Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 844
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 847

Îíëàéí ñåãà:
:: Albatros
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàOxygen
ðàçäåë: Ïîåçèÿ
àâòîð: rainy

Íàðè÷à ñå íåîáõîäèìî è äîñòàòú÷íî óñëîâèå çà äèøàíå;
è äà ïðîäúëæèì æèâîòà èñòèíñêè, è äà ñè âÿðâàìå;
è íÿìà ïîâå÷å, íå å è ïî-ìàëêî, à òî÷íî òîëêîâà.
Óðàâíåíèåòî, êîãàòî å òàêîâà, íå å íåðàâåíñòâî.

Òîãàâà öèôðèòå è ñòîéíîñòèòå èì ñà íåñúùåñòâåíîñò,
à íåèçâåñòíîòî çàä òÿõ êàòî àðãóìåíò íå òå âúëíóâà.
Ñúâñåì å äðóã âúïðîñ äàëè ùå ðàçïîçíàåì ÷óâñòâàòà,
êîèòî ñàìè íàïàñâàò ïàðàìåòðèòå ìó, áåç äà ãî íàãàæäàò.

È çàùî îòíîâî îáâèíÿâàìå áóøóâàùèòå íè, íåâèííè äåìîíè,
è îò ñêúðöàùèòå çúáè âïîñëåäñòâèå ñúáèðàìå åìàéëà,
à âñúùíîñò íàñèëñòâåíî ñìå òúðñèëè íåñúùåñòâóâàùîòî ðàâåíñòâî -
ðåçóëòàò îò ëîãè÷íèòå è õèïîòåòè÷íî òî÷íè ñìåòêè;
ñ åäíà ïîäðîáíîñò - òî íå å òîâà, êîåòî å îò ñàìîñåáå ñè ñúçäàäåíî.
Ïîñëåäíîòî ñìå ãî óíèùîæèëè ìúäðî, à ïîñëå èñêàìå îò äÿâîëèòå ïðîøêè.

Ñëåä âðåìå ïðåöåíÿâàìå ùåòèòå, à îíÿ, òî÷íèÿ ìîìåíò äàëè ãî ïîìíèìå,
êîãàòî ñìå ïðîïóñíàëè ïî ïúòÿ íÿêúäå äà ñè îñòàíåì âåðíè,
è â èìåòî íà ùàñòèå îòìèíàëî, íåâúçñòàíîâèìî (íàðè÷àìå ãî ïàçåíå),
ñìå ïðåáðîèëè ïðåêàëåíî ñòàòèñòè÷åñêè è ñúâúðøåíî ãðåøíî.

È íÿêîãà, êîãàòî êðàéíèÿò áàëàíñ äåëîâî ïîêàæå íåãàòèâíî ñàëäî,
äà íå ñå îêàæå ïàðàäîêñ, ÷å áåçîòãîâîðíî ïðàâàòà ñè îáîæåñòâÿâàìå,
è âñúùíîñò áåçïàðäîííî, äî ïðåñòúïíîñò ñìå îòíåëè øàíñà
íà ñåáå ñè, à àêî ñå çàìèñëèø - è íà äðóãèòå,
îò "ñàìîæåðòâè",
çà "äîáðî",
è îò "îáè÷àíå",
æåñòîêî, ãëóïàâî, áåçñìèñëåíî ñàìè ñìå ñå îáðåêëè;
è âìåñòî äà ñå èçæèâååì, ïðîïèëeëè ñìå íàé-öåííîòî;
è âñè÷êèòå âçàèìíî ñúùåñòâóâàìå.
Áåç ïðàâî íà ïîïðàâêà.


