Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 854
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 857

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: LioCasablanca
:: Lombardi

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÕàâàíà
ðàçäåë: Ëþáîâíà ëèðèêà
àâòîð: D_Karov

Havana
Êîëêîòî è äà ñå ìú÷à íÿìà äà ñå ñåòÿ çà èìåòî. Áåøå îò îíèÿ èìåíà êîèòî òðóäíî ñå çàáðàâÿò.Èìå íà áàð.Ìàëúê ,çàäèìåí ñ øèðîê è äúëúã áàð-ïëîä,èçòúðêàí îò ïîäõëúçíàëèòå ñå ïèÿíè ÷àøè àëêîõîë.Íå ñå çàáðàâÿ ëåñíî.
Òðóäíî ñå èçòðèâà òîâà ,êîåòî ïðèåìàø êàòî äàäåíîñò â ìîìåíò ,êîãàòî òè è ìóçèêàòà è òÿ,è òîé,è ìîæå áè "Santana" çà ìèã ñòå áèëè äîâîëíî óñïåëè îò ðèñêà äà ïðåíåáðåãíåòå äåëíè÷íèòå çàäúëæåíèÿ.
Ñíîïîâåòå ïîäëúãàíà ñâåòëèíà ,êîÿòî è â íàé äîáðèòå ñè ìîìåíòè íå óñïÿâàøå äà ïðîáèå ïðåç äèìà.Íàñúëçåíèòå ÷àøè àëêîõîë è ïîëþøâàùèòå ñå â òàêòà íà "El Migra" ïðúñòè íèêîãà íå äîêîñâàëè ñòðóíà.Âñè÷êî å òîëêîâà äîáðå çàáðàâåíî.Ìîæå áè.
Íî çàùî ïîòàéíîòî ñêðèòî è ìúòíî îïðîâåðæåíèå íà ñïîìåíà ìè ïîäñêàçâà ÷å,òîé ïàê ùå ñå âúðíå,ùå ñå âúðíå,è àç îòíîâî ùå ñãðàá÷à ãîðåùàòà ïåïåë.Îïàðåí ùå çíàì,÷å íÿìà äà ïóñíà ñâèòàòà â ðúêàòà ìè íîùíà ñòèõèÿ.
Ïàê ìîæå áè ïîäïðÿí íà áàðà,ùå äîïèâàì ïîðåäíàòà ÷àøà ñúñ âîäêà.Ïàê ïîãëåäà ìè ùå ñå íîñè,è ùå ñå ñïèðà íà îòðàçåíèòå åòèêåòè â îãëåäàëîòî ïîäïðÿëî ñòåíàòà çàä áàðà.Íå çíàì. Íå çíàì.
Çàùî íå ìîãà äà ñè ñïîìíÿ çà èìåòî.
À âñè÷êî ìè å òîëêîâà ìîå,òîëêîâà íóæåí ñå ÷óâñòâàõ êîãàòî ñàì òàì.Òîëêîâà ñòàðè è ñóåòíè ïî íà äâå òðè âîäêè íåùà,íàõëóâàõà â ïðîñòîðà,ïðåëèâàõà âúâ ÷àøàòà ïúëíà äî ðúáà ïðåñêî÷èëà ñóòðåøíîòî ñè ëèìîí÷å,çàáðàâèëà ïî ïàòÿ,íÿêúäå ìîæå áè äâåòå áó÷êè ëåä.Óìîðÿâàõà î÷èòå è ðàçïàëâàõà çàáðàâåíè ñòúïêè íà áëóñ
Òèøèíàòà è áåç ãëàãîëíîòî ïðåäáóðèå áëúñêàõà ïðàâî âúâ ëèöåòî,åé òàêà ïðîñòî, åé òàêà.Äîðè è òèõî äà íàõëóå êàòî âêóñ íà êîíÿê,òè ïàê áåøå ãîòîâ çà ñâîåòî ïîðåäíî áåçèìåííî áåç ãëàãîëèå.
Âå÷åð,ñóìðàê,íàäåæäà,âúçòîðã,
Çàïàëêà,öèãàðè,ïàðè,ìîìåíò áåçóìíî êðàòúê
