Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 855
ХуЛитери: 0
Всичко: 855

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаГрубите жени
раздел: Есета, пътеписи
автор: xxlogre

Всеки ден ги виждам и чувам. По улиците, в магазините, в офисите. Подозирам че и в градския транспорт ги има. Пълчища от тях. Автобуси, трамваи и тролеи пълни с груби жени. Недоразумения на природата, карикатури на женското, плът премесена с кал. Приличат ми на инвалиди или душевно болни, Внимавам да не се докосна до тях. Наблюдавам ги с крайчеца на окото си, както се наблюдава уродлив просяк, със смес от гнуслив интерес и отвращение.

Най-характерен е говорът. Дори у младите екземпляри. Ниски гърлени гласове, като кряскане на птица която се храни с мърша или лай на улично псе. Преобладават режещите съгласни и гласния звук "Ъ", който остава в слуховата памет да звучи като хриптене на несмазано колело. Гласове изцяло лишени от обаяние и харизма, като равнодушните съобщения за поредното изтеглено число на Бинго. Смисълът на думите и изреченията е толкова незначителен и злободневен, така тясно свързан с тяхното скрило хоризонта им настояще, че започваш да се питаш дали тези същества съзнават че живеят.

Лица и тела. Лицата са отчайващо непропорционални и дисхармонични. Телата също. Като еклектично произведение на побъркан, пиян скулптор. Насякъл на парчета стотици статуи на Венери и разбъркал частите. Новополучената подредба е подвластна единствено на случайността. Липсва каквото и да е подобие на хармония, намерение или стил.

Дрехите. Ще кажа само, че отрязяват телата върху които са надянати. Правят уродливостта и комичността им още по-подчертана. Облечени в тях жените приличат на гигански лошокачествени детски кукли, внос от трети, а защо не и от четвърти свят.

Сексуалността им. Съзнавам че не знам нищо за тяхната сексуалност. Както не знам нищо за сексуалността на примитивните форми на живот. Би трябвало да съществува, след като се възпроизвеждат така успешно. Струва ми се, че се раждат в резултат на беззвучно, безконтрактно съвъкупление на кукла Барби и мъжка кукла Кен. А грубата им душа е заложена в тях като недодялан софтуер от немарлив производител.

Къде съм попаднал, питам се? Аз ли не съм от този свят или светът се е превърнал в бутафорна пластмасова залъгалка.


Публикувано от mmm на 29.03.2005 @ 14:49:49 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   xxlogre

Рейтинг за текст

Средна оценка: 3.08
Оценки: 12


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 01:46:13 часа

добави твой текст
"Грубите жени" | Вход | 7 коментара (15 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Грубите жени
от loveforever (dany.7@abv.bg) на 29.03.2005 @ 18:42:32
(Профил | Изпрати бележка) http://www.loveforever.eu
Допадна ми онова което пишеш за сексуалността!
"Би трябвало да съществува, след като се възпроизвеждат така успешно"
А ако не се размножават сексуално а чрез делене? Или ако го правят безполово ... а ако са някакви хермфродити...?
А това за света и аз се питам :)))


Re: Грубите жени
от peter_pan на 29.03.2005 @ 20:02:21
(Профил | Изпрати бележка) http://hristoboev.blogspot.com/
Вярни наблюдения - предполагам тези жени са плод на новото време на отърсване от идеали и ценности. Плодът на това могат да са само такива жени, а сигурно и подобни мъже.;)


Re: Грубите жени
от Ivet (ivon99@abv.bg) на 29.03.2005 @ 21:42:51
(Профил | Изпрати бележка)
Според мен имаш изкривено разбиране и виждаш нещата много повърхностно.
Делиш жените на грозни и красиви,на слаби и закръглени ...И нищо от това ,сякаш сме само обвивка,опаковка без душа,без мисли ...
Направи същото наблюдение и за мъжете,същите неща могат да се кажат и за тях.



Re: Грубите жени
от bedstvieto (bedstvieto@abv.bg) на 29.03.2005 @ 17:34:40
(Профил | Изпрати бележка)
Груби жени ?! Ха - ха , та ти си мъж , какво разбираш от жени ? Ако можеше да надникнеш в главата на поне една груба жена , със сигурност щеше да откриеш кривия , нецензуриран образ на поне един брутален мъж...


Re: Грубите жени
от Lada на 26.04.2005 @ 17:06:47
(Профил | Изпрати бележка) http://tarolink.wordpress.com
Представи си, че си с такава жена.Ама няма накъде да мърдаш - ти си с нея и имате онези три дни - секса, чакрите и сбогуването.Тук тези дни с нея може да са в обратен ред и е допустимо тя да има много женско в себе си.Това са просто грозни жени.Станали груби защото не са харесвани.


Re: Грубите жени
от koyd на 29.03.2005 @ 22:35:52
(Профил | Изпрати бележка)
това е твоята субективна преценка, твърде крайна и твърде обобщаваща, но въпреки това - хареса ми начина, по който си поднесъл наблюденията си.


Re: Грубите жени
от KARAMELL на 29.03.2005 @ 15:52:05
(Профил | Изпрати бележка)
Знаеш ли, като се замисля не си много прав.
тези същества имат и нещо много положително - предвидими са.
А тези нежните създания, милите, са най-непредвидимите , от тях трябва дасе страхуваш...:))))
Както винаги дисекцията ти е сполучлива