Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 758
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 758

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÄóøàòà ìè ...
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: bedstvieto

Àíîíñ... Äà ïðåçåíòèðàø äóøàòà ñè å ñòðàííî...
Íÿêîè êàçâàò , ÷å êíèãàòà íà æèâîòà ñå ïèøå îò íåãîâîòî ðàæäàíå .Çàùî å òàêà ?Ìàëêî ìîãàò äà îòãîâîðÿò ...
Àç ùå çàïî÷íà îò ìèãà â êîéòî îñòàâèõ ñúðöåòî ñè äàëå÷ , íàçàä â èñòîðèÿòà , ïîä ïàëåùîòî òðîïè÷åñêî ñëúíöå, íà êàìúíèòå , íà áðåãà íà Ìîåòî Ìîðå .
Ìàëêî ñà õîðàòà , êîèòî ìú÷àò ñúçíàíèåòî ñè â îïèò äà îáÿñíÿò íåîáÿñíèìîòî .È àç òàêà , íàïðàâèõ ñâîÿ íåóñïåøåí îïèò ...
Íà 17 ãîäèíè îòêðèõ ðàÿ íà çåìÿòà , íà 21 - à ãîðÿõ â àäà , à íà 26 äîñòèãíàõ äî äúíîòî ...Êîëêî å ïðîñòî äà îïèøåø êðèâàòà íà æèâîòà â òåëåãðàôåí ñòèë è êîëêî íåâúçìîæíî äà ÿ âïëåòåø â ïðàâèëíèòå àêîðäè ñ êðèâàòà íà åìîöèèòå .
Ïðåç öåëèÿ ñè äîñåãàøåí æèâîò ñå ñáëúñêâàõ ñ ëîçóíãè îò ðîäà " Ëþáîâòà ùå ñïàñè ñâåòà ".Âÿðâàõ èì , âúïðåêè , ÷å âå÷åðíàòà åìèñèÿ íîâèíè ãè ïîòúïêâàøå áåçìèëîñòíî . "Ëþáîâòà ùå ñïàñè ñâåòà" ...À çàùî íå ñïàñè ìåí ? Áåçóìíî ìîòî ,ñúçäàäåíî çà áåçâåðíèöè ñ öåë äà ïîòóøè áîëêàòà îò åæåäíåâèåòî .
Äîñòèãíàõ äî äúíîòî , çàðîâèõ åìîöèèòå è ñúðöåòî ñè â òèíÿòà , íî ðàçáðàõ... È ðåøèõ äà îöåëåÿ .
Òîâà ñà íåùà , êîèòî ÷îâåê ìîæå äà ïðèçíàå ñàìî ïðåä ñåáå ñè . Äî òàì ñå ïðîñòèðà ñèëàòà íà íåãîâèÿ äóõ .
Õèëÿäè ïúòè ñå îïèòàõ äà ñå âêëèíÿ â ìàòåðèàëíèÿ ñâÿò , äà óáèÿ ÷óâñòâàòà ... È õèëÿäè ïúòè îòêðèâàõ ïðè÷èíàòà äà îñòàâÿ äóøàòà ñè æèâà .
Ïîâÿðâàõ â áîãîâåòå íà ïàðèòå , ïðèçîâàõ ãè , ïîèñêàõ òÿõíàòà âëàñò , ïðèñïàõ ñòîíîâåòå íà æåíñêàòà ñè ñúùíîñò. Íî âèíàãè ñå ñúáóæäàõ îò ìîíîòîííèòå ïëÿñúöè íà âúëíèòå íà åäíî ìîðå , íà Ìîåòî Ìîðå. Òîãàâà äóøàòà ìè ñå îòêúñâà îò òÿëîòî ñ ïèñúê , î÷èòå îòïðèùâàò ñîëåíèòå âîäè , à òÿ çàïî÷âà äà ñòåíå è äà áèå â ñòîìàíåíèòå ñòåíè íà ðîáîòèçèðàíèÿ ìè æèâîò ...Ìîùíî , ÿäíî ñ êðèëå , çà äà äîñòèãíå äî ñëúíöåòî , äà ñå ðàçòîïè â óõàíèåòî íà åäíà îëèâà è äà ïðèòèõíå â ñèíüîòî íà åäíî ìîðå ...Íà Ìîåòî Ìîðå . Çà äà íaìåðè ïîêîÿ òàì , êúäåòî ñà ãî íàìåðèëè õèëÿäè ïðåäè íåÿ.