Ïóáëèêóâàíî îò railleuse íà 18.02.2005 @ 11:28:29 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ïîåçèÿ

» Ìàòåðèàëè îò
   rainy

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 4


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 05:05:33 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Oxygen" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (7 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Oxygen
îò Nika íà 18.02.2005 @ 13:34:48
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äà. Òîçè ñòèõ ñè å íà ìÿñòîòî, òàêà ñàìîñòîÿòåëåí.
Ðàçáèðàì äúëáî÷èíàòà è ãîð÷èâèíàòà íà äóìèòå òè, Rainy, óñåùàì óïðåöèòå, ñúçíàòåëíè èëè íå òîëêîâà, íî òàêà åìîöèîíàëíî îáàãðåíè. Âñå ïàê, êîãàòî âçåìàìå ðåøåíèÿ, íèå âÿðâàìå, ÷å òå ñà íàé-ïðàâèëíèòå. È å íàé-ëåñíî, êîãàòî íåùî òðÿáâà äà ñå æåðòâà, äà æåðòâàìå ÷óâñòâàòà ñè.
Ñâåòúò, â êîéòî æèâååì, íå å îñîáåíî ãîñòîïðèåìíî ìÿñòî çà òÿõ. Òîâà íå å ñâåòúò íà äóøèòå, òóê âëàñòâà óìà. Êëþ÷îâàòà äóìà å "åôåêòèâíîñò". Ëîãèêàòà íà ÷óâñòâàòà íå å åôåêòèâíà. Òå ñà êðàñèâè, êàòî íÿêàêâè ðàçêîøíè öâåòîâå, íî íåòðàéíè. Íÿêîè áèõà ãè íàðåêëè áåçïîëåçíè. Îñîáåíî, àêî ñà çàêúñíåëè. Ñïîìíèõ ñè ôðàçà îò åäíà ïåñåí÷èöà. "Êîëêî å ëåñíî äà áúäåø âëþáåí íà äâàäåñåò ãîäèíè..."
Ïîñëåäíî. Âèíàãè èìà íàäåæäà, ÷å ïðåäñòîè íîâ øàíñ, âèíàãè...

:)))


Re: Oxygen
îò rainy íà 18.02.2005 @ 17:13:30
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.galya-radeva.co.uk/
Íèêè... ùå ñè ïîçâîëÿ äà òè îòãîâîðÿ ïî-äúëãî.
Äà, òè ñè ïðàâà.
Æèâååì â ðàöèîíàëåí ñâÿò, êîéòî å ïîäðåäåí ïî îïðåäåëåíè ïðàâèëà. Âëàñòâàò çàêîíè, êîèòî íå òîëåðèðàò, íèòî óëåñíÿâàò ïðàâîòî íà ñúùåñòâóâàíå íà íàøèòå ÷óâñòâà. Äúðæà äà óòî÷íÿ - ÷óâñòâà, à íå èìèòàöèÿ íà òàêàâà, èëè ôàëøèâîòî èì ïðèïîçíàâàíå.
È íå, íå ñè ïðàâà.
Çàùîòî òàêà ïðàâèì ÑÄÅËÊÈ. Ñúñ ñåáå ñè, ñ äðóãèòå îêîëî íàñ. Ëúæåì áåçöåðåìîííî. Ñåáå ñè, è äðóãèòå îêîëî íàñ. È ïðàâèì íåùàñòíè. È ñåáå ñè, è äðóãèòå. Ëèøàâàìå ñå, è ëèøàâàìå è äðóãèòå. È ñå çàäîâîëÿâàìå ñúñ ñúùåñòâóâàíå. Äèøàìå âúãëåðîäåí äâóîêèñ, âìåñòî êèñëîðîä. Îòäåëíî íèå ñàìèòå ñìå ñè íàé-ãîëåìèòå âðàãîâå - ïàëèòðàòà íà ÷îâåøêàòà íè ñúùíîñò è ïðèðîäà å â òâúðäå øèðîê äèàïàçîí.
Õóáàâî, ñàìî ÷å àç íå èñêàì äà ñúì ÷àñò îò ñäåëêà. Íå ÷å íÿêîé ìå ïèòà, ðàçáèðà ñå, íî ïúê íå ìè ïðå÷è äà ãî èñêàì â ñåáå ñè. Èñêàì äà ñúì âÿðíà íà ñåáå ñè, êîåòî èçîáùî íå èçêëþ÷âà ôàêòîðà “îòãîâîðíîñò”. Çàùî, ïî äÿâîëèòå, äâåòå íåùà òðÿáâà äà ñå ñàìîèçêëþ÷âàò? È îùå. Èñêàì äà ñúì èñòèíñêà. Èñêàì äà ñúì èñêðåíà. È òàêà å ÷åñòíî. È ñúì ãîòîâà äà ñè ïîíåñà ïîñëåäèöèòå. È ãî ïðàâÿ.
Äà, òàçè ïåñåí è àç ÿ ïîìíÿ. Õóáàâà å, ÷å è âÿðíà, àìà ìíîãî...
È âèæäàø ëè, äàëå÷å ñúì îò ìèñúëòà äà ñå èçÿâÿâàì êàòî “ïîñëåäíà èíñòàíöèÿ”. Ñïîäåëÿì íåùàòà â ìåí, è çà ìåí. Áåç äà ãè íàëàãàì íèêîìó, è íàé-ìàëêî íà õîðàòà, êîèòî îáè÷àì. Òàêà, êàêòî è òè ïðàâèø. È äà, ðåöåïòà çà ùàñòèå íÿìà, èëè ïî-ñêîðî âñåêè ñàì ñè ÿ ñúçäàâà, èëè óíèùîæàâà - äîñòà ïî-òðóäåí ïðîöåñ å, îòêîëêîòî ñúòâîðÿâàíåòî íà åäèí ñòèõ...

