Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 521
ХуЛитери: 2
Всичко: 523

Онлайн сега:
:: durak
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПриказки под юргана
раздел: Еротика
автор: silence

Двете мънички ръце са захапали края на топлото одеало и полуотворените очички шарят забързано върху отсрещната стена, надничайки плахо извън завивките.
Любим равномерен глас отгръща поредната страница, падаща бавно като незавършена детска рисунка върху напластен дебел цветен топ листи. И внезапната тишина хваща детския поглед наполовина претъркулен през ръба на одеалото и ...малките пръсти стискат и издърпват веднага обратно нагоре топлината, закривайки отново погледа..
А сенките отсреща продължават да се въртят в своя танц по бялата стена. Страшно, а толкова интересно...отдалече. Далечен танц ...затихващ..заспиващ. Малките клепачи премигват преди да паднат тежко, затискайки уютно детските тайни върху голямата бяла възглавница. Инстинктивно ръчичката търси да хване клепналото ухо на опърпаното пухкаво куче-пазач, замълчало послушно отстрани - там, до затворената книжка с картинки...
А сенките?Те са там - на бялата стена.Танцуващи...



Нека да е мрак! И мракът да облива, да пада на тежки вълни, да поглъща прозорците, завесите, мебелите, леглото....но не и копнежа на телата, излъчващи мека светлина.
Нека отражението й да хваща сенките на място, а те изловени да застиват засрамени от вечността на своето присъствие.
Бариерите - съблечени и разхвърляни на тежки купчини по целия под.
Нека да бъде без думи, без жестове, без начало дори.
Нека Въпросът - Големият Въпрос - да потъне неизречен! Да остане само страхът, надничаш иззад черните ъгли присвяткащ с червените си магнетични очи! Страх, който докосва по оголените желания.
Да има болка обаче! Болка, напластена по пръстите... по цялата дължина на предстоящия допир. Да боли - да се втърдява по напуканите устни, да ги разпъва и напряга още повече - като разголено колебание. Да боли от безсилието да се пребориш със самата себе си...
Ръката среща настръхналата кожа, треперещия пулс по върха на пръстите се предава на импулси - бърз, нетърпелив, презвземащ...
И всичко...Всичко да бъде вдишано на плитки, насечени, плахи опити, които освободени да оттекнат вкупом в едно дълбоко издишване, пропаднало в ямата на смачкания въздух между двете тела...
Навлажнени устни ... разкопчани усещания...
Задъхани... бавни... изстудени... глътки втечнена топлина.
Искам да ми е много нежно! Нежно като фина паяжина сини венички около набъбналото зърно, настръхнало срещу допира от неговите устни...
Искам и гъстата влага, стаена сред вдлъбнатината под неговия врат да полепне пак толкова нежно по върховете на моите пръсти...
Устните - нека да погалят мекия дъх на моите устни като горещ воал от нашия аромат...
И ръцете ми да се вплетат в неговите като стегната, твърда и.. покорена хватка...



Букетът ми е от усещания, а цветята са с различни ухания. Стичат се на почти незабележими следи, оставени на гърба на гладката стена върху мен... Наситеността на емоциите оставя чувството на безтегловност при всеки поглед, при всеки звук, при всяко докосване. . .
Издигащи усещания .....пропадащи ухания...
Толкова искам да надникна през горещината - над рамото му...И да видя сенките отгоре...
Неравният сърдечен ритъм отронва поредната бавна вълна - разливаща се като
гъст слой едноцветна боя...
И настаналата пауза увисва в погледа ми... потъва навътре и се пръска на безброй парченца...
Пръстите ми се забиват и издърпват обратно надолу топлината, откривайки изцяло погледа ми и търсейки съвършенната плетка.
Устните шепнат неразбираеми слова. Заедно със задушаващия танц на пръстите обричат всяка негова частица на моето вечно присъстявие.
Сенките са отпред - скупчени на големи притъмняли петна, затаили своя дъх...
Красива тишина...отблизо. Приближаващ се и отиващ си пирует от завършени,
затихващи ....и заспиващи потръпвания.
Клепачите ми се отварят широко, вдишвайки от мъжките изпарения насред голямата възглавница...
Инстинктивно пръстите ми обвиват ухото му, играейки си с пухкавата мекота по него, заслушана в тежкото пулсиращо дишане отстрани върху леглото.
А сенките? Онези сенки там - от притъмнялата стена. Те са моите сенки.
Любимите!


Публикувано от hixxtam на 21.02.2005 @ 17:28:48 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   silence

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 12:46:29 часа

добави твой текст
"Приказки под юргана" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.