Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 774
ХуЛитери: 0
Всичко: 774

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСлушай ме мъж !
раздел: Есета, пътеписи
автор: bedstvieto

Защо си мислите , че ние жените не можем да кажем какво мислим за вас ?
Зовът на разгонения самец ...
Чувам го около мен . Той не е предназначен само за една от нас . Той е насочен към всички , пък която се хване. Не му е нужна словестна комуникация . Всъщност за него тази сложна дума няма никакво значение , под каквато и форма да се е прикрила . "Що е това комуникация ?" - изревава раздразнен , непобиращ вече пращящите хормони . Защо трябва да затрудняваме чистата , неподправена сексуалност , натиквайки я в джунглата на случайно подхвърлени изрази и гръмки думи ? Да се провираме трудно между листата на лианите плахо , със страх да не би случайно да са поръсени с отрова . С отровата на критиките по негов адрес ... А той не ги понася .
Самецът е подчинен на една , единствена страст - ловът . Добре подготвен той се снишава , скрива се сред стадото подплашени кошути , маскиран като безобидна овца . Това е част от играта . Ловът е заложен и дреме дълбоко в душата му . Та кой уважаващ себе си ловец би отнесъл в къщи за вечеря умрял от старост заек ? Лесно ти е да си мъж ... Смееш се подигравателно в очите на поредната нещастно влюбена жена , а зад гърба и , сред приятели наричаш я с грозни имена . Комуникация ... Все пак тя съществува . Преминава през зениците ти оценяващо , просмуква се през очния ти нерв и се забива в онова място в мозъка ти , което произвежда хормона на удоволствието . По този начин преценяваш плячката дали си струва , нали ?
Искам обаче да ти кажа нещо мъж ! Ние сме дивеч , при това умен . Също се забавляваме от твоята игра и жалки усилия да се докопаш до ценностите които крием под полите си . Не сме расли във ферма , обучени и тренирани само в това , да ти доставим удоволствие . Ние сме диви , за това те караме да се чувстваш мъж. Предизвикваме инстинкта на ловец да се събуди , защото в противен случай ще си останеш само мъж. Не си мисли , че означаваш много ... Не си и помечтавай , че се радваме с безмозъчен захлас , да гледаме разплутото ти тяло срещу телевизора , а устните ти лижещи поредната бутилка бира . Не можем да те понасяме , когато се прибираш измачкан и изплют , без значение че сме положили усиля да ухаеш на свежо няколко часа преди това . Безмислен труд . Ти си просто мъж и за теб нормално е да поемеш вонята на околния свят , за да се скриеш . Да не подплашиш плячката . Има резон . Ако не го направиш , кошутите ще се разбягат , какво от това че си самец ? И слушай ме мъж ! Ама верно ли мислиш , че тази която се е отзовала на вопъла ти за плът , наистина намира екстаза в твоята прегръдка ? Ха ха , замисли се и над това ,мъж ( ако все още не си прекалено пиян ) . Жените са лъжливи , ти сам го каза . Как тогава ще докажеш , че си мъж ? Вземи си допий шишето , само то ти е вярно горкото . Жена ти , смелата лъвица излезе на лов ... за по - хубав мъж .


Публикувано от hixxtam на 30.03.2005 @ 17:54:38 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   bedstvieto

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 6


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 03:27:26 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Слушай ме мъж !" | Вход | 10 коментара (17 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Слушай ме мъж !
от batteria на 30.03.2005 @ 18:03:14
(Профил | Изпрати бележка)
Кхъ, много хъс има в това перо)
Пък една друга жена, казва се Вирджиния Улф, на едно място, мисля, че в "Орландо" казва нещо от сорта на - мъжът гледа света право в очите, обзет от желание да го покори, докато жената отстрани гледа на това с дълбоко съмнение...)


Re: Слушай ме мъж !
от aureliano (kalimero@abv.bg) на 30.03.2005 @ 18:59:47
(Профил | Изпрати бележка) http://www.lib.ru
май само кофти пичове са се срещали,а
ма чат-пат е хубаво да потърсиш вината и в себе си
:))


Re: Слушай ме мъж !
от xxlogre на 30.03.2005 @ 20:02:06
(Профил | Изпрати бележка)
Какво става във форума? Пенсионирани амазонки лъскат ръждиви саби. Да не би да има обявен нов кръстоносен поход на жени срещу мъже?


Re: Слушай ме мъж !
от Rossa на 30.03.2005 @ 20:22:52
(Профил | Изпрати бележка)
Мноооого нахъсано. Защо толкова грубо, защо тази пяна по устата? Кому е нужно такова злостно противопоставяне?

Нека си комуникираме, с усмивка:)


Re: Слушай ме мъж !
от abc на 30.03.2005 @ 20:42:08
(Профил | Изпрати бележка)
Bravo a teb :). Izlej si go - ako ne na myj, to pone na...list! Da se vidqt kolko struvat (pone nqkoi ;) ).


Re: Слушай ме мъж !
от libra на 30.03.2005 @ 21:02:22
(Профил | Изпрати бележка)
ядосана си била..

ама си като стихия помитаща )


Re: Слушай ме мъж !
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 31.03.2005 @ 00:23:30
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Хареса ми!
И научих нещо важно- на онова дето аз му викам мъж му се казвало самец. Определено ще ми е от полза :)))
Лошото е само дето всички ще кажат че е написано като плод на негативна емоция.
Поздрави! :)))


Re: Слушай ме мъж !
от nadya на 31.03.2005 @ 07:58:33
(Профил | Изпрати бележка) http://nadita.blog.bg/
Две неща са водещи в живота-възпроизвеждането и храненето...мъжът винаги ще остане ловец и самец,това е заложено в природата му.
Друг е въпроса,че първобитния строй отдавна е отминал,а той все се връща към него когато усети стадото кошути.:-)))

Хареса ми!!!

Поздрав!


Re: Слушай ме мъж !
от peter_pan на 31.03.2005 @ 22:09:32
(Профил | Изпрати бележка) http://hristoboev.blogspot.com/
За добро или лошо развитието на човешкия род е определил отношенията между двата пола да стоят доста близко до казаното в това произведение;))) Може би сме още доста рано в това наше развитие и толкова приличаме на самците понякога, а жените на кошути. Аз съм убеден, че има доста изключения както от страна на мъжете, така и от страна на жените. Това, което можем да направим е да си зададем въпроси като как ни виждат жените понякога. Може би някои неща са все още поправими;)
Поздрави:)


Re: Слушай ме мъж !
от Ivet (ivon99@abv.bg) на 02.04.2005 @ 11:30:51
(Профил | Изпрати бележка)
С много жар :)
Хареса ми
Добър отговор на провокация