Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 657
ХуЛитери: 6
Всичко: 663

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: diogen
:: Marisiema
:: pavlinag
:: pastirka
:: rajsun

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЯйцето или кокошката?
раздел: Хумор и сатира
автор: TopTa_c_MopkoBu

Ако се е появила първо кокошката, значи трябвало е да има и човек.
А той веднага би заклал и опекъл горката птица и би я изял. Ако първо се е пръкнало яйцето, то човекът би си направил омлет с гъби. А недай си гъбите да са отровни - уйде коня у ряката! Яйцето очупено, човекът мъртъв от натравяне, конят удавен. И няма вече жива твар да има на тая Земя. Излиза, че нито яйцето е първо, нито кокошката. Това е може би единствеият проблем за учените, останал без решение. А какво правят те? Само спорят. Всеки със своята си теза, коя от коя по-абсурдни. А хората си живеят толкова весело и безгрижно, няма за какво друго да мислят, да се борят и живо се интересуват от отговора на този въпрос. Всъщност това е единствената им грижа - яйцето ли аджеба е първичното, или прословутата кокошка! А отговорът на този въпрос е толкова елементарен - разбира се не еднопосочен, - и далеч не се крие в далечните отминали теоложки времена. Първичното въобще не е никаква птица, нито яйце на птица. Децата от детската градина биха ви разказали за динозаврите. А те от къде са дошли, това е вече друг въпрос. Може да са се преселили на Земята от друга галактика, а защо не и от друга вселена?Може просто така да са се пръкнали от цилиндъра на някой праисторически Астор и после да са го изяли, както всяко творение унищожава създателя си. А и динозаврите съвсем не са изчезнали безследно. Отделни екземпляри от техните поколения живеят сред нас, макар не със същите размери и външен вид, но с абсолютно идентичи инстинкти и маниери. Един от тях вече живее в Софиия, Бог знае как довлякъл се, и то най-нагло, от Мадрид (Моля, извиете, че толкова се отклоних от темата, но нали знаете - есето е като прасето - всичко яде!)

Та, яйцето или кокошката в крайна сметка? Ами разбира се, че кокошката! То това яйце как да оцелее без някой да го мъти горкото! Докато кокошката е вече друго нещо. Какво и трябва на нея? Водица, пшеница и голям, прав, здрав, корав...петел. Иначе от къде да дойде туй яйце?! От реквизита от "Шоуто на Слави" или от ресторанта на парламента? Не става тя така тая работа. А ако не е имало петел - горката кокошчица! Сигуро ще да е била хермафродит. Ала аз ако трябва да съм кокошка - хермофродит, хиляди пъти предпочитам да ме излапа някоя лисица или да ме умори птичи грип!

Тъй е то. Със сигурност се е появила кокошката преди яйцето. Защото природата не призава празно простраство. Има си прогресия тука. Все пак от една кокошка може много яйца да излязат, ама от едно яйце излиза само едно пиле !


Публикувано от hixxtam на 14.03.2005 @ 17:47:58 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   TopTa_c_MopkoBu

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 17:22:24 часа

добави твой текст
"Яйцето или кокошката?" | Вход | 4 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Яйцето или кокошката?
от roni_16_f_sf на 14.03.2005 @ 17:56:43
(Профил | Изпрати бележка) http://www.impulse.bg/user/lavicata_Roni
Поздравявам те за смелостта да разискваш вапрос,на който дори учените не са отговорили..Мен ако питаш това е път без край,защото кокошката не може да снесе без петел;петела не може да съществува без да се е пръкнал от яйце,кокошката също...Но все пак хубави разсъждения!


Re: Яйцето или кокошката?
от Vamp на 14.03.2005 @ 18:53:54
(Профил | Изпрати бележка)
" Водица, пшеница и голям, прав, здрав, корав...петел. "

Ей тукинка надушвам истината ...
:)))


Re: Яйцето или кокошката?
от ipsidixit на 15.03.2005 @ 08:20:47
(Профил | Изпрати бележка)
Опровержение:
яйцето е преди кокошката, за да мога да ти го счупя от тиквата, за гдето есето е като прасето
:-)


Re: Яйцето или кокошката?
от sradev (sradev@о2.pl) на 15.03.2005 @ 10:30:34
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
i po4ti stiga6 do pxrvi4noto! No ne go kazva6.

koko6kata, kogato iska da snese jajceto, si misli za petela. i pravi 4erupkata mu tvxrda i jajceto goljamo

jajceto dokato raste v koko6kata si misli za petela. I posle kato pilence pak si me4tae za petela. I kato go sre6tne - sjada da mxti novi jajca.

I v dvata slu4aja pxrvi4noto e petela! Krxgovrata prodxlzhava, no idejata za PETELA obhva6ta vselenata i blizkite j okolnosti.
Pozdravi! :)