Çàùî íå ìîæàõ ? Ïèòàõ ñå âñåêè ïúò , ùîì ïîìèÿòà îò õîðñêà æëú÷ ìå çàëåå . Çàùî ïðîäúëæàâàì äà ãëåäàì ïðåç î÷èòå íà ïúòíèê èçãóáèë ñå ñëó÷àéíî â ëàáèðèíòà íà 21 âåê ? Ãëåäàì áåçóìíî îêîëî ñåáå ñè ...Âèæäàì ìúðòâè äóøè , êàìåííè ëèöà è èçòîðìîçåíè òåëà ...Íå ñúì õóäîæíèê , íå ñúì ïîåò ... È ëóäà íå ñúì ! Òîãàâà çàùî áîëè ? Çàùî òÿ , äóøàòà ìè íå ñïèðà äà ïèùè ? Äà ñå áëúñêà â ñòåíèòå è äà ñå ñòðåìè êúì âúëíèòå íà îíîâà òîïëî , ÷èñòî , ñèíüî ìîðå ...Ìîåòî Ìîðå .
Íà 21 ãîäèíè ïðåêðà÷èõ äâåðèòå íà àäà . Ïðîäàäîõ äóøàòà ñè íà äÿâîëà , çà ïàðè...Ðåøèõ , ÷å àêî ñòèñêàì ñèëíî î÷è , àêî èçêëþ÷à ñåòèâàòà , ùå ñïðà äà ÷óâàì æàëíèòå ñòîíîâå íà äóøàòà ...Òÿ îáà÷å íåïîêîðíàòà , ñèëíàòà , ðåøè äà îöåëåå , âðúùàéêè ìå íà áðåãà íà îíîâà ñúùîòî ìîðå . Îòâåäå ìå ïîä îíîâà ñúùîòî ìàñëèíîâî äúðâo , èçïðàòè ìè ñúùèÿ þæåí âÿòúð , íîñåù ìèðèçìàòà íà æàñìèí. È îñòàâè òÿëîòî ìè äà ðèäàå... È òî ðèäà . È ïëàêà . È áëúñêà . È âñè÷êè ñåòèâà ñå ïðîáóäèõà . Î÷èòå âèäÿõà ñâåòëèíàòà , óøèòå ÷óõà òèøèíàòà , îáîíÿíèåòî èçïúëíè äðîáîâåòå ñ æàñìèíîâè ëèñòà , ðúöåòî ïî÷óâñòâàõà ñïå÷åíàòà ìúêà íà çåìÿòà.À ñúðöåòî...Òî ïî÷óâñòâà ëþáîâòà , ÷èñòàòà êúì ïëîäà èçïðàòåí îò ðàÿ , çà äà çàòðúøíå äâåðèòå íà àäà . Åäíî äåòå , ñúçäàäåíî íå îò îíçè , êîéòî èçòåçàâàøå òÿëîòî , à îò ñòåíàíèåòî íà äóøàòà. Ðîäåíî îò âúëíèòå íà ìîðåòî , íà Ìîåòî Ìîðå , çàùîòî òî å ìèëîñòèâî è èñêàøå äà ñïàñè äóøàòà , äàâàéêè ñìèñúë çà æèâîò íà ñåòèâàòà . È òå ïîèñêàõà òîçè æèâîò . È ïîèñêàõà æèâîò , ñëåä æèâîòà ...À òÿ , äóøàòà ïååøå íàìåðèëà ñâîÿ ïîêîé , ïðèòèõíàëà â õëàäíàòà ïðåãðúäêà íà ìîðåòî . Íà Ìîåòî Ìîðå ...
