Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 532
ХуЛитери: 4
Всичко: 536

Онлайн сега:
:: pastirka
:: rhymefan
:: LioCasablanca
:: Oldman

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМного ми се прави секс ...
раздел: Еротика
автор: bedstvieto

Заблудено искане , искане ли е това ?
Ох , от кога не съм правила секс ...Бърз , задъхан , неприличен . Това мое криво разбиране на света ме превърна в душна пустиня . Полива ми градинката слабичък дъжд ( разбирай семейния секс ) , в другото време в прахан вилнея . Ох , а пък как ми се прави секс ...
Някога бях палава , като куртизанка . С едно също толкова буйно момче се покварявахме взаимно . Ама беше хубаво . Дори завидно , от сегашното ми положение на уважавана матрона . Няма да забравя онзи секс ... На капака на колата . Първичен , провокиран от поглед един . Нищо , че пред нас се отзова цяла група с деца от детската градина , с огромни любопитни очи , които се чудеха защо ли този батко се е покачил върху мен . А учителката притеснено изпънала ръце , пелтечеше глупости и се мъчеше да отведе стадото си от непокварени души далеч от този Содом , защо пък не и Гомор ?
Ох как ми се прави пак такъв секс ... Като онзи в глухата пътечка на гората . На задната седалка на колата ... Нищо , че синия буркан на полицейската кола сецна кулминационния момент . Беше демонично , неприлично . После пак правихме секс . След като ни мъмриха за непристойно поведение . Какво правят там ? Смущават ? Как не ги е срам ?
Разхождам се по бреговете на реката . Мека , зелена е тревата . Ах , ама ми се прави кален секс ! Поглеждам към мъжа си пакостливо , той отвръща ми на криво ... Оф , май няма секс да правя ... Как можах сина ни да забравя ? Ако отпия от водите на Лето дали ще забравя лудориите и ще ми падне пердето ? Вероятно съм робиня на Хеката , на Кибела , на Ерато . сафо не я познавам , но съм чела . Голяма работа е била .
Честно не мога аз да проумея . Като пукне пролетта , започвам като котка да линея . Гледам зверовете сластно , походката ми грациозна , тялото ми властно . Разпръсвам желанията кодирано . Някой тигър последва ме зомбирано ... А как ми се прави секс ! Рева , като разгонена лъвица . Бърз , желан , скандален... Секс . С гръб опрян на някоя стена . Там на улицата , под небето или на влажната земя ... Без да се обвързваме с клетви , тъпи изрази , желания в епруветки ... Просто страстен , див , освобождаващ ... Секс . После кой от където е ... Без съжаление .
Мога само да си го мечтая . За съжаление сред предрасъдъци и страх витая . Подчинявам се на догмите на болно общество . Какво ще кажат хората ? Какво ще е отражението върху семейното гнездо ? Удушихме си желанията . Ябълката остана си в Рая .
В спалнята , фригидна стая . Гледам в тавана и желая ... Как ми се прави секс ! Див , бурен , гръмоносен , освобождаващ , необременяващ ... Секс !


Публикувано от hixxtam на 03.05.2005 @ 14:36:22 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   bedstvieto

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 12:34:33 часа

добави твой текст
"Много ми се прави секс ..." | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Много ми се прави секс ...
от cvqt_na_borovinki (dobrototedi@yahoo.com) на 04.05.2005 @ 08:36:26
(Профил | Изпрати бележка) http://copingkoala.wordpress.com
otdawna ne bqh wijdala hubavite strani na wyzrastta si:) a edna ot tqh e to4no, 4e wse o6te go imame tozi sex.....
pozdrav