Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 778
ХуЛитери: 1
Всичко: 779

Онлайн сега:
:: Mitko19

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАбстиненция
раздел: Поезия
автор: rainy

Кой бе написал една безмерна глупост?
Това, което във времето не ни убива,
правело от нас по-силни личности,
а всъщност грозно те съсипва;
и животът ти, забравен във килера,
се присмива над безсилието истерично.

И си притиснат до стената -
разпродаваш едно след друго.
Всичко!
За необходимата отрова.
Спомени. Мечти. Стремежи.
Чувства...
Посягаш и към себе си накрая.

Забиваш нокти грубо, и разкъсваш дланите,
и виеш диво, и безусловно се предаваш -
койотите не полудяват единствено на пълнолуние.
Съзнанието ти отказва продължение нататък,
и все пак търсиш невъзможен изход,
а го няма... няма... няма.
И хлипаш, хлипаш, и си никой,
и не знаеш как, за Бога, оцеляваш.

По дяволите!
Толкова ми липсваш...
Стига! Стига! Стига!
Задушавам се.
Умолявам, без да знам кого.
Отровата не ми достига.


Публикувано от aurora на 28.02.2005 @ 13:49:38 



Сродни връзки

» Повече за
   Поезия

» Материали от
   rainy

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.7
Оценки: 10


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 02:21:26 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Абстиненция" | Вход | 10 коментара (24 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Абстиненция
от ANG на 15.05.2005 @ 16:21:16
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
времето е човешка измислица - конструкт, мярка
подоно на метъра, литъра, килограма и прочие


Re: Абстиненция
от rainy ( http://www.slovo.bg/rainy) на 16.05.2005 @ 07:28:27
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Абе, Анг..:).. Чета ти коментара, докато си пия кафето и се усмихвам леко...
Нерде не чувства, нерде не Теорията за относителността, че и Матрицата...ама хайде, като си казал, ще чоплим .:)...
Малко не на място ти е коментара относно стиха, ако мен питаш, но всъщност действува като отрезвяваща студена лимонада. Сещам се за една мисъл на Буковски в момента - животът на някои е даден само, за да се похаби... Та така. Разни хора, разни животи. И си мисля - можеш ли да вземеш отношение по нещо, което не си преживявал? Как ще го проумееш? Хармонична и щастлива личност като теб може ли да влезе в кожата на противоположна такава? Как смяташ?
И благодаря за коментара ти, макар и позакъснял... Има една фолклористика за подобни случаи, но ще я премълча....:))).... Шегувам се.

]


Re: Абстиненция
от ANG на 12.07.2005 @ 12:03:53
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
несъмнено коментара ми не е наместо - т.е. не е органично свързан с него

сори

хармонична?


(таквиз сме ние плевенчаните...)

и аз се шегувам

]


Re: Абстиненция
от rainy ( http://www.slovo.bg/rainy) на 12.07.2005 @ 14:50:41
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Не, не, Анг, няма нужда от съжаление наистина. Не си ме засегнал изобщо. Само споделих мнение.
Всъщност понякога са нужни именно такива думи.
И да, доколкото имам наблюдения и усети, определено считам, че си хармонична личност и живееш в собствен мир, като в думите ми няма ирония. Не от месторождението…:) Следователно ще ти е изключително трудно да влезеш в моя свят. Което пък има отчасти своите плюсове – не натежава допълнително кантара на личните ми чувства, дебалансирайки ги докрай, или изразявайки често традиционното тук и малко излишно отношение “тип съчувствие по навик”, а напротив. Впрочем това ти го казах вече.
Благодаря ти още веднъж.
До кога ще обикаляш със закъснение?...:)

]


Re: Абстиненция
от ANG на 12.07.2005 @ 17:38:49
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
разбрах те, мисля

обикалям със закъснение
щото по-хубаво късно
отколкото никога
шаблонче
но пък уйдисва

]


Re: Абстиненция
от Jessica (jessica_pl@abv.bg) на 28.02.2005 @ 14:01:13
(Профил | Изпрати бележка) http://lex.bg/members/Jessica/
много хубаво стихотворение............не се предавай.не търси отрова.....
Което не ни убива ни прави по-силни..........
Ницше


Re: Абстиненция
от rainy на 28.02.2005 @ 14:04:34
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Мисля, че малко погрешно си разбрала "отровата", Джесика, но това не е важно.
Благодаря ти за отношението.

