Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 531
ХуЛитери: 3
Всичко: 534

Онлайн сега:
:: Icy
:: durak
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаХей, Уди, обеснико!
раздел: Разкази
автор: Mojsei

Сексът и любовта по американски


Здравей Уди,

Обръщам се към теб с "обеснико" първо, за да покажа на света и на твоята цензора, че ме познаваш, второ, за да ти се похваля, че съм пред завършване на Великата Махленска Академия /ВМА/ и трето, за да уважа твоята гениалност, която бе разгадана с усилията на няколко поколения магьосници.
Вчера минах практическия изпит "Любов и секс", който по възрожденска тадиция у нас се полага пред булките от махалата - наобиколиха ме на мегдана все познати невести, смъкнаха ми гащите, но подготвените им усмивки замръзнаха като видяха магьосническата ми невинност - Мистър Фал го нямаше. Главната булка на махалата даже ме потупа по рамото и ми си усмихна с онази запомняща се сводническа усмивка, от която получавам алергични пристъпи.
Но днес…Не, това си е направо опит да ме изхвърлят от Академията като ми дадоха за тема - да съм им разказал как ти се любиш? Тук някой ги е подучил, но много се надявам да не си ти…Още с влизането ми, една от главните отговорнички по секса и затова ненавиждаща любовта, ме посрещна с предизвикателната си леденост и изръмжа сдържано с онези сладострастни нотки, които не търпят никакво възражение:"Пиши съчинение по Уди Алън:"Между любовта и секса има голяма разлика: сексът премахва чувството на неловкост, а любовта го поражда".
Погледнах я просълзен, опитах се да възразя, че тази тема няма как да бъде разработена при условията на нашата махала, но тя не ми даде възможнст да реагирам, камо ли пък да кажа нещо и да бъда чут, а с това и разбран.
Тогава се досетих, че не съм отворил последното ти писмо, което носех в чантата си вече втора седмица и се хванах за него, но като видях какво си ми написал, сърцето ми се сви:"Имам проблеми с разликата между реалност и фантазия".
Добре, обеснико! Веднага те разбрах… Ти ме подлагаш на още по-сериозно изпитание, с което ми и помагаш…
Но има едно нещо, което ти не знаеш… А то се свежда до простия факт, че и двамата сме велики, защото творим абсурдите на хаоса по начин, който е напълно естествен. Ти боравиш с гениалните си афоризми като наблягаш на различието, но приликите запазваш като област на творческите си решения в областта на фантазиите. Аз правя нещо съвършено друго - показзвам тъждеството, от което избухва различието и наблюдавам сеира на хаоса в реалността на махалата, където се работи предимно по тарифата на секса, но много се объсждат и въппросите на любовта, за да скочат цените - при вас тези неща са отработени, но тук те пораждат все още чувството на неловкост с цел имитиране на невинност…
Разбираш ли сега как и защо твоят свят е интригуващ, но фантастичен, а моят - също свирепо интригуващ, по махленски, а това означава безмилостно: функция, която се изпълнява от вещиците, а това са същите тези булки от махалата, но в своята друга роля.Схващаш ли разликата? Ти правиш интересен свят, а аз не спирам да се забърквам в интриги, домогвайки се да ги превърна в моя собственост, че са ми нужни за преработващата промишленост.
Излиза, че любовта за теб е пораждаща сила, причина на секся, а той е силата, която, като действие - фелацио, премахва възникналите противоречия. Хитро нали, обеснико? Тайната ти е разкрита и величието ти е поставено под въпрос. Не се сърди! Такава ми е работата - да развенчавам всякакви кумири, че българинът има нужда от самочувствие. Все пак, оказва се, че с теб сме на едно становище по въпросите на секса и любовта, а това вече си е своеобразно нтегриране със света - но не ние къв вас, а вие към нас, защото ти знаеш кой от давата е по-велик и сега няма да се спирам на този въпрос.
Внимавай сега! Ще ти разкажа нещо много интимно и много ловко, за да разбереш, че ние от махалата не се шегуваме и сме много по-напред от вас по интегрирането на света по линията на секса, а след време и по линията на любовта. Тук малко ми е неловко и трябва да помисля как да премахна това чувство. Но нека още веднъж да посоча общото ни разбиране, че сексът и любовта, различавайки се, са едно и също. Ха, сега де! При нас - магьосниците, когато тестваме жените, която не успее да овладее тази логика, по силата на закона на жестокостта, става вещица, обречена цял живот да се преструва на тема секс и неуморно да обяснява как разбира любовта. Да не ти давам примери… Какво? Интересува те теста? Недей Уди! Магьоснически секрет… Кажа ли ти го, се отдалечавам от простосмъртието, защото моите секрети са такива, че не могат да бъдат разгадавани, както твоите, например…Добре, слушай!
След периода на взаимното изповядване, който трябва да се разбира като период на влюбване, а ти сега разбираш защо вещиците отхвърлят влюбването като елемент на любовта, естествено се стига и до отговорния момент, който при мен е разработен като ритуал - смъкване, разтваряне, вкарване. Това са свещенодействия, които съм описал подробно и още нещо, практическо - еротичният ми дъх се носи над Планетата, за да послужи като основа при нейното ново сътворение. Тестът е жесток и кратък, но изпълнен с милост, за разлика от вещиците, които са жестоки и безмилостни - сглобяваме плуга частично, когато задавам жестокия въпрос:Муза, Съпруга, Приятелка?" Мозъкът й започва да работи като изчислителна машина, с което аз започвам да излизам от чувството на неловкост, защото ми става ясно, че сексът няма да се състои и нещо друго започва у мен да ликува…Е, обеснико? Този номер ти не го можеш, защото никъде не си го режисирал…Мигът е интригуващ, но не в смисъл на интересен, а като носещ буйна интрига. Нещо като въпроса за аборта…Не е секс, а още по-млако пък е любов….и започват опитите за бунтове, за неподчинение, поставените лица се объркват в поведенческите си схеми…. Не е за разправяне…Първоначалната благосклонност заглъхва в изтормозеното признание: "Не мога!"…
Разбра ли сега всички разлики и различия, прилики, единства и тъждества между любов и секс по американски и по българсски? Казваш "Не!" но те виждам да се подсмихваш хитро, дори не по американски. В Бруклин съм виждал такава усмивка само в китайския квартал и … при теб, на твоето лице.
Голяма работа си Уди, обеснико! Помогна ми с писмото си…Благодаря ти! Ако ме скъсат на теорията, ще те търся пак. Но да добавя!До този момент пручванята в махалата показват, че няма любов, няма и секс, а другото, което изобилства като имитации и преструвки в многобройни вариации и граднии го отхвърлям като несъществено, но пък си остава важна суровина за преработка. Ноооооо, има и нещо обнадеждаващо! Реших да създам една Дама, с която да покажем на света образец на любов, за да сложим началото и на неговото Възраждане. Друг път ще ти разкажа как се стигна до това решение.

Твой Мо


Публикувано от hixxtam на 17.05.2005 @ 14:39:17 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Mojsei

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 12:38:45 часа

добави твой текст
"Хей, Уди, обеснико!" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Хей, Уди, обеснико!
от roni_16_f_sf на 24.05.2005 @ 15:36:29
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
Много е провокативно...