Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 790
ХуЛитери: 2
Всичко: 792

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТеория за алкохола
раздел: Други ...
автор: CRAZYCHEAT

Настоящата теория за алкохола да се сведе до знанието на всички хора , който да се запознаят със съдържанието й и да могат да го използват като оръжие срещу натрапници като тъщи , ревниви съпруги и зли хазяй.

Петък е ден на майстора , а за всеки майстор след добре свършената работа идва време за почивка - ракиено време.
Човек се е мъчил цял ден , за да изкара някой и друг лев , който да занесе на семейството си и е естествено и той да се облагодетелства за труда си , най-малкото с едно качествено питие.Или с много нискокачествени като се позамисля.Зависи от степента на привързаност към "огнената вода" и нейните братя.

Събота е ден след деня на майстора.България е всеизвестна , с това , че мъжете сме много оправни и ако мога да си позволя да го кажа майстори.Всеки "Бай Ганьо" тоест всеки българин се пада майстор в една или няколко обасти и поради здравия запой , в който е участвал предишната вечер , все още го гони ужасен драконов махмурлук.А нали сме народни хора и обичаме да спазваме обичайте и традициите.В този контекст ако обърнем внимание на поверието : "Клин клин избива" , е логично да си сипем по едно (две - три или доста повечко ) леко питие за да помогнем на махмурлука да си отиде.Наздраве по повода.

Неделя е мнго специален ден.Според най-свещената книга - Библията Господ е сътворил Земята , Вселената и Човека за 6 дни.На седмия е почивал и се е наслаждавал на своето велико дело.Какви сме ние , че да се опълчваме срещу божията воля ?
Щом той е почивал трябва да се поучим от него и да следваме стъпките му.Естествено нямаме сведения , че е употребявал упойващи вещества от рода на коктейл - "В Рая" (Съставки - божествен нектар и райска амброзия).Но нали хората сме хора и имаме развинтено въображение.Да допуснем , че след 6 дни здрава работа Той е седнал блаженно под сянката на някое дърво,
щракнал е с пръсти и му се е появил въпросният коктеил приятно изстуден с 2 бучки лед , малко лимонов сок и в красива кристална чаша.Е и Бог да е пак няма да може да устой на такова изкушение.Хората естествено просто са последвали примера на своя месия и оттогава и до ден днешен в Неделя се пие и не се работи.Амин.

Понеделник е първия ден от новата седмица.Той трябва да се запомни задължително.По него старите хора са можели да познаят каква ще бъде цялата седмица.Логично е , че както се чувства човек в Понеделник , то такава ще му бъде и цялата предстояща седмица.Ако още от тогава е заангажиран с проблеми
или не си е починал достатъчно през уикенда то именно това може да бъде повода да се почерпи с няколко питиета.Все пак алкохолът в малки дози стимулира организма и действа тонизиращо на неговите системи и органи.След 2-3 чашки човек забравя за за някой от проблемите си и се развеселява , което му позволява да запази това си състояние през цялата седмица.

Вторник според един неписан закон е ден за размисъл.Човек трябва хубаво да си помисли какво ще прави през останалите дни от седмицата.Как ще изкара пари за да купи някоя дреболия за децата , подарък за жена си и естественно откъде за бога ще успее да спести някой лев , за прословутата екскурзия в планината през уикенда.Но човешкият организъм е крехък и от много мислене често се претоварва.На човек му се замайва главата и му омръзва да се мъчи , казва си каквото ще да става и накрая след цял ден прекаран в разни мисли на работното място се прибира уморен вкъщи утива до хладилника отваря го и си взима поне една студена биричка , която за известно време разрешава всичките му проблеми.А след като действието и премине проблемите се решават от втората , третата и n-тата и сестрички.

Традицията повелява в Сряда да се закъснява.
Незнам дали сте обърнали внимание на този факт , но според статистиката най-много хората закъсняват в Сряда.Почти всеки закъснява за нещо в Сряда.Това е нещо като масов навик на цялото човечество.Но има един повод , заради който човек рядко закъснява.Става въпрос за купон или някакъв вид парти.Ако човек закъснее за такова събитие има голяма опасност докато стигне алкохолът вече да е свършил момичетата да са пиинали и да са заети , а целта на такъв вид събиране определено не е човек да стой и да се чуди какво да прави , защото си е оправял прическата примерно две минути повече.Освен това когато човек е малко на градус , той е по-склонен да си намери половинка , а и тя него.Та в общи линии в Сряда се ходи на купони и не трябва да се закъснява независимо от традицията.Все пак традициите не са това което бяха...

Четвъртък е пазарен ден.Хората се мъчат с всячески усилия да излъжат другите хора , за да им продадът стоката си или да им вземат парите казано напряко.Това е ден , в който по-опитните могат да пробутата дори и фризер на ескимости като ги убеждават , че така белите мечки няма да им крадът месото от фризера както по-рано са правили от иглутата.
Мислълта ми е , че все пак сме хора.Обичаме да задоволяваме потребностите си и дори и да не искаме в Четвъртък след цял ден търговия и покупки накрая ще си купим нещо по специално за ядене и пиене и заслужено ще си починем след тежката работа.

И ето ни там откъдето започнахме.
Петък си е все така ден на майстора.
И заслужено трябва да се полее тежката работа която майсторите са свършили през този ден.
Така се затваря алкохолният цикъл на Бекс.
Има ли все още трезви ?
Ако да прочетете го още веднъж.
Погледнете кой ден от седмицата е и дерзайте
Все пак човек винаги може да си намери повод да се напие.

Наздраве от главен алкохолог CRAZYCHEAT


Публикувано от BlackCat на 10.03.2005 @ 05:51:48 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   CRAZYCHEAT

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 17:20:08 часа

добави твой текст
"Теория за алкохола" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Теория за алкохола
от Marta (marta@all.bg) на 10.03.2005 @ 16:53:15
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
Не останаха треззви, тц... ;))


Re: Теория за алкохола
от Danitka на 16.03.2005 @ 11:29:19
(Профил | Изпрати бележка)
Napisanoto ot teb mi haresva do tolkova dokolkoto znaesh koga da spresh s niakolkoto chashki...