Ïîñëå ïðîçà,êàôå äúæä,áèëÿðä,æåíà âúçáóäà,òðåïåò..........ñúðöåòî ëóäî âúâ íîùà.
Íå ìîãà äà ñå ñåòÿ çà èìåòî.Ìîæå áè íà ñóòðèíòà ùå ñå ñåòÿ íî íå è ñåãà.Èìàì òîëêîâà ìíîãî ñïîìåíè äà ñè ñïîìíÿì.Êàê ñúì áèë,òóê è ñåãà,ñàì è ñúñ íåÿ à ìîæå áè ñúñ äðóãà ñúì áèë,ùå ñè ñïîìíÿ.Èìàì âðåìåòî èìàì ñè è êîìïàíèÿ.Àõ äà êîìïàíèÿòà òÿ íèêîãà íå èçíåâåðÿâà.Òÿ âèíàãè å ñ òåá.Íå ìîæåø äà ïðîìåíèø ìèíàëîòî,äîðè è îïàðåíèòå òè ïðúñòè äîêîñâàëè ïóñòèííàòà ïåïåë íà ñòðàñòòà,òåæêèÿ ïîãëåä íà äàëå÷íèòå òè ïëàâàíèÿ,óìîðåíèòå óñòíè è áåçâåòðåíîòî òè íàñòîÿùå íàêóï,íå ìîãàò äà ïðîìåíÿò ìèíàëîòî.Òî ñè å ñ òåá,êàòî ñïîìåí ñè å â àëáóìà íà ñíèìêèòå îò â÷åðà.Òîëêîâà ìíîãî ñïîìåíè,à íå ìîãà äà ñå çàäúðæà íà åäíî ìÿñòî,è äà ñå ñåòÿ çà "ñåãà",íàëè è òî å òóê ñåãà ñúì òàì íèùî ÷å å áåçèìåííî.Êàê ñå êàçâàøå?
Ñåùàì ñå çà áàðà,ïàê,òîé ñè å ñúùèÿ,ìàëêî âèñîê ,ìàëêî øèðîê çàäèìåí è äúëúã áàð-ïëîä,èçòúðêàí îò ïîäõëúçíàëèòå ñå ïèÿíè ÷àøè àëêîõîë,è âèíàãè ìíîãî èç÷èñòåí,ñåùàì ñå ïîäïðÿí,à ñèãóðíî ñå ñåùàì è äðóãî.Çà òúìíèòå íÿêîëêî ñåïàðåòà,îêîëî ìåí ñ íåíóæíè çàâåñè,êîèòî íèêîè íèêîãà íå ñïóñêàøå.
È âñè÷êî ñè å òîëêîâà ñúùîòî,ïîçíàòàòà äåæóðíà äâîéêà âëþáåíè çà ïúðâè ïúò,à ìîæå áè íà íåÿ íå è å çà ïúðâè ïúò :) Ñâåòëèíèòå ïàê èçãàðÿò î÷è òå ìè,âúâ òàêò,êîéòî òðóäíî áèõ ìîãúë äà îñìèñëÿ.Íî àç ñàì äîáðå ñêðèò,òàì íà áàðà,ñêðèò çàä ïîðåäíàòà ïðåäñòîÿùà,à ìîæå áè íå ÷àê òîëêîâà äàëå÷íà ñóòðèí ñ èçãàðÿùî îòâúòðå òÿëî.Äèìíàòà çàâåñà ñïóñíàòà îò áåç áðîéíèòå öèãàðè.Ìëàäàòà ñòðàñò èëè ïúê,ìîæå áè ñòðàñòíàòà ìëàäîñò îáñèïàëà òåëàòà íà äàíñèíãà,êîëêîòî è ìàëúê äà ìè ñå ñòðóâà.Ñïðè çà ìèã,òàêà.Ìàé ÷å çàïî÷íàõ äà ñå ñåùàì.Íî èìà íåùî,íåùî ñìúòíî êàòî îáëàê,êàòî ïîðåäíàòà öåëóâêà çà ïðîñòî çäðàâåé,êàòî óìîðåíà óñìèâêà,íåùî,êîåòî ìè óáÿãâà.Íåùî ñêðèòî,è äåáíåùî îò ïîòàéíñòâåííîñòà íà òåàòúð, çàâåñà,àêòüîðè ÷àêàùè ïúðâèòå àïëàóçè ,çà äà èçëÿçàò íà ñöåíàòà,ëèñòî â åñåííà íîù ïðåäóñåùàùî èäâàùàòà áóðÿ.
Âå÷åð,ïàðê,àëåÿ,âÿòúð,
Äâèæåíèå,óñòðåì,î÷àêâàíå,íåèçâåñòíîñò,