Ïîñëåäíî. Èçáîðúò ïðîñòî å íàø, à êîéòî ìè êàæå, ÷å íå òàè â ñåáå ñè íàäåæäà, òî òîé ëúæå áåçîãëåäíî. Òîâà, ÷å òÿ, íàäåæäàòà óìèðà ïîñëåäíà, è ïî-òî÷íî êàçàíî ñ íàñ ñàìèòå, íå å êëèøå, à åäíà ñåðèîçíà èñòèíà. Ñòèãà äà èìàìå ñìåëîñòòà äà ïîãëåäíåì â ñåáå ñè.

(Ìèñëÿ ñè... àêî òè èìàøå èçáîðà äà èçáèðàø, äàëè ùåøå äà çàëàãàø íà “åôåêòèâíîñòòà”?)

]


Re: Oxygen
îò ruslina íà 19.02.2005 @ 12:40:40
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ðåéíè, Ðåéíè...è öåëèÿ òåêñò, êîéòî ñè ñëîæèëà â ðàçäåëà "ïîåçèÿ", è öåëèÿò òåêñò íà îòãîâîðà òè íà Íèêà...èìàì ÷óâñòâîòî, ÷å àç ñúì ãî ïèñàëà, ñ êîåòî âñúùíîñò èñêàì äà êàæà ...ïîäêðåïÿì òå, òî÷íî òåçè ìèñëè ìå ðàçäèðàò åæåäíåâíî è òî íå îò â÷åðà è ñúùåâðåìåííî...âñå îòëàãàì "íîâèÿ èçáîð", ñâîáîäíèÿ...È ïðè÷èíèòå ñà îíåçè, êîèòî Íèêà å èçëîæèëà è...èçîáùî ñàìè â ñòðàõà ñè ïðàâèì ñäåáëêèòå ñúñ ñàìîèçíåâÿðàòà ñè, êàòî äîðè ïîíÿêîãà ñå ïîçäðàâÿâàìå çà ñâîÿòà "ðàçóìíîñò"...
Êàêâî äà ãîâîðÿ?! - ïîäïèñâàì ñå ïîä âñÿêà òâîÿ äóìà!!!