P.S. Знам за Ницше...:)...

]


Re: Абстиненция
от Jessica (jessica_pl@abv.bg) на 01.03.2005 @ 11:07:24
(Профил | Изпрати бележка) http://lex.bg/members/Jessica/
Знаех, че знаеш за Ницше........а за отровата просто помислих, че има отрицателни емоции в творбата ти........и ако наистина така се чувстваш надявам се да видиш светлината..
От сърце ти го желая!

]


Re: Абстиненция
от new-born (blue_cube@abv.bg) на 28.02.2005 @ 14:03:50
(Профил | Изпрати бележка) http://www.peta.org
Зловещо се смее животът в килера, останал сам със задушаващата прах...


Re: Абстиненция
от rainy на 28.02.2005 @ 14:23:54
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Точно така. Хванал си една от нишките. Негов си проблем, нали? На живота. Или по-скоро въпрос на ресурси. Е, докато има. Да не сме се пристрастявали..:)...
Шегувам се леко. Радвам се, че ти е харесало. Благодаря.

]


Re: Абстиненция
от Layla на 28.02.2005 @ 14:09:01
(Профил | Изпрати бележка) http://cicle-layla.blogspot.com/
Дръж се, не е краят на света все пак, като отмине ще разбереш, че онзи който го е казал е бил прав! Поздрави от мен :))


Re: Абстиненция
от rainy на 28.02.2005 @ 14:41:13
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Не знам, Лейла?
Ако се позамислиш, философите, мислителите и великите личности са също нормални хора като нас, макар очевидно да не са съвсем “нормални” в определен смисъл. И постулатите им може да са частен случай, непоставян на опровержение, нали? Само предположение давам, нямам щения да оборвам Ницше, или който и да е друг. Просто някак не застъпвам версията, че “всичко отминава”. Потушаваме го или го скриваме в прашасал ъгъл някъде, надълбоко (бивш наркоман няма, ако си чувала), и така... Е, ако успеем да се справим. С не всичко ще можем, и за това иде реч, но това е друга “опера”, както казва една моя приятелка. Що се отнася до държането, барон Мюнхаузен ряпа да яде пред мен...:)...
Благодаря ти за вниманието.

]


Re: Абстиненция
от Layla на 28.02.2005 @ 17:47:23
(Профил | Изпрати бележка) http://cicle-layla.blogspot.com/
Как да ти кажа, специално за това, за което става въпрос в стихчето ти съм убедена, че е така, т.е. този, който го е казал според мен е напълно прав, говоря лично за себе си, на мен точно така ми се отразява, но хора разни, психики също, сигурна съм че не важи за всички по един и същ начин, както и всяко т. нар. правило, макар че правила за мен не съществуват. Права си в това, което казваш, говориш за себе си, съгласна съм и аз не съм тръгнала да защитавам Ницше, просто си го обсъждаме :)) Като казах, че висчко отминава, то имах по-скоро предвид, че отминава първоначалният му ефект върху нас, естествено че остава, хора сме, не можем да изтрием емоциите и преживяванията си като от черна дъска и край, винаги остава по нещо, и спирам вече , че просто прекалих :)))

]


Re: Абстиненция
от Dimi (d_filyova@abv.bg) на 28.02.2005 @ 14:16:26
(Профил | Изпрати бележка)
Хубаво е, рейни, силно си описала това състояние и съм сигурна, че ще имаш сили и да излезеш от него.


Re: Абстиненция
от rainy на 28.02.2005 @ 14:51:24
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Благодаря, Дими. Ще се радвам, ако съм успяла в описанието на дадено състояние и неговото съответствие, но в общи линии смятам ти е известно, че това е химера. За другото усмивка...:)

]


Re: Абстиненция
от KARAMELL на 28.02.2005 @ 16:24:36
(Профил | Изпрати бележка)
стихът ти действа доста изтрезвяващо
хубав е.