Áóðÿ,ëèñòà,ïðåêúðøåíè,àñôàëò è ëîêâà,
Ïîðîé,
È ïðåäñòàâëåíèåòî çàïî÷íà.
Çàïî÷íà êàòî åñåí.
Êðèñòàëíàòà ÷àøà çàãóáè öâåòà,ñè è îñòàâÿøå ñëåä ñåáå,ñè çâóê îò ÷èñòî è êðàñèâî ñòúêëî.Ñïîìåíà äîñêîðî èçáëåäíÿë,äîáè öâÿò íà òðåïåò,âêóñ íà ñòðàñò è ìîæå áè ìàëêî çàìèñëåí ïîãëåä íà íåñèãóðíîñò
Õàâàíà,òàêà ñå êàçâà áàðà.Õàâàíà.
È âñå ïàê å åñåí,è áóðÿ,äúæäà çàðîìîíè ïî ñòúêëàòà íà òàâàíñêèòå êâàðòèðè.Óñåòèõ êàê íàñòðúõâàõ,çà ìåí êðàÿ íà êíèãàòà âå÷å áåøå òóê.Ïàãóáíàòà òèøèíà,ìåæäó äâå ïåñíè,áåçêðàéíî äúëãèÿ ìîìåíò íà ïðåëèñòåíèòå ñòðàíèöè,ðàçäâèæèëèÿ ñå,îò ñàìî ñåáå ñè âúçäóõ,ïàóçàòà è òèøèíàòà,çàñòèíàëàòà ÷àøà,íÿêúäå ïî ñðåäàòà ìåæäó ìåí è íåÿ.
Çàâåñàòà ñå âäèãíà,è íÿêúäå èçìåæäó õîðàòà,êîèòî ïîçíàâàõ è íå âèæäàõ,ñúâñåì ïðîçàè÷íî òÿ ñå óñìèõíà.È íåéíîòî "Çäðàâåé,ñúæàëÿâàì ÷å çàêúñíÿõ"ïðåìåñòè âúïðîñèòåëíàòà îò êíèãàòà, åäâàì äîëîâèìè ñëîâà,÷óõ íÿêîè äà èçðè÷à,"Äà Õàâàíà,Õàâàíà ñå êàçâàøå áàðà."
Ñëåä ìèã ïàê ñå îãëåäàõ,âå÷å ñå áÿõ ñåòèë çà èìåòî.
Íî,èìàøå íåùî íåðåäíî,âñè÷êî ñå áå ïðîìåíèëî,à íå âèæäàõ êàê.
Íèêîè íå áåøå äîøúë.Íîâàòà ïåñåí áå êúì êðàÿ ñè.Êíèãàòà ïîñòàâåíà ïðèëè÷íî è ìàëêî íàêðèâî,íà íîùíîòî øêàô÷å,ïàê áåøå îòâîðåíà,íî âå÷å íÿìàøå âúïðîñèòåëíà.Ñïîìåíà ñå áåøå ïðåâúðíàë â ðåàëíîñò çà åäíà âå÷åð.Ñàì ñúì,íî ïîíå íå ñå èçìú÷âàõ çà èìåòî íà îíÿ áàð.......êàê ìó áåøå èìåòî?Íå ñå ëè ñåùàø,òàì íà úãúëà,äî ìàãàçèí÷åòî çà öâåòÿ,êàæè ãî äå êàê ìó áåøå èìåòî.............!

Ï.Ñ.
Âå÷åð,ñóòðèí,ðàíî,òúìíî,4:30ÀÌ
Ñïîêîåí,íàäåæäà,ñúí,êîìôîðò,
Òîïëî,óäîáíî,áóäèëíèê,êàìáàíêà,
Óþòíî,óëè÷íà ëàìïà,ñâåòëèíà,êëåïà÷è,
Óòðå.


Ïóáëèêóâàíî îò mmm íà 05.03.2005 @ 09:36:47 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ëþáîâíà ëèðèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   D_Karov

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ñòðåëêàòà
àâòîð: nickyqouo
318 ÷åòåíèÿ | îöåíêà íÿìà

ïîêàçâàíèÿ 24118
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Õàâàíà" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.