Re: Oxygen
îò rainy íà 19.02.2005 @ 13:08:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.galya-radeva.co.uk/
Áëàãîäàðÿ òè çà õóáàâèòå äóìè, Ðóñëèíà!
Íàïèñàõ òîâà, êîåòî ÷óâñòâàì. Ìèñëÿ. È ñïîäåëÿì â ñåáå ñè. È â ñòèõà, è â êîìåíòàðà.
Âèæäàø ëè, íå çíàì çàùî ñå ïðèåìàò àêñèîìàòè÷íî äàäåíè àáñóðäè...
Çàùî, ïî äÿâîëèòå, ñå ñ÷èòà çà ãîðäîñò äà ÍÅ ñìå ãîðäè, òîåñò äà ïðàâèì êîìïðîìèñè ñúñ ñàìèòå ñåáå ñè íàñèëà?
Çàùî, ïî äÿâîëèòå, ñå ñ÷èòàìå çà îòãîâîðíè, êîãàòî òî÷íî áåçîòãîâîðíî ïðàâèì íåùàñòíè è ñåáå ñè, è õîðàòà îêîëî ñåáå ñè, êîãàòî íåùàòà ñà òàêèâà, êàêâèòî ñà?
Çàùî, ïî äÿâîëèòå, òúðãóâàìå ñúñ ñåáå ñè è îñòàíàëèòå?
Àç çíàì çàùî, è äîñòàòú÷íî äîáðå ìîãà äà îáîñíîâà äîâîäèòå èìåííî îò ãëåäíà òî÷êà íà “ñäåëêàòà”, êàòî òðúãíà îò íàðîäîïñèõîëîãèÿòà íè, ïðåìèíà ïðåç çàêîíèòå íà îáùåñòâîòî è ñóðîâèÿ æèâîò, è íàêðàÿ ñòèãíà äî ñòðàõîâåòå ÷îâåøêè.
Ìèñëÿ ñè... òîëêîâà ëè å òðóäíî äà ñìå èñòèíñêè, à íå ôèêòèâíî, ãîðäè ëè÷íîñòè? È äà ñè èìàìå ñîáñòâåíî äîñòîéíñòâî? ßâíî.
Íå òè ãîâîðÿ òåîðåòè÷íî, à êàòî ÷îâåê, êîéòî å èìàë äúðçîñòòà äà íå ïðàâè ñäåëêè ñ ÷óâñòâàòà ñè. È ñúì ñè ïëàùàëà çà òîâà, è ñè ïëàùàì çà òîâà, íî ïúê å áèëî ìíîãî ÷åñòíî. È ñúì ïðàâèëà, è ùå ïðàâÿ âñÿêàêâè êîìïðîìèñè, êîãàòî ñà â èìåòî íà ÷óâñòâîòî, è òî å âîäåùîòî çà ìåí íàïóê íà ðàöèîíàëíèÿ íè è ðàçóìåí ñâÿò, ÍÎ êîãàòî òî ëèïñâà, êîìïðîìèñà íå å êîìïðîìèñ, è íåîáõîäèìîñò, çàùîòî äúðæèø íà êîãîòî è êàêâîòî òàì, à å åäíî ïðåäàòåëñòâî. Ñïðÿìî ñåáå ñè. È äðóãèòå.
Âñúùíîñò âñåêè çíàå çà ñåáå ñè íàé-äîáðå. Íèêîé íå å ñúäíèê íà äðóãèòå, è íÿìà ïðàâî..
Êàêòî è äà å, óâëÿêîõ ñå. Áëàãîäàðÿ òè îùå âåäíúæ!

]


Re: Oxygen
îò ruslina íà 19.02.2005 @ 13:34:15
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðîäúëæàâàé äà ñå "óâëè÷àø", õàðåñâà ìè äà òå ñëóøàì /÷åòà/, ïðîñòî äîïúëâàø ìèñëèòå ìè... Áèõ èñêàëà îáà÷å è äðóãè äà ãè ÷óÿò è îñúçíàÿò...çàùîòî íà ìåí ìè å àáñîëþòíî áëèçêî òîâà, çà êîåòî ãîâîðèø, íî...âñå îòëàãàì èñòèíñêèÿ èçáîð...
Íî ùå ãî íàïðàâÿ, Ðåéíè! Îñúçíàâàíåòî âñå ïàê å ñòúïêà êúì íåãî... À òè...íå ñå ïðîìåíÿé! Ïðåãðúùàì òå!

