Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 758
ХуЛитери: 0
Всичко: 758

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТози воайор, разумът
раздел: Есета, пътеписи
автор: methodius

70% от времето на коалите било заето от секс...
-----------------

Чукаме се, следователно се обичаме. Да, де, обратно е по същество, но за познанието е тъкмо това: констатация на факта на съвкуплението, от която се прави заключение за подклаждащото съвкуплението, а именно обичта. Обичта е невъзможна като факт. Затова е и немислимо тя да бъде узната пряко. Точно чукането е косвената констатация за наличие на любов. Чукането е факт. Както и при Декартовото "мисля, следователно съществувам". Съществуването е преди мисленето, съществуването е базата. Но съществуването не е дадено пряко за познанието, а чрез мисленето. От непосредствената констатация за самото себе си мислещото себе си мислене заключава за неопровержимостта на задаващото го съществуване. Пък и: не е задължително от съществуването да произлиза непременно мислене. Ето, животните същестуват, но не мислят. Но няма как безмисловно да бъде установено което и да е съществуване. Животните съществуват, но както се казва, те не знаят що живеят и че живеят. Човекът знае за тях, знаейки първо себе си. Както и (аналогично): не е задължително любовта да произвежда чукане. Но любов без чукане е непознаваема. Тя би присъствала интуитивно, като симпатия при непосредственост на вчувстването. Затова любовта бива позната от хладния разум посредством факта на чукането. И хладният циничен разум, констатирайки факта на сношението, заключава: чукат се, следователно се обичат. Но въпросът е: нуждае ли се любовта от разумовото "следователно"? Познанието не руши ли любовта? Механиката на чукането не усмъртява ли обичта? Обич ли е обичта по заключение? Тя е една отчуждена във факта на чукането обич. И разстоянието на това отчуждение се измерва тъкмо с моста "следователно". Ти склонна ли си да бъдеш ръководена от максимата "чукаме се, следователно се обичаме"? Т. е.: дори да не се обичаме изначално, нека се насилваме да се чукаме; и тогава по силата на логиката (майната му на чувството!) неопровержимо ще излезе, че се обичаме. Обича ли клиентът проститутката? Ще се чукаме насила, ще сме хубави насила, ще сме хубостници. Принудено - прилагайки стимулиращи физиологията техники. За да ни е в кърпа вързано доказателството, че се обичаме. Иначе: как ще бъдем сигурни: обичаме ли се или не. Ако не се чукаме. Напълно е допустимо в промеждутъците, когато не се чукаме, да не се обичаме... Определение за любене: синтезата на любов и чукане. Любенето е непрекъснат процес. Теорията, претендираща за неелементарна, същностна и диалектическа, да зачита ирационалния елемент! Оксиморонът* "принцип на неопределеността".

---------------
(*)- оксиморон = окси-морон (кретен, морон и пр.) = ръждив (окислен) мозък.


Публикувано от hixxtam на 12.02.2005 @ 16:07:12 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   methodius

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.75
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 04:40:49 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Този воайор, разумът" | Вход | 3 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Този воайор, разумът
от Merian на 12.02.2005 @ 16:40:36
(Профил | Изпрати бележка) http://lightfull.hit.bg
като се съгласявам с тезата ти, ти поствам един малък откъс от книга...не само заради заради простотата на израза, но и заради един допълнителен поглед към тезата ти.
"Лъжливият съюз е страшен.
Децата! Те усещат изкуствеността, лъжливостта на такъв съюз. И поставят под съмнение, децата, всичко, казвано от родителите им. Децата подсъзнателно усещат лъжата още при зачатието си. И на тях им е лошо от това.
Кажи, кой? Какъв човек ще поиска да се появи на бял свят като следствие на плътски утехи? Всеки би искал да е сътворен от великия порив на любовта, от стремеж към сътворение.
Встъпилите в лъжлив съюз, после ще търсят истинското удовлетворение тайно един от друг. Ще се стремят да обладават все нови и нови тела или да използват посредствено и обречено своите тела, само интуитивно съзнавайки, че все по-далече от тях остава истинската благодат на истинския съюз."

езикът е малко архаичен...но смисълът, съвсем съвременен, мисля....


Re: Този воайор, разумът
от KaktaKa на 12.02.2005 @ 16:45:28
(Профил | Изпрати бележка)
Че то, чукането, даже не е повод за запознанство, к`ви си ги написал...


Re: Този воайор, разумът
от Vedrusa на 12.02.2005 @ 18:05:17
(Профил | Изпрати бележка)
не мога да формулирам причинно следствените връзки
"Любенето е непрекъснат процес. "...би могло да изразява любов, ако тя го предхожда...както и обратното
току що ти направих изказване по моронски...:)