíîâå. Êðèñòàëíè ÷àøè. Îò êîèòî ïðèíöåñèòå äà ñå îïèÿò. ×åòèðè.  ëÿâàòà ìè øåïà. Ðàçõîæäàò ñå ïî ëèíèèòå. Äàëè ïðåäñêàçâàò áúäåùåòî ìè?
Äàëå÷ ñúì îò äèìà. Çàùîòî ùÿõ äà ãè çàãóáÿ èíà÷å. Íî ìîãà äà óñåòÿ ïëàìúêà. È êàê ñå ïëúçãàò âúðõó äëàíèòå. Íå èäâàé, áàáî. Ùå ãè ïðîãîíèø. Ùå ãè ðàçñúðäèø. È ìîæå áè â êàïðèçåí èçáëèê ùå ìå íàæèëÿò. Íå èñêàì äà ìå ìàæåø ñ ÷åñúí. Çàùîòî ùå ìèðèøà íà òóðøèÿ. È ìèðèñúò íà ñîêà îò ÷åðåøè ùå ìè èçáÿãà. Íå ìîãà äà íàïúëíÿ íîêòèòå ñè ñ ìèðèçëèâà ñàëàìóðà. È äà î÷àêâàì, ÷å ÷óäíèòå ïðèíöåñè íå ùå ìå èçîëèðàò.
×óâàì ãëàñà òè. Èñêàø îùå åäíà êîøíèöà ìúðòâè ÷åðåøè. È êàøîí èçìèòè áóðêàíè. Íå ìîãà äà òè ãè äîíåñà â ìîìåíòà. Òè íå ìîæåø äà âèäèø, íî àç ñúì íóæíà. Àç ñúì ðàçêîø. Áëåäî êàäèôå, ðàçäèïëåíî â ñòðàííà ôîðìà. È àðîìàòåí ÷åðåøîâ ñîê. Âúðõó ìåí ñå ïëúçãà êîïðèíà. ×åðíà è æúëòà. Áåç ãúíêè. Òâúðäà. Æèâà. Êðàñèâè îñè ðàçõîæäàò òåëàòà ñè.
Ïî÷òè êàòî â ñúíÿ ìè. Íî òàì íÿìàøå àðîìàòè. Ñàìî ñïîìåí çà òÿõ. È ÷óâñòâîòî, ÷å íåùî ìå óæèëâà. Åäíà îò òÿõ âïëèòà òÿëîòî ñè â êîæàòà ìè. Çà ìèã. À ñåòíå ðàçëèñòâà êðèëàòà ñè. Çàáðàâèëà íàïúëíî çà ìåí. Ïîâåæäà äðóãèòå êúì ñèíüîòî. À ñåòíå ðÿçêî äîëó - â àëåíîòî íà ÷åðåøèòå.
Óñåùàì ãî.  áåçèìåííèÿ ïðúñò. Êàòî õàëêà. Ãîðè. Ðàçëèâà ñå â êðúâòà ìè. Êàòî ðåêà.  ðåêà. Êàòî îíåçè äåëòè, â êîèòî èñêàì äà ïîãëåäíà äúíîòî. Êàòî íåáåòî. Êîåòî ìè èçãëåæäà êàòî ñúðöåâèíàòà íà àòîë. Îáðàì÷åíî îò àðîìàòíàòà îñòðèöà.
Áàáà âèêà.
Ìèðèøå ìè íà çèìàòà. È íà ãîð÷èëêàòà â ñúðöåòî íà áàäåìèòå. Êîãàòî ñà ñóðîâè.


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 22.05.2005 @ 12:30:25 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   apollyn

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 6


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

17.04.2024 ãîä. / 01:19:23 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"×åðåøè" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (3 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: ×åðåøè
îò Izabella (izabella_333@hotmail.com) íà 11.06.2005 @ 12:13:51
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
óàóóóóóóóóóóóóóóóóó
ñòðàõîòíî å!
Çàïîêèòè ìå íàïðàâî ïðè áàäåìèòå
ãîð÷èëêàòà ÿ çíàì ïðåêðàñíî...

Áëàãîäàðÿ çà óäîâîëñòâèåòî!


Re: ×åðåøè
îò Obgru6tane íà 14.07.2005 @ 20:30:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ììì... íàïúëíî ñúì ñúãëàñíà çà ïîåçèÿòà â ïðîçà. À èìà è ìîìíåòè, â êîèòî òðúïêè äà òå ïîáèÿò:)). Ïðèêîâàâàø ëþáîïèòíèÿò ìè ïîãëåä:))


Re: ×åðåøè
îò Apokalipsis íà 02.08.2005 @ 16:28:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìàëêî çëîâåùî è ìíîãî êðàñèâî - èäåàëíàòà êîìáèíàöèÿ! Ðàçêàçà òè ìå ãðàáíà âåäíàãà!