Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 805
ХуЛитери: 3
Всичко: 808

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Albatros
:: rajsun

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЮжен кръст 5
раздел: Други ...
автор: inside

Май е време пак да се върна в началото на разказа. И да припомня как всичко започна от това, че разбрах как бивше гадже на едно мое бивше гадже било бивше гадже на друго мое бивше гадже.
Пак ви се стори объркано, нали?
Разбирам ви напълно, не се притеснявайте. Аз, участвайки в тези събития, изпадам в доза объркване, опитвайки да си припомня коя свалка след коя следва и кое гадже първо е станало бивше гадже на другото бивше гадже и дали то е било вече бивше гадже на...Както и да е.
Нека обобщя до тук събитията. Дамата К. от град Д. осъществи една приятна свалка с девойката В. от град И. и двете в момента изживяват чувствена виртуално-телефонна любовна история. К. е готова да повярва, че най-накрая е намерила жената, която ще я дари с дълга и силна любов, а В. от своя страна се е оставила на течението, обича лудо, сънува красиви сънища и тръпне в очакване на минутите, в които ще чуе мекия топъл глас на К. в телефонната слушалка.
Остава малко време до момента, в който В. ще има възможност да направи пътуване до града на К. Ще ви прошушна на ухо, че вече са успели да се докоснат интимно, макар и само виртуално. Страстта и желанието е обзело дотолкова и двете, че трудно се намират други теми, които да задържат вниманието им повече. И само човек, който не е обичал толкова силно и не е желал толкова силно някой, който се намира далече, не може да разбере как и най-обикновената въздишка и дори стандартното "ало" звучи толкова възбуждащо за влюбения, че да предизвика у него тръпка, която да замъгли погледа му и да заглуши ушите му за всичко, освен за това сладко "ало", което вибрира по цялото му тяло и предизвиква вълни на удоволствие. Така и тези две наши героини бяха подвластни на насладата.
В същото време Л. или по-точно аз, съпруга с 10-годишен стаж, открила наскоро на какво се дължи дългогодишната й неудовлетвореност от секса, в момент на ентусиазъм за откриване на сродна душа, която да се забавлява с думите така както мен, попаднах на Р. от град М. С нея сме на фаза чудесни чат приятелчета, които си споделят по нещо с недомлъвки, но най-вече се забавляваме да остроумничим и показваме колко не ни пука от живота. От време на време си позволяваме да пофлиртуваме, колкото да поддържаме форма и да не се отпуснем съвсем. Аз обаче...леле, сега разбрах, че наистина съм объркала последователността на свалките. Ще ми простите , надявам се. Желанието ми към дамата К. се бе породило преди описваните събития и бе толкова силно, а разговорите ни изпълнени с толкова огън, че за мен споменът е като че ли сме имали дълги и страстни нощи. Но тези нощи предстоят в разкази ни, а сега страстните нощи са на К. и В. и всеки момент те ще им се насладят, докато аз и Р. сме виртуални приятелчета.
(следва)


Публикувано от mmm на 08.02.2005 @ 19:46:04 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   inside

Рейтинг за текст

Средна оценка: 2
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 08:16:32 часа

добави твой текст
"Южен кръст 5" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.