Re: Абстиненция
от rainy на 28.02.2005 @ 16:41:33
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Истинското усещане е доста по-... “изтрезвяващо”. Интересно определение даде. Може би отстрани така звучи? Не знам. Би било наистина чудесно, ако поне малко съм го предала.
Благодаря ти за изразеното мнение. Радвам се.

]


Re: Абстиненция
от Izabella (izabella_333@hotmail.com) на 01.03.2005 @ 00:41:43
(Профил | Изпрати бележка)
понякога се питам кое е по-добре..
да живееш чрез агонията или да агонизираш,живеейки...
и все пак..и в двата случая..си мътръв..
а може би няма никакво значение...без любовта.....
дори абстиненцията изгубва своята болка...
/ама,че го измислих и аз..не ми се вързвай много,нали.../

прекрасен,разкъсващ душата стих...


Re: Абстиненция
от rainy на 01.03.2005 @ 09:37:30
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
В случая действително ми е трудно да коментирам коментара ти, и моя текст като такъв, а и стиха изобщо.
Ще се радвам обаче искрено, ако последния се е получил като сила и качество, съответни до някаква степен на това, което го е създало.
Благодаря ти, Изабелла!

]


Re: Абстиненция
от Meiia на 01.03.2005 @ 15:51:28
(Профил | Изпрати бележка)
"Койотите не полудяват единствено на пълнолуние."
--------------------------------------------------------
При пълнулуние всички извори могат да бъдат отровени и всички врати отворени,за да разберем,че никога не е имало изход,понеже не е имало вход.
Отровата няма да достигне за сърцето.Никога.
И на него винаги ще му липсва онази половина,разтапяща се в сърпа на луната,в изчезващия ти образ,в изтичащата кръв...за нищо.
И,ако толкова много искам да се свърши това лунатично изгаряне в хладен огън е,защото искам най-после да изгоря в истинския.
Липсва ми огъня ти...
Подай ми отровата!


Re: Абстиненция
от rainy на 01.03.2005 @ 22:20:34
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Мея, чета ти коментара и знаеш ли какво ми се иска да ти споделя? Eй така. Асоциации...
Преди много, много години гледах поредица от кратки филми, обединени в обща фабула. Италианско студийно кино, нищо общо с популярните ленти. Дълго се опитвах да си спомня заглавието, но не успях. Дали бе продукция на Антониони, или Бертолучи, или братя Фарели - за съжаление паметта изцяло ми изневери. Както и да е... Та там има пронизваща сетивата сцена - импровизирам.
На всяко пълнолуние героят се заключваше умишлено от всички, защото губеше самоконтрол. И виеше. И още. И пак. И още. Сам. Срещу ослепителния кръгъл диск. От каквото. И защото.
Грозна история... много грозна.
Но въздействуваща.
И най-вече истинска.
Та така и с този стих.
Само където не е единствено по пълнолуние. Това е разликата.
Що се отнася до “подаването на отровата”, нищо не става насила. Така, както и зависимостта не се е получила насила. Въпрос на личен избор е била. После всеки да се справя както може. Сам. Доколкото може. И ако може. Проза...
Благодаря ти за отзива.

]


Re: Абстиненция
от Caniko на 26.05.2005 @ 09:36:13
(Профил | Изпрати бележка) http://caniko-cania.blogspot.com/

Hi !

Не отрова днеска търсиш ти,
а живец скръбта да победи
Прозореца си отвори
и в Слънцето го потърси
Сърцето тъжно разтвори
и в любовта го потърси
Аз вярвам. Повярвай си и ти!
Огледай се, поискаи и го намери!


Re: Абстиненция
от copie на 02.06.2005 @ 00:26:21
(Профил | Изпрати бележка)
Поразително... Всъщност, поразяващо...
Усещам, че е валидно за всеки вид абстиненция, независимо от какво естество е.
Не знам ти за каква точно говориш, но аз го прочетох няколко пъти - с идеята за любовта.
Така ми съвпадна!... напълно:(((


Re: Абстиненция
от rainy ( http://www.slovo.bg/rainy) на 02.06.2005 @ 07:49:45
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Поразяващо е самото усещане - на практика. Много поразяващо...
Ако и описанието е такова, значи съм написала "нещо".
Съвсем правилно ти е съвпаднало, да ти кажа......:)... Благодаря ти за което.

]