Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 817
ХуЛитери: 2
Всичко: 819

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Albatros

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЖезълът на Мойсей
раздел: Други ...
автор: Mojsei

Резюме от Доклада на Мойсей пред Първия Махленски Конгрес на Вещиците


Ваши Вещерски Превъзходителства!

Логиката на моя Доклад се свежда до един праст факт - изчезна Жезълът ми, наследен от незапомнени времена от моите предшественици. Тайните служби носят данни, че този акт се свързва с името на Годеницата ми, която била решила да го задържи като полагащ й се по закон. Разбира се, на това не може да се вярва, но мистерията около този факт си остава. Някои се опитват да отидат и по-нататък в догадките си - твърдят, че така аз си укрепвам властта, създавайки нови митове: мита за Жезъла на Мойсей. Ще трябва да призная, че в тези слухове има нещо вярно и то се свежда до следното. Този жезъл носи в себе си тайната, която аз заложих в него и публично разпространих като философско учение, върху което да мислят следващите поколения. Защо следвщите ли? Защото днешните поколение си остават под властта на старите магьосници, утвърждаващи разпокъсаността на възпроизводтвения процес, напрамир - да четеш без да мислиш или да мислиш без за разсъждаваш, или пък да говориш без да мислиш, или пък да любиш без да обичаш, или да обичаш без да се влюбваш и т.н., и т.н. А Жезълът? Той ще се върне и по-точно ще ми бъде донесен от Магьосница от новото поколение, която не само разбере надписа върху него, но успее и да го почувства. А надписът? Ето това има за цел да прогласи моят Доклад - на Жезъла съм гравирал три думи:"Приятелка, Муза, Съпруга". От осем години вещиците правят неуспешни опити да го разчетат. И аз чакам, мога да чакам, защото аз съм Времето…
За да улесня новите поколения магьосници и вещици разработих специален интелектуален продукт и даже го публикувам на малки порции в глобалното информационно пространство като страна в развитието на съвременното общество.
Но изчезването на Жезъла разгоря борбата между различните поколения магьосници, а това означава и между различните поколения вещици.
Докладът на Конгреса развива старите тенденции в магьосническото движение и това стана повод за подновяване на борбата между боговете, което не е предмет на моя Доклад.
Анонимното създаване на нова художествена литература е много изискан начин на прикриване на действителните интереси, но това са неща, които ще отшумят в следващото столетие.
Ще се спра и на някои моменти от статута на вещиците от новото поколение:
1.Вещицата е в състояние да обича всеки мъж, но проявява дисциплина към един до естественото изчерпване на любовното отношение.
2.Вещицата владее закона на вечната любов.
3.Вещицата познава особеностите на страстта и не допуска тя да прераства в сласт.
4.Вещиците са носители на закона на моногамната любов, което пък не означава да търпят съпруг или който и да било без да го обичат.
5.Служенето на истината е задължение на всяка вещица.
6.Всяка вещица прилага силата си милосърдно, но не и състрадателно.
7.Всяка вещица познава тайните на цялостния живот и ги прилага неотменно.
8.Събирателната точка на новото поколение вещици се премества от венериния хълм в сърдечната област.
9.Прикриването е механизъм за запазване на цялостта, а не на двойствеността.
10. Вещицата е пазителка на нормалния секс, а следователно и на любовта.
11.Вещицата не се унижава да бъде подчинена, но това не означава да се стреми към власт над партньора.
12.Вещицата е щастлива, защото, в частност, владее постоянството и предаността в любовта.
13.Непрекъсната смяна на мъжете е цел на вещици от особен тип, които подлежат на отлъчване.
14.Контролът върху сексуалната жажда е способност, която се постига от всяка вещица.
15.Запазването на свежата емоционалност е закон за всяка вещица.
16. Връщането към нормалното съществуване е цел за всяка вещица, а това е свързано с новия път на човечеството.
Пожелавам ползотворна работа на Конгреса!
Ваш Мойсей


Публикувано от BlackCat на 14.05.2005 @ 15:17:22 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Mojsei

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 16:28:39 часа

добави твой текст
"Жезълът на Мойсей" | Вход | 5 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Жезълът на Мойсей
от copie на 16.05.2005 @ 02:25:04
(Профил | Изпрати бележка)
Jezylyt lipsva, no si nameril texta!
Bih posykratila obache pyrwata chast, mnogoslowna e. Zatiska vtorata!
Zlatnoto pravilo: kolkoto poveche sykrashtavash, tolkova po-hubavo stava...


Re: Жезълът на Мойсей
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 14.05.2005 @ 16:39:02
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Изчезване?
За всяко нещо си има причина, както и всяко действие си има извършител. Няма анонимна отговорност, но ... това както и да е!
Каквато и да е причината за изчезването аз пожелавам да се намери "лицето", което да разгадае и сподели вложения замисъл.А жезълът? - той по принцип е ненужен , но ... това е друга тема :)))


Re: Жезълът на Мойсей
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 14.05.2005 @ 16:40:46
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
И поздрави за вещерското описание - макар и непълно е вярно!


Re: Жезълът на Мойсей
от Jessica (jessica_pl@abv.bg) на 14.05.2005 @ 17:08:48
(Профил | Изпрати бележка) http://lex.bg/members/Jessica/
искам да съм вещица:)


Re: Жезълът на Мойсей
от mojsei на 14.05.2005 @ 20:23:03
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Спонтанното желание:"Искам да съм вещица!" е първата мълния, която прорязва хоризонта на живота, за да освети пътеките ти, за да видиш края преди още да си тръгнала в истинския път...До сега още никой не е разчел трите думи...Направи си свой прочит и...скачай!