]


Re: Oxygen
îò Izabella (izabella_333@hotmail.com) íà 20.02.2005 @ 12:39:16
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ìíîãî ìè õàðåñà è ðàçâúëíóâà,îùå ïúðâèÿò ïúò,êîãàòî ãî ïðî÷åòîõ..
íî òúé êàòî èêàõ äà òè íàïèøà êîìåíòàð..íå áÿõ ãîòîâà äà ãî íàïèøà îùå òîãàâà,..ìîæå áè, à è çàùîòî ìè ñå èñêà äà ïîäõîæäà íà òåêñòà òè...
ðàçáèðà ñå, èçáðàõ ñè ñàìî àêöåíò, êîéòî ëè÷íî ìåí âïå÷òëè íàé-ñèëíî-íå ìîãà à è íå èñêàì äà ïðàâÿ àíàëèçè/íå ñúì ïî òàçè ÷àñò/òîâà ñà ñàìî ìîè ÷óâñòâà..è óñåùàíèÿ...ñëåä ïðî÷åòåíîòî....

"Íàðè÷à ñå íåîáõîäèìî è äîñòàòú÷íî óñëîâèå çà äèøàíå;"
"íåîáõîäèìî"-çà òÿëîòî-äà...çà äóøàòà-êîé çíàå...
íåîáõîäèìî,çà äà îáÿñíèì ôàêòà ÷å ñìå æèâè..èëè ÷å èìà íåùî â íàñ,êîåòî áèîëîãè÷åñêè å æèâî...à äðóãîòî,ïîä ïîâúðõíîñòòà.../ïàê êàçàâàì,òîâà ñà ñàìî óñåùàíèÿ..ñïîäåëåíè.../
"äîñòàòú÷íî"-àêî ïðàâèëíî ðàçáèðàì...äîñòàòú÷íîñòòà ïðåäïîëàãà íÿêàêâè ëèìèëèò..ëèìèòèòå äà ñìå æèâè..èëè ëèìèòèòå äà ñìå ñìåëè..,íî íèêîãà öâåòîâåòå íå ñà ñàìî áåëè ÷åðíè...ñîáñòâåíèòå íè ëèìèòè..èëè ëèìèòèòå îáùîïðèåòè..ïðèâíåñåíè..ïðèïîçíàòè.../êàòî ñè ïîìèñëÿ,àç íå ìîãà äà äèøàì áåç ëþáîâ-à çà êèñëîðîä...äàæå íå ìè å ìèíàâàëî ïðåç óì....:)àìà òîâà ñúì àç,íàëè òàêà...:)ëóäà ðàáîòà.../
è ïîñëå"óñëîâèå"-êîé ïîñòàâÿ óñëîâèÿòà..êîé ñå ñúîáðàçÿâà..êîé èñêà..êîé ìîæå..êîé ïîíàñÿ...êîé íàèñòèíà äèøà..êîé ñè ìèñëè,÷å äèøà íåùî êàòî êèñëîðîä,çà äà å æèâ.....
è íàêðàÿ "äèøàíå"-ïðîöåñ ïðè êîéòî âçäèøâàø êèñëîðîä è èçäèøâàø âúãëåðîäåí äâóîêèñ-ïîíÿêîãà ñè ìèñëÿ,÷å ïðîáëåìúò íà çàäóøàâàíåòî ,íå å â òîâà,÷å íå óìååì äà âäèøâàìå,à â íåóìåíèåòî äà èçäèøâàìå êà÷åñòâåíî,àìà íàèñòèíà êà÷åñòâåíî, ñ ïúëíè ãúðäè..äî äúíî..äî äúíîòî íà äóøàòà ñè.....

