Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 877
ХуЛитери: 3
Всичко: 880

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: nina_nina

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаОсмомартенска закачка (анти)
раздел: Хумор и сатира
автор: Marta

Питам аз. Нещо по - обидно, тъжно и потресаващо несправедливо от това да си жена на осми март? Да те закитят със спаружен карамфил, или със залепен с тиксо гербер, който вече не помни кога е откъснат и кисне в кофа със събратята си до деня на цветята?
Ами да! Ден на цветята е това - празник - сещайте се, мъже. Рози, рози - те са за щастливките, все пак си е постижение да отделиш за жената 5 лева от фонд "И аз съм човек", лалета,...15 лалета - цветя на любовта...или на мира у дома...Още - кокичета - за по непретенциозните, зюмбюли - за тези с по тънък джоб, карамфили - за страдащите от хронична_липса_на_въображение и другите добре аранжирани, натруфени и помпозни букети вече за хората, които нямат проблеми - парични разбирай. Щото те - паричните проблеми са в основата и на всички останали. Да ама дупка в душа не се затъква с пачки. И с букети, па ако ще да са и с микробус доставени от стегнат и усмят по поръчка куриер.
И после какво? Някой ресторант, с оркестър ако е - той ще свири такава посредствена чалга, че съвсем да ти скапе остатъците жалки настроение, нееее...По - добре - у дома.
Една - две свещи. И да го докараме до романтично настроение - малко Кени Джи или Бари Уайт, щото за осми март, благоверният е склонен да си затвори очите и да се примири с романтичните ви превзети музикални слабости. Едно танго за страстен нюанс. Ама няма да готвите - не! Два - три вида готови салати от магазина. То и другото всичкото готово го има. Само дето не продават "Специален повишаващ настроението микс". Но затова пък има едни специални питиета - усмихващи, дори разкикотващи. Е, не винаги се постига желания ефект, но ако не го докарате до приповдигнато настроение и не успеете да повярвате - колко сте красива, обичана, желана и т.н. точно на върха на празника, все ще заспите. Като пън. И ако имате късмет, ще сънувате. Че всеки ден ви е празник и сте наистина щастлива. И без нежелания букет. Просто щастие - че сте в по - якия отбор. Жени!

Честит ви празник! ;)


Публикувано от railleuse на 08.03.2005 @ 14:33:38 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Marta

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 14


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
321 четения | оценка няма

показвания 32297
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Осмомартенска закачка (анти)" | Вход | 11 коментара (35 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Осмомартенска закачка (анти)
от Silver Wolfess (silver_wolfess@mail.bg) на 08.03.2005 @ 15:00:28
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
Честит празник! :-) :-) :-)


Re: Осмомартенска закачка (анти)
от sradev (sradev@о2.pl) на 08.03.2005 @ 15:07:01
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
mnogo pozdravi
na Mxl4aliveca
za praznika! :))


Re: Осмомартенска закачка (анти)
от Ray (bdoych@abv.bg) на 08.03.2005 @ 15:14:17
(Профил | Изпрати бележка)
Да, по- якият отбор се потриса от карамфили :)))
но аз лично харесвам деня на цветята... и розите ;)


Re: Осмомартенска закачка (анти)
от batteria на 08.03.2005 @ 15:31:09
(Профил | Изпрати бележка)
И още една... Леле, тази как пише:

Честит 8 март, мъже!

