Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 464
ХуЛитери: 4
Всичко: 468

Онлайн сега:
:: rajsun
:: LeoBedrosian
:: AlexanderKoz
:: Mitko19

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВ какво ме превръщаш, негоднико!?
раздел: Есета, пътеписи
автор: bedstvieto

Иска ми се да е смешно ... Събуди се приятелко !
Жените вечно са в депресия ...
Поглеждат се в огледалото и хоп ! Депресийка ...
Поглеждат в портфейла на мъжа си и ... Пак депресия.
Поглеждат съпруга или приятеля , с който живеят вече пета година и айдеееееееееее.... В тресавището на черните мисли .
Мога да напиша трактат върху депресията , защото съм жена. А какво ли хвърля жените в лапите на това неприятно изживяване ? :
- пари
- мъж
- килограми
Смешното е , не ( ще използвам по - сложна дума , за да докажа колко съм интелигентна ) , та парадоксалното е , че причините за дамските импресии са отново тези три колосални думи .
Но да надникнем в живота на една жена...
В утрото на своето съществуване , тя е магнетична . Лолита , която сплела плитки подръпва срамежливо мрежести чорапи и гледа налапала розова близалка право в сивите очи на големия , лош вълк . Наивността и е трогателна . Вярва , че ръмженето , което чува да издава неговото гърло , всъщност е грохотът от вълните на разпененото море , където по време на летните отпуски ще я отведе . Вярва във факта , че щом той пие марково уиски , със сигурност дълбочината на неговия портфейл ще може да си позволи разхода по така мечтаните маркови дрешки. Вярва , че под капака на колата му абсолютно доказано , живеят поне триста расови жребци . С готовност захвърля учебника по математематика ( за ужас на своите родители ) , за да се качи на кораба на семейния живот , за едно слънчево , безоблачно и щастливо пътуване...
По пладне някъде се осъзнава , че ролките и боята за коса покриват закачливите и кичури . Че пеньоарът с мазни петна , не покрива вече кръшна снага ... Обградена е от пищящи чудовища , които се опитват да се докопат до топлата и гръд и да смучат ... Да смучат душата и . Надеждата все още я крепи . Че пластичен хирург със златни ръце , ще върне задника и в онези дни , когато го наричаха " фантастичен " . Ех , мечта ! Прелестната лолита сега е в ново амплоа . На потомствена руска колхозничка . Сърцето и прилича на матрьошка . Отваряш и вадиш , вадиш и отваряш , все повече и повече разочарования .
В следобеда я среща отново любовта . Тя мъдра е и вече по - дипломатична . Съзира я в очите на мъж - мечта , на средна възраст . Лолита от утрото събужда се за нов живот с наивната си красота . Обува отново мрежести чорапи и късата , плисирана пола . Децата и вече са порастнали и тя се хвърля през глава , за да хване последния влак на любовта . И още една кукла - матрьошка е прибавена в колекцията ... Този на средната възраст се оказва маскиран самият лош вълк от младостта . Зрялата , здраво депресирана жена , става за да му изглади гащите в шест сутринта . Очаква с нетърпение да се прибере след работа със заплатата ... Сервира мълниеносно шопска салата и изтудена ракията пред телевизора и се пита дали ще я люби ? Да , той ще се люби , ще целува безстрастно пластовете от кифли и торти , натрупани и кумулирани прилежно по време на последната жестока депресия .На сутринта , без да я отбележи дори , ще се качи в стария , одрънкан и изгнил автомобил , за да отиде на работа . Ще мине по околовръстното , за да си закупи на промоционална цена парче свежа , изгладняла плът...
А когато денят си заминава . Когато залезът очите ти изгаря . Когато слънцето гори най - жарко без да го усетиш . Тя депресираната ще се пита , защо от този свят си заминава , без на практика да е живяла ....

29.03.2005
София


Публикувано от mmm на 29.03.2005 @ 16:15:19 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   bedstvieto

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 6


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 21:29:26 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"В какво ме превръщаш, негоднико!?" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: В какво ме превръщаш, негоднико!?
от alli (alliss@gmail.com) на 29.03.2005 @ 18:43:32
(Профил | Изпрати бележка)
Иска ти се, но този път не е смешно... а свикнах да ми действаш ободряващо, не, чакай и аз да докажа колко съм умна, действаш ми ентусиазиращо и жизневъзвръщащо, все едно съм била на спа-терапия :). Хайде, пиши още, чакам


Re: В какво ме превръщаш, негоднико!?
от ojos на 29.03.2005 @ 21:18:12
(Профил | Изпрати бележка)
да... дали понякога не трябва да сме си отговорили на въпросите, преди да сме ги задали...