Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 856
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 861

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: Marisiema
:: pinkmousy
:: LioCasablanca
:: Lombardi

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÏèñàíà
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: pisana

Òàçè íîù â ñúíÿ è îòíîâî íàõëó ïàðåùî- ñúðáÿùà áîëêà ïîä îïàøêàòà. Êîøìàð çà ïðàçíîòà è ñàìîòà ïðåäèçâèêàõà ïåñíèòå íà áåçäîìíèòå íåéíè ñúáðàòÿ îòâúí. Ïî÷òè çàâèäÿ íà ìúðëÿâàòà, ïðåìðúçíàëà è ãëàäíà ðèæàâà íåïîçíàòà çà êîÿòî ñå âîäèõà áîðáè è ìúæêè íàäëúãâàíèÿ. Óáåæäàâàõà ÿ , ÷å â òåõíèÿ êîíòåèí- ðåñòîðàíò
ïðåäëàãàò íàé íåîáðàíèòå òàðåëêè îò êàéìà, òðúòêè íà êóïåøêè ïèëåòà, à äîðè àêî ïîðîâèø íàñòîÿòåëíî ìîæå äà îòêðèåø ÷åðâî îò ñóäæóê. Ïîãëåäíà ïðåïúëíåíàòà ñè êóïè÷êà îò õðàíà è ñè äàäå ñìåòêà, ÷å íèùî íå è ëèïñâà. Ñàìî òàçè áîëêà äà ñïðå è æåëàíèåòî äà ñïîäåëè ñ íÿêîãî âñè÷êî, íî òîçè íÿêîé â ñèíüî-çåëåíèòå è î÷è èçãëåæäàøå ìíîãî ñïåöèàëåí. Òîé òðÿáâà äà îöåíè ãðàöèîçíîñòòà è ïîëàãàíèòå ãðèæè çà äîáðîòî è ñàìî÷óâñòâèå, äà çàïúëíè òàçè ïðàçíîòà è ñàìîòà ïîíå çà ìàëêî. Çà òîçè íÿêîé òÿ áå ãîòîâà äà èçëåçå íà âúí ïî ñíåãà. Äà õèòðóâà , äà èçáÿãà îò âñè÷êèòå ñè óäîáñòâà. Íå óñåòè êàê ñêîêíà íà ïåðâàçà è çàãëåäà ïðåç ïðîçîðåöà íàñòúïâàùîòî óòðî, òàíöóâàùèòå ñíåæèíêè è áåëîòàòà â êîÿòî ñå îòêðîÿâàõà ãðóïà ðàçíîöâåòíè è øóìíè íåéíè íåïîçíàòè ïðèÿòåëè. Âðåìåòî çàñòèíà â î÷èòå è. Ãëåäêàòà ÿ âïå÷àòëè ñ ðàçâîÿ íà ñúáèòèÿòà, íàé- ñèëíèÿ è åäúð êîòàðàê, êúðâÿù ñ ðàçäðàíî óõî è ãíîÿñàëî îêî, ñïå÷åëè ñúðåâíîâàíèåòî, à ñåãà æàäíî ñå íàñëàæäàâà íà íàãðàäàòà. Ñëàäîñòíèÿ èì ñòîí ïðåäèçâèêà áîëåçíåíàòà ïðàçíîòà , òÿ áúðçî ïîòúðñè ëàñêà òàì, êúäåòî ÿ îòêðèâàøå âèíàãè. Ïîä þðãàíà è íåæíèòå ðúöå íà ñòîïàíêàòà .  