Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 773
ХуЛитери: 0
Всичко: 773

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаРазкази без край /Имало едно време/
раздел: Хумор и сатира
автор: PETteXXXXXa

Имало едно време/през десет потопа,та зад десети/тогава когато още нищо по умно от матриархата не било измислено,таа....имало го това времее....
Тогава когато жените носели боздугани ,а мъжете с тъжни жетварски песни приспивали челяд и добитък.Нямало образцово село което да няма при изворите си по един Змей,за да отчита показанията на водомерите за студена и топла вода която той най съвестно подгрявал и лете и зиме.Всички села се управлявали от Триумверат-трите най здрави жени в селото класирали се по системата на директното елиминиране и метода око за зъб,или каквото там ти се намира все още ,с поне по сто мъжки скалпа на пояса,и гердан от горни кътници.Вечер до късно пушели лулата на мира,или на клюката, ако случайно първата им доскучее.Всяка година избирали най красивата девица на селото и я давали на Змея да я изяде като казвали на селяните,че така го омилостивяват и си осигуряват топлата вода и парното за година напред и независимост от други хищни ТЕЦове-така държали жените в покорство,а мъжете?-мъжете от древни времена били кротки и безопасни,ходели с менци за вода и месели вкусен пухкав ръчен хляб.Змея обаче бил кротък, по душа,плюс това вегетарианец -не харесвал силните жени които не се разделяли с огледалцата си и постоянно им досаждали с въпроса:"Огледалце,огледалце-я кажи.............."-и най се радвали оттам щом чуят те лъжи.
Змеят много съжалявал горките девойчета които жално плачели преди изяждане.И нарочно си бил оставил един голям,голям кариес където криел девойчето докато се преструвал че я ядеее.... Веднъъъж................................../тук плочата с приказката свършиии-ако ти е интересна ще обърнем и другата страна,но като стара плоча прескача малко,и не знам дали се хваща нещо ,но те така са старите приказки на стари плочи/.........................................................
..................................................................
.................................................................
..................................................................
Веднъъъж......било точно време преди аванс /тогава жените са най раздразнителни,а мъжете-плашливи /Било ден преди аванс,когато прашен насред село спрял пощенският дилижанс.Пощаджийката спряла колкото да остави-вземе ,обърнала три уискита на бара ,запсувала конете и се загубила в хоризонта.Като във всяко забутано село,и тук идването на пощенският дилижанс било единственото нещо което може да направи един ден по прашен и по различен от останалите.Триумвератът /не случайно народът помни Пена,Мара и Салкъм Тодора / както винаги разпечатаха всички писма за да се уверят не съдържат ли уронващи власта и забранени печатни материали ,или възвания за бунт и отмяна на мъжката повинност.Въпреки че мъжете което е редно никога не са имали право на кореспонденция /какво по нормално от това/все пак "Ескадроните на Подозрението" бяха засичали опити в писма между жени да се подпъхват скрити или завоалирани послания със сквернящи съдържания.Сега нямаше нищо такова обаче,но и селото беше кротко,едно образцово село в огърлицата на Повелителката -дума чието произнасяне караше мъжете да потреперват във хладни конвулсии придружени с капчици нервна пот.Проверката за шифроване и скрит със симпатично мастило текст също беше отрицателна,сканирането с рентген за модифицирана плътност-също!.Въпреки всичко подозрителноста витаеше във въздуха като разряд статично напрежение търсещ къде да изтряска!
И тогава!!!!!

Кака Мара разглеждаше под лупа марките на писмото до селската касапка кака Павлина ,когато съзря може би съвсем случайно чак в дълбоката перспектива на холографското изображение нещо което я вцепени!Поиска да извика!По устав между трите не можеше да има тайни,живееха като едно цяло деляха дори харема мъже без договорки и претенции-всичко на равна ,сестринска нога.Кака Мара не извика обаче!С последни сили бе захапала устни и предъвка споннтанния вик.Никой не забеляза нищо подозрително ,но това което видя Кака Мара в близките дни щеше да завлече спокойното ежедневие както октопод завлича търговски кораб..............................







Публикувано от aurora на 19.03.2004 @ 07:52:15 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   PETteXXXXXa

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 04:53:54 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Разкази без край /Имало едно време/" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.