Имаше един филм, пророчески озаглавен "Жените вече не искат". Какво не искат ли? Ами мъже! Ха, ха. Може да звучи като войнстващ феминизъм - олдфешън от шейсетте години, но мъжете наистина са в криза. Те постепенно се превръщат в домашни любимци, наред с рибките и папагалите, а относително по-интелигентните екземпляри - в музи. Мъжете в България са големи мистици. Вярват, че съществуват. А не забелязват, че се размиват до унисексуални същества, които искат да са еротични и демонични, но са просто оплешивяващи. Страховете превърнаха мъжете в големи объркани междучасия, мили дами. От това в България вече няма мъже. Има бизнесмени. Проспериращи дребни богаташи, които с парите си купуват онази незабавна свобода да правят секс с когото си поискат и да имат много от всичко.
Няма мъже. Има футболисти. Педерасти. Сценаристи. Шофьори на нещо. Както и президенти. Пак на нещо. Биг брадъровци с коефициент на интелигентност шест без петнайсет и две кисели млека.
Няма мъже. Има общи ерекции. Има политици. С преситен фалос, неясни доходи и пълна липса на вродена елегантност. Срещат се и вегетарианци, които харчат парите си за сушени домати и това е техният начин да се самоизразяват. Има още юзъри. Педофили. Боклуци. Министри по география. Също и момчета в рокли, с едипово разстройство, епилирани бедра и увеличен пенис, които ще водят партийните листи на ромския електорат. Има всякакви. Но няма мъже. Така че, честит 8 март, скъпи мъже!
Старата мъжественост е в криза. Новият мъж се оказа смотан мухльо, скрил главата си под килима, или пък един съвсем новопристигнал в света на богатите, който си мисли, че човек е онова, което купува. Нещо като любов и омерзение, би казал Селинджър. Ние, жените, изпитваме това. Общо взето целомъдрена е тази жена, която никой не пожелава. Кръшкат само красивите. Но дори красивите са отегчени от този чейндж на ролите. Мъжете заприличват на жени. Те имат моментни прищявки, копринени чорапи и не спират да говорят по телефона. Все още не гледат сапунени сериали, но то е защото участват в тях. Непрекъснато се забъркват в страстни любовни каши, от което светът е пълен с излъгани жени. И жени на ръба на нервна криза. От това Алмодовар дори бе номиниран за "Оскар". Мъжете знаят, че са глупаци в любовта, но държат да докажат обратното. Щом успешно свалят някоя жена, те веднага се обръщат към друга, дърпайки първата на повод. Накрая винаги решават да заведат любовницата си на магическо шоу, в което тя, ако може, да изчезне напълно и завинаги. Представяте ли си, мъжете с единствения им емоционален капацитет - футболния стадион и зелената вълна на светофарите, мислят, че са победители в живота. Ха, ха. Поредният изпразнен мит.
А къде, драги свирчовци, е онази мъжественост, която ни караше нас, жените, да се побъркваме от страст! Къде е онази неовладяна ерекция на мисълта, която да ни изнасилва? Мисълта е еротично изкушение. А законът на сексуалното желание се нарича мъжка агресия. Насилие някакво над крехката ни женска психика. Власт, която на ниво идентичност вече е съсипана у вас, мъже! "Тифани" и "Картие" не са достатъчни, за да ни възбудят. Еротизмът не е портфейлен. Хипертрофичен фалос от примитивното изкуство на Пикасо също не е достатъчен. Ако не знаеш къде и как да го денеш. Нуждаем се от вашата първична сила, момчета. А не от молива за устни на Борислав Цеков. В края на краищата трябва да ни овладявате, а не да ни рисувате. Купувате. Или обичате. Цялото нещастие на този свят идва от добрите момчета. Те рискуват да ни втръснат. С тяхната понятна споделена любов. А понятните неща са отегчителни. Сексът е в непонятното, крайното, разрушителното. Ако не си изгорен от изгарящия еротизъм, значи не си бил еротизиран изобщо. Добрият секс е силен, бурен и насилнически. Дори мисълта е някакво проникване. От пещерно време сексът е нещо, което мъжът прави на жената. А не обратното, обратни пъзльовци такива! Мъжът го прави някак клептомански, в стила на жаждата. Открадва от жената със сила. Насилва я. И посл

още коментари...


Re: Осмомартенска закачка (анти)
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 08.03.2005 @ 15:31:59
(Профил | Изпрати бележка)
То много на закачка не прилича, ами на ПЛАЧКА, ама...какво друго ни остава, освен да се посмеем с малко роса в очите и да си кажем: и тоя ден има само 24 часа и да стискаме нечуто зъби, докато отминат будните от тях. Защото жената наистина е употребена докрай в нашия век, а на осми март има възможност да се убеди за сетен път в тази истна, по-точно този ден е измислен така, че тя действително да повярва, че празници няма. Е, аз не се оплаквам, днес получих няколко чисти цвята, закупени от детски ръце и поднесени с усмивка , в която вярвам, че е сърдечна. Не, не бяха от моите деца...спирам, щото май надписах себе си.


Re: Осмомартенска закачка (анти)
от libra на 08.03.2005 @ 16:23:41
(Профил | Изпрати бележка)
ми на мен верно всеки ден ми е празник, вчера например празнувах 7 март, а утре ще празнувам 9 март..и така )


Re: Осмомартенска закачка (анти)
от Merian на 08.03.2005 @ 16:24:15
(Профил | Изпрати бележка) http://lightfull.hit.bg
провисна ми днес едното ъгълче на устните от криви усмивки:)))....усмивка уж..ама с едно подадено..такова едно вампирско зъбче навън:)))))))))))))))))

Наздраве на якия отбор!


Re: Осмомартенска закачка (анти)
от Dimi (d_filyova@abv.bg) на 08.03.2005 @ 16:49:32
(Профил | Изпрати бележка)
Честит празник, Марта! жива да си, здрава да си и силна за всички предизвикателства. Чувствай се истинска жена, защото си!


Re: Осмомартенска закачка (анти)
от miglena (megira@abv.bg) на 08.03.2005 @ 16:55:58
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
НА ЦЕНТЪР-НАПАДАТЕЛКАТА В НАЙ-ЯКИЯ ОТБОР - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК И ... ЯКИ ИМ ВРАТИ НА ВРАТАРИТЕ ;)))


Re: Осмомартенска закачка (анти)
от Usmiv4ica (willy_willy@abv.bg) на 08.03.2005 @ 19:13:46
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/usmiv4ica
Я, наздраве!

Едно коктейлче ще ти спретна... сладичко... не че препоръчвам сладкото, ама по изключение може ;-)))

И ако наоколо се върти някое намусено хлапе... ще бъде пратено педагогично да си играе на компютъра ;-)))))

Хммм... дали не дават някой сапунка? ;-))))

Наздраве!


Re: Осмомартенска закачка (анти)
от azz на 09.03.2005 @ 00:36:56
(Профил | Изпрати бележка)
Ихаааааааааааааааааааааааааааааааа и аз се чудя що ме беше тъпо тая вечер ;-)))))))))) Та аборигените казват, че единственият празник, който празнуват, е когато усетят, че са помъдряли.............:-)