----------
îõ..êàçàõ ãî..êàòî ðîäèëíè ìúêè áÿõà...
Áëàãîäàðÿ òè,÷å ìå íàêàðà äà ñïîäåëÿ âñè÷êî òîâà, ÷å äîêîñíà íåùî,íÿêúäå..òàì...
òî÷íî äî ïðåäåëà íà äèøàíåòî....


Re: Oxygen
îò rainy íà 20.02.2005 @ 13:07:40
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.galya-radeva.co.uk/
Èçàáåëëà...
Àç ÇÍÀÌ êàêâî å äà íå äèøàø. Îò ëèïñàòà íà êèñëîðîä.
Êàêòî è ÇÍÀÌ êàêâî å äà äèøàø. Îò íàëè÷èåòî ìó.
Ïðåñòúïëåíèå ëè å, ÷å ãî èñêàì?
Ïðåñòúïëåíèå ëè å, ÷å íå èñêàì äà ëèøàâàì?
Ïðåñòúïëåíèå ëè å, ÷å èñêàì äà ñúì æèâà?
Ïðåñòúïëåíèå ëè å, ÷å ñúì èñêðåíà?
Ïðåñòúïëåíèå ëè å, ÷å çàñòàâàì çàä ñåáå ñè è òîâà, êîåòî ñúì èçðàçèëà è ñòèõà - íà òåîðèÿ è íà ïðàêòèêà?
È îùå... àç ÇÍÀÌ êàêâî îçíà÷àâà “íåîáõîäèìî è äîñòàòú÷íî óñëîâèå”. Çà ìåí. Íå, íå îçíà÷àâà ëèìèòè. Íå. Ìîæå áè ñè ïðîòèâîðå÷à, íî àêî ïîìèñëèø, ùå óñòàíîâèø, ÷å íå å òàêà. È àêî ñè ñïîìíèø ðåøåíèÿòà íà ôóíêöèè è íåðàâåíñòâà, è êîãà òå ñå ïðåâðúùàò ðåàëíî â ðàâåíñòâà, òîåñò êîãà ðåøåíèÿòà èì ñà âàëèäíè, íî åäèíñòâåíî è ñàìî àêî âëèçàò â òàçè îáëàñò, òî òîãàâà ìîæå áè ùå ìå ðàçáåðåø. Ñúæàëÿâàì, ÷å ñðàâíÿâàì ìîæå áè íåóäà÷íî íåñðàâíèìîòî ñ òåðìèíîëîãèè îò ìàòåìàòèêàòà, íî òàì ìå îòâåäîõà ïðåäè äîñòà âðåìå ìèñëèòå. È... voila.
Îñòàâèëà íà ñúì íà âñåêè ñàì äà ñè ïîñòàâÿ êàâè÷êè, êúäåòî ÷óâñòâà, ÷å ñà íåîáõîäèìè. È êúäåòî íå ñà.
Àáå øàíòàâà ðàáîòà. Ôèëîñîôèÿ è ìàòåìàòèêà... óæàñ!....:)...
Íå, íå å øàíòàâà. Øåãóâàì ñå. Ìíîãî ñúì ñåðèîçíà äîðè. Ñàìî êúäåòî íåùàòà ñà ìíîãî, ìíîãî äúëáîêè, è áåçêðàéíè.
Âñúùíîñò òå, íåùàòà ñà ìíîãî ïðîñòè, íî çà âñåêè ñà ðàçëè÷íè. È âñåêè èìà ïðàâî äà ãè èìà.
ÂÑÅÊÈ. Âúïðîñ åäèíñòâåíî íà èçáîð å. Ëè÷åí. Äàíî âíåñîõ ìàëêî ïîÿñíåíèå - îòíîñíî èçðàçåíèòå òâîè ìèñëè. Èëè ñúâñåì òè îïëåòîõ êîíöèòå...:)
Áëàãîäàðÿ òè!

]