È íàñòàíà ìðàê . È ìîðåòî ñå ðàçáóíè . È âÿòúðúò ñòóäåí ïðåðÿçâàøå ñåòèâàòà , à âúçäóõúò ñå èçïúëíè ñ òåæêà ïðàõ. Äóøàòà ñå èçïëàøè .Çàïúðõà îòíîâî ñ êðèëå , íåèñòîâî ïèùåøå è ñå ìîëåøå íà âñè÷êè áîãîâå , òÿëîòî äà ñïðå , äà îñúçíàå , ÷å ìîðåòî å ñúðäèòî è ðîïòàå... Ìîåòî Ìîðå .Íî òÿëîòî ëèêóâàøå , òî ïðèâåòñòâàøå ãîñïîäàðÿ íà ïàðèòå , íà âëàñòòà è íà ðîáèòå . Ñåòèâàòà îòíîâî çàñïàõà . Äóøàòà îòíîâî çàëèíÿ , ïîòðåñåíà îò íîâîòî ñè ïîðàæåíèå.
À òîé , áîãúò , òîé áåøå âñåìîãúù . Àç , àç áÿõ áðúíêà âúâ âåðèãàòà íà íåãîâèÿ ïëàí . Óñòðåìåíà , çàïëåíåíà è ðåøåíà äà óñïåÿ äà ïîêîðÿ è îçàïòÿ , öàðÿ ... Äà ãî ïðèëàñêàÿ , çà äà áúäà öàðèöàòà íà íåãîâèÿ êðúñòîíîñåí ïîõîä . È âå÷å âèæäàõ ñâîÿòà ïîáåäà , êîãàòî äóøàòà çàïèùÿ . Ìîðåòî îòíîâî çàøóìÿ . Òÿëîòî îòíîâî ñå ïðîáóäè .Ñåòèâàòà ðîïòàåõà áÿñíî . Òÿëîòî ñå áîðåøå ñ êîøìàðà è áå íàÿñíî , ÷å òðÿáâà äà ïîñëåäâà äóøàòà ïðåç òóíåëà è òúìàòà .
È áåøå ïúò... È áîðáàòà áå æåñòîêà ... Ðàçóì è äóøà ñå áëúñêàõà îçâåðåëè â áèòêàòà çà òÿëîòî . Òî áå ñòîêàòà ... À öåíàòà áå íèñêà , ñïîðåä äóøàòà . Òÿ ìå÷òàåøå çà íåæíè ëàñêè , êîèòî ïî ñåòèâàòà äà äîñòèãíàò äî äóøàòà . È ïàäíà ãðúì . È çåìÿòà ñå ðàçöåïè . È ñåòèâàòà âèäÿõà ëèöåòî íà ëóíàòà . È ÷óõà ïåñåíòà íà âîäàòà . À âÿòúðúò ïîãàëè ëèöåòî ñ ëèñòà îò ñìèðíà. È ñåòèâàòà ïîèñêàõà æèâîò . È æèâîò ñëåä æèâîòà . È òÿëîòî ãî ïîèñêà ...
Ñàìî äóøàòà ñå óñìèõâà . Ïðèòèõíàëà ñïîêîéíî , òèõî òàíàíèêà ìåëîäèÿ êîìïîçèðàíà îò íåÿ... ×àêà , íî çíàå , ÷å íîâà áèòêà ùå èìà ... Çàùîòî òÿëîòî æåëàå . È òÿ æåëàå , íå òÿ ìå÷òàå äà ñå âëåå â íåãî . Òî äà áúäå äîì... Íî ðàíî îùå å , òÿ ñè çíàå . È ðàçóìúò ãî çíàå ...
"Ëþáîâòà ùå ñïàñè ñâåòà" ...Òîâà å ëîçóíã íà íÿêîé , êîéòî çà äóøàòà íåõàå ...
Äóøàòà ùå íàìåðè ñâîÿòà äóøà ... Äåí ñëåä äåí , òå ùå ñå íàìåðÿò ... Ìîðåòî ùå ãè ñúáåðå. Ìîåòî Ìîðå .

10.07.2004
Sofia


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 28.03.2005 @ 12:56:16 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   bedstvieto

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 04:29:27 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Äóøàòà ìè ..." | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.