ñúííèÿ è ãëàñ äîëîâè ðàçäðàçíåíèå, ðàäîñò è îùå íåùî. Òîâà íåïîçíàòîòî ñúáóäè íåóäúðæèìî ëþáîïèòñòâî. Èñêàøå è ñå äà ðàçáåðå. Îòúðêà ãëàâà â êðàêàòà , ïðåïúâà ÿ , ïðåñëåäâà, íî êîãàòî âèäÿ êîøíèöàòà çà ðàçõîäêà ñå óæàñè, ÷å å âðåìå çà äîêòîð. Ïîáúðçà äà ñå ñêðèå, íî êúñíî. Âúïðåêè ñúïðîòèâàòà çà ìèã ñå îòçîâà âúòðå. Íåïîçíàò øóì è ìèðèñ èçäàéíè÷åñêè íàõëó â òÿñíîòî ïðîñòðàíñòâî. Çà ìèã ÿ îáëÿ íå÷èå ïðèÿòíî ïðèñúñòâèå, ïîçíàòî è ïóëñèðàùî. Ñïðÿ äâèæåíèåòî , ñâåòëèíà íàõëó â òúìíàòà è ñèãóðíîñò. Ñòðàõ è ëþáîïèòñòâî áëåäíååõà ïðåä ìàìåùîòî óõàíèå íà áëèçîñò, ðàçáèðàíå îò ñåáåïîäîáåí. Íå÷èÿ ëàïà ñå âìúêíà ïðè íåÿ. Ðåøè äà ïîêàæå íàâúí íîñëå è äà ïîîãëåäà. Õàðåñà è îùå ìàëêî è îùå äîêàòî íàêðàÿ âåñåëèÿ íðàâ íà íîâèÿ è ïðèÿòåë ÿ èçêàðà îò âñè÷êè ïðèòåñíåíèÿ. Òîëêîâà ãðàöèîçåí, åäúð è èãðèâ ñå îêàçà. Ïîäãîíè ãî , äîïèðà íà ìóöóíêàòà è äúõúò ìó ÿ îáëÿ. Ïóëñèðàùàòà áîëêà ñå óñèëè. Ñêîêíà âúðõó íàé -áëèçêèÿ ñòîë è îò òàì ïðîäúëæè èãðàòà. Çàðàäâà ñå íà ïðîñòðàíñòâîòî ñ êîåòî ðàçïîëàãà è ñå ðàçïúíà äà ïîêðèå öÿëàòà ñåäàëêà.  î÷èòå ìó ïðî÷åòå âúçõèùåíèå, ðàäîñò îò ñðåùàòà è ñïîäåëåíîñò. Ïðîòåãíà ëàïè÷êà è ãî çàêà÷è òîé ñå èçïðàâè . Èãðàòà ïðîäúëæè ïëàìåííèÿ ñè âèõúð è òÿ íå óñåòè êàê ãëàâàòà è ïîâëå÷å ïðåõëúçãâàéêè ïî-êðàÿ íà ñòîëà öÿëîòî è òÿëî. Ïàäíà ïðåä íåãî. Ïîæåëà ãî òîëêîâà ñèëíî, ÷å ñàìîòî è òÿëî çàå èçäàéíè÷åñêè, î÷àêâàòåëíà ïîçà. Óñåòè êàê ïîäâè îïàøêà , ïðèêëåêíà. Äúëãàòà ìó êîçèíà ïîêðè òðúïíåùîòî è òÿëî. Ëàïèòå ìó , âëàñòíî è ïðåäïàçëèâî ÿ ïðèäúðïàõà, à ñèëíèòå ìó çúáè íåæíî çàõàïàõà è óñïîêîÿâàùî ìàñàæèðàõà çàäíàòà ÷àñò íà âðàòà è. Íåïîçíàòîòî , íî äúëãî æåëàíî óñåùàíå çàèãðà ïî ãúðëîòî è . Ïåñåíòà è ñå èçâè ïî- íåæíà îò âñÿêîãà â ðèòúìà è âëîæåíèòå ÷óâñòâà êúì íåéíèÿ ëþáèì. Óñåòè êàê ñå çàïúëâà ïðàçíîòàòà â íåÿ. Êàê çàìèðà áîëêàòà â óòîëåíàòà è ñòðàñò. Ó äîìà îòíîâî ñå çàãëåäà ïðåç ïðîçîðåöà, íî òîçè ïúò áåçðàçëè÷íà êúì áèåùèòå ñå îòâúí çà äðóãà îñîáà îò íåéíèÿ âèä. Òÿ ïîëó÷è òîçè, êîéòî áå æåëàëà. Âñå îùå àðîìàòà ìó è íîñåøå ïðèÿòíîòî óñåùàíå íà ëàñêàâî ïðèñúñòâèå. Çàáëèçà âñÿêà ÷àñò îò òÿëîòî ñè , êîÿòî è íàïîìíÿøå çà íåãî. Ñúíÿò è ñïîêîéíî íàõëó â çàòâîðåíèòå è êëåïà÷è. Âå÷å íÿìà ïðàçíîòà, à ñëàäîñò, êîÿòî óñåùà èíòóèòèâíî êàê ñå äåëè íà äâå ìàëêè ñúâúðøåíè áåáåòà, ñïîìåí îò ìèã ïîðîäåí îò ñàìàòà èì ïðèðîäà. Äà ñïîäåëèø íÿêîãà ñ íÿêîãî íåùî.


