Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 1023
ХуЛитери: 3
Всичко: 1026

Онлайн сега:
:: ivliter
:: rady
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЦелуна ме по белега
раздел: Разкази
автор: Miha_Lucho

Целуна ме по белега. Бях забравила за него-сещах се само, когато случайно някой ме ритнеше там. Или пък ме погалеше-твърде далеч,
през пътища и друми, та чак по средата между глезена и коляното. Тогава си спомних, че заради него не исках да се науча да карам колело. Намразих го. Та и до днес. Не че не правих задръствания по улиците в един от редките периоди от съприкосновението ми с него. Или пък чаках близо 50 мин на пешеходна пътека преди да пресека, возейки го с ръка. Колелото е емблематична фигура в моя т.н. живот. Търсените прилики със свободния дух взимат незначителни обрати. Свободния дух в дадения случай се изразява в не-имането му. Не на духа, на колелото. Колко по забавно е да ходиш пеша, да търсиш и скришом да гледаш хората и техните: кухни с миризливите им т.н. домашни дрехи; тоалетни/тях не ги виждам, но си ги представям, особено вечер как се напъват, но нали обикновено сутрин идват Големите нужди/; Хола, не така просторен както си представят, обект на въжделение и нереализирани мечти в стил Рококо; детските стаи пълни с все по-малко деца и повече кучета/леле, какво се наслушах в един магазин за животни, то какви страшни клетки имало, супер луксозни.../. Сигурно сте изгубили смисъла на изречението, но всяко удряне на клавишите поражда ново, не е сигурно дали Е!

А колелото все пак стана извор на поредно противоречие между мен и родителите ми, изразявайки свободното право да си крещим. Изхвърлих подаръка за рождения си ден, някакви златни неща с моето име и супер ужасяюща копринена риза, с полународни мотиви в уникалното и всеобхващащо блудкаво розово. Тропах с крак/вече в разцвет, та се чуваше при съседите от първия етаж/- ИСКАМ колело. Бях се научила едва в осми клас да карам, така че майка ми предвидливо беше решила , че ще се самоубивам. После две години не си говорихме; аз Си Купих Мъжко колело - голгота и тежест. Притежавах го десет години, през което време се качих на него 10 пъти и го давах на десет приятели да го карат. През цялото време си представях, че се разцепвам на рамката и ставам светица + бонус - наставническите песнопения на нашите.

Така се получи и с шофьорската ми книжка. Тази година ще празнувам десет години от както я имам - напук, на инат, на, на, на... Десет пъти съм се качвала на кола, винаги свалях поне по половин кило, а ругатните по отношение на другите шофьорите засенчваха често прахоляка по улиците...Та така...



Всъщност исках да ви разкажа за детството си. Безметежно-не; вкочанено от потребности и родителски "странен контрол". Хем ти налагат правила, хем не се интересуват от теб. По-добре - на правилата им е*** каквото искаш, а родителите ти стават далечни познати, за които няма да скърбиш много, когато умрат.


Публикувано от railleuse на 06.04.2005 @ 11:26:17 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Miha_Lucho

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 22:50:46 часа

добави твой текст
"Целуна ме по белега" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Целуна ме по белега
от Rossa на 24.01.2006 @ 22:01:55
(Профил | Изпрати бележка)
"Всъщност исках да ви разкажа за детството си. " Успяла си. Блестящо.