Ïóáëèêóâàíî îò mmm íà 09.02.2005 @ 23:41:22 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   pisana

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 3


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ñòðåëêàòà
àâòîð: nickyqouo
319 ÷åòåíèÿ | îöåíêà íÿìà

ïîêàçâàíèÿ 25605
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Ïèñàíà" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (9 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ïèñàíà
îò mojsei íà 10.02.2005 @ 00:45:13
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://jivotyt.com/news.php
Òàëàíòëèâòî ïåðî íà Ïèñàíà íè ðàçêðèâà âúëíóâàùè ìîìåíòè îò ïðèðîäàòà íà ñïîäåëåíàòà ëþáîâ. Åçèêúò å ïðåöèçåí è òî÷åí.


Âåëèêîëåïíî! Re: Ïèñàíà
îò angar íà 11.02.2005 @ 21:29:46
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://angelchortov.hit.bg
Âåëèêîëåïíî îïèñàíèå, Ïèñàíêå!
Íî çàùî íå ãî ðàçêàçà îò ïúðâî ëèöå åäèíñòâåíî ÷èñëî?


Re: Ïèñàíà
îò Anton_Fotev íà 12.02.2005 @ 21:52:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìììì... çà ïúðâî ëèöå ãîâîðèì, íå çà âòîðî.

Äà ñå âîäè ðàçêàç îò âòîðî ëèöå îçíà÷àâà àâòîðúò äà ñå ïîñòàâè â ïîëîæåíèåòî íà íàáëþäàòåë. Äàâàì ïðèìåð:

Ïðåðàáîòåí âúâ âòîðî ëèöå öèòàò:
" Íåãîâàòà ëàïà ñå âìúêíà â êîøíè÷êàòà, ñ êîÿòî òå áÿõ äîíåñúë/à . Âèäÿõ òå êàê áîÿçëèâî ïîêàçà íàâúí íîñëå è ñå ïîîãëåäà. Õàðåñà òè, è ïîäàäå îùå ìàëêî îò ìóöóíêàòà ñè. Ïîñëå ñå ðàçêðè îùå è îùå, äîêàòî íàêðàÿ âåñåëèÿ íðàâ íà íîâèÿ òè ïðèÿòåë òå èçêàðà îò âñè÷êè ïðèòåñíåíèÿ. Òîëêîâà ãðàöèîçåí, åäúð è èãðèâ ñå îêàçà â òâîèòå î÷è. Òè ãî ïîäãîíè, ïîçâîëÿâàéêè ìó äà ñå äîïèðà äî òâîÿòà ìóöóíêàòà è äà äúõâà â êîòåøêèòå òè íîçäðè÷êè... Ïóëñèðàùàòà áîëêà â òåá ñå óñèëè, ñòàíà âèäèìà, âèæäàøå ñå êàê ìúíè÷êîòî òè òåëöå çàïî÷âà äà ïîòðåïâà...
Ñêî÷è âúðõó íàé –áëèçêèÿ ñòîë è îò òàì ïðîäúëæè èãðàòà. Çàðàäâà ñå íà ïðîñòðàíñòâîòî ñ êîåòî ðàçïîëàãàø è ñå ðàçïúíà äà ïîêðèåø öÿëàòà ñåäàëêà.  î÷èòå íà ìúæêèÿ êîòàðàê áåçñúìíåíî ïðî÷åòå âúçõèùåíèå, ðàäîñò îò ñðåùàòà è ñïîäåëåíîñò. Ïðîòåãíà ëàïè÷êà è ãî çàêà÷è, à òîé ñå èçïðàâè. "

 èíòåðåñ íà èñòèíàòà ëþáîâíàòà èãðà ïðè æèâîòíèòå ( áåç ñàìèÿ êîèòóñ, êîéòî ìè ñå âèæäà ñìåøíî íåñðú÷åí è êðàòúê) å ïðåëåñòíî-íåâèííåí ñïåêòàêúë. Áîðè÷êàíåòî è ãàëêàíåòî ìåæäó êîòêèòå, îãëåäàëíèòå ïèðóåòè íà ùðàóñèòå, òàíöúò íà ïåïåðóäèòå, ñëàäîñòðàñòíèòå âúçëè íà çìèèòå è òí å ãëåäêà ( ïî äèñêàâúðè îñíîâíî) , êîÿòî äîñòàâÿ óäîâîëñòâèå äîðè íà êðàéíî ìîðàëèñòè÷íèòå ìè ðîäèòåëè ( áåç îñíîâíîòî ìåíþ ðàçáèðà ñå, çàùîòî êàíàëúò âåäíàãà ùå áúäå ñìåíåí).